My Plush Buddy  Avis 

74
•
TrustScore 4 sur 5

4,2

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Above and beyond! The company really went out of their way to create something that was a little bit complicated but was very special to my son. The communication was great. They sent colors ahead of... Voir plus

Noté 4 sur 5 étoiles

The plush itself turned out amazing! However the lack of updates and communications definitely made this concerning. It took close to two months from start to finish. Only emails I got were asking for... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Ordering from My Plush Buddy was one of the of the best decisions I’ve ever made. Honestly, I couldn’t believe they could get it so right from just a photo and me mentioning a few things about my ido... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

i bought a plush in early november even with multiple contact that i made by email the contact sytem from the website and other i didn't got any awnsers and on the site it is still in order proccec... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de poupées
  2. aussi dans
  3. Boutique de loisirs créatifs
  4. Fabricant de jouets
  5. Magasin de jouets pour enfants

Écrit par l'entreprise

What could be a more personalized gift for your loved ones than giving them something that they designed, something which is unique to them, something they would cherish their entire life - their very own custom stuffed toy. At My Plush Buddy, we recreate any picture, drawing, sketches, or shapes and give them the form of cute and soft custom-made plushies. We create custom-made plush toys tailored to make your little angel jump up in joy!


Coordonnées de contact

4,2

Bien

TrustScore 4 sur 5

74 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 20 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de plus d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,2

Tous les avis

(74)

39 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Absolutely incredible experience

Hello Dear MyPlushBuddyTeam

Sorry for the delay with my review.
We ordered a custom plush from MyPlushBuddy
based on the a character from my daughter’s favorite books, and honestly, the result was even better than we hoped for.

The plush looks amazingly close to the original character while still feeling like a real, high-quality stuffed animal. They captured all the little details perfectly — the colors, the expression, everything. You can really tell that a lot of care and craftsmanship went into making it.

The best part was seeing my daughter’s reaction when she opened it. She immediately recognized it and completely fell in love with it. Since then, the Einschwein basically goes everywhere with her. Its now part of the family :) And since that day, we have a not hanging on our front door, saying the day it arrived is the most lucky day of her life :)
So you surely made one little girl super super happy with your work.

The quality is also excellent: very soft, beautifully made, great cloth, matching colors and it truly feels personal and special.

Communication throughout the process was friendly and professional as well, and the whole experience felt very thoughtful from start to finish.

I genuinely can recommend MyPlushBuddy, if you want to turn a beloved character or drawing into something real. Such a unique and meaningful gift.

Kind Regards
Luca from Switzerland

12 mars 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Busy Shop but Worth the Wait!

With a busy shop as Plush Buddy, the customer service isn't as fast as other places but they make up for it with their insanely good quality plushies. I have ordered 3 times from them for my special character that I love having made into plushies and they delivered on it exponentially each time, especially with my latest 5 foot plushie. Plush Buddy listens to what you want and your critique in the final stage and are willing to do changes.
They are great and have wonderful embroiderers and sewers.
My greatest appreciation to the team who worked on my plushie and biggest thanks to them on their amazing work.
THANKYOU! I love my plushie :)

17 mars 2026
Avis spontané
Logo de My Plush Buddy

Réponse de My Plush Buddy

Thank you so much for your kind words and for trusting us again and again! 😊

We truly appreciate your patience during busy times—it means a lot. Knowing that you loved your plushies, especially the 5-foot one, makes our entire team (our sewers and embroiderers included!) really happy.

We’re always here to bring your special character to life just the way you imagine 💛

Noté 2 sur 5 étoiles

Took almost 6 months for them to send…

Took almost 6 months for them to send something that was sewed wrong and failed to respond again in a timely manner. The quality is great but missing 3 deadlines with poor communicatio just to send me part that was sewed wrong, I simply can't recommend them and wish that I could.

1 décembre 2025
Avis spontané
Logo de My Plush Buddy

Réponse de My Plush Buddy

We’re sorry to hear your feedback, though it does feel a bit incomplete. Your plushie went through multiple rounds of revisions (including changes beyond the original scope), and we shared detailed sneak peeks for approval before dispatch—which we received from your side.
We’d also like to clarify that this was not a 6-month delay. During peak time, our communicated delivery timeline was 2–3 months, and your plushie was shipped with a delay of 9 days. This delay was due to the multiple revision requests, as each revision requires us to rework or remake significant parts of the plushie—something we clearly mention can impact timelines. All stages were approved by you before we proceeded.
After you received the plushie, a full refund dispute was surprisingly raised and processed 100%, despite the product being delivered and approved prior to shipping.
That said, we do regret the slight delay during a busy period and understand how that can be frustrating. We truly hope the plushie still brings you some joy—and that you’re enjoying the plushie that ended up being fully refunded.

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent work!

They did an excellent job on my plush buddy. Very high quality! Love that the different articles of clothing - hat, t- shirt, and sandals- on the doll can actually be removed. Really well done! Would definitely recommend.
Thank you!

29 avril 2026
Avis spontané
Logo de My Plush Buddy

Réponse de My Plush Buddy

Thank you so much for your kind words! 😊

We’re really glad you loved the quality and the removable outfit details—it means a lot to our team. Appreciate your recommendation! 💛

Noté 4 sur 5 étoiles

Ordered 1/22/26 and received item…

Ordered 1/22/26 and received item 4/18/26. The item exceeded my expectations. The one drawback was the inconsistent communication and follow ups, but now that I know what to expect and the item is legit, I would 100% order again.
Now I have one very happy kid. His daddy passed away a few years ago, and he misses him terribly. Now, he has his daddy with him always.
Thank you, well worth the wait.

18 avril 2026
Avis spontané
Logo de My Plush Buddy

Réponse de My Plush Buddy

Thank you so much for sharing this—it truly means a lot to us 💛

We’re so glad the plushie exceeded your expectations and could bring comfort in such a meaningful way. Stories like yours remind us why we do what we do.

We also appreciate your honest feedback on communication—we’re actively working to improve it. Thank you again for your trust, and we’d be honored to create for you again 🙏

Noté 5 sur 5 étoiles

An incredible, kind team with amazing results

All the plushes they've made for me so far have been absolutely wonderful, not to mention as adorable as I had hoped! Definitely will be buying from them again, and the craftsmanship is incredible. They do a wonderful job and I'm grateful to have found them!

28 avril 2026
Avis spontané
Logo de My Plush Buddy

Réponse de My Plush Buddy

Thank you so much for your kind words! 😊

We’re really happy to hear you loved your plushies and the craftsmanship—it means a lot to our team. Grateful to have you with us, and we can’t wait to create more for you! 💛

Noté 5 sur 5 étoiles

Truly amazing work

Truly amazing work. My daughter’s puppet is very true to her drawing. Great attention to detail and very high quality.
It’s good to allow plenty of time for delivery as this is a handcrafted item that takes time to make
Will be back for more (this is our second purchase) thank you again

28 février 2026
Avis spontané
Logo de My Plush Buddy

Réponse de My Plush Buddy

Thank you so much for your kind words! 😊

We’re really glad the puppet turned out just like your daughter’s drawing—our team puts a lot of love into every detail. Appreciate your patience and support, and we’d love to create more for you again! 💛

Noté 1 sur 5 étoiles

Order never arrived, left on read when asked for updates, then ghosted when called out

On December 7th 2025, my girlfriend and I ordered a custom plush from them. On New Year's Eve, they then sent me an email detailing how they sent a OneDrive file with images showing what colored fabric they would use for specific parts of the image I provided for them to make into a plush. In the same email, they stated that I needed to give them permission in order for them to continue and start producing the order. Since there is no way to add a comment in the OneDrive file, I replied to the email they sent and gave them permission. On their website, they have a customer service message, so I even sent them a message there. I did this two separate times: One on the same day I received the email, and then another at a later time - sometime in early 2026. On January 9th, I then decided to send them a separate email giving them permission to proceed with the order, because when I looked at the status of my order it was still saying the order was only received despite me giving permission to proceed with the order multiple times. Plus the estimated delivery date on the site was January 19th, which was only ten days away. So, it was clear they somehow did not receive any of my multiple messages to them via customer service chats and email. After this, I decided to wait, because I thought that maybe they received my messages and were just working on my order. Plus it was only ten days away from supposedly being delivered. However, it eventually became January 19th, and no order arrived. So on January 20th, with the ETA still being listed as January 19th on the website’s tracker, I gave their customer service number a call some time in the afternoon. The person on the other end was a male. I asked if it were the customer service number for My Plush Buddy, to which the guy confirmed. I then and verbally gave him approval for the color mapping on my order since I never got any confirmation that they received my approval, despite the multiple messages and emails I sent doing so. The guy on the phone told me that it was in fact approved and that he was going to send a preview of the plush since it was “in his bag”. He then told me that I would get a preview of the plush the next day at the same time. I never received and update from him. So a few days later, I tried calling them again on January 26th. No one picked up and I was met with a voicemail. So a few days later on January 28th, I tried again. I was once again met with a voicemail. On the same day, I then went to their Instagram and DM’d them. Two days later, on January 30th, they responded to me and told me they would back with the latest update, and that they will pace it to be completed in the next two or three days. Six days later on February 5th, I still did not receive the self described “latest update” from them, so I went to Instagram to message them again. Sometime after I sent that, they just opened my message and chose not to respond. I eventually discovered this five days later on February 11th, as I looked in my Direct Messages to see if they saw my message or anything, to which like I stated, they in fact did see it, (as evident by the "read" receipt shown on Instagram if someone opens their Direct Messages with you,) but chose not to say anything back. That same day, I then texted them again and called them out for just leaving me on read, and stated that if they can’t complete my order then I just wanted a refund since it was almost a month since my order was supposed to arrive at the time I sent that message. That was the last message I sent to them, and they didn’t even open that one, and they still haven’t provided any sort of communication or updates. To this day, on their site it still says that the order has only been processed, and that the ETA is January 19th, despite that being almost three months ago. My girlfriend and I eventually got a refund. But we only got it because we filed a complaint to her bank and provided them with evidence relating to the claims in this review - not because the company decided to be competent and actually do their job. Do not buy from this company. They are incompetent, and basically scammers with a verified Instagram account. This is the only review I have ever left for a company due to how much this pissed me off, and I do not want them getting away with this sort of behavior.

7 février 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

order MPB1824 78 days since placing order and still no product

Prospective buyers beware: Their communication is non-existent once they have your money. Unless they can provide a guaranteed delivery date and a partial refund for this significant delay, I strongly recommend taking your business elsewhere.
I placed my order on December 28th with a promised delivery date of February 2nd. We are now well past that deadline, and the level of service has been abysmal.
​Despite an initial email on January 6th regarding color mapping—which I responded to immediately—the company completely ghosted me for over a month. My multiple follow-up emails went ignored, and their "Order Tracker" has been stuck on "Processed" since the day I paid, providing zero real-time updates.
​Only after I began applying pressure did I receive a generic, one-sentence email claiming the item is "in production," with no explanation for the delay and no updated shipping timeline. This is not how you treat customers, especially for a "custom" service that relies on collaboration.

UPDATE: March 16, 2026 — Empty Promises and Continued Ghosting
It has been 78 days since I placed my order on December 28th: ​ 42 days (6 weeks) past my original promised delivery date of February 2nd.
​It has been 17 days since Vikram promised a 25% refund and then went silent.

​Following my initial review, a representative named Vikram reached out on February 27th. He acknowledged the "significant delays" and explicitly offered a 25% partial refund to address my concerns, asking for my PayPal ID to process it.
​I provided the information immediately. Since then: Radio silence.
​Zero Refund: Despite the written promise, no funds have been sent.
​Zero Product: My order is now over six weeks past the original deadline with no shipping update.
​Deceptive Tactics: It is now clear that the refund offer was a disingenuous attempt to placate me rather than a legitimate resolution.
​This company is not just experiencing "delays"; they are actively making financial commitments they do not fulfill. My recommendation stands: Stay away.

11 février 2026
Avis spontané
Logo de My Plush Buddy

Réponse de My Plush Buddy

We’re sorry to see this review, as it doesn’t reflect the final outcome of your order. Your project did experience some delay due to the high Christmas season load, which we had acknowledged and communicated.

However, we would like to clarify that your order was fully completed and delivered, and as committed, the 25% partial refund was also processed. We do have confirmation and acknowledgment of the same from your end.

We always stand by our commitments, and while delays during peak periods can happen, we ensure that both the product and any promised resolutions are fulfilled.
We kindly request you to revisit and update your review to reflect the complete experience.

Noté 1 sur 5 étoiles

Scam Company

Do not buy from this company, it is a scam. I bought on 12/24/25 and I have been trying to contact them for a month, but without success.
you are supposed to receive the product in 10 days but according to the link you have not EVEN started making it, and you are supposed to notify me of technical details which never happened !!

they are scammers do not trust them !!

24 décembre 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Worth every penny!

Second time ordering from these guys - and I can confirm that the plush is worth the money.. if not more. I’d initially seen you guys through friends who had also bought their own oc based plushies and decided to give it a go, and MAN. The turnaround time for the speedy-plush making is also really good, the delivery was on point considering the tight schedule I was on for Christmas lol. Currently awaiting my third plush and cannot wait to order more in the future!

25 décembre 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Wonderful Custom Plushes Every Time!

I have ordered multiple custom plushes from MyPlushBuddy, including Panchito, Violetta, and now Repunzil. Every single plush has been crafted beautifully, looking exactly like the sneak peek photos. Their attention to detail is remarkable, and I'm always impressed with the final products.

They've consistently been great in communication throughout the process, providing updates and ensuring I am satisfied with my plushies. I appreciate the custom work they do, especially for such unique designs. The plushes are always soft, well-made, and visually perfect.

I’ve already received great customer service, and I would highly recommend them to anyone looking for custom plushes. They are reliable, and I’m excited to continue working with them for future projects!

1 avril 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

WARNING!

WARNING!
Do not buy from this company.
They do not respond to multiple attempts to contact them.
No product has been delivered.

12 janvier 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

i bought a plush in early november

i bought a plush in early november
even with multiple contact that i made by email the contact sytem from the website and other i didn't got any awnsers and on the site it is still in order procceced only and it would be a shame of having no type of order follow for a 129$ plush
(sorry for the bad writing i am french)

1 novembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Stole my money and never made a single…

Stole my money and never made a single doll. I was in direct email contact and made an order for 100-200 dolls. The up-front cost was $125 for a sample doll, which I paid on Oct 9. It is now December and I have seen no proof that a doll was ever worked on and Vikram has stopped returning my emails. The only consolation is that they only scammed me for the sample cost and I never paid for a full order.

Update Jan 16, 2026: I was contacted by email around Xmas and was asked if I could wait to the new year for them to finally start on my order. I said I would rather have a refund instead. They have yet to refund any money.

16 janvier 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Do not recommend

I've sent an email asking if they could produce and deliver a plush before my kid's birthday (25 days from the email date)
I was promised that it would be produced and delivered if I paid for expedited production and shipping.
-----------------------------------------
What is the turnaround time?
Our current turnaround time is 3 to 4 weeks, depending on order flow and priorities, with a maximum of 4 weeks for production, plus shipping time.

Can I expedite my production process?
Yes! Choose the "Express Production Option" for guaranteed 7-day production. Select express courier at checkout for guaranteed 4 to 5-day delivery.

What is the usual shipping time
We offer two shipping options:
a) Standard: 8 to 12 days
b) Express: Guaranteed 4-day delivery
Both options include a tracking number from day one.
------------------------------------------------------

Quote from the email from the representative I spoke to:
Production: $125
Expedite production: $49
Shipping: $29
Total: 203

So I placed the order.

I am not asking for any special treatment, but my kiddo is autistic and hyper-focused on this one character, the only thing that is talked about right now. It was important.

On the website, you are told you will be involved in the decision making process regarding fabric etc, but that's not the case.
No tracking, no nothing.
I was not sent anything, only promises of delivery when I reached out.

The plush did not arrive, so I had to rush around a day before the birthday and look for another present, which also incurred additional costs.

They also ignored my email when I reached out and said that the plush did not arrive, and I asked for a refund.

The plush did arrive days later, but it doesn't look finished. It seems like the production was forgotten and rushed at the end because there is a part where there is no filling, and the material just flops and is out of proportion. The colours are not great either.

Mind you, if they told me they cannot do it, I would go elsewhere.

I do not recommend.
$200...£150...

5 décembre 2025
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus