Noworries Official 

La note de cette entreprise n'est actuellement pas disponible en raison d'une violation de nos conditions d'utilisation.

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

DO NOT UNDER ANY CIRCUMSTANCES DEAL WITH THIS COMPANY! Nothing but trouble; the business can’t deliver the required size shoe; no quick exchange to get the correct one in fact no exchange at al... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Where is the zero star button?! Do NOT buy from this store. Delivery took over 4 weeks, and the product was like a filmsy toy, nothing like it was advertised in the online store. 3 months on an... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

BEWARE BEWARE OF THIS COMPANY!!! Where do I start!!! Just don’t buy anything off them. They are saying they are in Sydney but are in China. I think they buy temu quality but charge a fortune. Won’t... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

You have previously helped me and did so very professionally. That is why I have continued to be in contact with you. Your gift to me in my last experience with you. Plus that product gift is exactl... Voir plus

L'entreprise a répondu


Coordonnées de contact

Violation des conditions d'utilisation

Tous les avis

(165)

165 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

No Worries? Beware!!

I sought assurance I could return the product before I purchased. Based on the company's response that returns were permitted, I ordered 2 pairs of pyjamas. The items received were of poor quality and not as described. I attempted to return the product in the original packaging only to be told they could NOT be returned. Communication ensued to no avail. BEWARE of this company!

20 avril 2026
Avis spontané
Logo de Noworries Official

Réponse de Noworries Official

Hello Sherry,

We are sorry to hear about your experience and understand your frustration regarding the return process and the quality of the items received. This is not the experience we aim to provide to our customers. We appreciate you sharing your concerns and encourage you to contact our customer service again with your order details so we can review your case and work toward a suitable resolution.

Noté 1 sur 5 étoiles

Really poor quality products that come…

Really poor quality products that come from China not Australia but the website is very well designed so makes you think that it’s a high end brand. Avoid as if you try to return you’ll get a third of what you paid due to the return costs to China being so high 🤣 I had to accept a small refund or lose all my money returning the item. Also the item was defective but they ignored me everytime I told them this and at 5 months pregnant I do not have the energy to argue. Avoid!

2 juin 2026
Avis spontané
Logo de Noworries Official

Réponse de Noworries Official

Hello La,

We are sorry to hear about your experience and understand your frustration regarding the product quality, delivery origin, and difficulties with the return and refund process. This is not the experience we aim to provide to our customers. We appreciate you sharing your feedback and encourage you to contact our customer service again with your order details so we can review your case and work toward a suitable resolution.

Noté 1 sur 5 étoiles

Very poor quality

Very poor quality. Paying 50 USD for a shirt I was expecting a more decent fabric.

29 mai 2026
Avis spontané
Logo de Noworries Official

Réponse de Noworries Official

Hello Asnarf,

We’re sorry to hear that the shirt did not meet your expectations in terms of quality and fabric. We understand your disappointment, especially given the price you paid. This is not the experience we aim to provide our customers. Please contact our customer service with your order details so we can review your case and work toward a suitable solution.

Noté 1 sur 5 étoiles

Shit service

Absolutely garbage i cannot get in contact with a human support person only a stupid automatic message so i can not get the right help

28 mai 2026
Avis spontané
Logo de Noworries Official

Réponse de Noworries Official

Hello Bryce,

We are sorry to hear about your experience and understand your frustration regarding the difficulty in reaching a member of our support team. This is not the level of service we aim to provide. We appreciate your feedback and encourage you to contact us again with your order details so we can review your case and provide the assistance you need.

Noté 1 sur 5 étoiles

Products - robery- not at all like the picture

Not at all like the picture. Fake leather- plus noothing. Pais over 100 $ and i got plastic. I wouldn't recommend. Sizes too big. I feel The really think people are dummed.
I got the pictures if I could upload them

27 mai 2026
Avis spontané
Logo de Noworries Official

Réponse de Noworries Official

Hello Sandra,

We are sorry to hear that the product did not meet your expectations. We understand your disappointment regarding the material, sizing, and overall quality compared to the pictures shown online. This is not the experience we want for our customers. Please contact our support team with your order details so we can review the situation and assist you with a suitable solution.

Noté 1 sur 5 étoiles

This store is a scam

This store is a scam. Claims to be in sydney but are in China. Products are cheap knock offs.
Bought cashmere socks (advertised as thick and cashmere) and got some polyester thin crap.
Try to get a refund and keep on trying to give me 30 percent fund return. When I said no they asked to send the product back to China and I have to cover the cost of shipping.
Worst customer experience ever.
Please never order from this place.
Shame on you.
I am posting your business on reddit. Hope you like bankruptcy.

13 mai 2026
Avis spontané
Logo de Noworries Official

Réponse de Noworries Official

Hello Nikitas,

We are very sorry to hear about your experience and understand your frustration. This is not the quality or service we aim to provide. We regret that the product did not meet your expectations and that the refund process caused additional disappointment. Please contact our support team again with your order details so we can review the situation and work toward a suitable solution for you.

Noté 1 sur 5 étoiles

Product arrived but in no way resembles…

Product arrived but in no way resembles the product I ordered. Instesd of a thick trimmed tall mens bathrobe I received a lightweight thin bathrobe I could have bought at kmart for $20. I will try for a refund but not holding my breath.

25 mai 2026
Avis spontané
Logo de Noworries Official

Réponse de Noworries Official

Hello Suzanne,

We are sorry to hear that the bathrobe you received did not match your expectations or the product description. We understand how disappointing this must be and regret the frustration caused. Please contact our support team with your order details so we can review the issue and assist you with a suitable solution as quickly as possible.

Noté 1 sur 5 étoiles

Beware!

Beware!! This is not a business based out of Sydney or anywhere in Australia,but a scam website operating from overseas(HK as per website).Prices may look way cheaper,but they have no intention to ship anything to you.Bought something on 15 May and all I get is standard replies.Lesson learnt the hard way!!

PS: Your response seem uniform across the board. Why bother responding if you don’t mean a word.For the record, I have reported you. So Good Luck with your business scamming Aussies….

15 mai 2026
Avis spontané
Logo de Noworries Official

Réponse de Noworries Official

Hello Viju,

We’re sorry to hear that your experience has been disappointing and that you feel let down by the communication and delivery process. This is not the level of transparency and customer service we aim to provide. We understand your frustration regarding the delays, the automated responses, and the concerns about the company’s shipping origin. Your feedback is taken seriously, and we would like the opportunity to review your case more closely to better understand what went wrong.

Noté 1 sur 5 étoiles

I would avoid this company entirely.

I would avoid this company entirely.

I placed an order expecting to purchase from what appeared to be an Australian business, only to later discover the item was being shipped internationally from China. This was not made clear during the purchasing process and significantly affected delivery expectations.

Communication has been extremely poor from start to finish. I was initially not provided with a usable tracking number, then later given different tracking information, neither of which provided any confidence about the whereabouts of my parcel. Every enquiry resulted in vague or inconsistent responses rather than clear answers.

Most concerning is that I am still yet to receive the item. Despite repeated requests for accurate tracking information and confirmation of the parcel's location, I have been left chasing updates and trying to determine whether the item had actually been shipped at all.

The entire experience has been stressful, frustrating and time-consuming. Customers should not have to repeatedly contact a retailer simply to find out where an order is or whether it has even left the warehouse.

Based on my experience, I would not purchase from No Worries Sydney again and would strongly recommend that prospective customers research reviews carefully before placing an order. ★☆☆☆☆

Edit;

If you are really that worried, feel free to refund my order that im still waiting on. Your level of customer service has been disgusting.

13 mai 2026
Avis spontané
Logo de Noworries Official

Réponse de Noworries Official

Hallo K Mac,
|
We’re sorry to hear that your experience has been so frustrating and disappointing. This is not the level of transparency, communication, and customer service we aim to provide. We understand your concerns regarding the shipping origin, unclear tracking information, delivery delays, and the difficulty in obtaining clear updates about your order. We also understand how stressful and time-consuming this situation has been for you. Your feedback is taken very seriously, and we would like the opportunity to review your case more closely to better understand what went wrong.

Noté 1 sur 5 étoiles

The absolute worst kids shoes

The absolute worst kids shoes I’ve ever had before. The quality is terrible and they should charge max. $20 for these. This company wants to charge Nike prices and give you crap. Shoes have completely fallen apart after not even 2 months use and they took forever to arrive.

Absolutely do not waste your money on their product. They made it look like they were based in Aus and they definitely weren’t.

13 avril 2026
Avis spontané
Logo de Noworries Official

Réponse de Noworries Official

Hello Jaimee,

We’re sorry to hear that the shoes did not meet your expectations and that the quality and durability were disappointing. This is not the level of product quality or customer experience we aim to provide. We understand your frustration regarding the condition of the shoes after short use and the delivery delays, as well as the concerns about the company’s location and transparency. Your feedback is taken seriously, and we would like the opportunity to review your experience more closely to better understand what went wrong.

Noté 1 sur 5 étoiles

NO PRODUCTS - SCAM

I have been talking to an AI bot for a month, no products have arrived. The tracker doesn’t work. The company is not in Sydney it’s in China. DO NOT ORDER.

REPLY: You obviously aimed to mislead people that’s why you give time frames that are wholly misleading and pretend you’re in Sydney. But thank you for another AI generated message.

20 avril 2026
Avis spontané
Logo de Noworries Official

Réponse de Noworries Official

Hello Chanel,

We’re sorry to hear that you have not received your order and that the tracking information has not been working as expected. This is not the level of service and transparency we aim to provide. We understand your frustration regarding the lack of clear communication and uncertainty about your shipment. Your feedback is taken seriously, and we would like the opportunity to review your case more closely to better understand what went wrong.

Noté 2 sur 5 étoiles

Purchased a $289 cutlery set but was…

Purchased a $289 cutlery set but was delivered in a flimsy polycell bag, there was no boxing or case for the cutlery. The 8 piece set were all in separate plastic and lose within the bag. Was clear that the marketing was flash yet the warehouse sending these was most likely offshore and had minimal concern on effectively protecting a customers investment. I'll not use this company again, its all bling and do not appreciate or respect their customers.

21 mai 2026
Avis spontané
Logo de Noworries Official

Réponse de Noworries Official

Hello Scott,

We’re sorry to hear that the packaging and overall presentation of the cutlery set did not meet your expectations, especially considering the price paid. This is not the level of quality, care, and customer experience we aim to provide. We understand your disappointment regarding the lack of protective packaging and the condition in which the items arrived. Your feedback is taken seriously, and we would like the opportunity to review the situation more closely to better understand what went wrong.

Noté 1 sur 5 étoiles

No contact details.

There are no contact details there seems to be only an automatic reply I wis to contact them in order for me to obtain a full refund. The company did not have the product and were unable to provide it but they only offerred a store credit.

16 mai 2026
Avis spontané
Logo de Noworries Official

Réponse de Noworries Official

Hello Kerrie,

We’re sorry to hear that you were unable to get clear contact information and that the product you ordered was unavailable. This is not the level of transparency and customer service we aim to provide. We understand your frustration regarding being offered only store credit and the difficulty in requesting a full refund. We take your feedback seriously and would like the opportunity to review your case more closely to better understand what went wrong.

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered product never received it

Website is a scam! Ordered product never received it, stock sent back to sender saying issue with delivery. It never left China. I thought I was buying from Sydney but product is from China. Contacted customer service and they said its delayed but you will receive it, but it never left China. Now they are saying we didn't accept delivery and basically thats it so we do not get a refund. I wish I'd checked the reviews before purchase. Now trying to get my money back! Do not buy from them!

Update 19.5.26: I received this response and them stating they need more information to respond but at same time I receive an updated email to my complsint, stating I need to acknowledge that I need to pay $25 for return of goods for them to refund, so basically need to pay $25 for a delivery I never received. You know exactly who I am not need to give further details.

15 mai 2026
Avis spontané
Logo de Noworries Official

Réponse de Noworries Official

Hello Anita,

We’re sorry to hear about your experience and the frustration caused by the delay and lack of clarity around your delivery and refund. This is not the level of service and transparency we aim to provide. We understand your concern regarding the shipment origin, tracking updates, and the situation with the return/refund process. Your feedback is taken seriously, and we would like the opportunity to review your case more closely to better understand what went wrong.

Noté 1 sur 5 étoiles

beginning to look like I’ve been…

beginning to look like I’ve been scammed off this company I have not had my tracksuit as promised. They keep sending me stupid emails with fake tracking numbers. I’m just about to contact my bank and see what’s going on with them paid $80 for a tracksuit never arrived and every now and again I get this random email with a fake tracking number. It’s disgusting. Do not buy anything from this company.

3 avril 2026
Avis spontané
Logo de Noworries Official

Réponse de Noworries Official

Hello Joandgaz,

We’re sorry to hear that your tracksuit has not arrived and that you are frustrated with the tracking updates and communication you received. This is not the level of service we aim to provide. We understand your concern regarding the delays, the tracking information, and the lack of resolution after your purchase. Your feedback is taken seriously, and we would like the opportunity to review your case more closely to better understand what went wrong.

Noté 1 sur 5 étoiles

THIS COMPANY IS A SCAM

DO NOT BUY ANYTHING FROM THIS COMPANY. THEY ARE A SCAM. I bought ‘Classic Ladies Hoodie - Noa’ which the pictures clearly show as a thick, patch work style hoodie, with multiple designs sewn on, and colour blocking throughout.
The item I received is a thin, polyester shirt with blurry designs printed on. It wouldn’t even keep a heater warm. It looks nothing like the photo and I paid $89 for it! An absolute rip off.
When I contacted them to return it, I had to reply to three different emails asking me to keep it for a 25% refund. I knew I would have to pay for the shipping but I didn’t care as I just wanted to get rid of it. They replied to me saying I could get a refund once I sent the item to their warehouse in china! It would cost me nearly as much to return it as I bought it for.
Do not buy from them.

15 mai 2026
Avis spontané
Logo de Noworries Official

Réponse de Noworries Official

Hello Rebekah,

We’re sorry to hear that the hoodie you received did not match the product description or images and that you were disappointed with the quality. This is not the level of accuracy and customer service we aim to provide. We understand your frustration regarding the difference in materials, design, pricing, and the return process. Your feedback is taken seriously, and we would like the opportunity to review your case more closely to better understand what went wrong.

Noté 1 sur 5 étoiles

EXTREMELY POOR QUALITY & VERY POORLY MADE !!!!

Ordered 2 products that took some time to come. When they did arrive I was very disappointed! Poor quality and very poorly made - not worth $5.00 let alone the $149.00. Trying to return these is turning out to be a nightmare , They keep offering me discount and to keep the products. I dont want them them they are terrible. When I asked about the return they said I had to pay for the shipping back to China.... WTF!!!! They need to go back to their suppliers and address the poor quality of products that are being sent out. The return should go back SYDNEY and they should sort this out with CHINA not the consumer. POOR EVERYTHING ON THIS COMPANY - DONT BUY ANTHING FROM THEM!!!!

UPDATE: 20TH MAY - AFTER REPEATED ATTEMPTS TO RETURN THESE GOODS THEY STILL WANT ME TO PAY TO SEND THEM BACK TO CHINA!! I GOT NO RESPONSE FROM THEM AFTER THEY SAID THEY WOULD INVESTIGATE WHEN I ORIGINALLY POSTED THIS REVIEW.
GOING TO THE OMBUDSMAN NOW !!!

24 avril 2026
Avis spontané
Logo de Noworries Official

Réponse de Noworries Official

Hello Judy,

We’re sorry to hear that the products you received did not meet your expectations in terms of quality and that the return process has been frustrating. This is not the level of quality and customer service we aim to provide. We understand your disappointment regarding the product workmanship, delivery time, and return shipping concerns. We also understand your frustration with the repeated discount offers when you were requesting a return. Your feedback is taken seriously, and we would like the opportunity to review your case more closely to better understand what went wrong.

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible service

Terrible service. I have been trying to get information regarding an order for the past 3 weeks and they just keep deflecting my questions and refusing to update me. I have asked for a refund and they refused to issue one. My products still haven't arrived so now I must go through my credit card company to get a refund.

13 mai 2026
Avis spontané
Logo de Noworries Official

Réponse de Noworries Official

Hello Damon,

We’re sorry to hear that you experienced delays, unclear communication, and difficulties regarding your refund request. This is not the level of service we aim to provide. We understand your frustration about not receiving your products and not getting the updates you expected. Your feedback is taken seriously, and we would like to review your case more closely to better understand what went wrong.

Noté 1 sur 5 étoiles

Bought a light fixture

Bought a light fixture - highly no compliant with any Australian standard and electrician just laughed at me and said no one would install in.

12 avril 2026
Avis spontané
Logo de Noworries Official

Réponse de Noworries Official

Hello Pip,

We’re sorry to hear that the light fixture did not meet your expectations or local requirements. This is not the level of quality and reliability we aim to provide. We understand your concerns regarding safety and compliance, and we take feedback like this very seriously. We would like the opportunity to review your case more closely and better understand the issue with the product.

Noté 1 sur 5 étoiles

This is a scam website

This is a scam website. They send you used items with hole in it and dont accept to get you refund. Their product smells like chemicals and have no similarity with their pictures.

22 avril 2026
Avis spontané
Logo de Noworries Official

Réponse de Noworries Official

Hello Mahshid,

We’re sorry to hear that the items you received did not meet your expectations and that you experienced issues with the product condition and refund process. This is not the standard of quality and service we aim to provide. We understand your concerns regarding the product quality and would like to review your case carefully. Please contact our customer service with your order details so we can investigate this further and work toward a suitable solution.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus