Poalarhealth Avis 

59
•
TrustScore 3.5 sur 5

3,4

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 4 sur 5 étoiles

So far, I am pleased with the purchase. I am seeing that a lot of people are having a hard time getting this company to honor their 30 day money back guarantee without quite a bit of hassle. I don't... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Trying to return smartwatch as it is too big for my wife's wrist. Poalar Health is making it difficult. They claim 30 day money back guarantee but apparently do not honor it! Now I've opened dispute o... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Great Smart Watch, Great Price! Bought this to replace a Fitbit. About half the price and does so much more. Very accurate, comparable to anything out there. My wife has a fully functioning high end... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

So far, the watch is performing great. Lots of functions . The exact watch i needed to monitor heart functions and issues. Overall I am pleased. Thanks.


Coordonnées de contact

3,4

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

59 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 9 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 2 semaines

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,4

Tous les avis

(59)

60 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 4 sur 5 étoiles

Good Experience So Far

So far, I am pleased with the purchase. I am seeing that a lot of people are having a hard time getting this company to honor their 30 day money back guarantee without quite a bit of hassle. I don't expect to need this service but if I do, I hope that this company will do better. If I have any issues with the watch, I will post another review. At this time, the device is performing as descibed and does have a nice clear display and good battery life.

25 octobre 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

This company is horrible

This company is horrible. Tried to return my watch. They asked me to send my name and receipt of the confirmation and payment and I did and they just keep giving me the runaround. Do not ever buy nothing from this company and they’re horrible. The box was open and watched look like it’s been used. Don’t ever buy nothing from this company. 30 day money back is a lie they just ignore you. I think it’s some kind of computer writing your back or AI.

17 septembre 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

After receiving the watch

After receiving the watch, it wasn’t a fit for my adult son w/ Special needs. The return process was/is a nightmare. 10 emails deep to this company. Still NO return policy. If you are not 100 on keeping your purchase. DO NOT buy from them. Out 200.00 and I brand new watch we will never use. Customer Service doesn’t exist with this company.

5 octobre 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Great heart monitoring

So far, the watch is performing great. Lots of functions . The exact watch i needed to monitor heart functions and issues. Overall I am pleased. Thanks.

10 octobre 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Bad customer service

Trying to return smartwatch as it is too big for my wife's wrist. Poalar Health is making it difficult. They claim 30 day money back guarantee but apparently do not honor it! Now I've opened dispute on credit card.

12 octobre 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

BUYER BEWARE

BUYER BEWARE! This business does not honor their 30 day money back guarantee!

IMPORTANT UPDATE 10/22/26. We received an email this morning separate from the 30 other emails over the last month arguing with them. "Poalarhealth is refunding my money." It can take up to 10 days to see the refund. They now, "hope" I will "consider" removing my 1 star review after I receive the refund. We'll see.

We, just like so many unsatisfied customers of Poalar, have a long list of emails to and from Poalar with no resolution for a prompt refund under their 30 day money back guarantee refund policy.

We purchased the watch on August 21. 2026. Order number is 61032324956.

Our first email was sent Sept 16 requesting a refund.

On Sept 18th we received the first reply stating, "We received your request to return the watch."

It is now October 16th and their reply today was, "We sincerely apologize for the inconvenience. Our return policy permits returns within 30 days from the date of purchase. After reviewing your order, we found that the 30-day return window has expired. Unfortunately, we cannot proceed with your request at this time. Please feel free to contact us if you have any further questions. Best Regards,"

We received this same reply three other times in the last month. I'm fed up so I'm taking this to social media!

Don't buy from this scammer!

Update 10/20/26: Poalar is offering us a 50% refund now with the rest when they receive the watch TO REMOVE THIS REVIEW!

Again, don't buy from this company!

12 octobre 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Scamming my 82 yr old diabled, low income parents.

My parents are trying to return a watch. When they placed the order they never received a confirmation of the order, an order number and or tracking information. Nothing. When contacting customer service their reply is that the email is not associated with any orders. We have provided every email address possible. There is no customer service number and they claim to be behind in responding. The CHAT box does not return a response as well. If you look up the physical address provided you will notice the picture of their office does not match the actual picture of the building located at that address. Research the address further at MalwareTips and ready the story by Wyoming News. I am unable to provide links per Trustpilot.

"That address is 30 N Gould St, Sheridan, WY 82801.
At first glance, it looks perfectly ordinary. But the deeper you dig, the more unsettling the pattern becomes. Countless scam stores point to this same place, each one promising massive discounts and each one ending the same way. Scammers are known to use this address."
"Many fake shopping websites list 30 N Gould St, Sheridan, WY 82801 as their business address. At first glance, this seems harmless. It sounds like a real commercial office in the United States. The issue is that this location is not a retail store, a warehouse, or a physical business. It is a mailbox and corporate registration hub, used by countless shell companies that exist only on paper. This makes it extremely difficult to trace scammers and almost impossible for victims to receive support or refunds."
"Each week, the Sheridan County Chamber of Commerce receives about five calls from customers desperate to get hold of a 30 N. Gould company to get their money back. Owners and answers are hard to find."

“Inquiries continue to increase,” The Sheridan County Chamber of Commerce said in a statement to The Sheridan Press. “It seems to us that the issue is only getting worse, but we are typically only hearing the negative side of things from folks who have been scammed.”

Even though we received the product, it doesn't work as described. My parents are extremely stress and in ill health. Their cardiologist suggested buying watches to monitor their heart rhythms. This stress is definitely not helping their hearts!!

2 octobre 2026
Avis spontané
Logo de Poalarhealth

Réponse de Poalarhealth

Dear Customer,

Thank you for sharing your feedback.
We have searched our system using your name and all other details you provided within this review, but we are unable to locate any matching order, as well as any previous support conversation records.

We genuinely wish to assist you and resolve this matter for your parents. Please email our official support inbox at support@poalarhealth.com.
When contacting us, kindly provide the full recipient name, payment ID, payment confirmation screenshot and your active contact information. Once we receive these documents, our team will investigate your case right away.

We strive to help every customer and work toward a fair resolution.

Best regards,
Poalarhealth Team

Noté 5 sur 5 étoiles

I have health problems and I needed…

I have health problems and I needed something to keep track of my issues and I came across this site and I order a watch after reading up on them.. I am very pleased with my watch it does everything it said it dis and more. I love it now im keeping track of my health thanks so much.

19 septembre 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

{ new watch strap is great

{ new watch strap is great
Thanks for the affordable watch strap options. My new one is definitely an upgrade!! I love my watch. }
website, communication and fast shipping are greatly appreciated.

21 septembre 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Do not buy this watch!

Do not buy this watch!. I tried to return it and they do not honor their 30 day refund policy. I got the run around for over a week and have still not received a return address or authorization #. They are not reputable!!!

25 septembre 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

SCAMMERS

STAY AWAY FROM THIS AWFUL BUSINESS!!
Received watch 2 weeks after ordered. When watch arrived I open box and discovered watch was way too large for my wrist and it looked cheap. I immediately sent email requesting return based on their policy. I have received the run around emails 11 total back and forth.
Poalar keeps telling me to reconsider and not reading the watch is useless to me.
DO NOT BUY FROM POALAR HEALTH

UPDATE:
After almost 30 email exchanges between me and Poalar Health, they have gone between supposedly approving a 50% refund to total 100% refund only if I delete my review. As others have posted the refund is held hostage unless the review is removed. There is not any intention of refunding my money. I have already contacted multiple agencies regarding their scam and I encourage others that have been taken by them to do as well.

15 septembre 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

OVER & ABOVE EXPECTATIONS

As always I’m hopeful my purchase will be as expected. This watch is over and above what I expected. It has features I didn’t realize, performs exceptional, accuracy is phenomenal, I love this watch❤️❤️❤️

1 septembre 2026
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

Poalarhealth 81 bracelet smartwatch and PH390 offer

Shipment received 7 days after ordering, refund received 21 days after initial request, prompt customer service response within 24 hours on business days.

Poalarhealth’s business model seems to be that they sell poor quality fitness watches and then use evasion tactics to delay the ‘money back guarantee’ process in hopes that the consumer gives up before receiving their refund . In order to receive my refund, I had to send customer service 17 messages over a 3 week period. During the first week, they sent repeating messages trying to troubleshoot my concerns (repeatedly sending me a video on how to remove a link from a bracelet watch, which did not resolve the issue that the watch band was made of plastic rather than metal as advertised and could not be worn because it had no clasp). The second week they sent me repeating messages offering 10% / 15% / 20% goodwill subsidies on a replacement watch. The third week they asked for several different sets of photo evidence of the watch condition and proof that I had removed my initial negative review from the Trust Pilot website. Once I posted this revised review, I received 7 identical emails over a period of 10 days offering me a free PH390 smartwatch - the emails persisted after I responded that I wanted no further contact with the company.

This company is capitalizing on name recognition from the Polar smartwatch brand. I can only hope that the Polar legal team will intervene and get this company to discontinue the use of the “Polar” (poalar) name in their brand.

16 août 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered the Poalarhealth 81 Newest…

I ordered the Poalarhealth 81 Newest Diamond Design Fashion Watch for Women because I'm a senior citizen with a small wrist. I was looking for something with a small watch face and light band. This looked perfect. When it arrived I took it out of the box and charged it first. Then before trying to set it up I decided to try it on and see how it fit. Well, the clasp on the watch is so tight I couldn't even fasten it. It is basically useless to me since it can't put it on or take it off. I can't attest to how well it works since I can't wear it. I promptly put it back in the box, completely unused and requested a refund stating all the reasons above. Over the course of 3 emails so far, customer service keeps saying I need to try the watch and describes all the benefits, etc. And I keep saying to them that I can't WEAR the watch to try the benefits and would like to return it. This is just ridiculous. I'm not complaining about how the watch works - I'm saying I can't wear it due to the watch band. I see there are others that complain about trying to return and get a refund. They are absolutely correct - this company does not want any returns and that's a real problem to me. Especially for a watch that has never been set up or worn and still has all the original packaging. I've never experienced this with any other company. Shame on you Poalarhealth.
NH Order # 61032325003

So now they have asked me to send photos of the unused watch. I have sent 5 photos of the Shipping box, packing material, original watch box, the watch itself with the sticker that came on the face. And still no RMA. Again... shame on you Poalarhealth. You are making me ill not healthy.

So now Poalarhealth is holding my refund hostage. Below is the email I received from them after my post yesterday.

Dear Customer,
We hereby agree to accept your application for return and full refund.
In accordance with our official company regulations, we are unable to proceed with the return and refund process until you have deleted the negative review and provided us with the relevant deletion screenshot for verification.
We hope we can reach an amicable resolution for your case. If you choose to remove your review, we will process your return and refund within 24 hours after confirmation.
We sincerely hope you can understand our standard operating rules to prevent unnecessary disputes.

Forget it Poalarhealth. I'm leaving this review as is so other people can be made aware of your questionable OFFICIAL COMPANY REGULATIONS.

As of 9/23/26 This issue has been resolved. I returned the watch and Poalarhealth has refunded my money in full. Thank you Poalarhealth.

6 septembre 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Great Smart Watch

Great Smart Watch, Great Price!
Bought this to replace a Fitbit. About half the price and does so much more. Very accurate, comparable to anything out there. My wife has a fully functioning high end Garmin Smartwatch and is ordering Poalarhealth smartwatch to replace it after trying mine for a day. }

14 septembre 2026
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus