Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Lucy was so helpful in customer services. With just a photo she managed to perfectly colour match me. I am so grateful to prestige that they make affordable hair that improves my confidence since dram... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

So disappointed. Ordered on the 18th of June so that I had plenty of time for them to come for my wedding (mid July). Chose Royal Mail (4-5 days I believe). I still haven't received the order. Prest... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Im a hairdresser but also have been using these for many years on my own hair. I have tried many others prior but I found prestige and so happy, the hair just keeps on going and going , it's only bec... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I’ve been using the nano tips in 22 inch for few years and I am beyond impressed with the quality of these real hair extensions! The nano tip extensions are incredibly well-made, and the fact that t... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise


Coordonnées de contact

4,4

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

41 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

A répondu à 75 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Lucy was so helpful in customer…

Lucy was so helpful in customer services. With just a photo she managed to perfectly colour match me. I am so grateful to prestige that they make affordable hair that improves my confidence since dramatic hair loss.

8 mai 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Prestige hair team was very helpful

Prestige hair team was very helpful! Especially Emily, she took the time to ask for multiple pictures and asked me in depth what I was looking for to ensure I got the correct colour match.
Thanks so much

20 mars 2026
Avis spontané
Logo de Prestige Hair Extensions

Réponse de Prestige Hair Extensions

Hi Madison

Thank you so much for your lovely review, we will pass this feedback onto Emily!

We’re thrilled you had a great experience with Prestige Hair Extensions and truly appreciate your support.

If you ever need anything, we’re always here to help.

Thanks again,
Prestige Hair Extensions Team x

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent and I'm fussy !!

Im a hairdresser but also have been using these for many years on my own hair. I have tried many others prior but I found prestige and so happy, the hair just keeps on going and going , it's only because I cut them sometimes that I ever order new for myself, I still have some that I use over 3 years old. I used to buy nano but now I have tapes. I normally have the lightest blonde and they're fabulous. Try them you won't be disappointed!! 💕💯

18 mars 2026
Avis spontané
Logo de Prestige Hair Extensions

Réponse de Prestige Hair Extensions

Hi Cara,

Thank you so much for your lovely review!

We’re thrilled you had a great experience with Prestige Hair Extensions and truly appreciate your support.

If you ever need anything, we’re always here to help.

Thanks again,
Prestige Hair Extensions Team x

Noté 5 sur 5 étoiles

Really quick response to my concern.

Really quick response to my concern.

17 mars 2026
Avis spontané
Logo de Prestige Hair Extensions

Réponse de Prestige Hair Extensions

Hi!

Thank you so much for your lovely review, we will pass this onto our Customer Service Team!

We’re thrilled you had a great experience with Prestige Hair Extensions and truly appreciate your support.

If you ever need anything, we’re always here to help.

Thanks again,
Prestige Hair Extensions Team x

Noté 5 sur 5 étoiles

Had a lovely lady named Lucy who helped…

Had a lovely lady named Lucy who helped me choose a shade to pick online as I was in a hurry as my original hair extensions had come.

24 février 2026
Avis spontané
Logo de Prestige Hair Extensions

Réponse de Prestige Hair Extensions

Hi Lucy,

Thank you so much for your lovely review, we will pass this feedback onto Lucy!

We’re thrilled you had a great experience with Prestige Hair Extensions and truly appreciate your support.

If you ever need anything, we’re always here to help.

Thanks again,
Prestige Hair Extensions Team x

Noté 5 sur 5 étoiles

I had direct contact with Lucy and she…

I had direct contact with Lucy and she has been so helpful, and quick to respond to my queries. Thank you again Lucy.

13 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Prestige Hair Extensions

Réponse de Prestige Hair Extensions

Hi Lorraine,

Thank you so much for your lovely review, we will pass this feedback onto Lucy!

We’re thrilled you had a great experience with Prestige Hair Extensions and truly appreciate your support.

If you ever need anything, we’re always here to help.

Thanks again,
Prestige Hair Extensions Team x

Noté 5 sur 5 étoiles

The best customer service

I had a small issue an I usually don’t like to complain however Joe helped me out and the service joe provided was the best I could have asked for . My problem was addressed straight away and sorted almost immediately. Joe understood from my point of view and I couldn’t have asked for better support. I would recommend prestige to anyone! They are the best !🩷🩷

23 octobre 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Will never stop ordering from Prestige

Will never stop ordering from Prestige! Their hair is amazing, thick and long lasting. Always been helped when I needed support. ❤️

Joe has managed to get my order out for next day and I’m so grateful for the help. Xx

Thank you

8 octobre 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Highly recommend

I’ve been using prestige for 11years now, there are my main supplier, best colour stock, always reliable & consistent. Their customer service is amazing, I would highly recommend.

28 août 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Prestige 5*****

Prestige has been one of my main hair suppliers for years now and I am very satisfied and feel confident supplying their hair to clients! The hair is great quality that lasts very well and they have a great colour range! Their customer service has also always been very friendly, helpful and professional and they really do try their best to accommodate. Thank you prestige for being a great supplier to work with xx Charl, Diamond Hair Extensions xx

25 août 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Amazing

The customer service from this company is second to none! They are very quick to reply and resolve any issues. I’ve been using this company for a number of years now and they are one of the best for quality!

27 août 2025
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

I bought some 18inch nanos

I bought some 18inch nanos, the hair itself isn’t too bad but the metal top isn’t long enough it’s way too short for beads to grip onto they just slip out. Total waste of money if you ask me find somewhere else to buy hair

23 mai 2025
Avis spontané
Logo de Prestige Hair Extensions

Réponse de Prestige Hair Extensions

Hello Leanne,

We're sorry to hear that our hair hasn't met your expectations this time. We appreciate your feedback and would like to help.

We can see an order for 2 packs of nano tip hair extensions in your name. We offer a 6 month guarantee on the higher range nanos that you purchased but we cannot see where you have contacted us about your issue.

Please contact our Customer Service team at info@prestigehairextensions.com, so we can look into for you.

We sincerely hope you’ll give us the chance to help with this.

Many thanks,
Prestige Hair Extensions

Noté 1 sur 5 étoiles

Do not order from Prestige if you want to receive the hair

So disappointed. Ordered on the 18th of June so that I had plenty of time for them to come for my wedding (mid July). Chose Royal Mail (4-5 days I believe). I still haven't received the order. Prestige are saying that they are investigating, however, this may take 30 days! I cannot afford anymore hair extensions for my wedding until I get the refund from them.
So upset by this.
I definitely will not be recommending this brand to anyone.

1 juillet 2025
Avis spontané
Logo de Prestige Hair Extensions

Réponse de Prestige Hair Extensions

Hello Emma,

We're sorry that Royal Mail failed to deliver your shipment this time. We appreciate your feedback and have now reduced our use of Royal Mail tracked 48 services due to your issue.

We also issued a full refund once we reached the 30 day point despite the ongoing Royal Mail investigation requiring more time to complete.

Many Thanks
Prestige

Noté 1 sur 5 étoiles

Absolutely disgusting customer service

Absolutely disgusting customer service. My order was missing a bundle. I had personally opened it the minute it arrived. So noway it could have been lost or Fallon out.
Prestige checked there cctv and claimed all 3 bundles were packaged. They sent me photos of the cctv to prove it, except there was no clear image of the hair being posted or proof of my address so it could have been anyone’s. I tried to be really nice but was told I wasn’t allowed to order as I was accusing them of lying.
I was given a refund for my colour ring I invested in previously, but I’m still at a loss as I never received the missing bundle of hair. I had re-ordered another bundle in the mean time hoping prestige would sort out the matter. If I was lying I wouldn’t have done that. Im so upset about this. Now £100 down. I will never recommend this company.

3 mai 2025
Avis spontané
Logo de Prestige Hair Extensions

Réponse de Prestige Hair Extensions

Hello Shelley, and thanks for trying us after moving from another supplier

We sent you screen shots of the cctv in May 2025 and also offered to send you the full video. I have watched the whole video and I can personally confirm all 3 items were scanned and packed correctly.

The scanners which scan each items barcode on your order are time stamped and match the time stamped cctv, this is how we can prove that it is your order shown in those images. There is a more detailed dashboard that shows who packed your order, the time your order invoice was scanned and the precise second each item was scanned within that order. These scans match our CCTV and confirm this is your order in the pictures.

We have implemented this robust system due to the high number of false or fraudulent missing item claims we receive and the high value of the products we sell. If there is ever any doubt we would always take your word for it but on this occasion we can prove 100% the items were packed correctly and delivered to you untampered.

You have also confirmed the parcel arrived untampered and you opened it yourself. The only possible explanation is that when you first opened the parcel, a pack dropped on the floor or into a draw or maybe a bin, but all 3 packs were in that parcel when it was shipped and first opened by you. We are not responsible for any items you have lost after they have been delivered.

We have all the above evidence saved and can provide it to you or your bank/solicitor if you wish to start a charge back or commence small claims court proceedings. If we could not prove all items were packed you would certainly win a charge back/small claims court.

Whenever there is any doubt we would always refund you but in this instance we can prove with certainty that all items were delivered. We offered to refund your colour rings if they were returned because you had recently moved over to us from another supplier and we could no longer offer you a business account due to this dispute remaining unresolved.

Kindest Regards
Melissa - Founder

Noté 1 sur 5 étoiles

Massive colour fade

Massive colour fade, paid for higher quality hair which is supposed to be guaranteed for 6 months, only had it in for four, my hairdresser has emailed to advise and you won’t do anything about it, very disappointing, what the point of the guarantee then ?

6 juin 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent …

Beautiful salon and the best advice about the right hair extension to use, Excellent quality I highly recommend

9 mai 2025
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus