QUOC Avis 

218
•
TrustScore 4 sur 5

4,1

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Purchase a pair of Gran tour gravel shoes size 47 as suggested,as I wear a 46 in Black , March 2026,What a Nightmare to wear , Thought they may have broken in by now ,but NO. They Absolutely kill my... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I purchased a pair of the M3 air road shoes and had some issues with the cleat plate on the left shoe. Alice and various members of the customer service team were very helpful and sorted me out with n... Voir plus

Noté 4 sur 5 étoiles

Product was very good! However, FedEx delivery gave me so much trouble - with the pickup hence the minus two stars. Quoc should consider alternatives when it comes to delivery of their products. Ed... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I own two pairs of Quoc shoes: the original leather Tourers and Gran Tourers. The outer sole on the Gran Tourers came off of the cleat plates. Quoc support person admitted the flaw on the early itera... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Cyclisme sur route
  2. aussi dans
  3. Magasin d'équipements sportifs d'extérieur
  4. Magasin de chaussures
  5. Magasin de vélos
  6. Vélo d'intérieur

À propos de QUOC

Écrit par l'entreprise

QUOC is an independent, British brand with over a decade of experience designing high-performing, comfort-driven cycling shoes.

Italian Trulli
Shop Gravel Shoes

Italian Trulli
Shop Road Shoes

At QUOC, our mission is simple. To get more people riding bikes through enhanced ride experiences, starting from the feet. With decades of research and innovation weaved into our DNA, we believe performance should be at the core of any cycling shoe - but with zero compromises on elegance, functionality and comfort. We’re dedicated to making shoes that remove all barriers to an enjoyable ride - and above all - that celebrate the diverse community that embodies cycling, a community without whom we wouldn’t exist.

QUOC.CC

Coordonnées de contact

4,1

Bien

TrustScore 4 sur 5

218 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,1

Tous les avis

(218)

10 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 4 sur 5 étoiles

Product as promised

Product as promised. Delivery on time for Christmas.

13 décembre 2024
Logo de QUOC

Réponse de QUOC

Hey Pat,

Thank you so much for taking the time to leave us a review—we truly appreciate your feedback! We’re delighted to hear the product met your expectations and arrived just in time for Christmas. Ensuring a great experience for our customers is always our top priority.

If you have any further questions or need assistance, please don’t hesitate to reach out. We’re always here to help!

Noté 5 sur 5 étoiles

My first order was my fault I measured…

My first order was my fault I measured wrong and ordered a size too small but the exchange process was easy and simple. Once I got the right size, felt great on foot and comfy on long rides. They also look great, love them!

11 décembre 2024
Logo de QUOC

Réponse de QUOC

Hey Francisco,

Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star review! We’re thrilled to hear that you found the exchange process quick and straightforward—we always aim to make the experience as seamless and enjoyable as possible for our customers.

It’s fantastic to know the right size feels great on your foot and keeps you comfortable on those long rides. And we couldn’t agree more—they really do look great!

We truly appreciate your support and hope you continue to enjoy your shoes. If there’s anything we can assist you with in the future, please don’t hesitate to reach out.

Noté 3 sur 5 étoiles

Broken Lace

There was no response to an email about repairing a broken lace that I had sent before buying the repair kit. The ratchet was fine. Then I had to buy the $30 kit and then pay $20 shipping, all for a broken lace. I live in Ohio, USA for context on the shipping fee. Why not hold stock where the shoes are sold?

—
Post review response was appreciated and was a good effort to correct the issue

4 décembre 2024
Logo de QUOC

Réponse de QUOC

Hey Ashton,

Thank you for your feedback on this order and our sincere apologies for any inconvenience caused.

We have since fully refunded your order inclusive of all shipping costs for these replacement dials in reflection of this approved warranty claim and extension of our service. Please allow 2-5 business days for this refund to show against the method of payment.

We can confirm we replied to your initial email via info@quoc.cc on 18/10/2024, requesting confirmation of your shipping address and further details to complete your warranty claim. Upon your initial email, your warranty claim was approved and we were awaiting confirmation of these details, we did not receive a reply from you hence our inaction. We can only apologise further for lack follow up by other means.

We are now looking to amend the shipping cost of items such as this which are stored within the US alongside the shoes. Unfortunately, the cost of insuring and shipping goods across multiple states within the US is incredibly varied and led to the implementation of a flat shipping fee for all goods, as we grow in the US we will see a more adaptable pricing structure for shipping to ensure fairness across the country.

Thank you again for your understanding.

We have reached out to you within the last 12 hours since your review via our personal email addresses and will await your response, please check all spam or junk folders should this have been misdirected.

If you have any further comments please send these to info@quoc.cc and we will be sure to reply once more.

Your patience is greatly appreciated as well as you continued support of QUOC.

Noté 5 sur 5 étoiles

Gran Tourer XC Black

I initially ordered a size too small. I followed the returns process and within a few days received the replacement pair. Brilliant customer service. The shoes themselves are fabulous, they come with a variety of arch supports so you are pretty much guaranteed to be able to get the right amount of support you need. Also included are replacement TPU spikes and the tool to fit them, as well as a bag to keep the shoes in when you aren’t wearing them. The shoes fit true to size and are so comfortable. I absolutely love them.

1 novembre 2024
Avis spontané
Logo de QUOC

Réponse de QUOC

Hey Dreana,

Thank you for sharing your fantastic 5-star review! We're so pleased to hear that our swift returns process made getting the right size hassle-free for you. Your satisfaction is our priority, and we’re glad we could ensure everything went smoothly.

It’s wonderful to hear that the shoes are not only a perfect fit but also provide the comfort and support you need. We take pride in offering thoughtful details like the arch supports, replacement spikes, and shoe bag to enhance your overall experience.

We truly appreciate you taking the time to leave this feedback. If there’s ever anything else we can do to assist, don’t hesitate to get in touch—we’re always here to help.

Noté 3 sur 5 étoiles

The shoes were great but there was no…

The shoes were great but there was no shoes bag on it. Just thought it was bad just because it was on sale… should have noted in the sale comments…

25 novembre 2024
Logo de QUOC

Réponse de QUOC

Hey Marielle,

Thank you for your feedback on your order, we share in your disappointment.

We have since arranged for a new shoe bag to be dispatched to you as soon as possible, this is currently being held in customs pending your verification. If you have any issues in regards to its clearance through customs please contact us.

The reason for its lack of inclusion in your initial order was that a shoe bag was not standard in older models of the shoe including this pair of black Mono IIs.

We will see the inclusion of shoe bags standardised for 2025 in those shoes which carry a higher price point. Including the current M3 Air and GTXC models.

Thank you again for your order which is greatly appreciated by by the QUOC team as well as you understanding and patience while the new shoe bag is being dispatched to you.

Should you require any further assistance or have further comments, please do not hesitate to get in touch via info@quoc.cc. We would be happy to help!

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent customer service!

I recently had an experience with customer support after encountering an issue with a pair of M3 Air. The service was super fast, flawless, and incredibly kind. I’ve never dealt with such an impeccable customer service team before. Problems with products can happen, even with top-quality items like the ones Quoc offers, but I think what really sets a company apart is the support they provide to their customers. I’d buy the product a thousand times over because, in any case, it’s truly top-notch, and most importantly, I know I can always count on their help. 6 stars, not 5!

16 décembre 2024
Avis spontané
Logo de QUOC

Réponse de QUOC

Hey Gianluca,

Thank you so much for taking the time to leave such a heartfelt review! We’re truly delighted to hear about your positive experience with our customer support team. It means the world to us to know that we were able to assist you quickly and effectively.

At QUOC, we believe that exceptional service is just as important as the quality of our products, and your kind words reaffirm the dedication and care our team strives to provide every day. Knowing that we were able to resolve the issue with your M3 Air shoes and leave such a lasting impression fills us with pride and gratitude.

We completely agree that problems can occasionally arise, even with top-quality products, but we always aim to address them swiftly and with kindness. Your recognition of this effort and your generous six-star rating truly inspire us to continue delivering the best for our valued customers.

If you ever need assistance again or have any questions, please don’t hesitate to get in touch. We’re always here to help and ensure you have the best possible experience with QUOC.

Thank you once again for your wonderful feedback and for trusting us with your cycling needs—it’s an honour to serve you!

Noté 5 sur 5 étoiles

I ordered wrong size of shoe

I ordered wrong size of shoe , they exchanged them very fast , also quality of the cx shoe is excellent.

30 novembre 2024
Logo de QUOC

Réponse de QUOC

Hey Malcolm,

Thank you for your review!

We're so glad to hear that you had a smooth and fast exchange experience—it’s always our goal to make things as easy as possible for our customers. It’s wonderful to know that you're enjoying the quality of our CX shoes as well. We put a lot of care into ensuring they’re built to perform and last, so it’s great to hear they’ve met your expectations.

If you ever need help with sizing, fit, or anything else, don’t hesitate to reach out. We’re here to support you every step of the way. Thank you for choosing Quoc, and happy riding!

Noté 5 sur 5 étoiles

Great shoes

Great shoes! Very comfortable, high quality construction, and accurate sizing as well. Thank you!

19 novembre 2024
Logo de QUOC

Réponse de QUOC

Hey Erik,

Thank you for your wonderful review! We’re delighted to hear that you’re enjoying your shoes and finding them both comfortable and well-crafted. It’s also great to know that the sizing worked perfectly for you—we put a lot of effort into ensuring an accurate fit for our customers.

If you have any questions or need assistance in the future, don’t hesitate to get in touch. We truly appreciate your support and look forward to serving you again!

Noté 5 sur 5 étoiles

Very high quality products and amazing…

Very high quality products and amazing customer service. Their size chart is much better than relying on your EU size.

28 novembre 2024
Logo de QUOC

Réponse de QUOC

Hey Tom,

Thank you so much for your kind words and for taking the time to share your experience! We’re thrilled to hear that you’re happy with the quality of our products and the level of customer service you received.

It’s also great to know that our size chart was helpful—it’s designed to provide a more accurate fit by focusing on detailed foot measurements rather than relying solely on EU sizing, which can vary between brands.

If you ever need assistance or have any questions in the future, please don’t hesitate to reach out. We’re always here to help!

Thanks again for your support, and we hope you continue to enjoy your Quoc products.

Noté 5 sur 5 étoiles

Shipping was fast

Shipping was fast

26 novembre 2024
Logo de QUOC

Réponse de QUOC

Hey Joel,

Thank you so much for the positive review, we are glad we could help you get your shoes in a fast amount of time.

Please don’t hesitate to reach out if you have any further questions or if we can help in any way!

Noté 5 sur 5 étoiles

Great service narrow shoes

The service was great , unfortunately they’re too narrow for me so had to return them .
Only small gripe would be having postage costs deducted.
Would like to have fitted into them as they are a nice shoe but not for me .

25 novembre 2024
Logo de QUOC

Réponse de QUOC

Hey Michael,

Thank you for your positive feedback on our service. We strive to ensure every customer has their needs met, and it’s great to hear that our service met your expectations.

We do apologise that the shoes didn’t work out for you due to the fit being too narrow. Our goal is for every customer to feel comfortable and confident in their choice, and we understand how disappointing it can be when a product isn’t the right fit.

We’ve also taken your feedback regarding the postage costs on board. While this policy helps us manage returns effectively, we always appreciate hearing our customers’ perspectives as it helps us improve our overall experience.

Thank you for giving our shoes a try—we hope to have the opportunity to assist you in finding something more suited to your needs in the future. Please don’t hesitate to reach out if you have any further questions or if we can help in any way!

Noté 5 sur 5 étoiles

Shoes look great and delivery was…

Shoes look great and delivery was quick, i needed to swap sizes but it was all done easily enough and had the new size back in a few days, cant speak for use as yet as weather hasnt allowed me to use them so far

16 novembre 2024
Logo de QUOC

Réponse de QUOC

Thank you for sharing your experience! We’re thrilled to hear you found the shoes stylish and appreciated the quick delivery. It's great to know the size swap process was smooth and efficient. With warmer months on the horizon, we hope you’ll be out enjoying your new shoes very soon! If there’s anything more we can do for you, don’t hesitate to get in touch. Happy riding! 🌟

Noté 5 sur 5 étoiles

Grand Tourer XC

Have been looking for a decent pair of gravel / off road shoes for some time. Very pleased with my purchase of the Grand Tourer XC, super comfortable and sufficiently stiff for my needs. 5/5 :)

23 novembre 2024
Logo de QUOC

Réponse de QUOC

Hey Dom,

Thank you for sharing your experience with the Grand Tourer XC! We're delighted to hear that you've found them comfortable and suitably stiff for your off-road adventures. It's fantastic to know they meet your needs and have made a positive impression. If you ever have any questions or need assistance, feel free to reach out. Enjoy your rides, and thank you for the 5/5 rating! 🚴‍♂️

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent service

Excellent service. Fast and assertive answers to all my questions.

14 novembre 2024
Logo de QUOC

Réponse de QUOC

Thank you for your kind words! We’re delighted to hear that our service met your expectations and that our team was able to provide fast and assertive responses to your questions.

Your satisfaction is our top priority, and it’s great to know we could assist you effectively. If you ever have any more questions or need further support, please don’t hesitate to reach out—we’re always here to help!

Noté 5 sur 5 étoiles

Great product

Great product. High quality. Amazing customer service. Definitely recommended.

13 novembre 2024
Logo de QUOC

Réponse de QUOC

Hey Dennis,

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that you’re enjoying the high quality of our product—it’s something we take great pride in.

Your appreciation for our customer service means the world to us, as we’re committed to ensuring every interaction leaves our customers feeling valued and supported.

We’re grateful for your recommendation and look forward to continuing to provide you with great products and service in the future. If there’s anything else we can assist you with, please don’t hesitate to reach out!

Noté 3 sur 5 étoiles

packing

I ordered a bottle and shoes via international shipping.
However, the bottle was sent in a bag without any packaging, so the bottle was slightly deformed. If you think about it for a moment, you should be able to understand the risks of international shipping. I strongly hope that you will improve this in the future.

11 novembre 2024
Logo de QUOC

Réponse de QUOC

Thank you for your feedback regarding your recent order. We sincerely apologise for the condition in which the bottle arrived. We understand the risks associated with international shipping and regret that the packaging did not meet your expectations.

To address this, we have issued a refund for the products and shipping costs, inclusive of all duties. This reflects the high standards we strive to uphold for our customers.

Your feedback is invaluable, and we are sharing it diligently with our wider team to ensure improvements are made in our packaging processes for future shipments. Thank you for bringing this to our attention, and for your understanding.

If you have any further concerns, please don’t hesitate to contact us.

Noté 5 sur 5 étoiles

Good product !

Good product !! Gravel shoes are the future. Good stiff sole

18 novembre 2024
Logo de QUOC

Réponse de QUOC

Hey Stuart,

Thank you so much for your feedback! We're thrilled to hear you're enjoying the gravel shoes and that the stiff sole is meeting your expectations. It’s always great to see the future of cycling being embraced by our riders!

If you have any other thoughts or questions, feel free to reach out—we’d love to hear from you.

Noté 1 sur 5 étoiles

Poor delivery services and after sale services

At the beginning, FedEx failed to deliver the shipment. I complained to you, but you told me to contact FedEx and to clarify the issue. I had to threaten you to complain with the French consumer protection authority, in order to force you to solve the issue. See our email exchanges

6 novembre 2024
Logo de QUOC

Réponse de QUOC

Thank you for your feedback. We understand how important it is for your order to arrive smoothly, and we're sorry to hear about the initial challenges with delivery.

This is something deeply frustrating for ourselves given the limited quantities available of the Gran Tourer XC Lace Chestnut ordered.

From our records, the goods were successfully delivered as of 13.11.24 , and you have now effectively received them free of charge, and we have provided a full refund for the goods, inclusive of all duties, taxes and shipping to ensure the best possible resolution. This outcome reflects our commitment to delivering the utmost after-sales support and finding the fairest solution for QUOC customers.

As you had purchased a limited edition exclusive product (Gran Tourer XC Lace Chestnut), re-dispatching an immediate replacement was not possible, which understandably caused some delays. In other circumstances, we would have promptly sent a new order via a differing courier to resolve the issue faster.

To facilitate the resolution, we asked you to verify your details and contact FedEx customer service which you had understandably promptly refused citing personal scheduling and timing concerns. However this step was essential in confirming the delivery address and ensuring a suitable time frame for redelivery.

In regard to your threats of involvement of the French consumer protection authority, we’d like to clarify that the successful resolution was achieved through our prior actions and ongoing efforts with FedEx to address the situation, not those actions taken after the threat, a threat which was taken with utmost seriousness.

It’s important to note that this review does not reflect the standard of support and service we strive to provide nor that of which was provided. The products and service remain covered under our warranty, so should you encounter any further issues, we would be more than happy to assist.

Please don’t hesitate to get in touch if there’s anything further we can do for you.

Thank you again for sharing your experience.

Noté 5 sur 5 étoiles

Easy process to purchase

Easy process to purchase
Efficient delivery
Easy returns if necessary

29 octobre 2024
Logo de QUOC

Réponse de QUOC

Hey Sara,

Thank you for taking the time to share your feedback! We're delighted to hear that the process of purchasing your shoes was efficient and seamless. We work hard to ensure that our customers have a smooth and hassle-free experience, from purchase to delivery—and even returns if necessary.

If you need any further assistance, don’t hesitate to get in touch. We’re always here to help!

Noté 5 sur 5 étoiles

Zapatos cómodos

Muy rápido el envío, los zapatos increíbles, cómodos y se ajustan perfectamente al pie

28 octobre 2024
Logo de QUOC

Réponse de QUOC

Hey Maria,

Thank you so much for your kind words! We're delighted to hear that your order arrived quickly and that you're loving the shoes. Comfort and a perfect fit are exactly what we aim for, so it's great to know we hit the mark for you. Enjoy your rides, and if you ever need anything, don't hesitate to reach out! 🚴‍♀️👟

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus