Replace Your Blinds Avis 

45
•
TrustScore 4 sur 5

3,8

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Ordering was very easy and delivery was quick . These are my second set of replacement slats for my vertical blinds for the upstairs and really happy with them . The quality of the material is great a... Voir plus

Noté 4 sur 5 étoiles

Ordered over a year ago but only just installed. Order was delivered quickly and quality of the vertical slats appears good but a bit disappointed that on a cream colour they have used white thread, h... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Disgraceful performance. Ordered the blinds from the sample list they sent, but they sent the wrong sample and didn't tell us. Sample list said Bexley Creme (the only Bexley item on there), sample sai... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Found this company on the website I was very impress with the range of replacement slats, ordered 4 samples they came quick. Ordered Sherwood Toffee within 2 weeks they have been delivered and I hung... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de rideaux et stores
  2. aussi dans
  3. Décorateur d'intérieur
  4. Fabricant
  5. Fournisseur et fabricant de rideaux
  6. Magasin de design et de décor intérieur
  7. Service d'installation des fenêtres

Écrit par l'entreprise

ReplaceYourBlinds are a family run business that manufacture quality made-to-measure blinds and supply blind accessories straight to your doorstep! ReplaceYourBlinds offer a quick and easy order process and with a click of a button you can receive some of ReplaceYourBlinds quality blinds.


Coordonnées de contact

3,8

Bien

TrustScore 4 sur 5

45 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 50 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de plus d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,8

Tous les avis

(45)

33 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Zero communication, failed express delivery, and complete lack of accountability

I ordered replacement vertical blinds and a headrail (Order #24733) from Replace Your Blinds. Because I had new tenants moving into a rental property on Sunday 30th August, I paid an extra £19.95 express fee to guarantee delivery for Friday 28th August. I explicitly warned customer service in writing that time was of the essence.
What followed was an absolute masterclass in poor service and non-existent communication:
Multiple Missed Delivery Dates: I stayed home for four separate days (Friday 28th Aug, Saturday 29th Aug, Tuesday 1st Sept, and Friday 4th Sept) waiting for deliveries that never arrived.
Complete Disregard for Communication: My WhatsApp messages and emails asking for tracking info were ignored for days while I sat at home.
Courier & Packing Blunders: When a parcel finally arrived on 4th September, it was only the headrail—the slats were missing because the company failed to label the consignment properly for the courier. The full order didn't arrive until 8th September.
Refusal to Accept Responsibility: When challenged, management simply blamed DHL, stating "we have no control over the parcel once it leaves our hands" and ignoring basic obligations under the Consumer Rights Act 2015.
Unfulfilled Promises: Despite promises to refund the unearned express delivery fee, no refund was issued. Furthermore, the delay directly forced my tenants to postpone move-in by 3 days, causing out-of-pocket financial losses in lost rent which the company requested proof for, then completely ignored.
Buying from this company caused significant disruption, lost income, and hours spent chasing basic updates. I am now forced to pursue recovery of my unrefunded fees and consequential losses through Money Claim Online (MCOL). Save yourself the hassle and buy from a company that values its customers and honors its commitments.

20 août 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Ordering was very easy add delivery was…

Ordering was very easy and delivery was quick . These are my second set of replacement slats for my vertical blinds for the upstairs and really happy with them . The quality of the material is great amd the cost is very reasonable.

25 septembre 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Disgraceful performance

Disgraceful performance. Ordered the blinds from the sample list they sent, but they sent the wrong sample and didn't tell us. Sample list said Bexley Creme (the only Bexley item on there), sample said Bexley Cotton. They are very similar and we therefore assumed that the were the same. How wrong we were. Company denied there was any wrong doing on their part and refused to do anything about it. This company is not to be trusted

16 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Replace Your Blinds

Réponse de Replace Your Blinds

We’re sorry that you remain unhappy, John, but we feel this review leaves out some important facts.

You requested a sample of Bexley Cream. As Bexley Cream was unavailable at the time, we sent Bexley Cotton instead. We have already acknowledged that we should have notified you separately about this substitution, and we apologise for not doing so.

However, the physical sample you received was clearly labelled “Bexley Cotton”. When you subsequently placed your made-to-measure order, you selected and ordered “Bexley Cream”, which is a different fabric. Your order was therefore manufactured in the fabric that was actually selected and ordered.

It is also incorrect to say that we “refused to do anything about it”. Although the made-to-measure order was supplied exactly as ordered, we offered a discount as a goodwill gesture to help resolve the matter. Unfortunately, this offer was declined.

While we accept responsibility for not communicating the sample substitution more clearly, we cannot accept that we supplied the wrong made-to-measure product when the fabric supplied matched the fabric stated on your order.

We believe this provides the full context and allows other customers to make their own assessment of what occurred.

Noté 5 sur 5 étoiles

Ordered two lots of blinds from RYB

Ordered two lots of blinds from RYB. Both sets arrived when they said they would. We ordered different designs and colours and they were both lovely. Good quality material and fittings. Very happy with our new blinds. Very easy to order and a very good price.

12 septembre 2026
Avis spontané
Noté 4 sur 5 étoiles

Vertical blind slats stitching

Ordered over a year ago but only just installed. Order was delivered quickly and quality of the vertical slats appears good but a bit disappointed that on a cream colour they have used white thread, hence 4 star.

5 septembre 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered my blinds on the 22nd July

Ordered my blinds on the 22nd July, it is now the 20th August and I am constantly getting fobbed off and being told that I will get them soon. Problems with machinery etc. Not impressed and would not recommend, and I haven't even received the blind yet.

19 août 2026
Avis spontané
Logo de Replace Your Blinds

Réponse de Replace Your Blinds

We’re very sorry for the delay with your order and completely understand your frustration.

Unfortunately, we experienced an unexpected machinery issue during this period which affected production and caused some orders, including yours, to take considerably longer than our normal turnaround time.

We appreciate that being given repeated updates without receiving your blinds was frustrating, and we apologise that we did not manage your expectations better while the issue was being resolved.

This was a genuine production problem rather than an attempt to fob you off, but we fully accept that the delay was not the level of service you should have received from us.

Replace Your Blinds

Noté 5 sur 5 étoiles

Super efficient from start to finish!

Super efficient from start to finish!
I placed my order based on a sample I received totally free of charge.
Quality product, efficient ordering process, good value, happy Customer.

17 août 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

great slats at good prices

Found this company on the website I was very impress with the range of replacement slats, ordered 4 samples they came quick. Ordered Sherwood Toffee within 2 weeks they have been delivered and I hung them this morning they look fabulous very pleased and great price and quality , keep up the excellent work5*****

15 août 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Honestly i was a bit doutful at first…

Honestly i was a bit doutful at first after ordering as you hear of so many scams but this is 100% legit. Blinds arrived earlier than i expected and the quality of them are excellent. I am so very happy with my purchase and would def recommend in fact i have already told my friends about this business.

15 août 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

My first time using replace your blinds…

My first time using replace your blinds , I was a bit dubious as I'd never hear of them before , but I'm glad I took the chance ordering.
It was so easy to place my order , my blinds were delivered about 9 days after ordering , I was kept update on the status of my order and delivery the whole time , blinds came packaged really well and exactly what I ordered , I would definitely order from them again and would 100% recommend

11 août 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

After being ripped off to the value of…

After being ripped off to the value of over a £100 by another company I am having the same problem with this company.No sign of my order after being told on the phone I would receive it no later than last Tuesday.Still no sign of it !!!

20 juillet 2026
Avis spontané
Noté 4 sur 5 étoiles

Failure to respond to issues - but now resolved

I placed an order with RYB for a vertical blind. I received a headrail with 18 hooks, followed a couple of days later by a box of 17 slats and weights, one of the weights being slightly damaged. I emailed them and they agreed to supply an additional slat and weights. Meanwhile I installed the blind, and found that one slat had a very obvious join part way up. I emailed again, requesting a further slat to replace this one, receiving an automated response that they would reply within 48 working hours. 2 days later I received notification that a package had been shipped, which duly arrived but contained only a single slat with no weights. The second issue had therefore been ignored, as have two further emails highlighting the outstanding issues and asking what action they intend to take to rectify them. Based on the experience of others whose reviews highlight RYB’s failure to respond to problems, I did not expect to hear further and thought I would have to put up with a slat with a join in it. A shame, as the quality and value for money are both OK in other respects.
UPDATE as at 31 July - RYB have now responded and supplied additional/replacement parts as requested. Maybe not the quickest response but I accept that issues like these can happen and to give credit where due they have now resolved them all.

14 juillet 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Don’t use this company

Don’t use this company. They don’t reply to emails WhatsApp or they never answer the phone!!!
I ordered a vertical blind slimline vogue headrail and it was supposed to take 10days delivery but took over 4weeks!! That would have been okay if it had been made correctly but the top hooks don’t slide to the end so the blind slats don’t slide together properly. I knew it was pointless trying to contact them about the problem as the DO NOT REPLY. So after paying over £75 I have a headrail that’s no good!!!

7 mai 2026
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus