Senior.com Avis 

230
•
TrustScore 2.5 sur 5

2,6

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Been calling for 4 days and emailed twice to get a RMA # so I can return the unopened box and no one has responded. I know that you only give 21 days to return from when I received it (Sept 9). You ar... Voir plus

Noté 3 sur 5 étoiles

I did not realize I was ordering a "certified open box". Most is ok, but one stsr bolt has no threads. Making contact with a human agent is very hard. The AI agent said a misding-part form was b... Voir plus

Noté 4 sur 5 étoiles

Very pleased with the bed and white glove service! Disappointed that the delivery time was off by several weeks. Also the customer support is poor. I asked a simple question that the chatbot couldn't... Voir plus

Noté 3 sur 5 étoiles

I has received the denture but it not fit exactly I trying to find it to fit but still difficult to fits I like the item But just only not fit exactly I don’t know that can I return or exchange the... Voir plus

À propos de l'entreprise

Informations provenant de diverses sources externes

Senior.com is an online source dedicated to bringing high quality products from the top brands in Fall Prevention, Incontinence, DME, Bathroom Safety, Bedroom Safety, Living Room and Kitchen, Outdoor Living, Health & Personal, Mobility Aids, Home Secur...


Coordonnées de contact

  • Santa Margarita Parkway 29829, 92688, Rancho Santa Margarita, Etats-Unis

  • senior.com

2,6

Bas

TrustScore 2.5 sur 5

230 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,6

Tous les avis

(230)

86 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Easy to order

Easy to order. Fast delivery.
So for the lotion is working to control the itching on my eczema spots

26 mai 2025
Logo de Senior.com

Réponse de Senior.com

Hi TJ,
We are so happy to hear that the lotion you purchased is working to help your eczema! Thank you for your review and we hope the lotion continues to help your eczema in the future!

Noté 5 sur 5 étoiles

Helpful products for people needing a…

Helpful products for people needing a little assistance.

26 mai 2025
Logo de Senior.com

Réponse de Senior.com

Hi Cheryl,
Thank you for your review! We are glad that our product selection allowed you to find something for your needs!

Noté 1 sur 5 étoiles

Has not gotten delivered

Shipping label was created right away but never left senior.com. Someone is checking it out for me but still no action. UPDATE: The first time I contacted senior.com someone responded right away and sounded would be helpful. But I have followed up 2 more times and no one is responding. Tracking still shows label created but never left the company. Order placed 5/24 and it is now 6/4.

25 mai 2025
Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered Easy Dentures from here for…

Ordered Easy Dentures from here for $600.00 CAD got the shipment and there was only 2 small wax pieces apparently they forgot to put the dentures in the box 2 weeks later and a month since we ordered finally got the dentures. My dentures set and I couldn't remove them and had to go to emergency and have them cracked and pulled out costing me $300.00 and my partners wouldn't set and stayed soft even after following all the instructions exactly. Contacted Senior.com and explained what happened and they basically did nothing and still haven't even though I called within the return time frame and the issues are within their return policy. Have contacted Easy Dentures and no response back which is odd because they were quick to respond when Senior.com sent us pieces of wax instead of dentures. Essentially we would like a refund but might be willing to take a replacement so that we didn't waste $600.00 plus $300.00 emergency cost.

17 février 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Cervical neck collar

The customer service was very helpful I made a mistake with my order and when I called them they were able to help me correct it and get my right size

25 avril 2025
Logo de Senior.com

Réponse de Senior.com

Hi William,
We are so happy to hear that we were able to help you fix any mistakes in your order! Thank you for taking the time to leave a review. We hope you enjoy your purchase!

Noté 2 sur 5 étoiles

Not good

I have used this pillow for less then 2 weeks and it is already beginning to flatten. I specifically searched for firm, and trusted this company was the answer. Not the case.

25 avril 2025
Noté 1 sur 5 étoiles

I have not received all of my order

I have not received all of my order. I have received several boxes but still missing items. Why is not possible to send one box with the entire order instead of multiple incomplete orders. I could have ordered from Amazon to get a package every day.

25 avril 2025
Noté 5 sur 5 étoiles

Husband walkers. The product(s) ordered were bariatric …

The product(s) ordered were bariatric extra wide walker. Recieved quickly (3 business days). I recieved one of what i ordered and then another one with wheels. Both are great!! My husband loves them. Height is adjustable and easily folds for travel.

28 avril 2025
Avis spontané
Logo de Senior.com

Réponse de Senior.com

Hi Lynda,
Thank you so much for your review! We are so happy to hear that your husband's walkers satisfied all his needs! We hope he enjoys them for years to come!

Noté 5 sur 5 étoiles

My questions were promptly answered

My questions were promptly answered, but verdict will come when items are delivered/received at my home.

30 avril 2025
Avis spontané
Logo de Senior.com

Réponse de Senior.com

Hi Tim,
We are so happy to hear that we were able to answer your questions! Thank you for taking the time to leave a review and we hope, when your product arrives, that you are satisfied with your purchase!

Noté 1 sur 5 étoiles

You do not stand behind what you sell. If you buy it you are stuck with it.

I ordered what you had on your site to fit a V-8 motorized scooter. It does not fit. I was advised that it should fit (but it doesn't) and I sent pictures of the one in the video you sent me along with the picture of the one you say should fit and they are not the same.

24 avril 2025
Logo de Senior.com

Réponse de Senior.com

I’m very sorry to hear that the cover you received doesn’t fit the V-8. We’d be happy to offer a free exchange to ensure you get the correct size.

To start the process, please log in to your account and select the option to return and exchange for the appropriate size. Once that’s submitted, our team will process the exchange and get it corrected for you as quickly as possible.

Noté 5 sur 5 étoiles

Everything was just as described

Everything was just as described, good quality product.

25 mars 2025
Logo de Senior.com

Réponse de Senior.com

That is great to hear Jane! Thank you for your business and feedback : )

Noté 4 sur 5 étoiles

They charged sales tax on my item which…

They charged sales tax on my item which was a medical device. I called and they quickly refunded it.

7 avril 2025
Avis spontané
Logo de Senior.com

Réponse de Senior.com

We apologize for the inconvenience Perry! Our tax codes have now been updated. Thank you for your business!

Noté 1 sur 5 étoiles

Don't trust SENIOR.Com

Try to find your item at another shop, on-line or off. Confirmed with a 1-2 weekd delivery on 13 March 2025, and it was clear that the item wasn't shipped until 3 April when I began hounding them for answers. I had made several other attempts at e-mails and phone calls. I had been told that my concern had been 'endorsed', which I supposed meant escalated. And still nothing for 21 days.

I had been told on those previous times that my item was in transit. Even on 3 April, the same response. There was definitely a tracking number but no-one could tell me where the heck the shipment was!

Of course this deals with needs, not wants. My mother currently 'spills' when she gets up to micturate. Her strength is always depleted by having to either get out of or re-enter her current hospital bed. I need her to have the best end-of-life care that I can proved. I am not rich and had to get a loan for this bed. And maybe I'm being rather harsh on Senior.com because I see this as my failure, too. I did not pick the best company from which to purchase the UpBed.

Learn from my mistake. Choose a different company than Senior.com.

UPDATE 22 APRIL 2025
Still unresolved. Communication with Alex of Senior.com is spotty.

But problem may actually be from the Source, the UpBed makers themselves. Not sure. But now must start making payments on the loan for the bed that I never received!!!

12 mars 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles
Logo de Senior.com

Réponse de Senior.com

Hi Judy,
We are happy to hear that the ordering process on Senior.com was smooth and that your purchase was delivered in a timely manner! Thank you for your review and we hope you enjoy your purchase for years to come!

Noté 1 sur 5 étoiles

Waited for order and tracked via china…

Waited for order and tracked via china post. Stated delivered after 19 days but did Not.
Never answered any emails Then found that my PayPal account had been closed and not by me.
Don't use..if it sounds to good to be true.it is.

3 avril 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Your customer service was excellent

Your customer service was excellent

Thank you

26 mars 2025
Logo de Senior.com

Réponse de Senior.com

Hi Edith,
Thank you for leaving a review about your experience with Senior.com! We are so happy to hear that our customer service exceeded your expectations. We hope you enjoy your purchase for years to come!

Noté 1 sur 5 étoiles

excessive emails

excessive emails. had to go to website to unsubscribe.
I hope it works. Borders on harassment

26 mars 2025

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus