ShopOnTV Avis 

5 939
•
TrustScore 3.5 sur 5

3,7

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

I returned my goods after 8 days from ordering online using there returns label. I paid £139.99 for the goods plus £6.95 delivery making £146.94 in total and they only refunded £141.99 leaving me £4.... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

We are new customers to this company. We have purchased 2 orders both have been exactly as described. Arrived promply and well packaged. Basically what their presenters say is spot on . No waffl... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

No negatives. Ordered online and was dispatched and received quicker than I anticipated. Product received as expected and works a treat as they said on TV! Would most certainly order again and recomme... Voir plus

Noté 2 sur 5 étoiles

I bought the steam cleaner before at a higher price, and it came within days, well packaged both parts in one box together, brilliant so happy that I didn't hesitate in buying it again for my daughte... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Centre de magasins d'usine

Écrit par l'entreprise

We're ShopOnTV - see us LIVE every day after midnight on ITV1 or STV.


Coordonnées de contact

3,7

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

6 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

Chez Trustpilot, nous privilégions le contenu écrit par des personnes réelles. Cependant, cette entreprise a accès notre outil de réponse assisté par l'IA pour l'aider à rédiger ses réponses.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,7

Tous les avis

(5 939)

1 422 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

ShopOnTV have the most frustrating and…

ShopOnTV have the most frustrating and ineffective customer service. I placed an order for a drill set and clothes basket. Received the usual email confirmation but after 3 weeks realised I hadn't received my items so contacted customer service. Was told by operative that my order hadn't been processed. I asked can you process it. Was told NO we need to refund you. Now I had credit on my account which I used to place this order so only had to pay £6.95 postage. It took a while but I received a refund of £4.95 since shopontv took the VAT from my postage cost. Now why is that my responsibility when it's their issue why I am in this position. Was told that my credit would also be refunded to my account. Surprise surprise that has not happened. I have called customer service 3 times already to be told different stories by different operatives with the last one stating it is with a manager who surprise surprise I cannot speak to. But no closer to a resolution.

Well don't know if review made a difference but low and behold I've received a full refund. Just a shame you have to call 3 times and get totally frustrated before any action.

14 octobre 2026
Avis spontané
Logo de ShopOnTV

Réponse de ShopOnTV

Dear Sandra,

Thank you for sharing your feedback with us, I'm sorry to hear that you did not receive your items, and had to call repeatedly to receive your refund - I have shared your experience with the team.

I'm afraid we did have to go ahead and refund you, because the seller of your items did not process the order - this is our policy to ensure nobody is without their money for longer than they need to me.

We do have a lead time when it comes to processing refunds, this is approximately 3-5 working days. That is why your refund did not appear instantly - I have asked our team to ensure they communicate this more clearly.

I am glad to hear that this has now been resolved, and you have been able to place a new order with us. Please do get in touch if you need anything at all 🙂

With Warm Regards,
Brandon - Shop On TV Care Team.

Noté 1 sur 5 étoiles

Hassle with refunds.

F.A.O. Supervision of Customer Services at Beldray and Shop on TV.

SOTV Order No 10512838.

In February 2026 I bought a Beldray Airgility Cordless Stick vacuum from Shop on TV for £94.94.
I had been initially impressed by the TV demonstration.
When it arrived we were unimpressed with its performance to say the least and barely used it over the next 8 months. It then broke down completely.
As I’d registered the product with Beldray the warranty was still valid.
I got onto Beldray’s website. The customer support has no telephone contact and the “chat” facility did not work. I was referred to an online form to fill in and was informed to expect contact within 3 days.
I received an email with a list of questions and instructions for me to complete -

A photo of the silver ratings label showing the model number and the 6‑digit date/batch code (this is located on the back or base of the product)
Proof of purchase
Whether the unit is plugged directly into the mains or into an extension when charging
Whether any lights illuminate while it’s on charge
Whether you are charging the battery inside the vacuum or separately
A photo of the filter and brush bar
The postcode used to register the product
Please note that our email system has a 5MB limit per email, so images may need to be sent one at a time!

I did all this despite being a bit shit with tech. I said I wanted a refund as opposed to a replacement.
Beldray then said I could return the vacuum but would not send a packaging box or collect the dodgy vac.
I had to download an app and faff around for hours.
I had to make my own cardboard box to a specific size in order that it would fit in a collection box at a local petrol station. I also had to buy bubble wrap to secure the contents in the box.
When I had done all this I contacted Beldray on the email thread to give them the tracking code off the app.
They acknowledged receipt on Tuesday Sept the 8th and promised a refund within 5-7 working days.
By Thursday the 17th my refund was still not in my bank.
I chased up the payment via email and on Sept 24th Shop on TV emailed me to say that as my original order was older than 6 months and I’d used Paypal I could not have an automatic refund.
I was asked to call Shop on TV to provide bank details to process my refund.
I was in Greece at this time and waited to get home to call Shop on TV.
On Monday the 5th of October I rang Shop on TV to provide my bank details.
I was told I would be emailed that day confirming a bank transfer.
This did not happen.
I rang again on Tuesday the 6th of October and got an apology and was told their finance personnel were ill. I was promised a call back or an email that day confirming the bank transfer.
I again had no communication or bank transfer that day.
On Thursday the 8th I rang Shop On TV and asked for a supervisor. I was told the transfer was being done as we spoke.
The refund was in my bank the next day.
A full month, and a lot of calls and emails, had elapsed since the receipt of the broken vac and the promise of a refund.
Both Beldray and Shop on TV made things as difficult as possible to honour a warranty on a product bought in good faith.
I had thought Shop on TV to be a good marketplace but will not use them again. Same old familiar story these days, easy to buy but virtually impossible to get decent customer service if you have a problem.

9 octobre 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I returned my goods after 8 days from…

I returned my goods after 8 days from ordering online using there returns label. I paid £139.99 for the goods plus £6.95 delivery making £146.94 in total and they only refunded £141.99 leaving me £4.95 out of pocket and the refund took 14 days to be applied and it took several emails and phone calls to achieve this. At one stage they delayed issue of my refund as they said they could not find the goods in the warehouse although they confirmed they had received them back by the proof of posting reference number

6 octobre 2026
Avis spontané
Logo de ShopOnTV

Réponse de ShopOnTV

Dear Graham,

Thank you for taking the time to leave a review, and share your experience shopping with us. I'm sorry to hear that you have not received the correct refund. It sounds like the seller has actioned a refund for the item, but not it's postage.

Sadly, I am unable to locate an order using just a TrustPilot review to rectify this. May I kindly ask you to contact the team on 03333 242 424 (Option 2)? We will be happy to ensure the remaining postage for your order is refunded to you.

Our returns policy does note that refunds are issued back to your original payment method within 14 working days - in line with typical guidelines.

However, I have flagged this experience for review with our policy team, as the seller should have been able to confirm your refund once delivery confirmation was provided.

With Warm Regards,
Brandon - Shop On TV Care Team.

Noté 1 sur 5 étoiles

Seem invisible

My order for the leg exercises arrived in excellent time which was for a.member of the family. I had not even opened when they had a fall been in hospital and sadly not expected to come home. I have emailed 3 times asking about a return form and had no response. I am know passed the 30 days so looks like I am going to have this sitting in a box. Other things I have bought have been fine. But customer services seem a no show for me this time. So not happy as it is alot of money spent out and it sits in box. It is no good for me and other family members not interested.You need to be more consistent customer services. I know I could of rung but anxiety talking to strangers so I thought email was perfect.

8 août 2026
Avis spontané
Logo de ShopOnTV

Réponse de ShopOnTV

We’re very sorry to hear about the circumstances surrounding your order, and we completely understand how upsetting and frustrating this situation must be.

We have checked our records, but unfortunately we’re unable to locate any emails from the email address associated with your order. We’re sorry that you’ve felt unable to get the assistance you needed.

A member of our team will reach out to you directly via email to discuss this and see how we can assist. Please respond to that email once you receive it, so we can pick this up with you and work towards a resolution.

Thank you for bringing this to our attention, and please accept our apologies for the frustration caused.

Noté 1 sur 5 étoiles

Too small mulberry silk pillowcase…

EDITED: I received a reply from ShopOnTV saying that they have refunded me and emailed me to that effect. Please note I have NOT received an email or a refund yet.

I ordered a mulberry silk pillowcase that was too small for my standard size pillows, and requested a prepaid returns label. Also, I ordered it in white, but it was off-white/cream. Apparently the "white"colour is an issue. My first email was ignored. When I phoned to chase a reply, I was asked to send photos of the pillowcase with the pillow inside it. It was 3-4 inches too short, as illustrated in the photos. A week later I received a reply, which said their pilowcases were designed to fit their own pillows (!?), but it is not stated anywhere in the advert or on any of the paperwork. They also stated that there would now be a hygiene issue because the pillowcase had been on the pillow....
Shop On TV absolve themselves of any issues, but I did purchase from them, and they do not seem to be aware of consumer rights either. I will not be using them again.

29 septembre 2026
Avis spontané
Logo de ShopOnTV

Réponse de ShopOnTV

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that you were unhappy with your purchase and the experience you had when contacting us.

We would like to clarify a few points regarding the correspondence. When we referred to the pillowcases being designed for their pillows, this was specifically to establish whether you were using the Mulberry Silk Pillow. The pillows and pillowcases are manufactured in the same factory and are designed to complement each other, so we wanted to establish whether there may have been a manufacturing issue affecting a particular batch.

The Mulberry Silk pillowcases are also designed to fit standard-size pillows. The envelope-style closure is intentionally designed to compress the pillow slightly once inserted, helping it to remain plump and retain its shape.

Regarding the colour, we appreciate that you found the item to be more cream/off-white than you expected from the description of “white”, and we are sorry that the colour did not meet your expectations.

We also appreciate your concerns regarding the returns process. Following our last correspondence with you, a refund was processed, and an email notification confirming this was sent to you.

We are sorry that you felt your initial email was not dealt with as promptly as it should have been and regret that this experience has left you dissatisfied. When photographs were subsequently requested, this was to allow us to establish that the correct item had been supplied and to investigate the sizing concern you had raised. We appreciate your cooperation in providing these photographs and understand your frustration with the time taken to resolve the matter. We do value customer feedback and will take your comments on board.

Noté 1 sur 5 étoiles

Don’t buy from the shop on TV

I ordered a rug Doctor back in July, I was notified of the delivery date and I was at home all day. I then got notification it had been delivered and signed for by Me,  it has never been delivered, I called them immediately whenever I got notification that I had signed for the item and told them I had not received anything , I have made several phone calls and still have not been refunded , they have claimed it was delivered to our neighbours address and they do not have it , which is also a contradiction as it stated on the email I have signed for it !
Still battling to get a refund
Do not buy anything from them customer service is appalling and you can’t trust them to deal with issues . 

24 juillet 2026
Avis spontané
Logo de ShopOnTV

Réponse de ShopOnTV

We’re very sorry to hear about the issues you experienced with your order and apologise for the frustration and inconvenience caused by the delivery.

As the courier provided proof of delivery (POD), including confirmation that the parcel had been signed for, we were required to carry out a full investigation into what had happened. This included reviewing the delivery information and interviewing the driver to establish where and how the parcel had been delivered.

We appreciate that this investigation took longer than expected and understand how frustrating it must have been to have to contact us on several occasions while waiting for the matter to be resolved.

As confirmed in our previous email correspondence, your refund has now been processed. We’re sorry that your experience did not meet the level of service we aim to provide, and we appreciate your patience while we investigated the matter.

Noté 1 sur 5 étoiles

I purchased a defective floor cleaner…

I purchased a defective floor cleaner and have sent three emails requesting a return label. Now they want me to provide a video, even though I've already packaged everything up with the slip included—something no other company has ever required from me. I'm still having a hard time returning the item to get my refund, and it's incredibly frustrating. I will definitely not be buying from them again!

23 septembre 2026
Logo de ShopOnTV

Réponse de ShopOnTV

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that you’ve found the returns process frustrating.

We appreciate that you have contacted us on three occasions requesting a return, and we have responded to each of your emails requesting the video demonstrating the fault. As the item has been opened and used, we do require this video before we can proceed with a faulty-item return. This is not a standard change-of-mind return, and we do not offer a general money-back guarantee on opened and used products.

The requested video allows us to verify the reported fault and refer the issue to the supplier in accordance with our Terms of Sale. We understand that you have already packaged the item, but the video is still required for us to progress the faulty-return process.

Please send us the requested video, and we will refer this to the supplier and proceed with the next steps as quickly as possible.

We appreciate your cooperation and hope we can resolve this matter for you.

Noté 5 sur 5 étoiles

Good experience

26 novembre 2025
Logo de ShopOnTV

Réponse de ShopOnTV

Thank you for sharing your positive feedback! We’re delighted to hear that you had a good experience with us. We really appreciate your support and hope to welcome you back again soon!

Noté 1 sur 5 étoiles

I bought a Sweepa broom from this…

I bought a Sweepa broom from this website on 2nd September 2026.
I have never received the broom that cost £30.95 and all of my emails are ignored. I feel like I’ve been scammed 👿👿
If I could give 0 stars I would

2 septembre 2026
Avis spontané
Logo de ShopOnTV

Réponse de ShopOnTV

We’re sorry to hear about your experience and understand your frustration.

We can see that we responded to your previous emails and provided a proof of delivery (POD). However, following your reply, we have now established that the incorrect item was sent by our supplier.

We have contacted the supplier and requested that the correct Sweepa broom is dispatched to you. You should expect to receive the correct item within the next few days.

We sincerely apologise for the inconvenience and frustration this has caused. As a small gesture of goodwill, please keep the cloths that were sent to you at no extra cost.

Thank you for bringing this to our attention and for your patience while we resolve the issue.

Noté 1 sur 5 étoiles

Customer services awful

Blue magic I'm somewhat skeptical as I brought it from amazon and it must be a stronger concentrated he using? I used it and im telling you it isn’t that good.
Don't bother, if you have any issues with any product you won't get anywhere, customer services is absolutely terrible, itv should be answering why they are putting this rip off poor quality products

14 décembre 2025
Avis spontané
Logo de ShopOnTV

Réponse de ShopOnTV

Many thanks for your review.

We would, however, like to clarify an important point regarding your review. As it would have been explained if you contacted our customer service team, we do not sell our products through Amazon. Therefore, an order purchased via Amazon would have been made from a separate third-party seller, and unfortunately we are unable to provide customer service, investigate the order, or offer remedies for purchases that were not made directly through us.

We appreciate that this may have been frustrating, but this is not a matter of us refusing to assist with a genuine order placed with our company. The appropriate point of contact for an Amazon purchase would be the seller shown on your Amazon order, who is responsible for the product and customer service associated with that transaction.

We’re always happy to assist customers who purchase directly from us and would encourage anyone with concerns about an order to contact us with their order details so that we can establish where the purchase was made and provide the appropriate assistance.

Noté 1 sur 5 étoiles

Do not buy from these crooks

Bought a paint sprayer, stopped working within 2 hours of use. Sent an email to shoptv, no reply.. sent another email a week later and still no reply. Robbing b******s!!! Will never buy anything from here again, happy enough to take your money mind

24 août 2026
Avis spontané
Logo de ShopOnTV

Réponse de ShopOnTV

Dear Chris,

Thank you for taking the time to share your feedback and leave a review, I'm so sorry to hear that your item stopped working that quickly, and that you haven't received a response to your email.

Sadly, I don't have any details that I can use to search for your order, or your email. May we kindly ask you to contact our team on 03333 242 424 (Option 2)? Our team would like to make things right.

With Warm Regards,
Brandon - Shop On TV Care Team.

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered a drone but decided to…

I ordered a drone but decided to return. I hadn't opened the package after it came. I emailed them and they said I had to take pictures of the "seals" of the box to prove I hadn't opened it which I did.

I chased and chased to get the return authorised and after a month they agreed.

I’ve sent the drone back (first class - recorded and signed) and what a surprise no money back after 4 weeks.

Small claims court is the only option

1 juillet 2026
Avis spontané
Logo de ShopOnTV

Réponse de ShopOnTV

Thank you for your review. We’re sorry to hear about the frustration caused by the delay with your return and refund.

As the item is a sealed product, we requested photographs of the seals to verify that the packaging had not been opened. This was necessary for us to establish the condition of the item before authorising the return. We appreciate your cooperation in providing these images and apologise that the authorisation process took longer than expected.

Regarding the refund, our warehouse has been unable to locate the returned parcel. We did contact you to request the tracking details so that we can investigate the return with the carrier, but unfortunately we have not received a response to that request.

We would like to resolve this as quickly as possible. Please respond to our email with the tracking number/proof of postage for the return, and we can use this information to investigate the shipment and progress the refund accordingly.

We apologise again for the inconvenience and appreciate your cooperation while we work to resolve this matter.

Noté 1 sur 5 étoiles

Waiting for a refund.

I ordered a drone and then changed my mind. I hadn't opened the package after it came. I phoned them and they said I had to take pictures of the "seals" of the bax to prove I hadn't opened it which I did. Chased after a few days and said they are waiting for supplier to approve the pictures before I could get a prepaid label. 10 days later after chasing I get emailed the label. Send the drone by next day delivery. Chased and get told it takes 10 days before it is logged in warehouse. Now at 20 days and no refund after false promises.

7 septembre 2026
Avis spontané
Logo de ShopOnTV

Réponse de ShopOnTV

Thank you for taking the time to share your experience, and we’re sorry for the delay you experienced with your refund.

As the item ordered is a sealed audio, video or software product, we do require proof that the packaging seals are intact before a return can be authorised for a refund. The photographs provided therefore needed to be reviewed and verified by the supplier before we could issue the prepaid return label.

We apologise that this authorisation took longer than expected and for the inconvenience caused by having to chase for updates. We understand how frustrating it is to be waiting for a refund, particularly after returning the item using a next-day delivery service.

We have reviewed your order and can confirm that the refund has now been processed and completed.

We’re sorry again for the delay and appreciate your patience while this was resolved.

Noté 1 sur 5 étoiles

Rubbish.

Please do not purchase anything from this company. My elderly mum purchased a treadmill for me, being I was about to turn 60 in August. She brought this item from the goodness from her heart, I started using the treadmill by fast walking, but unfortunately I ended up with a sports injury and was unable to use the treadmill until recently in which I discovered the faster you adjusted speed the belt kept veering to the left, I followed the instructions only to discover the bolt on the left was totally not playing ball, so basically the machine is unusable. I emailed Shop on TV who have totally blanked me, so I decided to contact Gymkit the suppliers direct, who answered my first email, BUT when they discovered it was no easy fit, they have chosen to totally blank my additional emails. This channel needs to removed from the TV, because after all it’s us consumers they keeps people in jobs. To be treated in this way is totally unacceptable.

1 septembre 2026
Avis spontané
Logo de ShopOnTV

Réponse de ShopOnTV

We’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating this situation must have been, particularly as the treadmill was purchased as a thoughtful gift from your mum.

As the purchase was made by another party, we’re currently unable to locate the order or any related communication from the information provided in this review. We would therefore like to look into this matter further and see what assistance we can provide.

Please could you contact us with the order number or relevant purchase details? Once we have this information, we can investigate the order and review the correspondence to establish what has happened.

We’re keen to resolve this for you wherever possible and look forward to hearing from you.

Noté 1 sur 5 étoiles

Another con

Another con. Shopping channel!! Ripping people of!!! Item no 078824 telescopic stool! £24.95 inc postage!! Same one on e bay!!! £9.65 INC POSTAGE!!! WAKEY WAKEY TIME

6 septembre 2026
Avis spontané
Logo de ShopOnTV

Réponse de ShopOnTV

Dear Alan,

Thank you for your feedback regarding the price of items on our platform. I understand some items may be available cheaper from other platforms, particularly eBay. Shop On TV aims to provide a cohesive experience and easy to use platform for all of our customers to shop on.

While some items may be more expensive, our platform remains accessible to those who still do their shopping through the television, and ensures there is always a friendly team that's just an email or phone call away if you ever need assistance with an order.

We hope that these perks and services provide the value that our customers expect 🙂

With Warm Regards,
Brandon - Shop On TV Care Team.

Noté 1 sur 5 étoiles

Awful

Awful, majority of the time the secure checkout doesn't even work. Waited a month for a delivery then cancelled due to the items never arriving. Spent two hours today trying to get someone to answer the phone. Only purchased an item today as needed it to match then spent over an hour trying to pay.
Won't be buying anything else from shop on tv from now on.
Previous problems but the latest being from
the 4th August to 5th September
I don't usually leave reviews but they are definitely not to be recommended

4 août 2026
Avis spontané
Logo de ShopOnTV

Réponse de ShopOnTV

Hi There!

Thank you for reaching out to leave some feedback for us, We hear your frustration with the trouble you have experienced checking out, the delay with your previous order, and the long wait times to reach our care team.

This is certainly not the level of service we aim to provide, and I can completely understand how tiring it can be going through such an experience. Our care team is working hard to increase their support capacity, and our dedicated IT people are investigating the checkout errors you have reported.

May I kindly ask you to share with me the item that you had to wait so long for? A month is much too long to wait and I would like to ensure this experience is shared with the appropriate seller on our platform.

Thank you again for your feedback, and please do reach out if you need anything from us.

With Warm Regards,
Brandon - Shop On TV Care Team.

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered skin bunny on 04/08 with a…

Ordered skin bunny on 04/08 with a delivery 4-8 days, it did not arrive, contacted their call centre they said be there in 3 days didn't arrive contacted again same scenario I've contacted them 5 times, their consignment is lost told them I want full refund, they said can't have a refund until I return the ordered item, how? They are adamant i will moth get a refund what a con this is not a firm to order from, never again, their call centre staff are so rude, apparently it's not their fault?

4 août 2026
Avis spontané
Logo de ShopOnTV

Réponse de ShopOnTV

We’re very sorry to hear about your experience and sincerely apologise for the frustration caused by the delay and the lost consignment with the courier.

We completely understand how disappointing it must have been to contact us several times and still not receive your order. We also apologise if you felt that the service you received from our call centre was unhelpful — this is certainly not the experience we want for our customers.

Having reviewed your order, we can confirm that the refund was processed as soon as your request for a refund was made.

We’re sorry again for the inconvenience caused and appreciate your patience while this was being resolved.

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered skin bunny on the 4th of August…

Ordered skin bunny on the 4th of August it is now September 1st still not received it they keep making any old crap up what the he'll is going on. how can this tv chanel even still be running the reviews are terrible lots of people saying the same thing . How are people still buying from this shadey company. There needs to be some sort of action took against this company. funny how there quick enough to take the money out of people's bank accounts the next day it is absolutely disgusting don't even get me started on them idiots that are answering the phones lies lies lies they need shut dwn

4 août 2026
Avis spontané
Logo de ShopOnTV

Réponse de ShopOnTV

Dear Rose,

Thank you for taking the time to leave a review, I completely understand where you are coming from. Particularly with the varying information you received from our care team.

The Skin Bunny line of products did indeed experience quite the delay during the Month of August. Sadly, the courier company that was used to ship the items managed to lose an entire batch of parcels.

The seller of the item worked hard with them to locate the lost orders, and ensure they were put back on track for their customers. Ultimately, however, the courier was unable to solve the issue. Shop On TV's Care Team shared new information as they received it directly from the seller throughout the process as the situation developed, and changed.

As a result of this experience, the seller has now changed couriers, and have apologised for the delay faced by customers of the Skin Bunny products. They want to assure all involved that this will not happen again, and the courier involved has been handled directly by head office.

I want to assure you that the care team was not lying to you, and Shop On TV is reviewing new policies with sellers that will ensure your experience is not repeated.

If you still require assistance with your order, please do not hesitate to reach out to us on 03333 242 424 (Option 2)

With Warm Regards,
Brandon - Shop On TV Care Team.

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered the skin bunny bundle on 4th…

I ordered the skin bunny bundle on 4th August-this item was reported to them as undelivered despite saying expected on the 10th- i’ve had to ring 3 times to get a refund and it was a present so i’m out of pocket and my mother never got her present- id never buy from here again-first and last time -still no refund has appeared

29 août 2026
Avis spontané
Logo de ShopOnTV

Réponse de ShopOnTV

Dear Ali,

Thank you for sharing your experience. I'm so sorry to hear that the delay with your Skin Bunny order left your mother without a present, I can imagine how disappointed you must have been in your shopping experience.

The Skin Bunny line of products did indeed experience quite the delay during the Month of August. Sadly, the courier company that was used to ship the items managed to lose an entire batch of parcels.

The seller of the item worked hard with them to locate the lost orders, and ensure they were put back on track for their customers. Ultimately, however, the courier was unable to solve the issue. Shop On TV's Care Team shared new information as they received it directly from the seller throughout the process as the situation developed, and changed.

As a result of this experience, the seller has now changed couriers, and have apologised for the delay faced by customers of the Skin Bunny products. They want to assure all involved that this will not happen again, and the courier involved has been handled directly by head office.

Sadly, I'm not able to locate an order from a Trust Pilot Review, so I can't check and make sure you got your refund. If you need any further assistance with that order at all, please do not hesitate to contact the team on 03333 242 424 (Option 2)

With Warm Regards,
Brandon - Shop On TV Care Team.

Noté 1 sur 5 étoiles

Paint Blast max arrived broken in box…

Paint Blast max arrived broken in box with internal bag and box open.

Outer parcel packaging intact so whoever packed this dropped it out of its box.

1st time buyer and won’t be buying again.

27 août 2026
Avis spontané
Logo de ShopOnTV

Réponse de ShopOnTV

Thank you for taking the time to share your experience with us, I'm sorry to hear that your item arrived in poor condition. This certainly should have been caught by the sellers warehouse before dispatch.

May I kindly ask you to contact our care team on 03333 242 424 (Option 2)? We can certainly contact the seller of your item and assist with a replacement or refund for you.

With Warm Regards,
Brandon - Shop On TV Care Team.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus