Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

I wrote a negative review earlier this month because I had been asked to pay export fees on delivery. Since that time the team have been very helpful, rectified the situation and compensated me for... Voir plus

Noté 2 sur 5 étoiles

Over two weeks now and still not received my parcel. I emailed asking what was going on and they said one of the items is out of stock… don’t get why this means they couldn’t ship the rest of my orde... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Their items are so great and stylish! I am impressed by the Softsculpt leggings because they are quick-drying and squat proof. Also, they actually STAY in place 😆. No need to put them back as if t... Voir plus

Noté 4 sur 5 étoiles

Update: customer service reached out to fix the problem Delivery has been a headache. I paid extra for Budbee home delivery. All of a sudden I get a text from DHL to pick up my package at some loc... Voir plus

4,1

Bien

TrustScore 4 sur 5

50 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 50 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 24 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,1

Tous les avis

(50)

25 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

This brand is a fantastic find

This brand is a fantastic find! The set I ordered is incredible in terms of style, color, and fabric quality (thick, stretchy but not too tight), and the fit is impeccable and comfortable. The bottoms are also perfectly suited for taller women. I also want to mention that after an issue with the carrier, customer service was very friendly, responsive, and efficient in handling it! I would definitely recommend them.

7 novembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

DO NOT ORDER despite the enticing marketing!

i placed my order on September 23rd - still has not received.
No answer from customer service. I read below so many complaintes- they are true. The look and feel of teh company website is a scam.Do not fall into their trap. For yoga clothes, go to yoga searcher . I am baffled that in 2025 this tribe company gets away with so many bad review and is still in business.

2 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Sisterlytribe

Réponse de Sisterlytribe

Hi Marie,

We hear you and we’re truly sorry for how this has felt. No customer should experience this, and we don’t want anyone to see us this way.

I’ve emailed you just now so we can help you personally and make this right <3

Noté 5 sur 5 étoiles

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Jag är jättenöjd! Leveransen gick smidigt och när jag råkade skriva in min mejladress fel fick jag snabbt hjälp att rätta till det. Efter det var allt superenkelt – bara att klicka fram bytet, få en QR-kod och lämna in hos Postnord. Så smidigt!
Kläderna är både snygga och bekväma, och det säger jag som varit danslärare i 40 år – jag vill känna mig bekväm men också se bra ut.
Fem stjärnor från mig! 💃✨

22 octobre 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

I’m super happy with Sisterly Tribe

I’m super happy with Sisterly Tribe! Their customer service is outstanding – they replied to my email quickly and solved my issue without any hassle. You can really tell they care about their customers and want everyone to have a great experience. I’ll definitely be shopping here again!

20 octobre 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

I totally adore this brand of workout wear 🤩

I adore this brand of workout wear. It’s super soft to the touch and ultra comfortable to wear, fabulous quality, extremely flattering designs, and offers everything in a gorgeous range of attractive yet subtle colours. I especially love the ballet wrap and always get compliments whenever I wear one. A 10 star 🌟 company and divine to wear! 🤩🤩🤩

16 octobre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I have yet to receive my order

I have yet to receive my order. UPS are demanding payment before delivery ( which was included)
Sisterlytribe have been informed and said ignore payment as the invoice should be paid by them.
Sisterlytribe are now not answering my emails - I have paid £191 and have not received my purchase.
The contact number is not working

Please advise Sisterlytribe??

10 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Sisterlytribe

Réponse de Sisterlytribe

Hi Lorna,

We’re very sorry to hear about the trouble with your order and the confusion regarding the UPS payment. This is certainly not the experience we want our customers to have.

We’ve reached out to you directly to resolve this as soon as possible.

Noté 5 sur 5 étoiles

Zo blij met mijn nieuwe yogaset

Zo blij met mijn nieuwe yogaset! De eerste keer dat een broek echt lang genoeg is daar ik 1m78 ben. Blij dat ze een tall lengte verkopen! Ik was mijn discountcode per ongeluk vergeten maar dit hebben ze nadien heel goed opgelost 🙏

9 octobre 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Stunning pieces

The most beautiful, flattering pieces. I am obsessed, great quality and amazing customer service. My only problem is that I want everything.

6 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Sisterlytribe

Réponse de Sisterlytribe

Thank you so much, Lucy!

We’re so happy to hear you love the pieces, your kind words mean the world to us

Noté 5 sur 5 étoiles

Superbra service

Superbra service, även när det krånglade och när det sedan faktiskt visade sig att det var jag som gjort fel.

3 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Sisterlytribe

Réponse de Sisterlytribe

Thank you so much for your kind words! We're so happy to hear you had a great experience with our team. Your support means a lot to us <3

Noté 5 sur 5 étoiles

Beautiful pieces & excellent customer service

Beautiful pieces and good quality! Also excellent customer service - very quick and helpful responses as well as very accommodating! I will definitely be ordering again.

30 août 2025
Avis spontané
Logo de Sisterlytribe

Réponse de Sisterlytribe

Hi Saskia,

Thank you so much for your kind words! <3 We’re thrilled to hear that you love the pieces and that you had a positive experience with our customer service.

We can’t wait to see you back with us again soon!

Noté 5 sur 5 étoiles

Great quality and customer service

I ordered leggings and a ballet wrap a few months ago and they are great quality. I also received a UPS invoice recently and my experience with customer service was fantastic. They replied within a day and refunded the amount I paid to UPS straight away. I will definitely order from here again!

28 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Sisterlytribe

Réponse de Sisterlytribe

Hi Annika,

Thank you so much for taking the time to share your experience! We’re so happy to hear that you love the quality of our pieces and that our customer service could support you quickly with the UPS invoice.

Your kind words mean the world to our small team and motivate us to keep delivering both great products and great service. We can’t wait to welcome you back again soon! <3

Noté 5 sur 5 étoiles

One of the best activewear brands in…

One of the best activewear brands in the world! Truly high waist leggings and very flattering sports bras. Excellent customer service too! Will be buying again!

28 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Sisterlytribe

Réponse de Sisterlytribe

Hi Maria,

Thank you so much for your lovely feedback<3 It really means a lot to us.

We’re so happy to hear you’ve had a great experience, and we truly hope every time you shop with us feels just as good.

Have a lovely day <3

Noté 1 sur 5 étoiles

I would give 0 stars if I could

I would give 0 stars if I could. After 3 weeks I still did not receive my refund and every request I am sending to the customer service is being ignored. This is absolutely insane and feels like fraud.

29 août 2025
Avis spontané
Logo de Sisterlytribe

Réponse de Sisterlytribe

Hi,

We’re truly sorry for the frustration and disappointment this situation has caused. Waiting three weeks for a refund without clear communication is unacceptable, and we completely understand why you feel let down.

This is not the experience we want any of our customers to have. We are actively reviewing our processes to make sure refunds are handled faster and communication is improved. Feedback like yours is invaluable and helps us ensure this does not happen again.

Hav a great day :)

Noté 5 sur 5 étoiles

Thank you for the great customer service

My first order had a wrong item which I ended up loving and decided to keep. The wonderful customer service sent me a discount for the original piece that I ordered. Thanks! I love the sets & the pieces mix so nicely🧡

13 août 2025
Avis spontané
Logo de Sisterlytribe

Réponse de Sisterlytribe

Hi there,

We’re so happy to hear you loved the pieces and that our team could turn things around for you! Thanks for your lovely feedback, it really means a lot <3

Noté 5 sur 5 étoiles

i’m absolutely in love with this brand

i’m absolutely in love with this brand. their neutral colour palette is timeless. everything mixes & matches effortlessly, giving me endless outfit options without overthinking. the fabric is buttery soft & seamless lines are so flattering & give ma polished & confident look no matter where my day is heading! their customer service is outstanding. every question I had was answered quickly and with genuine care & concern which I appreciate oh so much!! it’s rare to find a company that delivers both impeccable products & a personal touch but sisterly tribe is truly for the sisters 🤍

14 août 2025
Avis spontané
Logo de Sisterlytribe

Réponse de Sisterlytribe

Hi there,

Thank you so much for your kind words 🤍 We’re beyond happy that you love the pieces and that our team could make you feel supported.

Your feedback means the world to us! Thank you

Noté 1 sur 5 étoiles

Avoid this company!!!!

Avoid this company!!!!
I bought some pieces from them back in May via their website. I didn’t like them so returned. Now UPS are trying to charge me import fees! £80!! I’ve been in touch with their customer service - week later no reply. Awful awful company. Avoid!!!!!

12 août 2025
Avis spontané
Logo de Sisterlytribe

Réponse de Sisterlytribe

Hi Karen,

We’re very sorry to read about your experience. No customer should feel this way, and we completely understand your disappointment.

We’re committed to providing clear communication and smooth service, and we’re taking steps to ensure this kind of situation is handled much better in the future.

Your feedback is invaluable and helps us improve every day.

Thank you for sharing your thoughts with us.

Noté 1 sur 5 étoiles

Returned claim - no refund!!!

I have returned a claim (the seam ripped), the claim was approved and received, but no refund!! It’s almost been a month, far beyond the 14 business days that it is supposed to take. I really worried to not receive the 100€ back. I already tried reaching out via e-mail several times and instragram without any reply.
I love their products but I’ll really consider buying anything ever again.

8 juillet 2025
Avis spontané
Logo de Sisterlytribe

Réponse de Sisterlytribe

Hi Vic,

We’re very sorry to hear about your experience and the delay in receiving your refund. We completely understand how worrying and frustrating this must feel, especially after already having your claim approved.

This is not the level of service we want to deliver. Please rest assured that we are addressing this internally to ensure refunds are handled on time and communication is improved.

We truly value your kind words about our products, and we hope we can restore your trust by doing better moving forward.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus