The Paw Parent Avis 

413
•
TrustScore 3.5 sur 5

3,6

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

It started off slowly as my dog experienced some early reactions. I cut the daily dose in half and let her get used to the new medicine. After about two weeks i saw significant improvement and u... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

My dogs are more playful and energetic. This could also be from controlling their food intake as I become more knowledgeable about the the type of foods I am providing. They have lost weight during th... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Read the backstory of Westley and his boy Macho, lots of scientific articles, reviews and vet recommends, order process easy and 90 day guarantee; hope it gives my girls lots more happy years. All t... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Dishonest guy. I bought through PayPal at the time. Good thing! I cancelled before he shipped second shipment. (You can get it at many sites for about HALF the price for very similar quantity.)... Voir plus

L'entreprise a répondu


Coordonnées de contact

3,6

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

413 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 24 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,6

Tous les avis

(413)

410 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

My dog is doing wonderful after almost…

My dog is doing wonderful after almost a month on the cardiac shield and the joint stuff. He walks so much better.

6 octobre 2026
Avis spontané
Logo de The Paw Parent

Réponse de The Paw Parent

Thank you so much for sharing this wonderful update! ❤️ We’re thrilled to hear that after almost a month, your pup is doing so well and that you’ve noticed such a difference in the way they’re walking.

Seeing our pups move more comfortably and enjoy their everyday activities is exactly what every pet parent hopes for. We’re so grateful you chose to give both Cardiac Shield and our joint support a try.

Thank you for trusting The Paw Parent and for taking the time to share your pup’s progress with us. Here’s to many more happy walks and good days together! 🐾❤️

Noté 1 sur 5 étoiles

NEVER buy from this company

NEVER buy from this company. They’re a scam and will do anything to steal your money. The owner stole $119.85 from a canceled subscription and promised to refund it, but they never did. Save yourself the money and time by not buying anything from them.

28 septembre 2026
Avis spontané
Logo de The Paw Parent

Réponse de The Paw Parent

We’re sorry to hear you’re frustrated, and we certainly don’t want you to feel that your money was taken without resolution.

We do want to clarify that we take refund requests seriously and would never intentionally withhold a refund that has been approved. If you were told that a $119.85 refund was going to be processed and you have not received it, we absolutely want to look into what happened rather than leave the matter unresolved.

We also understand your concern regarding the cancelled subscription. If the subscription was cancelled, there should not be a future rebill associated with it, and we’re happy to verify the status and the refund directly against your account.

If anything is still outstanding or unclear, please reach out to our Customer Service team with your so we can review the transaction and confirm exactly what happened.

We’re sorry this has been frustrating, and we appreciate the opportunity to clarify and address any remaining issue.

Noté 5 sur 5 étoiles

Have used for a month and it seems to…

Have used for a month and it seems to help

28 août 2026
Avis spontané
Logo de The Paw Parent

Réponse de The Paw Parent

Thank you for sharing your experience! ❤️ We’re glad to hear that after a month, you’re noticing some positive changes.

We know every pup is different, so it means a lot to hear that you feel the product is helping. Thank you for giving The Paw Parent a try and for taking the time to share your experience with other pet parents. 🐾

Wishing you and your pup continued happy days together!

Noté 5 sur 5 étoiles

Read the backstory of Westley and his…

Read the backstory of Westley and his boy Macho, lots of scientific articles, reviews and vet recommends, order process easy and 90 day guarantee; hope it gives my girls lots more happy years. All that said, will have to return with an update on how it worked for us.

4 octobre 2026
Avis spontané
Logo de The Paw Parent

Réponse de The Paw Parent

Thank you so much for taking the time to learn about Wesley and Macho’s story and to do your own research before giving us a try. ❤️ We truly appreciate that you looked through the information, scientific articles, reviews, and veterinary perspectives before making your decision.

We’re also glad to hear the ordering process was easy and that the 90-day guarantee gave you some added peace of mind. Most of all, we’re hoping right alongside you that your girls have many more happy, healthy years ahead.

And please do come back and let us know how things go! We’d genuinely love to hear about your girls and your experience over the coming months. 🐾❤️

Thank you for trusting The Paw Parent.

Noté 5 sur 5 étoiles

It started off slowly as my dog…

It started off slowly as my dog experienced some early reactions. I cut the daily dose in half and let her get used to the new medicine. After about two weeks i saw significant improvement and up the dose to the recommended daily amount.

Since then, her activity level has shot up dramatically, and the cough/chocking has reduced by 90%.

I am extremely encouraged by the results thus far.

4 octobre 2026
Avis spontané
Logo de The Paw Parent

Réponse de The Paw Parent

Thank you so much for sharing your experience! ❤️ We’re especially glad to hear that your pup is doing better and that you’ve noticed such a meaningful change in her activity and comfort.

We understand it can be concerning when a pup has an adjustment period with something new, so we’re happy to hear that things improved and that you’re feeling encouraged by how she’s doing now. Hearing that she’s more active and that her coughing and choking have reduced must be incredibly reassuring.

Thank you for giving The Paw Parent a chance and for taking the time to share her progress with other pet parents. We’re wishing your girl many more happy, comfortable days ahead! 🐾❤️

Noté 1 sur 5 étoiles

Paw Parent rip off

We initially purchased a 5-month supply of this powder to try it out. We did not see the "one-time purchase" toggle at the checkout (hard to see). Only 1-month later another 5-month supply was charged to our credit card which is four months before our supply was to run out. We didn't even get a chance to see if the product was even going to work for our 13-year-old dog.

We contacted the company before the product was even packed for shipping to get that reversed and they refused to do it stating the once it was in their system they could not reverse it (totally unbelievable).

They eventually offered a 30% refund which we had to accept to recover some of the money (unable to reverse it but able to refund 30% after the order was shipped). We will see if that refund happens.
Do not trust this company they are running a scam to flog off a product that we are still not sure of its benefit.

Extremely disappointed in this company praying on people who are just trying to make their pets later life more comfortable.

5 octobre 2026
Avis spontané
Logo de The Paw Parent

Réponse de The Paw Parent

We’re sorry this experience left you feeling disappointed, and we completely understand why an unexpected charge for another 5-month supply would be frustrating — especially when you were still in the middle of trying the first supply for your 13-year-old dog.

We do want to clarify that the additional order was generated through the recurring purchase option associated with the original checkout. Once that order had entered our fulfillment system, we were no longer able to simply stop or reverse it as an unprocessed order. That’s why we weren’t able to cancel it at that stage, even though it had not yet been shipped.

That said, we did offer a 30% partial refund on the unexpected rebill to help address the situation. We also understand your concern that you were still evaluating the product and had more than enough of the original supply on hand.

We’re sorry the checkout and recurring-order option wasn’t as clear as you expected. We take that feedback seriously and understand why you would want the one-time purchase option to be immediately obvious.

We certainly don’t want you to feel that your concerns have gone unheard. If there’s anything that is still unresolved or unclear about your order, refund, or subscription, please feel free to reach out to our Customer Service team and we’ll be happy to look into it with you.

Thank you for taking the time to share your experience, and we hope your senior pup continues to be comfortable and well cared for. 🐾❤️

Noté 5 sur 5 étoiles

Rebirth of Bella

The way you keep in touch. The product is remarkable. I have a rescue Belgian Malamioux we think is 10-12 yes old. She was really struggling to get up, running was difficult for her. Now after 3 weeks of your product Bella is running and jumping. She still has a ways to go and I did reorder. I eagerly await the continued progress of her rebirth. Thank you all for giving me my fog back.

4 octobre 2026
Avis spontané
Logo de The Paw Parent

Réponse de The Paw Parent

Thank you so much for this, and for giving Bella a loving home. Going from struggling to get up to running and jumping after just three weeks is such a beautiful turnaround, especially for a rescue who's earned every good day.

We're so glad you reordered and that you're along for the ride as she keeps progressing. Thank you for trusting us with her rebirth 🐾❤️

Noté 5 sur 5 étoiles

Easy to order fast process can't wait…

Easy to order fast process can't wait to get it

4 octobre 2026
Avis spontané
Logo de The Paw Parent

Réponse de The Paw Parent

Thank you so much for this, glad ordering was quick and easy for you! We hope you're excited to get it and can't wait for your pup to start benefiting 🐾

Noté 5 sur 5 étoiles

previously using Freedom Joint Drops

I was previously using Freedom Joint drops. I switched to your product and could not be happier. Cooper is much more agile and jumps one bed and furniture with much more ease. He no longer hesitates when eating as he did in the beginning. I especially that you do not auto ship when you THINK I need product. I willingly order when needed

19 août 2026
Avis spontané
Logo de The Paw Parent

Réponse de The Paw Parent

Thank you so much for this, and for making the switch for Cooper! Hearing that he's more agile and jumping on the bed and furniture with so much more ease is wonderful, and it's great that he no longer hesitates at mealtime either.

We're so glad you feel in control of your orders and can reorder whenever it works for you. Thank you for trusting us with Cooper's care 🐾❤️

Noté 5 sur 5 étoiles

Finally wants to play again !

My Chocolate Lab Rocky has been slowing down, moaning and groaning when he tried to lay down and get up and quit bringing me his ball to play . After 3 months of taking this he walked in to me in the morning and dropped the ball on the floor like he always used to and wanted to play ! I had tears of joy to say the least . Thank you for this Amazing product 💙

3 octobre 2026
Avis spontané
Logo de The Paw Parent

Réponse de The Paw Parent

Thank you so much for sharing this, we have tears of joy reading it too 🥺

Rocky dropping that ball at your feet after three months is the kind of moment that makes everything worth it. Going from slowing down and struggling to lie down to wanting to play again is such a beautiful turnaround, and it sounds like you've been patient and consistent with him every day. Thank you for trusting us to be part of it 💙🐾

Noté 1 sur 5 étoiles

I have asked that my subscription be…

I have asked that my subscription be canceled and it has not yet

31 août 2026
Avis spontané
Logo de The Paw Parent

Réponse de The Paw Parent

Thank you for letting us know, and we're sorry to hear your cancellation request hasn't gone through yet. We understand how frustrating it is to ask for something to be stopped and not see it done, especially when it comes to charges.

Please reach out to our support email with your account details so we can look into your subscription and do our utmost best to help get this sorted 🙏

Noté 1 sur 5 étoiles

I have not got the order of the pet…

I have not got the order of the pet purchase i have purchase 6 months ago I bought it for ever delivered to the wrong address. Then tell me that it was delivered but no product was delivered. Or any cct of delivery. So I recommend not to by anything of this seller

4 octobre 2026
Avis spontané
Logo de The Paw Parent

Réponse de The Paw Parent

Thank you for sharing this, and we're truly sorry to hear your order never reached you, especially after waiting six months and being told it was delivered when nothing arrived. We understand how upsetting and frustrating that is.

Please reach out to our support email with your order details so we can look into the delivery and do our utmost best to help.

Noté 5 sur 5 étoiles

I was asking some tehcnical questions…

I was asking some tehcnical questions about the green-lipped mussel product trying to compare it to another popular brand. I got a quick, easily understandable and unbiased answer that allowed me to choose The Paw Parent product with confidence.

2 octobre 2026
Avis spontané
Logo de The Paw Parent

Réponse de The Paw Parent

Thank you so much for this, we're so glad we could give you clear answers on the green-lipped mussel product while you were comparing options. Hearing that it helped you choose The Paw Parent with confidence means a lot to us 🐾❤️

Noté 5 sur 5 étoiles

Customer service was great!

Ustomer service was great. Not sure if positive effects yet. Using the Cardio & joint supplements.

2 octobre 2026
Avis spontané
Logo de The Paw Parent

Réponse de The Paw Parent

Thank you so much for this, we're so glad customer service was a great experience for you! It's still early days with the Cardio and joint supplements, and since results typically take about 2 to 3 months of daily use to really show, there may be more good news ahead 🐾

Noté 5 sur 5 étoiles

Wesley communicated with me when I had…

Wesley communicated with me when I had concerns about ordering again. He put my mind at ease. My dog has no issues with the Macho powder. Will be happy to order again when ready.

21 septembre 2026
Avis spontané
Logo de The Paw Parent

Réponse de The Paw Parent

Thank you so much for this, we're so glad Wesley could put your mind at ease when you had concerns about ordering again. We'll be sure to pass along the kind words to him 😊

It's great to hear your dog takes the Macho powder with no issues, and we'll be here whenever you're ready to order again 🐾

Noté 1 sur 5 étoiles

Refusal of a full refund for their mistake!!

I cancelled my subscription, and their system and contact people repeatedly confirmed to me that it was cancelled. However, due to an ongoing technical error on their end, they kept charging me and shipping their rubbish product anyway.
When I contacted customer service multiple times to fix this, they refused to explain why and refused to give me a full refund. They would only return 50% of my money for a mistake that they caused. This is completely unacceptable business practice—forcing customers to pay for the company's own broken systems. Avoid at all costs!

3 octobre 2026
Avis spontané
Logo de The Paw Parent

Réponse de The Paw Parent

Thank you for sharing this, and we're truly sorry to hear about the repeated charges and shipments after you were told your subscription was cancelled. Being confirmed one thing and then seeing another happen on your card is frustrating, and we understand why it feels so unfair, especially after reaching out several times.

Please email our support team with your account details so we can look into what happened with your cancellation and do our utmost best to help 🙏

Noté 1 sur 5 étoiles

I received an email yesterday thanking…

I received an email yesterday thanking me for my purchase of Paw Parent Cardiac Shield and I was alarmed because I did not place this order because I just received my first order of five jars from this company 2 weeks prior. I immediately responded by way of email telling them I just received my first order and why have they already charged my credit card and sending me another order? The response was from Wesley the following day. And of course his response was like how he responded to all these other people on trustpilo about you know that he's sorry there was a confusion and that you know the order has already been processed and that I have plenty now. I've just requested again to cancel my subscription because I never wanted a subscription and I also feel that this was not a good business practice and I did not like how it was handled. So disappointing that people take advantage of you once you give them the credit card to make your first purchase. Just like all animal lovers, we want to do what is best for our pet. So disappointed in this company and I would strongly urge anyone that is considering buying product from this company to think twice because you will be charged again whether you want it or not. This company is very shady and quite frankly I do believe it is a scam

2 octobre 2026
Avis spontané
Logo de The Paw Parent

Réponse de The Paw Parent

Thank you for sharing this, and we're truly sorry to hear about the unexpected order confirmation and charge so soon after your first shipment arrived. We understand how alarming that must have been, especially after already receiving five jars and wanting nothing more than to do right by your pet.

Please email our support team with your account details so we can look into your subscription and this latest charge, and do our utmost best to help 🙏

Noté 5 sur 5 étoiles

Learning about health issues for my dog

2 octobre 2026
Avis spontané
Logo de The Paw Parent

Réponse de The Paw Parent

Thank you so much for this, we're so glad you found helpful information on your dog's health through us. Learning what's best for them is such a caring thing to do, and we're happy to be part of that 🐾

Noté 4 sur 5 étoiles

So far so good!

We are just starting our second jar,and are already seeing some improvement. She is leading the walk out and home, and is able to jump up on the bed without help. The hard bumps on her back that show up in the evening are fewer and smaller. She definitely seems to feel better, and happier. Running more to play with her toys, and wanting to play longer. All good indicators!

2 octobre 2026
Avis spontané
Logo de The Paw Parent

Réponse de The Paw Parent

Thank you so much for sharing this, we're so happy to hear how much better she's feeling! Leading the walk, jumping on the bed without help, and wanting to play longer are such wonderful signs, and it's great that you're noticing those bumps getting fewer and smaller too.

Starting the second jar and already seeing this kind of progress is exciting, and we're hopeful there's more good news ahead as she keeps going 🐾❤️

Noté 3 sur 5 étoiles

Is ok

Is ok just i want to vit obe booter

1 octobre 2026
Avis spontané
Logo de The Paw Parent

Réponse de The Paw Parent

Thank you for sharing your feedback! We’re glad to hear you’re enjoying the product so far. ❤️ We really appreciate you giving The Paw Parent a try and hope to keep making a positive difference for you and your pup. 🐾

Thanks again for choosing us!

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus