The Tilers Hub Avis 

411
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,7

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 4 sur 5 étoiles

Smooth delivery and on schedule as promised. Good advice provided over the phone relating to product purchased.

Noté 5 sur 5 étoiles

I had an excellent experience with The Tilers Hub. The website was easy to use, and placing my order online was quick and straightforward. The prices offered great value for money, and communication t... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

The staff are really friendly and professional, we collected quite a lot of bags of tile adhesive and they helped to load it all for us. The quality of the stuff is also very good. We still need some... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I ordered a fairly large amount of cement board and fixings and adhesive from the tilers hub. It was a fair price and delivered extremely well packaged, by a great delivery company. All in all a ver... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de carrelage

Écrit par l'entreprise

Welcome to Tilers Hub on Trustpilot! We specialise exclusively in providing top-notch tiling materials, and our dedication to quality and service sets us apart. At Tilers Hub, we recognise the critical role that high-quality materials play in the success of any tiling project. Whether you're a seasoned professional or a passionate DIY enthusiast, our extensive range of premium tiling supplies is tailored to meet your specific needs.

Free Delivery

Free Delivery on Orders Over £500

Get free delivery on a all orders over £500 ex vat.

Coordonnées de contact

4,7

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

411 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,7

Tous les avis

(411)

81 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Advertise at £33.00 plus postage

Advertise at £33.00 plus postage. vat was added on at the point of payment ended up paying £51.69!!!

6 mai 2025
Logo de The Tilers Hub

Réponse de The Tilers Hub

Thank you for your order and your custom. We’re very sorry for any confusion regarding the final price and apologise for any frustration this may have caused. We really appreciate your feedback and will take it on board to make our pricing clearer for future customers.

Noté 5 sur 5 étoiles

Great service,communication and fast…

Great service,communication and fast delivery.

7 avril 2025
Logo de The Tilers Hub

Réponse de The Tilers Hub

We’re thrilled to hear your feedback! It’s fantastic that you were happy with our service, communication, and the speed of your delivery.

Our team always strives to provide a smooth and efficient experience from start to finish, and it’s great to know our efforts are appreciated. Your support really means a lot to us, and we look forward to helping you with any future orders.

Noté 4 sur 5 étoiles

My order was delivered in a perfect…

My order was delivered in a perfect condition. However the delivery was delayed and I didn’t need it any more. I contacted customer service and they were very helpful. The communication was great. I sent the item back and I was given a refund straight away.

3 avril 2025
Logo de The Tilers Hub

Réponse de The Tilers Hub

Thank you for your feedback! While we’re sorry that your delivery was delayed, we’re glad our customer service team was able to assist you promptly and that the communication was clear throughout. It’s great to hear the return and refund process went smoothly, and we’re pleased we could resolve the situation to your satisfaction. Your feedback is very valuable to us, and we truly appreciate your support.

Noté 5 sur 5 étoiles

Prompt delivery

Prompt delivery
Product as described, and easy easy to use.
Great job at a good pricee.

2 avril 2025
Logo de The Tilers Hub

Réponse de The Tilers Hub

It’s great to hear that your delivery was prompt, the product met your expectations, and that it was easy to use. Providing high-quality products at a good price is always our goal, and we’re pleased to know you’re happy with your experience!

Noté 5 sur 5 étoiles

Great service

Great service, super quick delivery and good communication, definitely use again

28 avril 2025
Logo de The Tilers Hub

Réponse de The Tilers Hub

Thank you for your order and your custom! It’s fantastic to hear that you were happy with our service, the quick delivery, and our communication. Providing a smooth and reliable experience for our customers is always our goal, and we’re delighted you’ll be using us again.

Noté 5 sur 5 étoiles

I had issues with the order and Doug…

I had issues with the order and Doug was very helpful and kept me updated with the process

25 avril 2025
Logo de The Tilers Hub

Réponse de The Tilers Hub

Thank you for your order and your review! We’re sorry to hear you experienced issues with your order, but we’re glad we were able to assist and keep you updated throughout the process. Providing helpful, clear communication is very important to us, and it’s wonderful to know this made a positive difference. We really appreciate your support.

Noté 5 sur 5 étoiles

Quick delivery

Quick delivery, the item was as described and works well.

19 avril 2025
Logo de The Tilers Hub

Réponse de The Tilers Hub

Thank you for your order and your custom! We’re glad to hear your delivery was quick, the item met your expectations, and that it works well. Providing reliable service and quality products is always our goal, and we really appreciate your support.

Noté 5 sur 5 étoiles

Fast delivery.

I have very good experience with customer service.
Let me know in advance for delivery and arrange in time for delivery.
I want to say big thanks for the delivery team , was very helpful and nice people.
Good price for tiles adhesive and the blade for cutting the tiles top quality.

16 avril 2025
Logo de The Tilers Hub

Réponse de The Tilers Hub

We’re delighted to hear you had a very good experience with our customer service and that delivery arrangements worked smoothly for you. It’s wonderful to know our delivery team made a positive impression and that you found them helpful and friendly.

We’re also pleased that you’re happy with the quality of the tile adhesive and cutting blade, as well as our pricing. Your support and feedback mean a lot to us! We look forward to serving you again soon!

Noté 5 sur 5 étoiles

Great range of hard to find products

Great range of hard to find products . Delivery was bang on time.

10 avril 2025
Logo de The Tilers Hub

Réponse de The Tilers Hub

Thank you for your order and your custom! We’re happy to hear that you found our range of products useful, especially for the harder-to-find items, and that your delivery arrived exactly on time. Providing a wide selection of quality products with reliable service is always our goal, and we really appreciate your support.

Noté 5 sur 5 étoiles

Anti crack matting

Fast delivery just what I wanted.

7 avril 2025
Logo de The Tilers Hub

Réponse de The Tilers Hub

We’re thrilled to hear that you’re happy with your order! It’s great to know the delivery was fast and that the product met your expectations. Our team always aims to provide reliable service and quality products, so it’s wonderful to hear that we hit the mark for you. We really appreciate your support and look forward to assisting you with any future orders.

Noté 1 sur 5 étoiles

Poor 🐕‍🦺.

Ordered some levelling compound to arrive next day took 5 days to arrive, tried to call and message you but no response, not a happy customer.

3 avril 2025
Logo de The Tilers Hub

Réponse de The Tilers Hub

We’re very sorry to hear about the delay with your order and that you were unable to reach us when trying to get an update. This is not the experience we aim to provide, and we sincerely apologise for the frustration it caused.

Your feedback is very important, and we’ll review our processes to ensure deliveries and communications are handled more reliably in the future. We appreciate you bringing this to our attention and hope we can restore your confidence in our service.

Noté 1 sur 5 étoiles

Shocking

Couldn't believe after paying around £60 for delivery,that I had part delivered then promised next day for balance= no show , no show next day then finally 3 days after chasing I received the balance of order, no notice of delivery time,lucky to be in when driver arrived.
Don't think I'll use again.

20 mars 2025
Logo de The Tilers Hub

Réponse de The Tilers Hub

Thank you for taking the time to share your feedback. We're genuinely sorry to hear about the delays and lack of communication around your delivery—it’s absolutely not the experience we want our customers to have.

We understand how frustrating it must have been, especially after paying for delivery and being told to expect the remaining items sooner. We’re reviewing what went wrong in this case to ensure it doesn’t happen again, and we appreciate you highlighting the issue.

If you’d be open to discussing this further or if there’s anything we can do to make it right, please feel free to get in touch at info@thetilershub.co.uk. We do value your business and hope we can regain your trust in the future.

— The Tilers Hub Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered 6 bags of grout

Ordered 6 bags of grout, received 1... no immediate response and left my project on hold. Currently 3days later and no update and "the tilers hub" haven't picked up one of my calls. NOT IMPRESSED!

19 mars 2025
Logo de The Tilers Hub

Réponse de The Tilers Hub

We’re really sorry to hear about your experience and completely understand the frustration caused by receiving an incomplete order—especially when it’s delayed your project. That’s not the level of service we aim to provide.

We take situations like this seriously, and it’s concerning to hear you haven’t been able to reach us. We’d really like to get this resolved for you as soon as possible. Please send your order number and best contact details to info@thetilershub.co.uk and a member of our team will get back to you urgently.

Thank you for your patience, and again, we apologise for the inconvenience caused.

— The Tilers Hub Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Prompt service and excellent prices!

Prompt service and excellent prices!

We had two damaged bags which were promptly replaced!

17 mars 2025
Logo de The Tilers Hub

Réponse de The Tilers Hub

Thank you for your kind words and 5-star rating!
We're really pleased to hear you were happy with both the service and the pricing. Sorry again about the damaged bags—but we're glad we could get that sorted for you quickly. If you ever need anything else, we're always here to help!

Noté 5 sur 5 étoiles

Great service

Great service. Excellent price on some chrome edging with superfast delivery !

18 mars 2025
Logo de The Tilers Hub

Réponse de The Tilers Hub

We’re really pleased to hear you were happy with the chrome edging and impressed with the fast delivery. Great value and great service are exactly what we aim for—thanks again for your support!

Noté 5 sur 5 étoiles

Four bags of grout delivered

Four bags of grout delivered.
Good price and speedy delivery

13 mars 2025
Logo de The Tilers Hub

Réponse de The Tilers Hub

Glad to hear the grout arrived quickly and at a good price. We appreciate you choosing us and hope to help again with your next project!

Noté 5 sur 5 étoiles

Product was as per order

12 février 2025
Logo de The Tilers Hub

Réponse de The Tilers Hub

Thank you for your review! I’m glad to hear the product arrived exactly as ordered. If there’s anything else you need in the future, we’re always happy to help.

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered sigma tile cutter from them

Ordered sigma tile cutter from them, because they said they had it in stock, whereas others didn’t. Emailed me on day of delivery won’t have back in stock till following week!! 3-5 day’s till refund into my account, an absolute joke!! To top it off just looked at their site, still selling it saying it’s in stock!! Nice bit of interest on everyone’s money taking 3-5 day’s to pay it back!! First and last time using this company, avoid if I was you!!

11 mars 2025
Avis spontané
Logo de The Tilers Hub

Réponse de The Tilers Hub

Hi Paul,

I’m really sorry for the inconvenience and frustration you’ve experienced with your order—it’s completely understandable. Unfortunately, we had a genuine stock error on our system, which incorrectly showed the item as available when it wasn’t. That was entirely our fault, and I take full responsibility for the oversight.

As soon as we became aware of the issue, we processed your full refund immediately. The 3–5 working days mentioned is simply the standard time it takes for banks to return funds—it’s not something we control, and we never hold onto customer payments unnecessarily.

You’re also absolutely right to point out that the product still showed as in stock after your order. That was another error on our part, which I’ve since personally ensured has been corrected.

This experience clearly didn’t reflect the high standards we aim to maintain. I can only apologise again and reassure you that situations like this are not typical of how we operate—as many of our other reviews reflect.

Thank you for your feedback. We’ll continue working hard to avoid issues like this in future.

Doug
The Tilers Hub

Noté 5 sur 5 étoiles

Good advice

Good advice, easy to navigate website, fast and easy checkout, very quick dispatch and delivery with competitive prices.

3 mars 2025
Logo de The Tilers Hub

Réponse de The Tilers Hub

Thank you for taking the time to leave such a positive review! I’m really pleased to hear you found our website easy to navigate, the checkout smooth, and our advice helpful. We always aim to offer a straightforward shopping experience, quick dispatch, and competitive prices—so it’s great to know we delivered on that for you.

We appreciate your support and look forward to helping you again soon!

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent

Excellent, all parts delivered as ordered, well packaged and undamaged.

3 mars 2025
Logo de The Tilers Hub

Réponse de The Tilers Hub

Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star review! I’m really pleased to hear everything arrived as ordered, well packaged, and in perfect condition. We take great care to ensure orders are handled properly, so it’s great to know that came through.

If you ever need anything else, we’ll be happy to help!

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus