Truegrounding Avis 

125
•
TrustScore 1.5 sur 5

1,3

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Achtung! Email Anschrift landet jetzt in Spam Ordner! Antworten mit Bildern nicht möglich! Bekomme nach 6 Briefen keine Rücksendeanschrift genannt! Porto soll ich jetzt noch bezahlen. Auf der Verkaufs... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I would not even rate this company, only for having to choose one in order to write review. As per many customers I really wish I'd researched before buying. Item defective, run around customer servic... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

This product did not work at all. Customers are told to use the grounding sheet for a month to see results, but when you return it, the company refuses a refund claiming it is “over-used”. It... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 3 sur 5 étoiles

They did not tell us it was a USA address therefore cost us £24.00 to return We did have 2 good product from them a few years ago I think this is one the consumer programmes


Coordonnées de contact

1,3

Mauvais

TrustScore 1.5 sur 5

125 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 78 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

1,3

Tous les avis

(125)

40 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

True Grounding Co bed sheets are a…

TRUE GROUNDING CO bed sheets are a waste of money and time. We ordered two sheets and a kitchen mat from the US but the sheets themselves are made in China.
Firstly, the sheets are not a full size sheet, only a “runner” that can be laid either sideways under your torso or full body length. The sheets don’t stay in one spot as you move, and will be bunched up in the morning. I know, because I slept on them for two weeks, with no noticeable improvement, which led me to the 2nd part.
Second, but more importantly, the supplied grounding cords all failed a continuity test. Simply put, no continuity, no transfer of electrons, which is the whole basis of grounding.
After 3 months and numerous emails, (there are no phone numbers on the site to contact someone directly) I was advised to return the product for a refund.
Due to 2025 Trumps Tariffs, the return cost were $100 on top of the $205 for the sheets, my refund was rejected, because the sheets showed signs of use.
The “No Hassle 90 day refund” is both misleading and untrue. If the sheets are removed from the packaging and used, your claim will be denied.
DO NOT BUY TRUE GROUNDING BED SHEETS.
Look carefully into the return policy before buying anything Web based.

2 juin 2025
Avis spontané
Logo de Truegrounding

Réponse de Truegrounding

Hey Peter,

I’m really sorry to hear about your experience and the frustration this has caused. We truly appreciate you sharing this detailed feedback, and I understand how disappointing it must have been dealing with both the product and return process. I can confirm that your refund has already been processed and should appear in your account within the next few business days. We’ll also review your concerns about the cords and sizing with our quality team to ensure improvements are made. Thank you for your patience and for giving us the chance to make this right.

Noté 1 sur 5 étoiles

I would not even rate this company

I would not even rate this company, only for having to choose one in order to write review. As per many customers I really wish I'd researched before buying. Item defective, run around customer service, no uk plug supplied, bought at own expense before realizing item c?€p. Patronizing responses and having to return at own expense to usa for cheap Chinese item. No refund received to date. Really bad company

6 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Truegrounding

Réponse de Truegrounding

Hey Lorraine,

I’m really sorry for the experience you’ve had. Let me clarify things for you , our customer service team requested a video or photo to verify the defect so we could process the refund properly, but it seems that wasn’t received. I completely understand how frustrating this must feel, and I truly apologize for the inconvenience. Please drop us an email at support@truegrounding.co
and we’ll make sure to assist you right away with your refund. Thank you for your patience while we get this resolved.

Noté 1 sur 5 étoiles

Warning!!

Warning!!! do not buy these shoes. They are the cheapest pair of shoes I’ve ever seen. They’re worth maybe a dollar or two. The company reviews are a scam. No way there’s five stars on every review. If I could, I would give it zero stars I wish I seen all the reviews on trust-pilot before I bought these. I can’t even write a review on the True grounding website, yet there is ALL five stars reviews. Hmmmm😤 Now I will have to pay for shipping to return. 😣

26 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Truegrounding

Réponse de Truegrounding

Hi Jean,

We’re truly sorry to hear that you were disappointed with your purchase and felt that the quality didn’t meet your expectations. Our grounding shoes are made with conductive materials designed specifically for earthing, which can make them feel different from regular footwear.

We also want to assure you that our reviews come from verified customers, and we always welcome honest feedback , positive or negative , to help us improve. Please contact our team at support@truegrounding.co
, and we’ll guide you through the return process under our 90-Day Money Back Guarantee.

Noté 1 sur 5 étoiles

You will never get a refund on used earthing sheets.

They sell earthing sheets and offer a 90 day money back guarantee. They expect the product back, clean, with no signs of washing and packaged as received so it is hygienic and can be resold. When I returned the product after 5 days in the original packaging they said some paper wrapping was missing so no refund. It is obvious from the restrictions on returning the product it is impossible to receive refund without filing a dispute with your credit card provider. A scam from start to finish.

24 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Truegrounding

Réponse de Truegrounding

Hi Lorenzo,

We’re very sorry to hear about your experience and understand your frustration. Our 90-Day Money Back Guarantee requires products to be returned in their original condition and packaging for hygiene and quality reasons, which is why our team could not approve the refund in this case.

Please contact support@truegrounding.co
so we can review your order again and see how we can make this right for you. We genuinely value your feedback and will use it to improve our return process moving forward.

Noté 1 sur 5 étoiles

Awful product, worse customer service…

UPDATE: The company responded to this review. I followed their instructions to have the sneakers shipped back to me, only so I could light them on fire. However, they did not follow up and the sneakers were not returned. So you can understand that all of their replies to reviews on this website are full of hot air.

Original review:
I purchased a pair of sneakers from this company with terrible results. This company is online based with no ability to try on the sneakers prior to purchase. I wore them for one hour on my daily walk. The design of the sneaker left me with open sores on both of my feet in the same area- the joint of my big toe- because the sneaker has a plastic point that digs in on every step. I sent multiple emails to the company, including photos of the shoes, prior to sending them in for a return. I then received an email saying they are not approved for return because they aren’t in brand new condition. The company will not even return the sneakers to me. Avoid this company at all costs. I’m now $75 into a pair of shoes that I wore for an hour and no longer even have possession of. They sell sneakers that you can’t try on, and then they refuse to honor a return after you’ve already corresponded with them. Avoid at all costs.

1 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Truegrounding

Réponse de Truegrounding

Hi Vito,

We’re very sorry to hear about your experience and the discomfort caused by your sneakers. We understand how disappointing that must have been. Our return policy clearly states that all returned items must be in new and unused condition for approval, which is why your request was not accepted.

That said, please reach out to our team at support@truegrounding.co
, and we’ll assist you in arranging to have your disapproved item sent back to you. We’ll make sure your case is handled carefully and promptly.

Noté 1 sur 5 étoiles

Avoid at all costs

Avoid at all costs! I purchased grounding shoes. Ships from China.
Shipping took a long time. Return Policy is at customers cost and they want it sent to the USA, so add $30 in tarrifs. I was quoted the same amount to send back at the shoes cost. Customer service was unhelpful.

11 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Truegrounding

Réponse de Truegrounding

Hi Kelly,

We’re very sorry for the inconvenience you experienced with your order and the delay in shipping. We understand how frustrating that can be. While our fulfillment partners are based internationally, all returns are processed through our US facility for quality and inspection purposes.

We also recognize that international shipping fees can be high, and we’ll be reviewing our return process to make it more customer-friendly. Please contact our team at support@truegrounding.co
, and we’ll do our best to help resolve this for you quickly.

Noté 1 sur 5 étoiles

AVOID THIS COMPANY AT ALL COSTS

PLEASE DO NOT BUY FROM THEM! I purchased grounding shoes and also bought barefoot shoes separately on Amazon from china. The grounding shoes from here were $85 AUD and the barefoot shoes are almost identical (different colour) were $25 on Amazon. Both from china. Same packaging. Both were flimsy, cheap plastic shoes. Not like the photos!

I took one look at them and tried to organise a return and refund. The address they want me to send it to is PMB 284 565 Cedar Rd, Unit 18 and 19, Chesapeake, VA 23322, United States which is a UPS store!!! Their website states 784 Jim Grant Ave, Sneads Ferry, NC 28460 as the warehouse address.

This company are obviously buying cheap items from china/Ali baba/Ali express/Temu/shein at a low cost and spiking up the price to make a profit.

I have no idea whether to send the item back now as I may lose the shoes and get no refund back.

Avoid scammer companies like that, they will avoid all responsibility and you will lose your money! Lesson learned!

24 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Truegrounding

Réponse de Truegrounding

Hi Ash,

We’re truly sorry to hear about your experience and understand your concerns. To clarify, TrueGrounding is an independent US-based company, and our only official return address is:

PMB 284, 565 Cedar Rd, Unit 18 and 19, Chesapeake, VA 23322, United States.

This location is managed for returns and logistics purposes and is not a retail outlet. We do not operate from or sell through AliExpress, Temu, or any similar platforms, and our products are developed with unique grounding technology that differentiates them from generic footwear.

If you still wish to return your order, please follow the instructions provided by our customer support team ,drop an email at support@truegrounding.co, once received, your refund will be processed under our 90-Day Money Back Guarantee.

We appreciate you bringing this to our attention and assure you that we take such concerns seriously.

Noté 1 sur 5 étoiles

Do Not Buy

Do Not Buy. Cheap shoes. Costly and difficult return. I brought the NuvoStep Padded Barefoot…
I brought the NuvoStep Padded Barefoot Shoes based on all the positive reviews. I do not know how these shoes have so many great reviews. Im not sure if all these great reviews are real people.
The shoes are very cheaply made, with hardly any padding, and rather ugly. I did not find them comfortable at all. The return process is awful. They make you send pics of packaging, top of shoes, soles of shoes just to get a RA. Cost me $11.50 to ship them back, and they deducted an additional $4.95 original shipping cost. Cost me $16.45 to try these awful shoes.
I will never buy anything from this company due to costly and difficult returns and untrustworthy reviews.

2 juin 2025
Avis spontané
Logo de Truegrounding

Réponse de Truegrounding

Hi Caroline,

We’re truly sorry to hear that you were disappointed with your experience and found the return process frustrating. While our refund policy states that customers are responsible for return shipping fees, we completely understand your feedback and will be reviewing our policies to make the process smoother and more transparent.

We appreciate you taking the time to share your thoughts, as it helps us improve both our products and our service.

Noté 1 sur 5 étoiles

Read below- VIP

Read below- VIP

Return to what address? It’s a UPS store- I called they have NO IDEA who you are!

Read what’s on the web!

The "UPS 1055 Sesame Street" address in Franklin, IL is associated with a brushing scam, where unsolicited packages are sent to create fake positive reviews. These packages typically come from Chinese e-commerce platforms like Temu or AliExpress and are mislabeled to appear as if they are from USPS or another carrier. While receiving these packages is concerning, it doesn't mean your personal information is compromised, and you don't need to take any action.
What to do if you receive a package from this address:
• Don't be alarmed: You are not in

This is a Scam address- I’ll be opening a case with the BBB

Total Scam- Ihave received blank generic answers re: return of a grounding blanket. Never opened.

I have gone back and forth over 30 times- finally had the return address tracked. It’s a UPS store. I called the store, they had NO IDEA who the company was.

UPS mentioned to request a return authorization # from true grounding, they reply to simply send it with tracking.

Of course- it goes to UPS in another city.
This is a total SCAM

Return to what address? It’s a UPS store- I called they have NO IDEA who you are!

Read what’s on the web!

The "UPS 1055 Sesame Street" address in Franklin, IL is associated with a brushing scam, where unsolicited packages are sent to create fake positive reviews. These packages typically come from Chinese e-commerce platforms like Temu or AliExpress and are mislabeled to appear as if they are from USPS or another carrier. While receiving these packages is concerning, it doesn't mean your personal information is compromised, and you don't need to take any action.
What to do if you receive a package from this address:
• Don't be alarmed: You are not in

This is a Scam address- I’ll be opening a case with the BBB

23 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Truegrounding

Réponse de Truegrounding

Hi Pamela,

We’re very sorry for the confusion and frustration this situation has caused. To clarify, our only official return address is:

PMB 284, 565 Cedar Rd, Unit 18 and 19, Chesapeake, VA 23322, United States.

If you return your product to this address following the instructions from our customer support team, you will receive a full refund under our 90-Day Money Back Guarantee.

We’re not associated with any UPS or third-party return location, and we’re actively investigating this misunderstanding. Please rest assured that we will make sure your case is resolved properly.

Noté 1 sur 5 étoiles

Avoid

Avoid! Avoid! Avoid!!!! Scam company. I purchased a pair of grounding shoes for £42, (supposedly reduced from £90!) what arrived some 10 days later were a pair of cheap and nasty water shoes, horrible quality! I then found the exact same pair on Temu for a few quid, so clearly the shoes are coming from China. When I requested a return they firstly tried to fob me off by saying I could keep the shoes and if I covered the cost of postage they would send me another pair , postage was $15. Refused this and insisted on a return. Finally sent me return details to an address in USA! Cost me over £12 to ship, went to the Post Office so completed all the required customs declarations etc with the cashier. My parcel sat in UK customs for 2 weeks, never even left the country and was then refused so is currently on its way back to me!!! I don't believe the address even exists in USA and the company have been nothing short of useless in their communications. Yes! They do respond to emails but complete waste of time. I would give them no stars if this were possible and I'm really unhappy about the whole experience. £54 lost and a pair of cheap and nasty shoes on their way back to me, if they ever turn up!

20 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Truegrounding

Réponse de Truegrounding

Hey Susie,

We’re truly sorry for the frustrating experience you’ve had and understand how upsetting this must feel. Based on the tracking you shared, your parcel is currently being held in customs due to a low-value declaration and is awaiting tax ID or duty payment from the sender. That’s why it never left the UK.

Please reach out directly to DPD to clarify the customs process. Once the item is returned to us, we will issue a full refund right away. We sincerely apologize for the inconvenience and confusion caused and will also be reviewing our process to prevent this from happening again.

Thank you for your patience, and we’ll make sure this is resolved for you.

Noté 5 sur 5 étoiles

The service might need to be updated…

The service might need to be updated but I finally received my shoes qthey fit right and the color is perfect thank you sorry for the past review I gave.

19 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Truegrounding

Réponse de Truegrounding

Hey Tammy,

We’re so glad to hear your shoes finally arrived and that they fit perfectly. The color looking just right is the cherry on top. Thank you for taking the time to update your review , it really means a lot to us. Wishing you many comfortable steps ahead and we’re always here if you need anything in the future.

Noté 1 sur 5 étoiles

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY

I bought a grounding sheet hoping to improve my wellbeing. This has done absolutely nothing for me - not even improved my sleep- I therefore contacted them and asked for a refund under their guarantee. Their return policy says it must be returned in new, unused condition with original tags and in original packaging. If this is the case, how would you know if it works or not! I have already paid almost £100 and I’m not prepared to pay another £50 to return an item that doesn’t work and then to probably find out that they won’t give me a refund for one reason or another.
DO NOT BUY FROM THIS COMPANY.
UPDATE: Just received ANOTHER generic reply outlining their return policy - unbelievable !!!!

19 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Truegrounding

Réponse de Truegrounding

Hi Mags,

We’re really sorry to hear about your experience and completely understand your frustration. Please reach out to us directly at support@truegrounding.co
with your order details, and our team will make sure this is resolved for you. We never want a customer to feel let down, and we’ll do our best to find a solution that works for you.

Thank you for bringing this to our attention, and again, apologies for the inconvenience caused.

Noté 1 sur 5 étoiles

AVOID LIKE THE PLAGUE!!!

AVOID LIKE THE PLAGUE! APPALLING SERVICE! DROPSHIPPERS AT THEIR WORST! PLEASE READ ON CAREFULLY!

I bought the double sheet and firstly had to wait weeks for it to arrive since they essentially wait for somebody to place an order and pay, then order it from China (Temu, Alibaba or the like) at an inflated price. If I'd wanted a cheap Chinese product, that took weeks to arrive, I would have ordered it from Temu myself for much less.

When it finally did arrive, there was no way to plug it in. I had selected UK when ordering, but no adapter was supplied. Also, the images of the product had the plug in a different position, causing me to have to run an extension lead to it.

So, I contacted customer service (total joke) and explained, including pictures of what was sent and the issues I had. Missing adapter and different connection positioning. They proceeded to reply yo a completely different question. Patiently I emailed back stating my case again. The reply was to question intelligence by stating there was more than one connection in a different position and no mention of the Missing adapter. I have eyes. There's only one sewn in (poorly & potentially unsafe) connection. No apology either. I reply again stating this and, yet again mentioning the Missing adapter. The reply, to my amazement was "Send a picture of the adapter you received " 🤦🏻‍♂️ Now I'm starting to realise either the person;

1. doesn't understand English

2. Isn't reading the emails fully or looking at the attached photos

3. Is using the old wild goose chase technique, hoping the customer will get frustrated/bored and forget about it.

I reply again (a week of emails now). I state my frustration and write, in capitals.."NO ADAPTER ARRIVED WITH THE PRODUCT! Please refer to the pictures of the contents i have emailed you 3 times." Can you guess the reply? It was "Please send us pictures of the contents you received for our records" 1🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

At which point I informed them I would be writing a detailed review of this situation and my experience as a customer. They clearly didn't care and are happy to continue ripping as many people of as they can until closing down and hyping up another drop-shipped Chinese product to whop your hard earned money from your pocket.

If you buy anything from these cowboys, you only have yourselves to blame. YOU WERE WARNED!!!

18 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Truegrounding

Réponse de Truegrounding

Hi Mark,

We sincerely apologize for the frustration this situation has caused you, and I completely understand where you’re coming from. The reason our customer service team requested photos of the items you received was so that we could verify the parcel’s weight against the original shipment details. For example, a TrueGrounding™ Fitted Bedsheet plus the adapter would weigh a specific amount, and Royal Mail (the courier in your case) also records the parcel weight. If there was a discrepancy, we could immediately confirm the adapter was missing and ship one out to you.

I realize that asking for photos multiple times without giving you this full explanation was confusing and felt unhelpful, and I’m truly sorry for that. If you can kindly provide one clear photo of the items you received, we’ll be able to cross-check the weight records and send the missing adapter straight away. We’ll also make sure this process is explained more clearly in the future so other customers don’t face the same frustration.

Thank you for your patience, and again, I’m very sorry this experience hasn’t reflected the standards we want to uphold.

Noté 1 sur 5 étoiles

Need to check whether a scam

Having problem discovering correct address.

16 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Truegrounding

Réponse de Truegrounding

Hi M May,

We’re really sorry to hear about the confusion and the trouble you’ve had. Please be assured that we’re a genuine company and here to help. If you’re having trouble with the address or any part of your order, kindly reach out to us at support@truegrounding.co
with your order details, and our team will gladly assist you right away.

Noté 1 sur 5 étoiles

PLEASE DON’T BUY FROM COMPANY

PLEASE DON’T BUY FROM COMPANY. COMPLETE SCAM! They took a month to ship mat. I tried to cancel order they told me I couldn’t cancel cause order had not shipped yet. Yes it is a makeshift china company with makeshift product. THE REVIEWS ON THEIR SITE ARE FAKE!!! They never ask their customers for reviews.

14 août 2025
Avis spontané
Logo de Truegrounding

Réponse de Truegrounding

Hey Key,

We’re truly sorry to hear about your experience and for the frustration this has caused. That’s not the experience we want for our customers.

Please reach out to us directly at support@truegrounding.co with your order details, and our team will be happy to assist you with a return and refund. Thank you for giving us the chance to make this right.

Noté 2 sur 5 étoiles

I bought 3 pairs of shoes

I bought 3 pairs of shoes. I did end up getting one free, due to a promotion. The order was shipped from China, and took 2 weeks. One pair of shoes has the grounding disc on the ball of my foot. Very uncomfortable. Another pair is too short; my toes touch the end of the shoe. All the sames size, but only one pair is short. Now I find out I have to ship them back to China if there is a problem. Don't buy them.

3 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Truegrounding

Réponse de Truegrounding

We’re very sorry to hear about your experience with the shoes. Could you please send us an email at support@truegrounding.co
along with your order number so our team can assist you directly? Please note that our return address is in the USA, so you won’t need to send items back to China.

Regarding the disc you mentioned, that is actually a copper rivet, which is the key element that allows the shoes to ground effectively. Still, your comfort matters most to us, and our team will be happy to help resolve the sizing and fit issues as quickly as possible.

Noté 1 sur 5 étoiles

I bought a sheet

I bought a sheet , and I tested it . The cord did not make contact with the sheet and customer service wants me to provide proof that it’s not making contact in order to send a new cord out . China company with China customer service . They should take old cord and test it themselves and give me a new one . When I told them it doesn’t make contact they send me introductions how to put it in the socket 😂 joke .

26 août 2025
Avis spontané
Logo de Truegrounding

Réponse de Truegrounding

We’re really sorry to hear about the trouble you’ve had with your sheet and the cord connection. We completely understand how frustrating it must have felt to receive instructions instead of a proper solution. To get this sorted quickly, could you please send us an email at support@truegrounding.co
along with your order number? Our team will review your case right away and arrange the correct resolution for you. We truly appreciate your patience and will make sure you’re properly looked after.

Noté 1 sur 5 étoiles

Bought to take on trip only to find out…

Bought to take on trip only to find out they ship from china. Just buy from temu for 12.00 dollars and save your money. I canceled order 3 days before they were shipped and they told me I couldn't

14 août 2025
Avis spontané
Logo de Truegrounding

Réponse de Truegrounding

Hi Doug,

Thank you for your feedback and we’re truly sorry for the experience you had. You are right, some of our items do ship from overseas, and we completely understand how that can cause frustration when planning for a trip.

We’ve already forwarded you the return instructions as requested, and once we receive the item back we’ll be happy to process your refund right away. We appreciate your patience and the chance to make this right for you.

Noté 1 sur 5 étoiles

THE TRUE FAKE EVER!

DON'T BUY THEM!!
They are the cheapest chinese quality ever, poor materials, very bad finishing, and doubtable colors also. Though the customer service is kind and quick, they have a return policy that implies you have to pay to send the product back and only then they decide if you deserve a refund or not. A waste of time and money.
Don't buy them!

22 août 2025
Avis spontané
Logo de Truegrounding

Réponse de Truegrounding

Hi Patrizia,

Thank you for your honest feedback. We are very sorry that the product did not meet your expectations in terms of materials, finishing, and overall quality. We also regret that our return policy caused you frustration.

Please know that we take your review seriously and will share it with our team as we continue working on improving both our products and policies. Your experience matters to us, and we will carefully consider changes to make the process fairer and easier for our customers.

We truly appreciate you taking the time to let us know and hope we can do better for you in the future.

Noté 1 sur 5 étoiles

Cannot really review the mat as it was…

Cannot really review the mat as it was delivered with an adapter that doesn’t fit any plugs , my partner has ordered a plug it has not arrived, very disappointing as just out of hospital and the treatment nurse at the health centre recommended you , cannot seem to track the delivery

18 août 2025
Avis spontané
Logo de Truegrounding

Réponse de Truegrounding

Hi Yvonne,

Thank you for sharing your feedback. I am very sorry for the inconvenience you have experienced, especially given your circumstances. I understand how frustrating it must be not to have the correct adapter right away.

We have already sent you instructions on how to check that the mat is working, but it seems you may not have seen the email yet, and that is completely fine. To resolve this quickly, could you please ask your partner to contact us directly at support@truegrounding.co
? This way we can assist with his order and make sure you get the right adapter without further delay.

We truly apologize for the trouble caused and appreciate your patience as we help get this sorted for you.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus