Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Painting service is though handy in a way you don't have to run around, it is not 0 risk 100% happy service. RM once sold, starts the work hardly in control and doesn't bother to keep a tab on the jo... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I tried to book a TV repair service. They appointed a professional which has been under rated so i asked to change the professional. Since i asked to change the professional i was refused to give any... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

This app wasted my time, energy and money. They have the worst application ever and very inconvenient rules. The cleaner not clean properly and the agent are not professional at all. Instead of help... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

The worst company ever , Terrible service. This is the third time they've sent an "unprofessional cleaner" who clearly doesn't know how to clean. Every time, I have to clean the house myself afte... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Service de ménage à domicile
  2. aussi dans
  3. Masseur
  4. Service de débarras de maison

Informations provenant de diverses sources externes

Book premium quality home services. Hotel-style Cleaning, Gardening, Handyman. By vetted professionals! Safe & hygienic!


Coordonnées de contact

1,4

Mauvais

TrustScore 1.5 sur 5

617 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

1,4

Tous les avis

(617)

32 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Spam company who does not come

First, I needed cleaning services. The company promises either the same cleaner every time or a free cleaning service. However, in three cleanings, I had three different cleaners. I pay for a subscription, but no one has refunded me. So, I canceled. When you register your phone, the company starts sending text messages: Why didn't you subscribe? Or why did you cancel?

Next, I needed air conditioner cleaning. The technician arrived without a pass (entry permission from Emaar, which is their responsibility to arrange). He wasn’t allowed in, so he left. A week later, I decided to try my luck again and ordered an expensive deep cleaning. A guy arrived without an ID and without a pass (despite me notifying him via SMS that he wouldn’t be allowed in without it). He left as well. I wasted my time and two of my weekends waiting at home for them.

11 août 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Was delivered an awful service by Urban company…

Was delivered a service by Urban company on Friday 5th July. The cleaning professional came in 10 mins late. The service delivered was awful. The cleaner was unhygienic, did not follow instructions and even spoke back when told what to do. A very rude person. I was assured a call back from the team which they did . Sadly enough they kept calling saying they would check what went wrong and would get back. This went on for three times and then they never got back with a solution. The most unprofessional company where the people have no clue what is happening they do not have a phone number that you can call, you have to request for a call from them and they will hopefully call back such an awful way to operate. I don't think I would go back to them as it's purely a waste of time. They are only interested in getting clients and not in favour of making sure that their clients get what they paid for.

5 juillet 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Very unprofessional team they only care…

Very unprofessional team they only care about payments but if you have any problems with their technicians they literally dont care
Stupid customer service they keep calling for the same issue that they dont bother to solve i have received 5 calls in 2 hours trying to ask why did i cancel my appointment when i have complained already about their service they sent me a trainee without equipments to do my nails they kept asking if i payed her..
Stupid management hires stupid employee to literally waste your time

24 juin 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Home cleaning Very poor unhygienic…

Home cleaning Very poor unhygienic service, even the basic level of cleaning is disastrous, with areas missed and totally disregarded. Paid for 4 hours finished in 3 hours. Customer service centre is message only
NO TELEPHONE NUMBER, they totally mess you around and do not reply back even when promised. AVOID AT ALL COSTS.

24 mai 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Urban company is a fraudulent website!

Urban company is a fraudulent website that I would never recommend. The experience was horrible and is probably the worst experience for my mother on Mother’s Day. They were rude and misbehaved with my family. I would like to specially call out, their staff Nilofer who was loud and did not follow procedure and asked for money even though the service was prepaid. Thank you for nothing. I will recommend to never use their services unless you like being spoken rudely to, after spending so much money.

12 mai 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Absolutely disastrous and…

Absolutely disastrous and unprofessional company. Cancelled twice few hours ahead of the service but made sure to charge upfront. There isnt a customer service number and clients are left hanging without option to call and understand whats happening with service or reverse payment.

4 mai 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I had an incredibly disappointing…

I had an incredibly disappointing experience with Urban Company when I hired them to wash my four air conditioners on March 26, 2024, for a total of $102 SGD. Shortly after the service, which was conducted by a technician named Karim Abdul, all four units began to leak. This issue surfaced within just a week of the cleaning, leading to further distress as I had to spend an additional $500 to repair and rewash the air conditioners. This experience has completely turned me off from using Urban Company for any future air conditioning maintenance. I expected a professional service but was left with both financial loss and inconvenience. I strongly advise against using their services for aircon maintenance.

26 mars 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Undoubtedly the worst company in terms…

Undoubtedly the worst company in terms of home cleaning services. The designated individuals are always running far behind scheduled time and upon asking keep lying about being 10/15 mins away. Eventually they do not turn up.
This has happened with me repeatedly and as a result of this I have decided not to use the services any more.
If your credit card is attached there is a fee levied on the same despite the above hassle. This is not the level of service Dubai residents are used to.

28 avril 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

if i could rate in minus i would have

if i could rate in minus i would have! we got them to come service our ACs for our 3BHK. i dont know what they did, every single AC unit in the house, broke down one after the other. Not only they did'nt return our money back or fix what they caused, we had to spend another 2k to have them fixed from outside.

19 mars 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Never book with them at all !!!!! Very bad

My interactions with Urban Company have been highly unsatisfactory, and I wish to address several concerning issues regarding their services.

For several weeks, I have engaged Urban Company for home cleaning services, and unfortunately, the experience has been marred by numerous problems. Firstly, Urban Company consistently assigned different cleaners for each service, resulting in a lack of consistency and quality in the cleaning provided. Out of the eight services I booked, only four were completed satisfactorily. Each time, a new cleaner was sent, causing delays and requiring me to explain the cleaning requirements repeatedly. Moreover, the cleaners frequently arrived late, sometimes by as much as 30 to 40 minutes, causing further inconvenience. The monthly subscription that I purchased promised to provide the same cleaner every time or offer a full refund, and that's why I opted for it.

In addition to the lack of professionalism displayed by the cleaners, I encountered several instances of damaged property and broken items. On one occasion, a cleaner broke a glass, and despite reporting the incident to Urban Company, it took considerable effort to receive compensation for the damage. Furthermore, the cleaners failed to complete the full duration of the cleaning sessions, leaving my home in disarray and causing significant frustration.

Furthermore, Urban Company's customer service has been woefully inadequate. They repeatedly promised refunds and compensation for the poor service experienced, yet failed to follow through on their commitments. Despite numerous assurances, I have yet to receive the full refund owed to me for the services not rendered.

Moreover, the incessant calls from Urban Company's representatives, often at inconvenient hours, have been disruptive and unacceptable. Despite requesting them to stop contacting me, the calls persist, creating further frustration and inconvenience.

Overall, my experience with Urban Company has been deeply unsatisfactory, and I am deeply disappointed by the lack of professionalism and accountability demonstrated by the company. I urge you to investigate this matter thoroughly and take appropriate action to address these issues and ensure that Urban Company upholds the standards expected of a reputable cleaning service provider.

2 avril 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Horrible experience

Horrible experience. They damaged me physically. I have pain and bruises on both legs. I reported the problem and was told to go to a doctor after they caused the damage. Very bad experience.

7 mars 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I never had an experience like this…

I never had an experience like this before worse company ever dont even trust them they will keep you hanging and then finally when you cant book from any other company they will say we cant come. Pathetic company i swear never going to trust them anymore waited for the professional more than 3 hours the call center agent says she will arrange another and i said please and after 1 hour they are again saying we cant come. Liars

18 février 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

No knowledge for solving an issue

I had made a booking for my name m and I at 1:30pm, after noticing that only 1 professional was assigned I tried to call to arrange for another, then this was solved by the customer center, once both technicians arrived they kept on getting calls from the company about why I did not give them my WiFi password to be able to have internet and mention that they have started the job, the second professional Alina was told at 2:30 that she had another appointment at 3and had to attend as there was no other technician available which I could not understand as she was in the middle of the service with my mom. My technician Sagita tried to remove my gel unfortunately it was too hard and we needed to have another booking with a technician that had the machine to remove this hard gel. When we tried to explain to several persons who called, I got really frustrated as no one could understand help and to make it worse I had to wait 7-10 days for my refund. The 2 ladies did everything in there power to assist us however, the people behind the scenes are completely clueless and useless in my experience. The 2 ladies spent more time n the phone instead of us having a good service, it was terrible because the team was not able to come up with a satisfactory solution. I had booked this service as I am 9 months pregnant and thought it would offer me a peace of mind and be convenient however, it was a total opposite of my expectations. I hope that all customers don’t go through the same as it is not good for your company. You should treasure staff like Sagita and Alina, they was great!

11 février 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Literally the worst company I've ever…

Literally the worst company I've ever dealt with. Their customer service breaks promises, never follow up and flat out lies to you.

I spent 6 weeks trying to get a cleaner permanently assigned to me, which they consistently promised to do, only for them to change the booking unilaterally every time.

When you contact their customer service you get connected to a different person every time, whom you then have to explain your issue to, who then escalates it to a manager, who is supposed to call you back.

They never do.

You then contact them again to remind them (there is no phone number you can call, only their chat), only to be connected to a new customer service agent, whom you have to explain the whole issue to again, who then escalates it to a manager, who is supposed to call you back, but doesn't.

Repeat infinity loop.

These are the most infuriatingly incompetent, lying people you will ever come across.

Avoid at all costs.

11 février 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

TERRIBLE REACTION TO FACIAL BY UC

I had a facial by Urban Company. It was the dermilogical brightening facial. It cost me 299 AED. The only thing I was told was not to wash my face until the next day. I woke up with a reaction to my face eye lids were swollen, redness, very dry and irrated skin with itchiness. I washed my face as usual. I took antihistamines. The following day it was worse I could hardly open my eyes due to the swelling. My lips were so sore and dry . I had unsettled sleep too. I contacted urban company. Shared photos. I had a consultation with a doctor. I had to purchase 4 products including antihistamines, barrier cream for very dry skin, lip balm and SPF 50 lip balm. After several hours they only refunded me 150AED. They did not compensate me for the products I had to purchase to rectify and heal my face. This was very unacceptable of the company. I was not happy with how long it took them to even refund 150 AED. Not worth the money, time and the trouble the service caused me. Please be very careful and make sure you fully understand the side affects of any facial they provide. I would have thought their beautician can give advise on what products they used and how your skin may react. No warnings were given.

8 février 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Please don't fall prey to this fraud company

Booked cleaning of kitchen and 3 bathrooms..only 1 person arrived and started by giving us a list of things HE WON'T DO, even though they already booked and paid for..nevertheless we asked him to go ahead with his work.. but he said he cant do it alone..called customer care and asked for help..they took our kitchen pics and uploaded on internet ..just to see the amount of work to be done..finally after wasting one and half hours we had to cancel the request at our end..zero help provided by the person and his company..whole day we emptied the space for cleaning..but had to go ahead on our own..complete waste if our time ,money and efforts
*Probably the person required extra money from us..which we clearly denied

29 octobre 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Worst Customer Experience given by UC

Dear Urban Company Team,
As you know you have charged me twice for 1 service which I took last Sunday (Sep 17 2023) morning. I called immediately my bank asking why did you charge me twice, my bank informed me that Urban Company charged twice and my bank cannot refund unless Urban company declines one of the payment. After getting the information from my bank, i called your team asking why did you charge twice and i even requested to decline one of the payment so that my bank can refund. Your team also said that the refund has will be initiated and within 7 days I will be getting my funds in the source bank account from which I have made the payment. All these happened last Sunday (Sep 17 2023)

Now that i have patiently waited for your teams advice which is 7 days, i checked my bank where there was no refund and felt so bad that i have been cheated by URBAN COMPANY by charging twice. I was chatting with your customer care and they are so casual and was chatting with me as if nothing serious happened. The person who was chatting was Natasha Chauhan. As the chat was not in a professional manner i escalated the issue in X platform where someone named Danish (+971 4 872 2304) called me and after understanding the whole scenario they are saying very easily that the refund was not even initiated and this was the place where i became so pissed off and asked him to escalate the issue to the senior management of Urban Company and to my surprise some one by the name Saurabh Saini called me saying that he is from the escalations team of Senior Management. (For your information I did not believe this). Saurabh was so casually saying me that we are initiating the refund today and was asking me to wait for another 7 to 10 days. This is very bad, i was not even accepting as i was not convinced in what he was saying. He asked me for some time and he called me back saying that refund is initiated and when i said if refund is initiated tomorrow being the first working day i should be getting the refund tomorrow and i also asked him to share the TT copy for me to verify that the refund has been initiated.

To my surprise, Saurabh said initiated means - he has initiated via email and he cannot ensure that I will be getting the TT copy today. Then he told me that the concerned team does not work today and they start the work only tomorrow (Sep 25 2023) by 10AM and mine is on priority. If my refund is on priority then i should be getting the TT Copy as proof from Urban Company tomorrow (Sep 25 2023) before 10:30AM, Saurabh was saying that also he cannot ensure. Saurabh claiming that he is from escalations team of Senior Management what else he can ensure if not a simple thing.

Then what does PRIORITY means to Urban Company. being one of the regular customer of Urban Company - the way I was treated by your team was totally unacceptable and very bad. Also note that I have been treated very badly with very high negligence by your team which made me to decide not to use URBAN COMPANY hereafter. I was recommending your company to my colleagues and friends as well as my relatives, i will now share this issue and will ask them also to be careful in using Urban Company as well I have also decided not to use your services again.

Enclosed the way how UC support was chatting with me! The worst customer service ever!!!

PS:
What I still cannot understand is that when Urban Company received payment twice from me, what were they doing until as a customer I called after 7 days (which was the time period promised by UC team for refunding) saying that it was not refunded. If i have not called you would have taken my money! - WOW!!!
UC made me to also think that UC is running operations using my money
What a scam you people are doing, charging twice and taking 7 to 10 days for refunding - if you have received the money twice, you should have immediately called the customer and initiated the return and if it was from Monday to Saturday, hardly it will take 2 working days for completing the refund. Just staying quiet and waiting for your customer to call you and making the customer beg for the customers money - wow what strategy UC is following.

Never expected such a bad experience, scamming and negligence from Urban Company.

17 septembre 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Relax massage

After a very busy day receiving a massage at home is the best option and this company has the best hands to relax you at home... the service is very professional... I recommend it 100%

28 août 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Consistently shady services

Consistently shady services. Jobs incomplete or need revisiting and when a revisit is booked it gets cancelled as miraculously someone has flu. When questioned the flu excuse disappears and now all of a sudden my ac unit model has only meant to chill to 24 degrees. No thorough checks of the problem were conducted and still no resolution. Company guarantees of revisits are not honoured. Cleaning services are in consistent and the professional regularly changed without prior notice being given. Horrendous customer service, zero value for money, completely unprofessional. Avoid at all costs.

14 août 2023
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus