Verona Group Avis 

79
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,5

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

I'd incorrectly priced and placed an order with Verona. Amber, the sales lady there, rang me to point out my error and to confirm the correct price and quantities I required. Fantastic service receive... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Lewis, a member of your sale support team provided excellent service. Helped immensely with a difficult order and came through. Followed up with multiple calls to ensure everything ran smoothly. Coul... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Started using Verona again after meeting our Senior Business Development Manager Bekki at our new showroom open party . Products are a great price , we now have a tile solution for every budget... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I've been dealing with James at Verona for a while now, and he’s consistently been a standout. He’s incredibly attentive, always makes sure my orders are spot on, and goes the extra mile to help w... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Fabricant de carrelage
  2. aussi dans
  3. Fournisseur de bois et de laminés

Écrit par l'entreprise

We are proud to have grown to become one of the UK’s leading distributor of tiles, mosaics, outdoor porcelain and flooring since we were founded in 2001. Our vision is to continually evolve our product offering, delivering stylish, innovative ranges that never compromise on quality, supported by an excellent level of service and customer support as well as the best in marketing and merchandising support that the industry has to offer.


Coordonnées de contact

4,5

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

79 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 48 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,5

Tous les avis

(79)

33 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Amber was amazing.

I'd incorrectly priced and placed an order with Verona. Amber, the sales lady there, rang me to point out my error and to confirm the correct price and quantities I required. Fantastic service received from Amber, a real asset to the Verona company.

15 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Verona Group

Réponse de Verona Group

Hello,

Thank you for taking the time to leave such a fantastic review.

It’s great to hear that Amber was able to spot the error, get in touch and make sure everything was corrected before your order was processed. I’ll make sure your kind words are passed on to her.

Thanks again for your support and for recognising the service you received from Amber. We really appreciate it!

Kind Regards,
Paige Wright
Sales Support Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Please think twice

I am pointing out my unfortunate horror story of my experience with Verona, Clicklux Flooring,so as people can make an informed decision before purchasing. A lot of thought was put into my beautiful new kitchen and flooring.My builder recommended clicklux with all the plus's and a 20yr guarantee. After 18months I noticed it lifting and the joints separating.I let it go for a little while BUT because it was Trip hazard for my 92 yr old Mother. I put in a claim with Verona( at the beginning of 2026),through Travis Perkins where it was purchased from who also played a big part. I supplied all info asked for .It went in for months !!!!!. Long story short they WOULD NOT TAKE ANY RESPONSIBILITY, said it was my fitters fault. It has been NOTHING but STRESSFUL!!!!!!. Eventually, as a good will gesture Verona said they'd replace it . TP recommended a fitter and I sought two others. When asked they WOULD NOT fit this type of flooring as they'd had SO MANY PROBLEMS/COMPLAINTS!!!!!. It speaks VOLUMES when 3 fitters said NO !!. I was then left with what to do next. Verona RELUCTANTLY, EVENTUALLY offer me £318.53. The problem is I've just had a quote for £1,450 to have a different type of flooring and it to be laid. Please tell me the fairness in that. Like everyone, money is tight.I've written twice to Verona and once to Travis Perkins and no one has had the decency/curtesy to reply . I'm only a everyday purchaser that believed in a product that would last and was SERIOUSLY let down !!!. The customer service was dreadful with the lack of care,concern, finger pointing ,excuse after excuse and length of time in sorting it out. PLEASE,PLEASE, think twice before purchasing.

18 février 2026
Avis spontané
Logo de Verona Group

Réponse de Verona Group

Hi Lianne,

Thank you for taking the time to share your experience. We’re sorry to hear that you’ve been disappointed with the flooring, and we appreciate how frustrating the situation has been.

Whilst we are unable to comment on what Travis Perkins may or may not do in relation to your claim, I can advise that Clicklux flooring is supplied with a 20-year manufacturer’s warranty, subject to the manufacturer’s installation requirements being fully adhered to.

Following our assessment, we found that the installation did not meet these requirements, and no manufacturing defect was identified. This type of flooring requires adequate expansion and is not suitable for heavy units to be installed and fixed directly on top of the flooring, as this restricts the floor’s natural movement and expansion.

Despite this, we offered a contribution towards replacement flooring as a gesture of goodwill.

As the flooring was purchased through Travis Perkins, we assisted with the assessment of the manufacturer’s warranty claim and did our best to help reach a positive outcome.

We’re sorry that you feel the service fell short of your expectations, and we genuinely appreciate you taking the time to share your feedback.

Kind Regards,
Natalie Wainman
Sales Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Lewis

Lewis, a member of your sale support team provided excellent service. Helped immensely with a difficult order and came through. Followed up with multiple calls to ensure everything ran smoothly. Could not recommend a better person when you have a tight delivery deadline. Really appreciate the help Lewis.

3 août 2026
Avis spontané
Logo de Verona Group

Réponse de Verona Group

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We’re delighted to hear about the support Lewis provided and that he was able to help with your order during what sounds like a challenging time. We understand how important it is to keep everything running smoothly when working to a tight delivery deadline, and it’s great to hear that Lewis’s communication and follow-up calls made a real difference.

We’ll be sure to pass your kind words on to Lewis, who will be really pleased to know his efforts were appreciated.

Thank you again for your feedback and for choosing us.

Kind Regards,
Natalie Wainman
Sales Support Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Bought porcelain tiles from Wickes, Verona being the supplier

Bought porcelain tiles from Wickes. Verona Stone Company was the supplier. They only sent me half my order and refused to acknowledge that they made a mistake claiming that each box contains 2 tiles. It is impossible for that to be true as 1 tile was 60x90 and really heavy already by it`s own. The box also clearly said Quantity 0.54m2 and there was a photo at delivery that clearly showed only 6 boxes on a pallete.
They have no idea what they are selling! Returned the order and waited a month for Wickes to actually get my refund back from them. Not very professional. I actually called Verona myself to try and resolve this and I was told that even if they are the supplier, I have to talk through Wickes, WASTE OF TIME!

10 juin 2026
Avis spontané
Logo de Verona Group

Réponse de Verona Group

Hello,

We're sorry to hear about your experience.

We take feedback like this very seriously and would like to investigate what happened. We've reached out to you privately via Trustpilot to request some additional details, which will help us carry out a full investigation into your order and the concerns you've raised.

We also agree that waiting four weeks for a refund is far too long. Unfortunately, as your purchase was made through Wickes, we don't take payment from either Wickes' customers or Wickes directly, so we're unable to process refunds ourselves. However, as part of our investigation, we'll review what happened and report our findings back to Wickes where appropriate.

Kind Regards,
Paige Wright
Sales Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Fantastic company

Fantastic company , Great products , brilliant service , Bekki is a credit to the company , we visited Verona at the KKB stand today and it surprised us, the stand and quality exceeded our expectations, really excited for aqua panel . The marketing team (katy etc) have done a great job with the brochure it was needed . Deliveries are always quick and in full. And the office answer queries quickly .

1 mars 2026
Avis spontané
Logo de Verona Group

Réponse de Verona Group

Hello,

Thank you so much for your wonderful feedback! We’re thrilled to hear that Bekki, Katy, and the rest of our team made such a positive impression, and that the KBB stand and our products exceeded your expectations. It’s fantastic to know that our brochures, deliveries, and customer support are hitting the mark too!

We can’t wait for you to enjoy your Aqua Panel, and we truly appreciate your support and kind words about our team and service.

Kind Regards,
Paige Wright
Sales Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Fantastic company

Fantastic company , my rep Robbie goes above and beyond , the product is beautiful quality and the rest of the team bekki from sales and Katy from marketing are also a credit ro the buisness .
Met them all at KBB and the stand looked amazing, cant wait to receive their aqua wall.

1 mars 2026
Avis spontané
Logo de Verona Group

Réponse de Verona Group

Hello,

Thank you so much for your kind words! We’re delighted to hear that Robbie, Bekki, and Katy made such a positive impression, and we really appreciate you taking the time to recognize the whole team. It was fantastic meeting you at KBB, and we can’t wait for you to enjoy your new Aqua Wall!

Kind Regards,
Paige Wright
Sales Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Natalie has been amazing, as always!

Natalie has once again come to our rescue with exceptional customer service, well above and beyond what is expected. By far our favourite supplier in the industry, purely down to the people. Great partnership. Fantastic company with an even better service, highly recommend. FIVE STARS!!! *****

1 mars 2026
Avis spontané
Logo de Verona Group

Réponse de Verona Group

Hello,

Thank you so much for your wonderful feedback! We’re thrilled to hear that Natalie and our team continue to provide you with exceptional service. It’s always our goal to go above and beyond for our partners, and knowing that our efforts make such a positive impact truly means the world to us.

We’re grateful for your trust and kind words, and we look forward to continuing this great partnership for many years to come!

Kind Regards,
Paige Wright
Sales Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Above expectations

We have recently ordered aqua wall (shower panel product) from verona and it has surpassed expectations. The product is carefully wrapped and has fantastic packaging (this has always been an issue with panels from other suppliers) as for the panels, they look and feel like no other shower panel. Best on the market in my opinion.

Bekki has been a great help, a real asset & credit to business.

As far as price point goes, they are brilliant value for money.

24 février 2026
Avis spontané
Logo de Verona Group

Réponse de Verona Group

Hello,

Thank you for the fantastic review, we really appreciate it.

We’ve invested a great deal of time into developing Aqua Wall, from the quality and finish of the panels themselves to the protective transit packaging, so it’s incredibly rewarding to hear that this has stood out and exceeded your expectations.

I’ll be sure to pass your kind comments on to Bekki, she’ll be delighted.

Thanks again for your support.

Kind Regards,
Natalie Wainman
Sales Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent service and quality tiles

Excellent service and quality tiles

I had a very good experience with Verona Tiles. The quality of the tiles is excellent, exactly as described, and the prices are very competitive. The staff were knowledgeable, helpful, and patient, taking the time to advise and make sure we chose the right products for our project.

Delivery was on time and well organised, and everything arrived in perfect condition. Overall, a smooth and professional service from start to finish. I would definitely recommend Verona Tiles and will happily use them again in the future.

2 février 2026
Avis spontané
Logo de Verona Group

Réponse de Verona Group

Hello,

Thank you for your wonderful review. We’re so pleased to hear you were happy with the quality of our tiles and the service you received from our team.

We truly appreciate your recommendation and look forward to helping you again in the future.

Kind Regards,
Natalie Wainman
Sales Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

CUSTERM SERVICE IS THE BEST

CUSTERM SERVICE IS THE BEST, ONCE YOU PLACE AN ORDER YOU GET CONFIRMATION STRAIGHT AWAY

30 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Verona Group

Réponse de Verona Group

Hi,

Thank you for your feedback. We’re delighted to hear you’re happy with our customer service and the quick order confirmations, we really appreciate your support.

Kind Regards,
Natalie Wainman
Sales Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

portal woks a treat

portal woks a treat, contact with Robbie the rep is always a breeze.

30 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Verona Group

Réponse de Verona Group

Hi,

Thank you for the great feedback. We’re pleased to hear the portal works well for you, and that Robbie continues to make everything easy, we’ll be sure to pass this on to him.

Kind Regards,
Natalie Wainman
Sales Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

we dont deal with people who let you…

we dont deal with people who let you down and cause u problems..........we deal with verona coz this dont happen.....is always a pleasure

13 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Verona Group

Réponse de Verona Group

Hi,

Thank you for your feedback. We’re glad to hear Verona continues to be a reliable supplier for you, delivering consistent service you can depend on is always our aim.

Kind Regards,
Natalie Wainman
Sales Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

I really can`t fault the service from…

I really can`t fault the service from the Verona team. Excellent sales service, aftersales service, warehouse team and delivery guys. There are not many companies like Verona out there and they are our first choice of supplier.

30 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Verona Group

Réponse de Verona Group

Hi,

Thank you for your kind words. We’re really pleased to hear you’ve had such a positive experience with the Verona team, and we truly appreciate your trust in us as your first-choice supplier.

Kind Regards,
Paige Wright
Sales Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

We deal with Verona every week and…

We deal with Verona every week and always get a fast response, any issues are dealt with quickly and efficiently buy the sales team.

26 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Verona Group

Réponse de Verona Group

Hi,

Thank you for your great feedback! We’re really pleased to hear that you receive fast responses and that our sales team is able to resolve any issues quickly and efficiently. We value our ongoing relationship with you and look forward to continuing to support you each week.

Kind Regards,
Paige Wright
Sales Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Very good service always very good…

Very good service always very good stock on products.

27 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Verona Group

Réponse de Verona Group

Hi,

Thank you so much for your kind feedback! We’re really glad you’re happy with our service and product availability. We look forward to serving you again 😊

Kind Regards,
Paige Wright
Sales Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Consistently solid

We use Verona regularly and the service is always solid — friendly staff, quick turnaround, and everything done properly. Communication is straightforward and they’re reliable.

27 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Verona Group

Réponse de Verona Group

Hi,

Thank you for your kind feedback! We’re delighted to hear that our team, turnaround, and communication have consistently met your expectations. Your continued trust and support mean a lot to everyone at Verona.

Kind Regards,
Paige Wright
Sales Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Fantastic

We have been dealing with this company for several years now and they are fantastic.
They have huge stock levels, fast deliveries and excellent customer service.

27 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Verona Group

Réponse de Verona Group

Hi,

Thank you for your wonderful feedback! We’re delighted to hear that our stock availability, fast deliveries, and customer service have met your expectations over the years. We truly appreciate your continued support and loyalty.

Kind Regards,
Paige Wright
Sales Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Easy to order from Verona and fast…

Easy to order from Verona and fast delivery, very well packaged, and swift, friendly customer service - would highly recommend.

19 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Verona Group

Réponse de Verona Group

Hi,

Thank you for your kind words! We’re thrilled to hear that you found ordering easy, our delivery fast, and packaging secure. It’s great to know our team provided friendly and efficient service. Your recommendation means a lot to us!

Kind Regards,
Natalie Wainman
Sales Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

My experience with Verona tiles.

We have had an account with Verona now for many years. Very prompt service throughout. From order to delivery. Always there to help at anytime. Highly recommended.

23 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Verona Group

Réponse de Verona Group

Hi,

Thank you for your kind words and for being a valued customer for so many years! We’re delighted to hear that our team has consistently provided prompt service and support whenever you needed it. Your recommendation means a lot to us.

Kind Regards,
Paige Wright
Sales Support Team

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus