Western Bid Avis 

89
•
TrustScore 4 sur 5

4,1

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Thank you for continuing to provide great service during such a challenging time for Ukraine! The parcel made it from Ukraine to the US in just 6 business days. Given that civil aviation isn't opera... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Attended their webinar on Shopify sales yesterday, and I’m thrilled! The team did a great job preparing it — there were so many tips I can implement for my Shopify store right away! Thank you, looking... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Ich bekomme trotz mehrmaliger Kontaktaufnahme per Mail zu meiner Bestellung keine Rückmeldung. Geld wurde bereits abgebucht, Ware habe ich keine erhalten und ich habe meine Zweifel, ob das überhaupt e... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

The Western Bid fulfillment center in Miami handles the storage and shipping of my products throughout the U.S. The operations are well-organized, the support team responds quickly, and packages are s... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Maché en ligne

Écrit par l'entreprise

Western Bid was found in 2001, and, since then, the company works as commission-based trading assistant. Western Bid provides various intermediary e-commerce based services to online sellers (i.e. Western Bid's Clients) from ex-USSR countries. Western Bid provides the following services to it's Clients: product advertising, customer support call center, consignment and escrow services, dispute resolution, return product processing, warehousing, order fulfilment services and web listing design. As an intermediary, Western Bid connects you to sellers, vendors and suppliers from outside of United States that offer products to online community via various online auctions and web stores, and we help you with the returns if needed. We work with more than hundred qualified and verified Clients, and most products are shipped directly from Client's warehouses to your door. Western Bid might assist you in getting more information about the products you are interested, supply you with the shipping information or even provide you with the list of sellers of the handmade and collectible items you looking for. As a product shipper, we might collect purchases in our warehouse for further shipping abroad to our Client’s home addresses. Clients have several options in how they wish their items to be shipped, depending on the item’s weight and measurements as well as time preferences for the delivery. Clients can also request Western Bid to check the item’s condition and its conformity with the seller’s description. By using our online system, our Clients can track all the stages of their purchases including tracking numbers for the shipments.


Coordonnées de contact

4,1

Bien

TrustScore 4 sur 5

89 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de plus d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,1

Tous les avis

(89)

23 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Bloß Finger weg !!! Geld weg, keine Ware

Ich bekomme trotz mehrmaliger Kontaktaufnahme per Mail zu meiner Bestellung keine Rückmeldung. Geld wurde bereits abgebucht, Ware habe ich keine erhalten und ich habe meine Zweifel, ob das überhaupt erfolgt. Ich vermute mittlerweile, dass da Betrug im Gange ist. Ich kann nur abraten bei diesem Unternehmen etwas zu bestellen.

26 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Western Bid

Réponse de Western Bid

Es tut uns sehr leid, dass Sie Ihre Bestellung nicht erhalten haben und trotz mehrfacher Kontaktaufnahme keine zufriedenstellende Antwort bekommen haben. Wir verstehen vollkommen, dass eine bereits erfolgte Zahlung ohne anschließende Lieferung große Sorgen und Zweifel auslösen kann.

Western Bid ist täglich an der Abwicklung von Tausenden von Verkäufen und Sendungen beteiligt und arbeitet mit Zehntausenden registrierten Lieferanten und Verkäufern zusammen. In einem solchen Umfang können leider vereinzelt Probleme bei der Kommunikation, der Zustellung oder der Zuordnung einer Bestellung auftreten. Das soll jedoch keinesfalls als Entschuldigung dienen. Jeder Kunde hat Anspruch auf eine klare Auskunft und eine ordnungsgemäße Bearbeitung seines Anliegens.

Anhand des hier angezeigten Namens können wir Ihre Bestellung leider nicht eindeutig identifizieren. Bitte kontaktieren Sie uns erneut unter sales@westernbit.com und teilen Sie uns Ihren vollständigen Namen, Ihre Bestellnummer, die verwendete E-Mail-Adresse sowie – falls vorhanden – die Sendungsnummer mit. Bitte veröffentlichen Sie diese persönlichen Daten nicht öffentlich in Ihrer Bewertung.

Nach Erhalt Ihrer Nachricht werden wir den Vorgang an einen zuständigen Mitarbeiter beziehungsweise Manager weiterleiten, die bisherige Korrespondenz prüfen und den Status der Bestellung klären.

Wir bedauern sehr, dass es uns bisher nicht gelungen ist, die Angelegenheit gemeinsam mit Ihnen zu lösen. Auch der Eindruck, es könne sich um Betrug handeln, macht uns betroffen, da dies nicht der Art und Weise entspricht, wie wir arbeiten. Wir bitten Sie, uns noch einmal die Gelegenheit zu geben, den Vorgang vollständig zu untersuchen und Ihnen eine konkrete und nachvollziehbare Antwort zu geben.

Noté 1 sur 5 étoiles

I have a pkg shipped from UK with…

I have a pkg shipped from UK with western Bid. It began moving on the 10th of October and nothing since. Today is the 20th with no record of movement. I try to call the number for c/s and can't get through. It's aggravating tracking #9261290367862848250158

10 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Western Bid

Réponse de Western Bid

We are sorry for the frustration caused by the lack of tracking updates and the difficulty you experienced when trying to reach customer service.

However, we would like to clarify that Western Bid does not operate a shipping service from the United Kingdom and does not have a warehouse or shipping location there. Our logistics services primarily handle shipments originating from Ukraine and the United States. Therefore, based on the information in this review, it is not yet clear how Western Bid is connected to this particular shipment or whether our company may have been listed only as an intermediary at a later stage of delivery.

Nevertheless, we take your concern seriously and are ready to investigate the matter. Please contact us using the email address or telephone number listed on our official website and provide your full name, order information, tracking number, and the name of the seller from whom the item was purchased. For privacy reasons, please do not post any additional personal information publicly.

Our telephone support is available during the business hours published on our website. We apologize if you called outside those hours or were unable to reach a representative at that time.

Once we receive the relevant information, we will review the tracking history and determine whether Western Bid was involved in any part of the shipment. Even if the parcel was not sent through our service, we will do our best to clarify the situation and direct you to the appropriate party. Thank you for bringing this matter to our attention.

Noté 1 sur 5 étoiles

Do not have any business with themone that was…

The goods are not the one that was described, they do not accept it back ...
Do not have any business with them

8 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Western Bid

Réponse de Western Bid

We are sorry to hear that the item you received did not match its description and that you were unable to arrange a satisfactory return. We understand how disappointing and frustrating such a situation can be.

Western Bid works with tens of thousands of independent suppliers and sellers and participates in the processing of thousands of transactions. We are not normally the manufacturer or the direct seller of the goods. However, when a transaction is processed through our platform, we take complaints concerning inaccurate descriptions, defective products, and unresolved returns seriously.

Unfortunately, the information shown in this review is not sufficient for us to identify your order or determine which seller was involved. Please contact us at **[sales@westernbit.com](mailto:sales@westernbit.com)** and include your full name, order number, the email address used for the purchase, the seller’s name, and photographs showing how the item differs from its description. Please do not publish personal or payment information publicly.

Once we receive these details, we will review the transaction history, the product description, and the previous communication regarding the return. We will also contact the relevant seller where necessary and provide you with a qualified response within three business days.

We sincerely regret that the matter has not yet been resolved and that your experience led you to lose confidence in our company. Thank you for bringing this to our attention. We would appreciate the opportunity to investigate the case properly and help reach a clear and fair resolution.

Noté 1 sur 5 étoiles

Very problem

I can't return the defective goods
Do not answer
Do not contact them

15 août 2025
Avis spontané
Logo de Western Bid

Réponse de Western Bid

This review is fraudulent and has no connection to our company or the services we provide. It was clearly posted with malicious intent.

We have reported this comment to Trustpilot as a scam review and request its removal. Our genuine customers know that we operate transparently and deliver the services we promise.

Noté 1 sur 5 étoiles

The company is an intermediary

The company is an intermediary, I bought their goods, there is no product, there is no money, they do not respond to messages

2 mai 2025
Avis spontané
Logo de Western Bid

Réponse de Western Bid

This review is fraudulent and has no connection to our company or the services we provide. It was clearly posted with malicious intent.

We have reported this comment to Trustpilot as a scam review and request its removal. Our genuine customers know that we operate transparently and deliver the services we promise.

Noté 3 sur 5 étoiles

Delivery Took Longer Than Expected

The product itself was very good, but shipping was slower than advertised. Customer service explained the delay clearly, which I appreciated.

6 août 2025
Avis spontané
Logo de Western Bid

Réponse de Western Bid

Thank you for your honest feedback! 🌟 We’re very glad to hear you’re happy with the product and with the support from our customer service team. We sincerely apologize for the delay in shipping — we know how important it is to receive your order on time. We’re already working on improving our delivery times so that your next experience will be even smoother. Thanks again for your trust! 🙏

Noté 1 sur 5 étoiles

Plastic garbage at metal prices

Plastic garbage at metal prices.
Be warned, the quality is promoted as high quality metal taps. They are thin plastic and tin. Yet prices and advertised as standard metal taps. Suspect this is yet another cheap Chinese knock off.

23 juillet 2025
Avis spontané
Logo de Western Bid

Réponse de Western Bid

Thank you for your feedback. We’re truly sorry to hear that the product did not meet your expectations.

Please note that we are not the manufacturer or seller of the item — we are a logistics and fulfilment service that helps independent sellers deliver their products worldwide. However, we take such concerns seriously and would be happy to assist you in resolving this matter.

If you could provide us with the order number or the name of the store, we will gladly help you contact the seller or initiate a dispute process, if applicable. Also, you can return your product back to our Florida warehouse for the full refund.

Your satisfaction is important to us, and we’re here to help ensure you receive the service you deserve.

Noté 5 sur 5 étoiles

Love my Honex mouth guards!

I had no problem with this company. I received the Honex items I ordered for the second time because I loved the first one. I have used a CPAP machine in the past and had to stop because of COPD and continuous coughing. This little item works just as well and I ordered more so I won’t be without it if I lose one.
The items came in a timely manner and were packaged well. They are also a nice size for travelling compared to the big CPAP machine.

2 juillet 2025
Avis spontané
Logo de Western Bid

Réponse de Western Bid

Thank you for sharing your experience!

We’re so glad to hear that your Honex mouth guards are working well for you and that you received your order promptly and in good condition. It’s especially rewarding to know the product made such a positive difference in your daily life — and even more so that you came back for more!

Your story is exactly why we do what we do. We’re happy to be part of a solution that helps you feel more comfortable and supported, especially when traveling.

Wishing you continued comfort and wellness!

Warm regards,
Customer Support Team
Western Bid, Inc.

Noté 1 sur 5 étoiles

Paragon Faucets - Don't Buy

I purchased a Paragon faucet on 5/4 and didn't receive it until 6/2. I tried to install it on 6/21 but it leaked up inside the faucet. I contacted company to return it and they said they would only replace it even though their website claims a 30 Days Easy Money Back guarantee.

23 juin 2025
Avis spontané
Logo de Western Bid

Réponse de Western Bid

We're very sorry to hear about your experience. Of course, you're absolutely entitled to return the item—no questions asked—under our 30-Day Money Back Guarantee. Please contact us directly at sales@westernbid.com, and we'll make sure your return is processed smoothly and without any hassle. We're here to help and appreciate the opportunity to make things right.

Noté 1 sur 5 étoiles

They don't answer the phone or return…

They don't answer the phone or return the call. I've asked for a full refund and they ask me for a picture of a product that simply does not work. I don't suggest ordering or using them. Vet=y poor customer service!

11 juin 2025
Avis spontané
Logo de Western Bid

Réponse de Western Bid

We're truly sorry for the inconvenience you've experienced. We take customer service seriously and regret that we missed your call. Please know that you're absolutely entitled to a full refund if the product doesn’t work as expected—no need to worry. You're welcome to email us at sales@westernbid.com, and we'll make sure your issue is resolved promptly and fairly. We appreciate your feedback and the chance to make things right.

Noté 1 sur 5 étoiles

This company is a SCAM - Honex.ca - Honex mouth guard review

This company is a SCAM! I will go out of my way to try to communicate this to the masses. I have given them ample chance to make it right. I bought a Honex mouth guard (from Honex.ca) thinking it was a canadian company. The product is trash, so I thought I'd use their 60 day risk free, money back guarantee. Here's the guarantee. You can get $15 dollars back OR ship it to China with FULL TRACKING at my cost. . This will cost more than the entire purchase was worth. I imagine Western Bid will somehow reply to this and say they are good but I warn you DONT BUY FROM THESE SCAMMERS. On top of this, my phone has been blowing up with scam calls and it seems they may have shared my contact details. STAY CLEAR!!!!!

4 juin 2025
Avis spontané
Logo de Western Bid

Réponse de Western Bid

We're very sorry to hear about your experience. Please rest assured that you're absolutely entitled to a refund—no questions asked. You're welcome to contact us directly at sales@westernbid.com, and we’ll work with you to resolve this promptly and fairly. We are not affiliated with the quality of Honex products, but we’ll do our best to assist with any return or refund process. We appreciate your feedback and the opportunity to help make things right.

Noté 1 sur 5 étoiles

Scum of the Earth

This company is the worst company that I ever dealt with. They are the scum of the earth. The lie on their advertisement, send you junk, offer a 60 day " No Questions Return Policy" which is worthless. Then they offer you $12.00 refund to keep the piece of JUNK. If you refuse the offer you have to paid to return the crap. One good thing, I have found where they are located in Florida and myself and Mr. SLEDGE HAMMER are going to pay them a friendly visit. See you tomorrow.

The Punisher

14 avril 2025
Avis spontané
Logo de Western Bid

Réponse de Western Bid

We're truly sorry to hear about your frustration. Please know that you're absolutely entitled to a full refund—no questions asked. If the item didn’t meet your expectations, we’ll gladly help you return it properly. You can contact us directly at sales@westernbid.com, and we’ll make sure this is resolved quickly and fairly. We appreciate your feedback and the chance to make things right.

Noté 1 sur 5 étoiles

Don't deal with this company

Don't deal with this company! You will lost time and money!

15 mars 2025
Avis spontané
Logo de Western Bid

Réponse de Western Bid

We're sorry to hear you had a negative experience. Our goal is always to provide reliable service and support. If something went wrong with your order, please don’t hesitate to contact us at sales@westernbid.com —we’re here to help and will do our best to resolve any issue quickly and fairly.

Noté 1 sur 5 étoiles

They say a refund isn’t their responsibility

I am reaching out because I have been scammed by a shop on etsy. Owned by WesternBid Inc, I paid 2 payments that total $753.82. One payment on 11/4/23 for $464.31 and another one on 11/17/23 $289.51. This money was meant to purchase beaded flowers for my wedding and the services were never rendered.There was never any shipping information provided and she had told me they would be here 05/24 and when nothing was shipped pr updated I reached out again and she confirmed it would be 08/24. I was led on through conversations with the seller assuring me she was making the product and they would be here a few months after the purchase date. This never happened. I started to get worried and reached out almost everyday in the month of October. She has not replied since being exposed as a scam and has not reached out at all with any information regarding a refund. Her store on Etsy (BeadworkArtStore) has been removed due to fraudulent activity and I believe she never made the product or had any intention of sending them. The company WesternBid who owns her store has tried contacting her to refund me as well and has received no response. Paypal cant recover the funds on their end because it has been over 180 days and I believe she knew this when postponing the shipment of the product. I have been taken advantage of and have many screenshots of conversations where she lied to me about the production and readiness of the package. As soon as I started to confront her about the delay and how I felt taken advantage of she stopped responding immediately. I am a teacher and this payment was a whole paycheck for me that caused me to be without flowers for my wedding. I am distraught and have continued to try and make contact with her for a refund. She is a scam artist and has done this to multiple buyers through her Etsy shop. Please help me recover these funds. I am at a loss for what I can do

14 novembre 2023
Avis spontané
Logo de Western Bid

Réponse de Western Bid

We’re very sorry to hear about your experience and truly understand how upsetting this situation must be.

To clarify: Western Bid does not own or operate any stores on Etsy, including the one mentioned. Our company provides e-commerce services such as shipping, order fulfilment, etc for independent online sellers, including those on platforms like Etsy. We do not manage their inventory or customer communication.

In cases like this, we try to contact the seller to assist the buyer—but if the seller is unresponsive and the payment was made over 180 days ago, recovery through PayPal may unfortunately no longer be possible.

Again, we’re very sorry this happened to you, and we hope you’re still able to find a resolution.

Noté 1 sur 5 étoiles

Would give zero stars if I could

Would give zero stars if I could. Total scam! Don’t fall for it!

2 septembre 2024
Avis spontané
Logo de Western Bid

Réponse de Western Bid

While we appreciate hearing from all our customers, it’s concerning that your review lacks specific details or supporting facts. We pride ourselves on transparency and service quality, and any specific issues you encountered would be helpful for us to address.

As your account appears new with no other reviews, we kindly ask TrustPilot’s team to review this submission to maintain the integrity and reliability of feedback on this platform. If you’d like to provide more information, please reach out directly. We're committed to ensuring a positive experience for all our customers.

Noté 1 sur 5 étoiles

Prodotto arrivato difettato

Mi è arrivato dall'Ucraina un prodotto difettato, ho chiesto il rimborso e loro mi hanno chiesto di rispedire la merce difettosa in Florida a mie spese e Paypal non puo tutelare i clienti

3 août 2024
Avis spontané
Logo de Western Bid

Réponse de Western Bid

PayPal protegge non solo gli acquirenti, ma anche i venditori. Se si dichiara di aver ricevuto un articolo danneggiato, è possibile rispedirlo a noi e ottenere un rimborso. Nel vostro caso, PayPal potrebbe aver dubitato dei fatti da voi dichiarati e quindi vi ha chiesto gentilmente di restituire l'articolo invece di ricevere un rimborso e tenere comunque l'articolo.

Noté 1 sur 5 étoiles

Horrible service and experience

Horrible service and experience. Bought 2 faucets from Paragon Faucets, never heard back from them. Tried calling, no service at the phone # mentioned on their website

14 août 2024
Avis spontané
Logo de Western Bid

Réponse de Western Bid

Paragon Faucets has nothing to do with Western Bid. We urge TrustPilot to be more diligent and verify the purpose of reviews before publishing them.

Noté 1 sur 5 étoiles

AVOID THIS COMPANY AT ALL COSTS.

When you place an order with this company it comes from a different location (usually China). The item arrives faulty and askes you return to their address (at your own costs). However, this is not the financial address as the payment is taken by Western Bid so even if you use Paypal your money is gone as the manufacturer address is totally different. I advise you AVOID THIS COMPANY AT ALL COSTS. Unless you are happy to loose your money.

3 juillet 2024
Avis spontané
Logo de Western Bid

Réponse de Western Bid

Thank you for your feedback. We would like to clarify a few points to address your concerns and provide greater transparency for future customers.

Firstly, like many companies, we may ship items from different locations, including from manufacturers. This allows us to offer a diverse product selection and competitive pricing. If an item needs to be returned, you can choose to send it either to the manufacturer or to our corporate office — no questions asked. We also ask all customers to acknowledge, before completing a purchase, that return shipping expenses are the responsibility of the buyer, as outlined in our terms and conditions.

Regarding payments, we securely process all transactions, and your purchase remains protected through PayPal or the chosen payment method, with support available if issues arise.

We are committed to ensuring that every customer is satisfied with their experience. If there’s a specific issue with your order, please reach out directly, and we’ll be happy to assist you further.

Noté 1 sur 5 étoiles

These are total scam merchants

These are total scam merchants - DO NOT TOUCH THEM WITH A BARGEPOLE! I ordered an item from a different company: Toddler-Towers.com. No mention that it was a foreign company. The money was then taken from my account through Westernbid.com. The Toddler-Towers.com website has a helpline (which doesn't work) and an email address for customer support (which - unsurprisingly - doesn't work). It's a clever scam but it is a SCAM. Be very careful when ordering anything!

6 août 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

This is a SCAM company

This is a SCAM company. I am sorry I didn't read the reviews before ordering. I ordered something from Ukranian site. They send me wrong items which are even defective.
I raised this with the seller and they sais they have sent me a similar item. This was shocking!! Now they want me to return the items but refuseto cover the return cost. The items were delivered from Ukraine but now they ask me to send them to USA. The return cost is more than the items. This is now raised with PayPal.
Stay away from this company.

5 avril 2024
Avis spontané
Logo de Western Bid

Réponse de Western Bid

We sincerely apologize for any inconvenience you've experienced. We understand your concerns and would like to address them as follows:

Return Policy: As per our agreement, any unwanted products must be returned. We strive to maintain fairness in all our transactions and, as such, do not offer items as gifts unless explicitly stated in our promotions.

Dropshipping from Ukraine: We want to clarify that dropshipping from Ukraine is not prohibited. To make returns as convenient as possible for our customers, we have a facility in the US where returns can be processed. This is designed to be a more cost-effective and easier option for you, rather than returning items to Ukraine.

Situation in Ukraine: We are acutely aware of the tragic and ongoing conflict in Ukraine. While it may seem of little concern to some, it deeply affects our operations and our hearts go out to all those impacted. Despite these challenges, we made sure to offer you a replacement, hoping to alleviate some of the inconvenience caused.

Dispute Resolution: If you feel dissatisfied with the resolution provided, you are welcome to open a dispute through PayPal, our trusted partner for the last 25 years. We have successfully completed hundreds of thousands of transactions through PayPal and trust in their process to offer a fair resolution.

We value your business and are committed to ensuring your satisfaction. If there's anything more we can do to assist you, please don't hesitate to reach out.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus