Willo's Avis 

87
•
TrustScore 2.5 sur 5

2,4

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Would not buy again, their customer service doesn’t not seem to even exist, I received a damaged furniture, reported the issue and now it’s just pending nearly 2 weeks. Not sure how long more.

Noté 1 sur 5 étoiles

Would give zero stars if I could! Ordered in good time, items worth almost £400 on 7-14 day delivery, intended for a birthday present. No items delivered. No response to several e-mails or me... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Yes, something went wrong, but I have never experienced a retailer so determined to put it right, at their cost, even though they were let down by their supplier. I have to say customer service they e... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Really poor customer service. We order a toy 3 weeks ago with a 5-7 day delivery quoted, but we've had nothing yet. Tried to contact them multiple times via email and not reply. We also called they ph... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Grand magasin

Écrit par l'entreprise

Willo's is an online and high street department store stocking a wide range of products from some of the world's most popular brands. Shop online with next day delivery and hassle-free 28 day returns.


Coordonnées de contact

2,4

Bas

TrustScore 2.5 sur 5

87 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,4

Tous les avis

(87)

0 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Would not buy again

Would not buy again, their customer service doesn’t not seem to even exist, I received a damaged furniture, reported the issue and now it’s just pending nearly 2 weeks. Not sure how long more.

17 octobre 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Scammers

Scammers. Someone send a cease and desist to this worthless company. Anti human rights + stealing your identity.

1 juin 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Be careful online store

Be careful online store , they are SCAMMERS
Beware of the online store, never buy anything from these pages, especially from WHOLEMARCIA and BIOMARCIA and similar companies.
You will spend the money, but you will not receive the goods, and the money will not be returned to you.
I ordered on June 12th but still no money or goods, now it's September 15th and the goods are not even going to ship. They only promise…

13 septembre 2022
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Fantastic Service

First time I have ever ordered from yourselves, came across by accident on a website, and was thrilled with the quick order process right thru to delivery the next day, will definitely use again. Happy Days 😁😁

23 avril 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

It took willo a week to post my item…

It took willo a week to post my item and they didn't respond when I e-mailed them to ask why. Then I wanted to return my item and again I got no response from willo. I then went on their website and they had deleted my account. No customer service at all and I would never buy from them again.

18 avril 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered a kayak but needed to return…

I ordered a kayak but needed to return it due to personal reasons, and it was stated on the website that you couldn’t return without authorisation from the office with an email..I emailed twice with absolutely no confirmation or reply, a bit rude and now I’m stuck with it

16 avril 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I experienced the worst service in your…

I experienced the worst service in your site , that I have ever experienced ever !
I have been as of now been ignored by your customer support team , after sending 6 emails & 2 telephone calls to your site .
I wouldn’t use your site now, ever .
I had to contact my bank & cancel my order with you !

16 avril 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Do not order

Do not order. I am waiting to hear back how I return a faulty item. Phone goes straight to message box and no reply to emails.

12 avril 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Avoid to buy from them

Avoid to buy from them! I waiting for my item two calendar weeks and they claim to deliver for 2-3 days. Money gone from my account next day. I have confirmation email. Don't respond to emails and phone number is mail box with is full.

7 avril 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible company, DO NOT ORDER!!!

Terrible company! Do not order from them!! Order never came so I chased it to be told it was due to a technical glitch and then when it arrived it was damaged. Tried to get in contact multiple times with no reply and stuck with a damaged item unable to do anything about it! Disgusting service.

2 avril 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Made two orders last week money taken…

Made two orders last week money taken from bank next day,no delivery no reply to emails/ phone calls a pathetic delivery service will never use them again and would advise any potential customer to steer clear

31 mars 2022
Avis spontané
Logo de Willo's

Réponse de Willo's

Thank you for taking the time to leave a review. Please accept our most sincere apologies for the poor service you have received. We are currently working hard to resolve a significant technical issue which has affected a large number of orders. If you have not yet received a dispatch confirmation email from us your order will have been affected and will therefore be automatically cancelled and refunded in full. If your order has been cancelled you will receive an automated email from our system to confirm the refund amount. If you have already received a dispatch confirmation email please contact customer services at customercare@willos.co.uk if you have not done so already. If you have not received confirmation of dispatch and are still awaiting a cancellation email please wait 24 hours and check your junk/spam folder before contacting us. Thank you for your continued patience.

Noté 1 sur 5 étoiles

Is this shop still trading

Is this shop still trading? I, like most recent comments on here have e-mailed and tried to phone this company but have had no response. I ordered the Playmobil Fun Fair for my granddaughter's birthday well in good time. I now see they are out of stock, but they have taken my money. I want to cancel this order as it's too late now and I have bought her something else but they are just ignoring my e-mails and calls. I intend to take this further.

29 mars 2022
Avis spontané
Logo de Willo's

Réponse de Willo's

Thank you for taking the time to leave a review. Please accept our most sincere apologies for the poor service you have received. We are currently working hard to resolve a significant technical issue which has affected a large number of orders. If you have not yet received a dispatch confirmation email from us your order will have been affected and will therefore be automatically cancelled and refunded in full. If your order has been cancelled you will receive an automated email from our system to confirm the refund amount. If you have already received a dispatch confirmation email please contact customer services at customercare@willos.co.uk if you have not done so already. If you have not received confirmation of dispatch and are still awaiting a cancellation email please wait 24 hours and check your junk/spam folder before contacting us. Thank you for your continued patience.

Noté 1 sur 5 étoiles

Disgraceful. Would give zero stars if I could!

Would give zero stars if I could!

Ordered in good time, items worth almost £400 on 7-14 day delivery, intended for a birthday present.
No items delivered.
No response to several e-mails or messages on 'contact us'.
Tried phoning x3 - what a surprise - nobody ever answers.
I wonder if this outfit actually exist.
I do note a recent mass of complaints about their service/no delivery and difficulty in contacting them.
Disgraceful business - do not use.

29 mars 2022
Avis spontané
Logo de Willo's

Réponse de Willo's

Thank you for taking the time to leave a review. Please accept our most sincere apologies for the poor service you have received. We are currently working hard to resolve a significant technical issue which has affected a large number of orders. If you have not yet received a dispatch confirmation email from us your order will have been affected and will therefore be automatically cancelled and refunded in full. If your order has been cancelled you will receive an automated email from our system to confirm the refund amount. If you have already received a dispatch confirmation email please contact customer services at customercare@willos.co.uk if you have not done so already. If you have not received confirmation of dispatch and are still awaiting a cancellation email please wait 24 hours and check your junk/spam folder before contacting us. Thank you for your continued patience.

Noté 1 sur 5 étoiles

I am sat here 3 hours later on hold...

I am sat here 3 hours later on hold.... and 13 emails down since order!! This company is absolutely awful!! I ordered my partners birthday present accepted it may take a little while to arrive but 10 days in and my partners birthday this weekend I have had no response to when and where my order is. I have had no reply via email all been ignored!!! and the phone not being answered.They are quick enough to take your money £135 !!! but can't seem to communicate....... DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY!!!!!

28 mars 2022
Avis spontané
Logo de Willo's

Réponse de Willo's

Thank you for taking the time to leave a review. Please accept our most sincere apologies for the poor service you have received. We are currently working hard to resolve a significant technical issue which has affected a large number of orders. If you have not yet received a dispatch confirmation email from us your order will have been affected and will therefore be automatically cancelled and refunded in full. If your order has been cancelled you will receive an automated email from our system to confirm the refund amount. If you have already received a dispatch confirmation email please contact customer services at customercare@willos.co.uk if you have not done so already. If you have not received confirmation of dispatch and are still awaiting a cancellation email please wait 24 hours and check your junk/spam folder before contacting us. Thank you for your continued patience.

Noté 1 sur 5 étoiles

Product never arrived.

Really poor customer service. We order a toy 3 weeks ago with a 5-7 day delivery quoted, but we've had nothing yet. Tried to contact them multiple times via email and not reply. We also called they phone number and sat for 1 hour with no answer. I would not recommend buying anything from this lot unfortunately.

28 mars 2022
Avis spontané
Logo de Willo's

Réponse de Willo's

Thank you for taking the time to leave a review. Please accept our most sincere apologies for the poor service you have received. We are currently working hard to resolve a significant technical issue which has affected a large number of orders. If you have not yet received a dispatch confirmation email from us your order will have been affected and will therefore be automatically cancelled and refunded in full. If your order has been cancelled you will receive an automated email from our system to confirm the refund amount. If you have already received a dispatch confirmation email please contact customer services at customercare@willos.co.uk if you have not done so already. If you have not received confirmation of dispatch and are still awaiting a cancellation email please wait 24 hours and check your junk/spam folder before contacting us. Thank you for your continued patience.

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent service 5 stars

Ordered from Willo they couldn't deliver on time so they sent me the same product via Amazon
plus a partial refund on item. customer service was excellent i would recommend them to anyone don't believe some of the poor reviews

25 mars 2022
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

I ordered a present

I ordered a present for my husband's birthday and it arrived on time and was exactly what I expected. A good experience all round, and I have no hesitation in recommending them to others.

14 mars 2022
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus