Bathroom Takeaway Avis 

3 136
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,5

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 4 sur 5 étoiles

My ladder bath towel rail was a replacement for a leaky old one, so when I tried to simply replace it all went well until I realised that the support brackets were 25mm longer than the existing. So... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

This review is for customer experience, as I have only just had the radiators fitted so cannot comment on durability. I was very impressed with this company and have ordered twice from them. Both o... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Professional and empathic people. Anyone can sell goods, only the best have support which will assist if anything goes wrong. Deserved 5 stars!

Noté 5 sur 5 étoiles

I visited the Minworth Showroom on Friday 25th Sept 2026. I was greeted by the very friendly and knowledgeable Nathan. We went through the project i am planning and we managed to cover all the items o... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin d'articles de salle de bains
  2. aussi dans
  3. Magasin de radiateurs
  4. Rénovateur de salle de bains

À propos de Bathroom Takeaway

Écrit par l'entreprise

We’re an online bathroom retailer with stores in Manchester, Lincoln and Minworth! Our goal is to offer real bathrooms at unbelievable prices with no gimmicks. With a huge range of Bathroom Suites, Showers, Radiators and more, all at some of the best prices online, we make creating your dream bathroom affordable. Plus, we offer free standard delivery on orders over £399!

At Bathroom Takeaway, we’re passionate about bathrooms and our quality customer service. That’s why we back our products with solid guarantees and a 30 day money back promise.

Visit us online or in store and discover how easy it is to transform your bathroom for less./

Our Promises

Écrit par l'entreprise

Product Guarantee
We're so proud of the quality of our products that we're delighted to offer a 100% satisfaction guarantee! Our product guarantees ensures greater peace of mind when purchasing our products.
30-Day Money Back Guarantee
If for whatever reason you're not satisfied, we will provide a full refund within 30 days of receipt. Just make sure the item is unused, in its original packaging, and in a resaleable condition.
Price Guarantee
We guarantee the best prices around. We're so confident that we'll match any like for like quotation from any other UK supplier.
Free Delivery over £399
We offer free standard delivery on all orders £399 or more to UK Mainland.
Social Media
Follow our socials to keep up to date with our latest offers, product launches, competitions, and news.

Coordonnées de contact

4,5

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

3 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 89 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,5

Tous les avis

(3 136)

778 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 2 sur 5 étoiles
Logo de Bathroom Takeaway

Réponse de Bathroom Takeaway

Good Afternoon Mrs Samuel,

Thank you for your review.

I am sorry to see your review

I can see that your order was raised 29/06 and was dispatched the next working day (30/06).

We emailed you that day to confirm that the item had been dispatched and provided the tracking reference to you so you could monitor your delivery.

Due to the size and weight of your order, the shipping service was a palletised service which means they are only able to provide a curb side delivery which is mentioned in our delivery information page.

Kind regards,

- Bathroom Takeaway

Noté 1 sur 5 étoiles

Sill waiting in for 3 days and rang…

Sill waiting in for 3 days and rang delivery company and I was told delivery would be around 4 till 5 and still nothing delivered

29 juin 2026
Logo de Bathroom Takeaway

Réponse de Bathroom Takeaway

Good Morning Miss Fisher,

Thank you for your review.

I am sorry to see your review

I can see that your order was raised 27/06 and was dispatched the next working day (29/06).

Looking at the tracking I can see that this was delivered to you 03/07.

I appreciate this is slightly longer than our expected delivery times so we will investigated this further with our courier to establish what happened to cause the delay to see if there is anything we can do to limit this happening again.

Unfortunately occasionally couriers are delayed though unforeseen circumstances.

Please accept our apologies for any inconvenience caused.

Kind regards,

- Bathroom Takeaway

Noté 5 sur 5 étoiles

Great customer service

Great customer service from start to finish. The products arrived quickly and well wrapped. I needed to swap some sizes and the team couldn't do enough to help make sure I had what I needed. Highly recommend and will be using this company again.

1 juillet 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Company that hates their customers

Really poor experience with this company. Will never be using them again and highly recommend any other person considering a radiator to look for another provider.
After ordering had a note to say it'd be c3 weeks before the radiator is ready to be delivered so got in contact to alert them to the fact that we had a holiday coming up so wanted to make sure the delivery didn't occur while we're away. Was told to wait 15 days before reaching out. During this period delivery was made and the radiator has just been left outside our front door despite no-one behind there to sign for it. It's now at the mercy of the elements and is clearly indicating that our house is empty.
Really poor customer service with no desire to make things right or help in any way.

23 juin 2026
Logo de Bathroom Takeaway

Réponse de Bathroom Takeaway

Good Afternoon Gary,

Thank you for your review.

We completely understand why you'd be frustrated. After contacting us to avoid delivery while you were away, having the radiator delivered during your holiday and left outside your property was understandably upsetting.

While deliveries are carried out by our courier partners, we appreciate that from your perspective this reflects on us, and we're sorry that you felt we didn't do enough to help when you got back in touch.

We'd like the opportunity to review exactly what happened with your order, including the delivery instructions and the communication you received. If the radiator has suffered any damage or there are any issues with the item as a result of how it was delivered, please let us know. We will take full responsibility for resolving the matter as quickly as possible and will work with you to ensure a swift and satisfactory resolution.

Kind regards,

- Bathroom Takeaway

Noté 2 sur 5 étoiles

Delivered to wrong address and left my…

Delivered to wrong address and left my roadside, no notification that delivery had been made.

24 juin 2026
Logo de Bathroom Takeaway

Réponse de Bathroom Takeaway

Good Afternoon Martin,

Thank you for your review.

I am sorry to have seen your review.

I have looked into your case and I can see you were notified 24/06 to advise you of the tracking details.

Looking at your area it may well be that the delivery vehicle was not able to access your road, however we would have expected the driver to have called you to discuss this.

We will investigate this further with the courier to establish what happened.

Please accept our apologies for any inconvenience caused.

Kind regards,

- Bathroom Takeaway

Noté 1 sur 5 étoiles

Worst company I’ve dealt with.

Worst company I’ve dealt with.

Customer service is awful dealt with Yasin and after dropping a shower tray to the wrong adress that’s his response all because we don’t have a house number . I need to mention there is a sign with our business name on it.

Unfortunately, because the delivery address submitted with the order did not contain a house number, the courier was not provided with a complete delivery address. The courier has confirmed delivery to number 9, but we cannot explain why that property was selected as this decision was made by the courier when attempting to deliver the order.
We understand this is not the outcome you were hoping for but based on the information available we are unable to offer a replacement or refund.

You are stating the address being incomplete so just decided to leave it somewhere at a random number while the property has a massive sign indicating the business name.

There is no responsibility and they treating you awful.

Never using them again.

Stay away people if you don’t want to waste your time & money.

25 juin 2026
Avis spontané
Logo de Bathroom Takeaway

Réponse de Bathroom Takeaway

Good Afternoon Otto,

Thank you for your review.

I am sorry to see your review.

I have investigated your complaint and from what I understand the address on the order was the address you created when you set up your account.

We also sent you multiple quotations with the address you added and we state that before paying, to check the shipping details, pricing and items before paying.

An invoice was also sent to you and at all of these points you did not confirm the address was incorrect.

When you spoke to us about not receiving the item, the delivery driver had delivered it to number 9 as they could not locate an address with just the business name that you provided.

We forwarded you images of the proof of delivery for you to try and locate this property.

As advised by the store, unfortunately as the order was dispatched using the address information you provided to us, we are unable to accept responsibility for the loss of the parcel where the delivery address supplied was incomplete.

Kind regards,

- Bathroom Takeaway

Noté 5 sur 5 étoiles

Really pleased

Very pleased with the radiator I purchased for my bathroom. Came on time, and looks great.

Simple instructions to fit (novice at DIY)

Will definitely consider using them again when comes to updating the other rooms

2 avril 2026
Noté 3 sur 5 étoiles

Very fast delivery and good to deal…

Very fast delivery and good to deal with ,just disappointing that the product ordered was from china believed it was from Italy.

23 juin 2026
Logo de Bathroom Takeaway

Réponse de Bathroom Takeaway

Good Afternoon Mr Johnson,

Thank you for your review.

I am sorry to have seen your review.

This particular product was not listed as being made in Italy or advertised as such.

If you had contacted us prior to purchase to query where the item was manufactured we would of happy informed you of this.

The quality of our products is very important to us and all items are quality tested prior to purchasing from a supplier.

Thank you for your kind words in regards to the pricing and delivery time.

Kind regards,

- Bathroom Takeaway

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus