BOMBAY HAIR Avis 

153
•
TrustScore 3 sur 5

3,2

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

The worst customer service I’ve ever encountered. They sent me damaged hair and refused to refund me or even offer a discount. I spent $800 of gross, dull, and frizzy hair. I do not recommend their pr... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Im honestly so impressed with these hair extensions! The quality is outstanding — soft, natural-looking, and blends seamlessly with my hair. They’re easy to apply, hold curls beautifully, and don’t sh... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I was shopping for a Mother’s Day gift for my sister who’s a total hair enthusiast, and Bombay Hair did not disappoint! I reached out with a few questions, and Janessa was incredibly helpful—she walke... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

I’m extremely frustrated at this point. I’ve now paid for two Halo orders and have not received a single product. I returned the first item immediately for an exchange and followed every step t... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de produits capillaires
  2. aussi dans
  3. Coiffeur
  4. Fournisseur d'extension de cheveux
  5. Perruquier
  6. Salon de coiffure

Écrit par l'entreprise

At Bombay Hair, we are committed to delivering premium-quality hair extensions, styling tools, and accessories to beauty enthusiasts and professionals worldwide. Since our founding in 2013, we have become a trusted brand for those seeking high-performance products that cater to every hair type, texture, and style. Our extensive product line includes 100% Remy human hair extensions in Clip-In, Tape-In, Wefts, and Fusion varieties, as well as innovative styling tools like curling wands, flat irons, and hair dryer brushes. Designed with quality and durability in mind, our products are used by individuals and salon professionals alike, ensuring exceptional results every time. What sets us apart is our dedication to customer satisfaction. We offer personalized support to help you find the perfect product for your needs, whether you're adding instant length and volume with extensions or achieving salon-quality styling at home. At Bombay Hair, we believe in empowering our customers to feel confident and beautiful, with products that deliver transformative results. Discover the difference with Bombay Hair – where quality, innovation, and style meet.


Coordonnées de contact

3,2

Moyen

TrustScore 3 sur 5

153 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,2

Tous les avis

(153)

27 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

The worst customer service I’ve ever…

The worst customer service I’ve ever encountered. They sent me damaged hair and refused to refund me or even offer a discount. I spent $800 of gross, dull, and frizzy hair. I do not recommend their products! Their customer service is beyond poor and their reps are extremely rude and dismissive

4 août 2026
Avis spontané
Logo de BOMBAY HAIR

Réponse de BOMBAY HAIR

Hi Dee,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are truly sorry to hear that your experience with Bombay Hair has left you feeling this way. We take all customer concerns seriously and always strive to provide both quality products and exceptional customer service.

Following our separate email correspondence, our team did make an effort to provide options to address your concerns, including offering a discount towards a future purchase as a gesture of goodwill, as well as the opportunity to have your hair returned for inspection by our quality control team. Should the product be deemed defective following inspection, store credit would be offered accordingly.

We understand that you may still feel disappointed with the outcome, and we sincerely regret that your experience did not meet your expectations. We also take your comments regarding our customer service seriously, as ensuring our customers feel heard, respected, and supported is extremely important to us.

We appreciate you bringing this to our attention and hope to have the opportunity to provide a more positive experience in the future.

Kind regards,
Bombay Hair Customer Care Team

Noté 1 sur 5 étoiles

With so many companies offering…

With so many companies offering incredible prices and return/exchange policies, this company does not measure up!! The customer service is awful, 3 emails to customer service with zero response and the exchange link on their website is disabled. Not acceptable! The colour you see online is not representative of the actual colour of the extensions at all. The colour was way off on the extensions I received and zero response or help from customer service. I would suggest spending your hard earned money elsewhere with companies that stand behind their products and customers and offer full exchanges/refunds and prioritize customer service.

26 août 2026
Avis spontané
Logo de BOMBAY HAIR

Réponse de BOMBAY HAIR

Hi Stephanie,

We’re truly sorry to hear about your experience and appreciate you taking the time to share your feedback.

We completely understand how frustrating it must have been to receive a shade that wasn’t the match you expected and then have difficulty reaching our team for assistance. This is certainly not the level of service we aim to provide, and we apologize for the inconvenience and disappointment this has caused.

We do offer returns and exchanges for eligible items within our return period, and we’re also sorry to hear you experienced an issue accessing our online return portal. We would genuinely appreciate the opportunity to review your order and help resolve this for you.

Please reach out to us at info@bombayhair.com with your order number and reference this review so our Customer Care team can assist you directly.

Thank you again for bringing this to our attention. Your feedback is important to us and helps us identify where we can do better.

Noté 1 sur 5 étoiles

Don’t recommend

I received my package with it only containing the free hair clips they gave with my purchase. I’ve went back and forth emailing showing as much proof and they don’t take an ounce of accountability . $373 spent and no hair extensions received.

17 août 2026
Avis spontané
Logo de BOMBAY HAIR

Réponse de BOMBAY HAIR

Hi Ally,

We are sorry to read your review.

Please note that prior to dispatch, every parcel is weighed, scanned, and strictly verified by our shipping team and delivery carrier. Based on our transit records and shipping weight verification, the complete order was packed and delivered as ordered.

If you have any further questions regarding carrier investigation procedures, you are welcome to reach out to us at support@bombayhair.com.

Thank you for your feedback, and we hope to have the opportunity to resolve this with you.

Noté 1 sur 5 étoiles

Horrible customer service

I was excited to try this company because the prices seemed affordable. I usually purchase from Bellami or Luxy. Unfortunately, my experience was extremely disappointing.

My ponytail extension never arrived, and when I reached out for help, I found that customer service was AI-driven and only after 2 or 3 emails with an AI generated customer service rep was I able to get in contact with a real person, who I had to explain everything all over again. My package never arrived, my mother was home that day, I asked neighbors and even offered to provide security camera footage showing that the package was never delivered, but instead of working with me, I was told to file a police report before they would investigate further.

That response felt unreasonable for a missing hair extension package. As a customer, I expected the company to work with me to resolve the issue—not send me to the police over a package that never arrived.

I was genuinely looking forward to becoming a customer, but this experience has completely changed my opinion. While the prices may be attractive, the lack of real customer support and unwillingness to help when something goes wrong makes it difficult for me to recommend this company.

17 juillet 2026
Avis spontané
Logo de BOMBAY HAIR

Réponse de BOMBAY HAIR

Hello,

Thank you for bringing your concerns to our attention, and we are sincerely sorry to hear about your frustrating experience. We completely understand how disappointing it is to look forward to receiving your hair extensions, only to have your package go missing.

We would like to clarify that our customer care team consists entirely of real human support representatives, and we apologize if our initial response felt automated or repetitive. We always aim to provide a personal and seamless experience.

Regarding missing or lost packages: when a package is marked as delivered by the courier but is missing from the destination, standard carrier protocols require a formal loss/theft verification—which can include a local police report or carrier claim—to allow us to officially investigate and process a replacement or resolution. We sincerely apologize if this process felt burdensome or unhelpful, as our intent is always to locate lost items and assist our customers within standard shipping guidelines.

We truly value your feedback and regret that this situation ruined your experience with us. Please reach out directly to our customer care team via email with your order number so a senior representative can personally review your case.

Warm regards,

Bombay Hair Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Llevo 4 semanas esperando mis…

Llevo 4 semanas esperando mis extensiones y al parecer no soy la única, servicio al cliente es terrible envié 4 correos y no responden mis mensajes voy a tener que llamar a mi banco

23 juillet 2026
Avis spontané
Logo de BOMBAY HAIR

Réponse de BOMBAY HAIR

Hola,

Lamentamos mucho saber que has tenido esta experiencia y entendemos completamente tu frustración.

Queremos revisar tu caso y ayudarte a resolverlo lo antes posible. Por favor, envíanos un correo electrónico a info@bombayhair.com con tu número de pedido o la dirección de correo electrónico utilizada para realizar la compra. Nos aseguramos de responder a todos los correos electrónicos y estaremos encantados de investigar lo ocurrido y ayudarte.

Esperamos poder resolver esto para ti pronto.

Noté 1 sur 5 étoiles

Absolutely awful customer service

Absolutely awful customer service. I received a defective multi tool that would not heat up. I immediately contacted customer service who asked for videos for proof. I took the video and additional photos showing me connecting the piece, turning it on and holding the barrel with my bare hand to show there was no heat. Customer service took a screenshot of the midway point in the video saying I didn’t have it fully connected. I resent the full video showing them and they’re still denying me the return of a defective product. I’ve ordered from them so many times before for hair pieces, tools, pillow cases etc and always loved and promoted their products but never again after this dishonesty.

1 juillet 2026
Avis spontané
Logo de BOMBAY HAIR

Réponse de BOMBAY HAIR

Dear Karlie,

We are incredibly sorry to hear about the frustrating experience you've had with your multi-tool and our support process. As a loyal customer who has supported our brand by ordering our hair pieces, styling tools, and pillowcases, you deserve nothing less than exceptional service, and we sincerely apologize for letting you down.

Please know that all of our multi-interchangeable tools feature the exact same locking mechanism. Because of this design, specific troubleshooting steps—such as confirming the barrels are pushed in tightly and locked completely into place—are always required to ensure the heating element can safely activate. However, we never want a misunderstanding from a video screenshot to stand in the way of resolving a legitimate issue with our product.

We want to make this right for you immediately. We kindly ask that you reach back out to our email support team directly with your order number and the full video showing the issue so we can re-evaluate the connection, verify the defect, and get this fully resolved for you.

Thank you for your long-standing support and for bringing this to our attention so we can fix it.

Best regards,

Bombay Hair Support Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Horrible hair, horrible customer service- save your $

Was sent hair that was at least 3 shades lighter than what I ordered. It was WAY off and had red in it. When I sent photos and asked for them to rectify the error, they insisted that it was “within the range of the hair color ordered” when it was clearly not and they refused to refund me or send me the proper shade that I ordered. The hair I received is also horrible quality, huge split ends immediately after installation and matted and tangled and dried out. Disgusting hair! Horrible service! Do not buy!

25 mai 2026
Avis spontané
Logo de BOMBAY HAIR

Réponse de BOMBAY HAIR

We're sorry to hear about your experience and appreciate you taking the time to share your feedback.

Hello! We always strive to provide high-quality products and excellent customer service. We take concerns regarding color and quality seriously, and each case is carefully reviewed in accordance with our policies and the information provided.

We certainly never want any customer to feel unheard, and we're always happy to review any concerns to see how we can best assist. If you'd like to reach out to us directly, we'd be more than happy to take another look at your case. Thank you!

Noté 5 sur 5 étoiles

10000/10 Comb for thick hair

I had a great experience ordering from Bombay Hair! When I had a question about the product that I ordered, both Yuma and Frances were very quick to respond, very kind and informative. After I received my package, I was pleasantly surprised with how beautiful the comb looked. It was exactly how it looked online and I was so happy with the details. The thing that took the wide tooth comb to the top for me was that when I am combing my hair with it, there is little to no hair fall which was one of my main goals when I was searching for a new comb. I would also like to mention that I have really thick hair that tangles easily so this comb is really exceeding my expectations with how good it is at detangling my hair. The Bombay Hair wide tooth comb definitely delivered and I am so happy that I purchased it. I would definitely recommend this product to a family member or a friend!

10 juin 2026
Avis spontané
Logo de BOMBAY HAIR

Réponse de BOMBAY HAIR

Dear Hiral,

Thank you so much for taking the time to share your wonderful experience! We are absolutely thrilled to hear that our Wide Tooth Comb has exceeded your expectations and is making such a positive difference for your thick hair.

Our team designs this comb specifically to handle thick hair and stubborn tangles smoothly, so knowing that it has helped minimize hair fall and delivers effortless detangling is music to our ears! We will be sure to pass along your incredibly kind words to Yuma and Frances, who will be delighted to know they were able to assist you so thoroughly.

Thank you for recommending us to your friends and family—we truly appreciate your support and are so happy to have you as part of the Bombay Hair family! ✨💕

Best regards,

Bombay Hair Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Best quality hair

Yes the return policy is pretty stern but the quality of hair is amazing! I've been buying from them for 10 years now and it always impressed me woth the quality of hair and how long it lasts. I tried to save money by going with Amazon or other online ones but I end up returning them and paying the extra for bombay hair because nothing compares. I recently just ordered first ever seamless ones not your reg clip ins and WOW for us thin hair girls these are a game changer! No more bulk! I can hide them without teasing my hair a bunch because these layers so flat. Super happy highly recommend

8 juin 2026
Avis spontané
Logo de BOMBAY HAIR

Réponse de BOMBAY HAIR

Hi Alicia,

Thank you so much for taking the time to leave such an incredible 5-star review! We are absolutely thrilled to hear that you love your new Seamless Clip-Ins. For our fine-haired girls, they truly are a total game-changer for achieving a flat, bulk-free blend without all the extra teasing!

Knowing that you have been a loyal customer for 10 years means the world to our team. We know our policies can be strict, but we are so incredibly proud to hear that our hair quality continues to stand out above the rest and keeps you coming back.

Thank you for your wonderful recommendation and for being such an amazing part of the Bombay Hair family for a decade! 💗

Noté 1 sur 5 étoiles

Do not Buy

Do not Buy! I accidently bought 2 pairs. I got the first one first and took pictures as I had to return as it was not the right colour. They said to open it up and take pictures so they can see it was not used so I did they said i needed to take more pictures just like in the sample pictures so I did. they then said I need to open up the other package and take pictures of the sets together so I did. They then emailed saying sorry we can not take either of them back because you opened the package incorrectly!! if it was incorrect why would they not tell me that when I opened the first pair! they wanted me to open the 2nd pair up so I couldnt return them both! so now im 800 bucks in debt and they won't amswer my emails anymore and say they do not do calls for returns I am so upset Be aware !!!

3 juin 2026
Avis spontané
Logo de BOMBAY HAIR

Réponse de BOMBAY HAIR

Dear Sophia,

We appreciate the opportunity to clarify our return process, as the safety and health of our customers is our absolute highest priority.

To maintain strict hygiene standards, all Bombay Hair extensions are shipped in transparent packaging with a highly visible, white security seal. Our return policy explicitly states that while customers are welcome to open the outer shipping box to inspect the color, the inner transparent packaging and its security seals must remain completely intact and unbroken for a return or exchange to be authorized. Extensions that have been removed from this protective packaging cannot be resold or accepted back under any circumstances due to hygiene regulations.

When you requested to return both sets, our team asked for photos to verify that the items were still in their original, sealed condition. Unfortunately, the photographs provided showed that the set of extensions had been completely removed from their transparent packaging, with the factory security seals broken.

Because the hygiene seals on both products were removed, we cannot authorize a return for these items. Our final email response was sent to you on Wednesday, June 3rd, outlining these details alongside a goodwill discount code for a future purchase should you wish to use it.

Best regards,

Bombay Hair Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Is it possible to give zero stars

Is it possible to give zero stars?

The company and their “customer service” is absolute trash.

I bought my extensions Feb 23, 2026 they arrived March 3,2026.

Total cost was just under $800.

I’ve bought these extensions before, in fact the extensions I had in were about a year old and I was having them removed and replaced with new ones. I was pretty excited about it until…

The extensions were installed on March 19, 2026 and I reported the issues I was having to Bombay on March 26, 2026. I reported that I was aware that extensions shed temporarily but after 7 days, the hair was basically falling off of my head in clumps. I provided a description and photos of the hair.

I didn’t hear from anyone until March 31, 2026 (more than the stated 24-48 hour turn around time). In the beginning I was speaking with someone named Sophie, then it turned into Gigi, which is the ironically the same name used in the main page folks can speak to via their live chat. They had a number of questions for me and my hair stylist, all of which I answered on April 7, 2026. I was told on April 8, 2026 that they needed: “A very close-up photo of the weft seam while installed
• A close-up photo of the underside of the weft clearly showing the stitching
• A short video gently running fingers along the seam to show whether strands are sliding directly from the stitching
• Confirmation whether the Redken Clarifying Shampoo is being applied directly at the sewn track”
I responded same day advising I would be traveling to see me hair stylist in a couple weeks and she will take the photos/videos for me so to ensure it’s accurate for them. They started to suggest at this point that it was somehow my fault, my hair stylists fault, or because I used the Redken Clarifying shampoo twice over a 3 week period, that is was the product, not the hair.
April 9, 2026 they offered me a $100 gift card, at which point on April 10, I advised my expectation would be a refund, but I’d accept the gift card for now.
They issued the gift card to me on April 15, 2026 electronically as I do not live in the area.
I explained more than once I live in Nova Scotia and that my hair stylist is on PEI and that the travel alone although not their responsibility, added financial pressure on me to get what they needed to finally proceed with next steps.
On May 2nd, I emailed them back to thank them for the gift card and also provide them with the requested videos regarding the state of the hair.
I didn’t hear from anyone for 6 days, so I followed up with an email on May 8, 2026 to inquire about the status of my complaint.
I still had not heard anything from anyone and on May 13th, 2026 I sent another email to inquire about the status of the complaint.
They responded same day, advising now that in order for them to proceed with next steps, they wanted the hair mailed to them for inspection.
I actually laughed out loud when k read this.
Once again, I live in another province. I have no idea what happened to the hair that was taken out, and I still had some on my head because I couldn’t afford anymore and my hair stylist was nice enough to give me some she had on hand that was older but, would suffice for now.
I’m the same email, I asked why they didn’t ask for it in the first place, who was going to cover the mailing and travel expenses and all for likely then telling me in the end that it wasn’t their fault? I said they had h til today, Friday May 15, 2026 to get back to me with a more appropriate resolution.
It’s now 21:05 here in Nova Scotia and I’ve sent them an email today to advise that I’ll be taking the issues further.

Anyone interested in seeing the photos and videos please let me know. This is just the beginning, I have already filed a complaint with the Better Business Bureau (BBB) of BC.

DO NOT BUY HAIR FROM THIS COMPANY. If you do, do not expect any sort of reasonable resolution should you be unhappy with the product. Their customer service is garbage, their product is garbage, I’ve given them every opportunity to make this right, and they ignored me. I wanted to support a Canadian company given the current economic climate globally, I should have known better. The people, the product, absolute trash. They claim to be ethically sourced? I’m an investigative journalist and I’ll be doing my research and making available that research anywhere and everywhere concerning hair, beauty, beauty products, and Canadian companies. I only hope that the one thing that they have going for them is that they truly do ethically sourced their hair, because the alternative is not something I hope to find.

15 mai 2026
Avis spontané
Logo de BOMBAY HAIR

Réponse de BOMBAY HAIR

Hi there,

We’re really sorry to hear how frustrated you feel, and we do want to acknowledge the time and effort you put into sharing your experience.

After reviewing your case history, I do want to clarify that our team remained in communication with you throughout and worked to gather the necessary information to properly assess the concern. Hair extensions are a product that require a full review process, including detailed visuals and, when needed, a physical inspection, as there are many external factors that can impact performance once installed.

We understand this process may have felt lengthy and inconvenient, especially given your location, however these steps are required for us to fairly evaluate and determine the appropriate resolution.

A goodwill gesture was already provided during your case, and additional requests were made to continue the assessment. As those requirements were not completed, we were unable to proceed further.

We always aim to support our customers as best as we can within our policies, and we’re sorry this situation did not meet your expectations.

We wish you all the best moving forward.

Noté 1 sur 5 étoiles

Absolutely unacceptable service - I feel robbed

I’m extremely frustrated at this point. I’ve now paid for two Halo orders and have not received a single product.

I returned the first item immediately for an exchange and followed every step to expedite the process, including agreeing to a credit card hold. Since then, I’ve received no updates on shipping or status.

I’ve reached out multiple times by email and phone, and have received no response.

Can someone from your team please assist and provide an update on my order? This experience has been incredibly disappointing.

14 mai 2026
Avis spontané
Logo de BOMBAY HAIR

Réponse de BOMBAY HAIR

I’m really sorry to hear about your experience, I completely understand how frustrating this must feel.

We always do our best to keep our products in stock and fulfill orders as quickly as possible, but at times certain items can go on backorder due to high demand. That said, you absolutely should have received clearer communication, and I apologize for that.

I’ve gone ahead and requested your order number so I can personally look into this for you and get a proper update on your exchange and current order status.

Once I have those details, I’ll make sure this is investigated and resolved as quickly as possible.

Thank you for your patience, we’ll get this sorted 💗

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible experience

Ordered seamless clip ins 8 days ago and they still haven't shipped my order. Contacted support team and they promised to ship soon and to escalate to their customer care team. Nothing is being done. This was not a backorder item!!! Shipping I selected is 3 to 4 days. I went to their website today and shipping says 1 to 7 days. On my invoice, it still says 3 to 4 days!!!!
I requested refund and haven't heard anything back yet. Will give them till the end of tomorrow and then will have to contact my bank. If a company can't handle volume of orders, hire more people for christ sake. I needed these extensions for my trip but obviously it's not happening. I was really looking forward to these extensions, so disappointed. They wasted my time. I could've gotten different extensions that were on sale from a different company. Now the sale is over and I will have to pay a whole lot more and get expensive expedited shipping because bombay can't handle their business and can't keep their promises. Very sad. Not the kind of experience I would wish on anyone.

30 avril 2026
Avis spontané
Logo de BOMBAY HAIR

Réponse de BOMBAY HAIR

Hi Zara
We’re really sorry to hear about your experience, we completely understand how frustrating this must be, especially with your trip coming up.

Please note that shipping timelines (3–4 days) refer to transit time once the order has shipped, not processing time. During high volume periods, processing times can be slightly longer than expected, and we truly apologize for any lack of clarity around that.

We can see that your concern was escalated, and our team has been working to get this resolved. We’re very sorry for the delay in communication regarding your refund request.

We never want to inconvenience our customers, and we understand how this impacted your plans. Your feedback has been shared with our team so we can continue to improve both our processing times and communication.

We appreciate you bringing this to our attention and truly regret that this was your experience.

Noté 1 sur 5 étoiles

Awful, straw-like tape ins

Notice how they don't have an option to post a review and reviews are all good? That's for a reason. But don't worry, they say they'll send you an email to review the product (they never did). Very telling when a business won't allow reviews.

Had my 22 inch blonde tapes professionally installed at the beginning of April and they're already becoming so unruly and damaged. From the start they were so dry and straw like. I've had to load them up with oil just to keep me from looking crazy. Customer service says this is normal. If you want $700-1000 dollar extensions that are dryer than the Sahara and terrible customer service, this is the perfect place.

15 avril 2026
Avis spontané
Logo de BOMBAY HAIR

Réponse de BOMBAY HAIR

Thank you for sharing your feedback Silvia, we appreciate you taking the time to write this.

We do want to clarify that we absolutely welcome and publish customer reviews, and review invitations are automatically sent via email within 30 days of purchase. Occasionally, these emails can be missed or filtered to spam/junk folders.

Regarding your experience with the hair, factors such as aftercare routine, product use, heat styling, and environment can impact how extensions feel over time. Our products are made with 100% human hair and are designed to perform with proper maintenance.

We’re always happy to provide care guidance to help you get the best results from your extensions.

Best,
Bombay Hair Team

Noté 5 sur 5 étoiles

This hair and team are simply amazing

This hair and team are simply amazing.

For years I have done 6- 7 colors using k-tips from light blond to brunette and I get complimented from strangers at least once a week! I also screwed up an order and the team were super helpful. I cannot say enough about them.

19 mars 2026
Avis spontané
Logo de BOMBAY HAIR

Réponse de BOMBAY HAIR

Hi Susan,

Thank you so much for the incredible 5-star review!

We are absolutely blushing over here. Hearing that you’ve been rocking our K-tips for years—from light blonde to brunette—and getting compliments from strangers every week is exactly why we do what we do! It’s also our pleasure to help out whenever an order hiccup happens; we're just glad we could get everything sorted for you.

We truly appreciate your loyalty and for sharing your experience with the community. We can't wait to see what color you choose next! 🤎

Noté 1 sur 5 étoiles

This is the worst most unprofessional…

This is the worst most unprofessional company. I waited over 3 weeks for hair that didn't arrive. When I emailed they said the warehouse had a system issue and the order is not being processed and will be dispatched in 3 business days. 6 days later still no dispatch. I had to chase them every time for an update and all the did was provide more false promises and excuses. In the end I had to ask for a refund

18 mars 2026
Avis spontané
Logo de BOMBAY HAIR

Réponse de BOMBAY HAIR

Hi Liz,

Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for the frustration and disappointment this experience has caused you. This is certainly not the level of service we strive to provide our customers.

We have been experiencing a period of exceptionally high demand, which has led to certain items being placed on backorder while we work on restocking. This, combined with a technical issue within our warehouse system, impacted our processing times. We truly regret that the follow-up timelines provided to you were not met and that you felt you had to chase us for updates.

We can confirm that your request for a refund has been processed. Depending on your financial institution, the funds should appear back in your account within 4–7 business days.

We value your business and are working hard to ensure these system and stocking issues are resolved to prevent this from happening again. Thank you for your patience while we worked to settle this for you.

Noté 1 sur 5 étoiles

Beware of this site

Beware of this site. Sent me an order that I did not place with order date 3 months prior to when it was sent. When I tried to return, they said it was beyond a 30 day return limit.
I also hear that the hair is worn.

Don't order

12 mars 2026
Avis spontané
Logo de BOMBAY HAIR

Réponse de BOMBAY HAIR

Thank you for your feedback. We're sorry to hear about your experience and would be happy to look into this further. Please reach out to our support team with your order number so we can review the situation.

If you believe an order was placed without your authorization, we recommend contacting your payment provider and local authorities to investigate.

We’d also like to clarify that Bombay Hair does not sell used hair, which is why we maintain a strict return policy for hygiene and quality reasons.

Noté 1 sur 5 étoiles

I’m extremely disappointed with the…

I’m extremely disappointed with the hair extensions I purchased. The quality is far below what was advertised. From the first use, the hair has been constantly matted and tangled, making it very difficult to manage. No matter how carefully I brush or style it, it knots up quickly and looks unkempt.

Additionally, the extensions do not hold a curl at all. Even when using proper heat tools and styling products, the curls fall out almost immediately, which makes styling nearly impossible.

What’s even more frustrating is the lack of customer service. I have reached out multiple times for help or a resolution and have only been given the runaround with no real assistance or accountability. It feels like my concerns are not being taken seriously.

For the price paid, I expected much better quality and support. I would not recommend purchasing from this company based on my experience. And they don’t take you seriously when you request a refund a joke of a company file a chargeback and don’t waste your time

10 mars 2026
Avis spontané
Logo de BOMBAY HAIR

Réponse de BOMBAY HAIR

Hello there,

Thank you for sharing your feedback. We’re very sorry to hear about your experience, as our extensions are made with high-quality human hair and this is certainly not the experience we want for our customers.

If anything may have gone wrong with your set, our specialists would be more than happy to review this with you and assist further. Please feel free to reach out to our Customer Care team with your order number, and we’ll gladly take a closer look and help find a resolution.

We’re here to help and would truly appreciate the opportunity to assist you.

Noté 1 sur 5 étoiles

They do not accept returns

They do not accept returns! The mannequin head had this hair with visible scalp not as pictured. I paid so much money for it and couldn't return. They explain it by items being on sale with no return. They didn't make it clear when I was buying the item.

27 janvier 2026
Avis spontané
Logo de BOMBAY HAIR

Réponse de BOMBAY HAIR

Hi there,

We’re truly sorry for any disappointment.

If your item is marked as final sale, it would not be eligible for return due to hygiene reasons. However, if you’re experiencing an issue with the product itself, please feel free to send our team clear photos along with your order number. We’re always happy to review concerns and see how we can help.

– Bombay Hair Team

Noté 3 sur 5 étoiles

For the price they aren’t terrible

For the price they aren’t terrible. I got the 20 inch halo and it is soft and thick but it tangles VERY, VERY easily. This is a major downside as im constantly having to brush the hair out.

27 janvier 2026
Avis spontané
Logo de BOMBAY HAIR

Réponse de BOMBAY HAIR

Thank you for sharing your experience! We’re happy to hear you loved the softness and thickness of the 20" halo 💛

Since our extensions are made with 100% real human hair, they benefit from regular gentle brushing and light hydration—especially with longer lengths—to keep them looking their best. Proper care and storage can make a big difference in maintaining smoothness over time.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus