Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

I bought a car in 2016, first six months were fine then losing coolant, cracked head gasket, leaking oil, changed the battery, spark plugs tice in three years. I wouldn't use this company again.

Noté 5 sur 5 étoiles

As a self-described lazy person, this online service is a dream. Carspring kept me informed throughout and whilst getting all the information together was a lengthy process, everything else flew by an... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Mega obsluga, szybko, sprawnie , bezproblemowo.auto dostarczone pod dom, stan zgodny z opisem i zdjeciami ..Zycze wszystkim takiej profesionalnej obsługi. Jesli kiedys bede ponownie kupowal auto to na... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 4 sur 5 étoiles

Just had a really positive experience buying a car from Carspring using cash. The original car we chose wasn't available but Carspring found an identical vehicle in the same colour for the same p... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Concessionnaire automobile

Informations provenant de diverses sources externes

When it comes to used cars, it’s time to reset your expectations. We’re Carspring, Europe’s fastest-growing online used car dealership. And, we do things differently. We like to keep things simple. With us, there’s no more hassle. No more fuss. And, no more dodgy dealers desperate for their commission. Stay at home and buy your car with your feet up and the TV on. Browse our online catalogue, find the model you’re after and choose whether you want to pay monthly or all at once. All at the tap of a button. Then, we’ll put your car through our preparation process. A ridiculously methodical process that leaves nothing to chance. Only once we’re happy will we drop your new car directly at your door. Wherever you live in the UK. Plus, as soon as we’ve delivered your car, we provide you with the protection you need to keep your mind at ease. Your 14-day money-back guarantee means you can be sure it’s the perfect match.


Coordonnées de contact

3,7

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

188 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,7

Tous les avis

(188)

0 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Professional from start to finish …

Professional from start to finish excellent service and a pleasure to deal with Ashley was a complete star!

27 mai 2017
Avis spontané
Logo de Carspring

Réponse de Carspring

Hi Kevin,

We really appreciate your positive feedback. Our customer service team is really happy to hear you've had a great experience.

We hope you are having a great time with your new car and feel free to recommend us to your friends and family.

All the best,

The Carspring Team

Noté 1 sur 5 étoiles

DANGER - Potentially fraudulent company based on our experience

DANGER THEY TAKE YOUR MONEY WITHOUT TRANSFERING OWNERSHIP WITH DVLA
Over a 2 months later we are still awaiting evidence of transfer of title. DVLA have put in writing that Carspring have not requested transfer of ownership. The company acts like it is fraudulent. V5 documents were not provided at the point of sale. Uses 14 day excuse for not providing. Refuses to provide any evidence of sending to DVLA when requested - for example an email confirming submission and copy of submission. Over a month and a half later and still no registration documents.

Car was not cleaned. Matts missing.

Service book was missing. Then when eventually provided it was stamped "warranty void" even when this was not communicated at all. Service book without warranty void still not provided 1 1/2 months later.

We activated the AA membership exactly as described by Carspring. AA membership said that their agreement with Carspring was that this was backdated to original owner and not our purchase date. I explained that this was not the terms published by Carspring. This is a classic example where Carspring don't work with their supply chain to ensure that the terms advertised are agreed with.

Refuses to provide any compensation for excessive time spent chasing due to Carspring errors. It is only fair and reasonable that when they make mistakes, they own up, addresses them and pay appropriate compensation for their failures.

In summary we have had a terrible customer service experience in using Carspring. Given the amount of time, we would suggest you just pay extra and go to a local garage.

They don't respond, or when they do they don't answer the questions. They just keep quoting unrelated issues, as if all the problems with the customer service are the fault of their customers.

Starting to take legal action notify trading standards as the company looks to be fraudulent based on actions to date.

25 mai 2017
Avis spontané
Logo de Carspring

Réponse de Carspring

Hi Stephen,

As with any car, transferring the V5 over to a new customer can take up to four weeks from sending, as stated in the DVLA guidelines: https://www.gov.uk/vehicle-registration/new-and-used-vehicles

And as we offer a 14-day test drive before committing to purchase the car, we leave it until the end of this period before notifying the DVLA, so for you not to receive the evidence after just a month is normal practice.

We're very sorry about the car being delivered dirty, it is extremely rare for this to happen, and we have offered for the car to be fully valeted at our expense. When we first offered, you were on holiday, and we've been trying to contact you since then to arrange the full valet on a date that suits you.

In terms of the AA Roadside Assistance, you will have been provided with the activation code upon delivery of the vehicle. You would need to activate this yourself.

Regarding the void warranty, we've just spoken to Ford and they're sending us confirmation that the warranty isn't actually void, and we'll forward that to you as soon as we have it.

If you want to submit a complaint, feel free to do so via our complaint form: https://www.carspring.co.uk/contact-request/

If you have any other problems please don't hesitate to get in touch. We understand your frustration, and we're here to help.

Many Thanks
The Carspring Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Very good level of service at all parts …

Very good level of service at all parts of the process no hard sales treated as a person not a profit margin. Any questions quickly dealt with and the car hand delivered to my door

24 mai 2017
Avis spontané
Logo de Carspring

Réponse de Carspring

Hi David,

We really appreciate your positive feedback. Our customer service team is really happy to hear you've had a great experience.

We hope you are having a great time with your new car and feel free to recommend us to your friends and family.

All the best,

The Carspring Team

Noté 2 sur 5 étoiles

Be careful.......

Since taking delivery of the car, there has been some problems:
1, car arrived un-valeted, so I had to get it done and charged Carspring, which they paid
2, only got the change of ownership document, I had to repeatedly request other docs, such as MOT, service record and handbook. All I have received so far is a copy of the last service invoice and a copy of the MOT. I have still not got the handbook, or the service records. They have told me that they cannot supply them. So, I have no idea of the history of this car or how to set anything up on it. I do not even have the radio code !. When I first queried the missing docs I was told that they would only be supplied if I kept the car after the initial two week.......I would not have kept the car if I knew I would have no documentation at all.

19 mai 2017
Avis spontané
Logo de Carspring

Réponse de Carspring

Hi Anita,

We really appreciate your positive feedback. Our customer service team is extremely happy to hear you've had a great experience.

We hope you are having a great time with your new car and feel free to recommend us to your friends and family.

All the best,

Carspring Team

Noté 5 sur 5 étoiles

What a great way to buy a car,a very …

What a great way to buy a car,a very customer focused company and good quality cars, would recommend it to anybody

19 mai 2017
Avis spontané
Logo de Carspring

Réponse de Carspring

Hi Lester,

Many thanks for your fantastic feedback. Our customer service team is really happy to hear you've had a great experience.

Please go ahead and recommend our service to your friends and family!

Many thanks,

The Carspring Team

Noté 4 sur 5 étoiles

Good service especially from Matthew

10 mai 2017
Avis spontané
Logo de Carspring

Réponse de Carspring

Hi Andrew,

We really appreciate your great feedback. Our customer service team is really happy to hear you've had a good service.

Feel free to recommend our service to your friends and family!

Many thanks,

The Carspring Team

Noté 5 sur 5 étoiles

My experience with car Spring so far is …

My experience with car Spring so far is been good and I hope it continues

9 mai 2017
Avis spontané
Logo de Carspring

Réponse de Carspring

Hi Colin,

Many thanks for your fantastic feedback. Our customer service team is really happy to hear you've had a good experience.

We put in a lot of hard work to ensure that the buying process from start to finish is smooth and simple for all our customers.

Feel free to recommend our service to your friends and family!

Many thanks,

The Carspring Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Great service

Great service. Friendly staff and got the job done with no fuss

5 mai 2017
Avis spontané
Logo de Carspring

Réponse de Carspring

Hey Miss G,

Thank you so much for the amazing feedback, it really means a lot to us.

We have put in a lot of hard work to ensure that the buying process from start to finish is smooth and simple for all our customers.

Feel free to recommend our service to your friends and family!

Many thanks,

The Carspring Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Friendly team good price for car more …

Friendly team good price for car more information about cars

5 mai 2017
Avis spontané
Logo de Carspring

Réponse de Carspring

Hi Baltas,

Thank you so much for the great feedback, it really means a lot to us.

We have put in a lot of hard work to ensure that the buying process from start-end is smooth and simple for all our customers.

We hope you have a great time with your car!

All the best,

Carspring

Noté 5 sur 5 étoiles

friendly team goog price cars all …

friendly team goog price cars all detals its perfect

5 mai 2017
Avis spontané
Logo de Carspring

Réponse de Carspring

Hi Inga,

Thank you for your fantastic feeback. Our customer service team is happy to hear you've had a great experience.

Please feel free to recommend us to your friends and family.

All the best,

Carspring

Noté 5 sur 5 étoiles

To me is easy to do business with …

To me is easy to do business with Carspring, but only think I was a little bit afraid first payment, but I have to call customers service and I was given assure. Overall is good do business with Carspring. Also delivery charge is too high , and also small dent on the car which is I was thou they will get back to me but no one call me back.

22 avril 2017
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

arturas

good and fast work pleasant communication

15 avril 2017
Avis spontané
Logo de Carspring

Réponse de Carspring

Hey Arturas,

This is great to hear! Our customer service team is elated to hear you've had a great experience.

We certainly wouldn't have any issues with you recommending Carspring :-)

Thank you for your feedback!

All the best,

The Carspring Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent customer service and …

Excellent customer service and communication throughout the process. I couldn't recommend Carspring highly enough.

11 avril 2017
Avis spontané
Logo de Carspring

Réponse de Carspring

Hey Claire,

This really is great to hear. Our customer service team are super friendly and always want to provide customers with the most transparent buying process possible.

We certainly wouldn't have any issues with you recommending Carspring :-)

Thank you for your feedback - we value it massively.

Enjoy taking your car for a spin!

Best,

The Carspring Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Very good profesional trust company

9 avril 2017
Avis spontané
Logo de Carspring

Réponse de Carspring

Hi Sebattian,

Thank you for your fantastic feedback. Building trust with our customers is something we value above everything else and we're very happy that you recognise it.

We hope to see you again!

Enjoy the ride!

Best,

The Carspring Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Easy, Fresh New Approach to buying a car!

Easy process from finance application, car reservation to delivery everything was seamless. I am over the moon with my new car, the 14 day test drive is a real bonus to. A fresh and easy way to purchase your new car.

9 avril 2017
Avis spontané
Logo de Carspring

Réponse de Carspring

Hi Rob,

Wow - this is fantastic news. We have put in a lot of hard work to ensure that the buying process from start-end is smooth and simple for all our customers.

Thank you for your feedback - we value it massively.

Enjoy the ride!

Best,

The Carspring Team

Noté 5 sur 5 étoiles

I found Adam Osborne very helpful and …

I found Adam Osborne very helpful and polite,he helped me through to get my dream car.Thank u Adam,I will definitely recommend the carspring..From John S.

8 avril 2017
Avis spontané
Logo de Carspring

Réponse de Carspring

Hi John,

We are all very happy to hear that you had a positive experience with Carspring. The message will be passed on to Adam - he will be very grateful to hear this.

Enjoy the ride!

Best,

The Carspring Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Wonderful

Wonderful. Job. Done. In. Wonderfull. Time

6 avril 2017
Avis spontané
Logo de Carspring

Réponse de Carspring

Hi Ashfag,

We are very happy to hear of your positive experience with Carspring. We want all our customers to experience the best service possible - this makes us smile!

Enjoy taking your new car for a spin!

Best,

The Carspring Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Very easy process and very clean, well-kept car

As a self-described lazy person, this online service is a dream. Carspring kept me informed throughout and whilst getting all the information together was a lengthy process, everything else flew by and there was a car parked outside in no time! It arrived in very good condition and has recently passed an MOT with flying colours. Would defiantly recommend to all.

27 mars 2017
Avis spontané
Logo de Carspring

Réponse de Carspring

Hi Alexandra,

Thank you so much for taking your time to leave a review. We're so glad to hear that you've had a great experience with us and we hope you're enjoying your new car!

All the best, Carspring.

Noté 5 sur 5 étoiles

Amazing service

The help and customer service i received was very clear and informative. I would like to say a massive thank you to Matthew Korner for all the help. I can't fault the service I received.

13 mars 2017
Avis spontané
Logo de Carspring

Réponse de Carspring

Hi James,

Thanks for taking the time to leave a review. We're elated to hear you've had a great experience with us! We hope you're enjoying your car and Matthew is very pleased with your feedback.

Please do recommend us to your friends. Sign up to our Referral Programme at https://www.carspring.co.uk/referral/join and get your unique code. We'll give both you and the person you refer £100 cash if they go through and buy a car with us. There's no limit to the number of people you can refer. So, if you know someone who's interested in buying a car, why not earn yourself some easy money?

All the best, Carspring.

Noté 5 sur 5 étoiles

brilliant and easy

from start too finish nothing was too much ....Matt was amazing and so helpful ...try buying a car this way as it was so stress free ...i`m one very happy person .....thank you Carspring

5 mars 2017
Avis spontané
Logo de Carspring

Réponse de Carspring

Hi Mickey,

We're so glad that you've had a great experience with us and that you're enjoying your new car!

Please do recommend us to your friends. Sign up to our Referral Programme at https://www.carspring.co.uk/referral/join and get your unique code. We'll give both you and the person you refer £100 cash if they go through and buy a car with us. There's no limit to the number of people you can refer. So, if you know someone who's interested in buying a car, why not earn yourself some easy money?

All the best, Carspring.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus