Casino kings Avis 

134
•
TrustScore 1.5 sur 5

1,7

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Was allowed to deposit without any verification. £240 lost. I'm banned through gamstop yet no efforts were made to stop me playing. Will be reporting this to the gambling commission and claiming mone... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I’ve been waiting for two months on my withdrawal and keep getting told the same thing, “my documents are missing or I need to send something else”. I’ve sent everything that has been requested mult... Voir plus

Noté 3 sur 5 étoiles

Hiya I'm waiting for a withdrawal actually 2 one a £203,£29 I've uploaded documents and they keep telling me the same email my address was approved but not passport or phone bill which they asked for... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Do not use this site if from uk, company is dissolved, you won't get any of your winning that's even if you win because the games are rigged af

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Casino

Écrit par l'entreprise

Step into the realm of Casino King, where luck bows to you! This isn't just any online casino and sportsbook; it's where the savvy meet the stylish. With a crown on your head and a winning hand in your pocket, Casino King lets you play like royalty. Get ready to reign supreme in a world where every spin, bet, and roll is fit for a king!


Coordonnées de contact

Information importante

1,7

Mauvais

TrustScore 1.5 sur 5

134 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 64 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

1,7

Tous les avis

(134)

71 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

By the looks of the reviews

By the looks of the reviews, I’m not going to be seeing my withdrawal any time soon

*edit* I am completely wrong and happy to admit it, not sure what the issue with some of these reviewers has been, however my withdrawal was complete and has now landed in my bank.

For reference, I used the ‘pay by phone’ option

17 août 2026
Avis spontané
Logo de Casino kings

Réponse de Casino kings

Hi Matt,

Thank you for updating your review, we’re really pleased to hear that your withdrawal has now been received successfully.

We appreciate you sharing the payment method you used, and we’re glad your experience has been a positive one. If you feel your updated experience reflects a higher rating, we’d be very grateful if you would consider updating the star rating too.

Thanks,
Casino Kings Team

Noté 1 sur 5 étoiles

So much potential, but verification and slow payments are awful

This casino could be really great if they only sorted out their slow slow verification process.

Please PLEASE prompt users to upload their IDV documents before they start playing. What if a player were to win a jackpot yet had no ID or bank statement they could share?

It's been nearly 3 weeks that I've been waiting for my £340, which isn't a lot in comparison to a lot of the comments here, but for someone who lives paycheck to paycheck, and uses so many other casinos that offer pretty instant IDV and cash outs, Casino Kings have been incredibly poor. I work in customer service so I know how difficult it can be to manage expectations, particularly given the volume of verifications you'll have backlogged. But this shared experience is going to run your reputation, your customers will churn and pass on their feelings to friends (or, post on public review sites like this). I know it sometimes feels like we as customers are just a nuisance, and you're doing your best, but it really isn't good enough. You're losing customers, therefore revenue, not to mention reputational risk.

Please please please review my request and release my payment. I've given everything you need, multiple times (although please get a better engineer to fix your frontend UI which makes it impossible to see what documents you've already uploaded, and what has been accepted and what hasn't. You're a great casino with lots of potential, but I, along with many others, have been totally put off by this experience, and experience every other reputable casino gets right without batting an eye lid.

1 août 2026
Avis spontané
Logo de Casino kings

Réponse de Casino kings

Hi RE,

We’re sorry to hear about your experience.

We have requested further details from you privately through Trustpilot so that we can identify your account and investigate the matter fully. Please respond to the request with the information associated with your account, but do not post any personal details publicly.

Kind regards,
Casino King Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Joke of a company

Joke of a company. Been waiting on a withdrawal for nearly 4 weeks now. Quick to take my deposits, regardless of the method I’m paying but then want you to send all these documents through to get your withdrawal, says 24 hours usually to verify details yet here we are still not getting anywhere, sent my bank
Details through, my phone bill and yet still nothing, no help and ill be taking it higher cos it’s not on

8 août 2026
Avis spontané
Logo de Casino kings

Réponse de Casino kings

Hi Jamie,

We’re sorry to hear about your experience. We’ve tried to locate an account using the details available from this review but have not been able to find a match.

Please contact our support team with your registered email address and any relevant withdrawal reference, so we can locate your account and investigate this as a priority.

Thanks,
Casino Kings Team

Noté 1 sur 5 étoiles

On the 8th I deposited 750 played for…

On the 8th I deposited 750 played for hour or two won 3100 then cashed out my withdrawal is still pending when I uploaded my documents two out of 3 were verified my id an bank card the 3rd one was was stuck on red tab I could not upload any document for it when this happens it gets flagged an your money will remain in pending forever because payments don’t see it ever verified it is a software glitch an with costumer support they can see that is being reviewed but the payment team don’t see it anyway I managed to sort the 3rd document out now 3 weeks later even with all the emails an asking what is going on with my withdrawal it’s still stuck in pending I don’t get no response only still under review we can’t update we will send you an email I don’t won’t the money no more I was in hospital 5 days with my son I’ll I told them this an did not won’t the stress I wish I just spent the money on my son but I got scammed bye casinokings there not gunna pay me I’m sure of it an if any one is hear reading then it’s happening to you too forget about it we are not getting are money someone els is driving around in a Bentley an we paid for it lol what a joke please do not waste your time I’m sorry but your money was lost when you deposited it they would not look in too it or care they took my money fast an do not intend to pay me

8 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Casino kings

Réponse de Casino kings

Hi Bobby,

We’re sorry to read about your experience and understand how concerning this delay must have been.

Unfortunately, we have been unable to locate an account using the name shown on this review. We have therefore requested further information through Trustpilot so that we can identify your account, investigate the document-upload issue and establish the current status of your withdrawal.

Please respond to that private request with the details associated with your account. For your security, please do not post any personal or account information publicly.

Once we can identify the account, we will ask the relevant team to review the matter and provide an accurate update.

Kind regards,
Casino Kings Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Scam casino

Scam casino. I try to verify my account before make the deposit. I sent all the documents that they ask. After that I make a deposit of 100€ without any issues, I try to withdraw 400€ and they don’t want to give me the money. They keep your account not verified to play your winnings! I don’t understand why they not verify your account if you sent them al required documents! Don’t play !!! Scam !!!

30 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Casino kings

Réponse de Casino kings

Hi Daniel,

We’re sorry to hear this. We take concerns about withdrawals and verification seriously, but we have not been able to identify an account from the information available in this review.

Please contact our support team using your registered email address, with any relevant withdrawal details, so we can locate your account and investigate what has happened.

Thanks,
Casino Kings Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Awful customer service

Awful customer service, non substantive replies to everything asked. Awaiting a £420 withdrawal for 2 weeks.Every document uploaded only one verified and no updates can be given. Complaints team do not respond to complaints or acknowledge as per there terms and conditions. Happy to take people’s money but delay withdrawals!!

12 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Casino kings

Réponse de Casino kings

Hi Amy,

We’re sorry to hear about your experience and the delay with your withdrawal.

We have requested further details from you privately through Trustpilot so that we can identify your account and investigate the matter fully. Please respond to this request with the information associated with your account, but do not post any personal details publicly.

Once we receive the requested information, we will ask the relevant team to review your account and provide an accurate update.

Noté 1 sur 5 étoiles

3 weeks now and still waiting for my…

3 weeks now and still waiting for my withdrawal to be processed. I was assured by the company it would take no more than 3 days to be verified. I have sent countless emails with no response. No apologies no emails to be updated on the issue. No reason as to why the process is taking so long either. Only use this site if your prepared to wait weeks and weeks for your winnings. Gambling association has been contacted and 3 weeks is just not on !

24 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Casino kings

Réponse de Casino kings

Hi Lorna,

We are sorry that the withdrawal process took longer than expected and that you felt insufficiently updated during the review.

For clarity, withdrawals are normally processed promptly. However, your account triggered an enhanced compliance investigation after activity was identified that raised concerns.

We can confirm that the review has now been completed and the funds have been withdrawn to you.

We have operated for more than 11 years under a UK Gambling Commission licence. Our compliance obligations require us to investigate suspected breaches thoroughly, even when doing so causes a delay.

Kind regards,
Casino Kings Team

Noté 1 sur 5 étoiles

So far its been 2 weeks since i tried…

So far its been 2 weeks since i tried to withdraw my winnings and the amount is still stuck in pending. I've played at many online casinos and spend a thousands each year i've never had a one take this long for a withdrawal. They asked for documents for verification which i provided on the same day as they asked for them which was 2 weeks ago and still not heard anything back apart from the same generic answers saying the documents are under review. Total lack of communication from casinokings after 5 unanswered emails to customer service over the last week its quite obvious casinokings is very low standard in mamagement and personel. The site and slots are fine but the whole experience of waiting for my withdrawal for 2 weeks and lack of communication from casino kings is the worst i have had. Many more sites offer a much better customer friendly way of operating and far more efficient. Very bad experience with casinokings. Not happy at all with them.

30 juin 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I am deeply dissatisfied with my…

I am deeply dissatisfied with my experience with Kings Casino.

I made a clear and deliberate decision to permanently close my account. Your website provides an option for permanent account closure, but the feature did not work. I then contacted your customer support, who also refused to process my request.

In my opinion, this is completely unacceptable and goes against the principles of responsible gambling. When a player explicitly requests the permanent closure of their account, that decision should be respected and carried out without unnecessary obstacles or delays.

As a licensed gambling operator, you have a responsibility to protect your players and ensure that tools for self-exclusion and permanent account closure function effectively. Refusing or making it difficult to process such a request undermines trust in your platform and raises serious concerns about whether you are complying with your obligations regarding responsible gambling.

If my account is not permanently closed immediately, I will consider filing a formal complaint with the relevant gambling regulator and the authority responsible for overseeing your license, as I believe this practice is unacceptable.

I expect my account to be permanently closed without any further delay and to receive written confirmation once this has been been completed.

3 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Casino kings

Réponse de Casino kings

Hi Corap,

Having reviewed the information provided, it appears your review relates to a different operator. Casino Kings has no record of the circumstances you have described, and we are therefore unable to investigate or comment on the issues raised.

If your review was intended for Casino Kings, we would be happy to look into the matter. Please respond to our request through Trustpilot with your account details so we can investigate further.

If, however, your review was intended for another casino, we kindly ask that you consider updating or removing it to ensure it is directed to the correct operator.

Kind regards,
The Customer Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Honestly

Honestly, I can only think the bad reviews are from people that didn't win.
Deposited, won, withdrew, paid. On a Sunday, within 6 hours.

What's not to like?

28 juin 2026
Avis spontané
Logo de Casino kings

Réponse de Casino kings

Hi Elliot,

Thank you for taking the time to leave such a positive review.

We're delighted to hear that you had a smooth experience with your deposit, withdrawal and payout. Providing a fast, secure and reliable service is at the heart of what we do, and we're pleased to hear your experience reflected that.

We really appreciate your support and hope you continue to enjoy your time with us. If you ever need any assistance, our customer support team is available 24/7 and will be happy to help.

Kind regards,
The Customer Support Team

Noté 1 sur 5 étoiles

AWFUL DO NOT USE THIS SING SITE!

AWFUL DO NOT USE THIS SING SITE!!
Waiting for £200 withdrawal for 15 days and keep getting told the same excuses really rude and unhelpful will be taking further.

25 juin 2026
Avis spontané
Logo de Casino kings

Réponse de Casino kings

Dear Katie,

As a fully licensed and regulated operator, we are required to comply with strict regulatory requirements and our Terms & Conditions.
In your case, your account was flagged for an additional compliance review. As a result, further checks were required before we could proceed, which is why the process took longer than usual. These reviews are an important part of our regulatory obligations and are carried out to ensure the integrity and security of our platform.

Kind regards,
The Customer Support Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Absolutely disgusting company

Absolutely disgusting company.
Spoken to Katie on multiple occasions. Sent all the documents for verification twice. Still awaiting payout of £203.
Deposited through PayPal as they advise but no better.
Looking at contacting the gambling commission & my solicitor.

24 juin 2026
Avis spontané
Logo de Casino kings

Réponse de Casino kings

Dear Chloe,

We appreciate that waiting for verification can be frustrating. As a fully licensed and regulated operator, we are required to complete verification checks before processing certain withdrawals, and in some cases additional documentation may be requested to meet our regulatory obligations.

We can confirm that your withdrawal has since been processed and paid successfully. While we understand the verification process took longer than you had hoped, these checks are in place to protect both our customers and the integrity of our platform.

If you have any further questions, our 24/7 Customer Support team will be happy to assist.

Kind regards,
The Customer Support Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Horrible u don't have a chance avoid n…

Horrible u don't have a chance avoid n I played on alot this is worst ever no return n even added more funds n play on other n still had bonus not even a sweat

16 juin 2026
Avis spontané
Logo de Casino kings

Réponse de Casino kings

Hi Ashley,

We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations. All of our games operate using independently tested Random Number Generators (RNGs), meaning every game outcome is completely random and cannot be influenced by either the player or the casino.

While we understand it can be disappointing when a gaming session doesn't go as hoped, every player can have a different experience and previous results do not influence future outcomes.

If there is a specific issue beyond the gameplay itself that you would like us to look into, please get in touch with our 24/7 Customer Support team and we'll be happy to assist.

Kind regards,
The Customer Support Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Keep send ing my documents over that…

Keep send ing my documents over that asked for keep rejecting them saying someone will email me which that never worst site ever been on not at all helpful and says the same thing over and over again then closes the Caht don’t think I will ever get my winnings

11 juin 2026
Avis spontané
Logo de Casino kings

Réponse de Casino kings

Hi Annaleigh,

We are unable to locate an account matching the details provided, however we would like to clarify that customer support is available 24/7 and all verification documents are reviewed in accordance with our regulatory requirements.

If documents are rejected, this is typically because further information is required or the documents provided do not meet the verification criteria. Once the correct documentation has been received and verified, legitimate withdrawals are processed accordingly.

We have requested further information through Trustpilot and would encourage you to respond so that we can investigate your case and provide assistance.

Kind regards,
The Customer Support Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Potential Scam - Withdrawals not honoured

Extremely frustrating experience with withdrawals - seems like a scam company.

I had two withdrawals approved — £39.60 on 28th May and £25.28 on 1st June — and neither have been paid. Despite chasing multiple times, I’ve received little to no useful information. I was simply told an “investigation” had already been opened, even before I queried the missing payments.

Customer service has been particularly disappointing. The latest agent I spoke to refused to answer straightforward questions and offered no clarity at all.

My bank has confirmed both payments are sitting as “pending”, apparently waiting on approval from their banking provider — yet there’s been no update or timeline given.

The whole process is overly complicated, time-
consuming, and completely unacceptable. At this point, I still have no idea when I’ll receive the £64.88 owed.

Avoid at all costs - will be reporting to UKGC.

Update 18/06/2026: As of writing, I’ve still had no meaningful update and no payments received. Just told that “a resolution has been found” - with no indication as to what the issue is or when it will be “resolved” by.

31 mai 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

AVOID ALL PROGGRESS PLAY CASINOS

AVOID ALL PROGGRESS PLAY CASINOS
THEY ARE SCAMMERS

4 juin 2026
Avis spontané
Logo de Casino kings

Réponse de Casino kings

Hi Vadim,

We have been unable to locate an account matching the details provided in your review and are therefore unable to verify or investigate the comments made.
We have requested further information through Trustpilot and would welcome the opportunity to review any genuine concerns should you provide the necessary details.

Kind regards,
The Customer Support Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Do not open an account with these…

Do not open an account with these absolutely cowboys if you somehow miraculously win they refuse to pay you're winnings AVOID LIKE THE PLAGUE!!!!!

26 mai 2026
Avis spontané
Logo de Casino kings

Réponse de Casino kings

Hi Danny,

As a fully licensed and regulated operator, we are required to follow strict procedures regarding account verification, security checks and withdrawals. We do not withhold legitimate winnings, and all withdrawals are processed in accordance with our regulatory obligations and Terms & Conditions.

At present, we have been unable to locate an account matching the details provided in your review. We have therefore requested additional information through Trustpilot so that we can investigate your concerns properly.

Once we receive these details, we will be happy to review the matter and provide a more detailed response.

Kind regards,
The Customer Support Team

Noté 5 sur 5 étoiles

I was abit sceptical depositing money…

I was abit sceptical depositing money on here when I saw all the bad comments about withdrawing,I actually got my Mrs to make a account with them first just to see,she deposit 20 and withdraw 150,the 150 was in her account the next day,so it’s defo not a scam guys well worth it,also she literally played for 5mins to win that totally recommend

12 mai 2026
Avis spontané
Logo de Casino kings

Réponse de Casino kings

Hi,

Thanks for taking the time to leave this review. We completely understand why you’d be cautious after reading mixed experiences online, so we really appreciate you sharing your honest experience with us.

We’re glad to hear the withdrawal was processed smoothly and landed quickly, and even better that your Mrs managed to grab a nice win in such a short session!

Thanks again for the recommendation and for giving us a try.
The Casino Kings Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Stress

I sent all my documents and ID to get my winnings.still waiting please pay my winnings.or I will seek legal advice. Your happy to deposit but no good to pay out and Thay gave 25 free spins can’t use then keep saying error. Very bad company not happy at all

5 mai 2026
Avis spontané
Logo de Casino kings

Réponse de Casino kings

Hi Julie,

In some cases, depending on certain account or transaction details, additional verification checks may be required before withdrawals can be processed. These checks are a standard part of operating as a regulated platform and help keep both players and accounts secure.
We’d also like to look into the issue you mentioned with the free spins showing an error, as this is not something we’ve commonly come across.
Unfortunately, we’ve been unable to locate your account from the details provided on the review.

Please reach out to us directly through Trustpilot with your username or contact our support team so we can investigate both matters further for you.

The Casino Kings Team

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus