Cvketelspecialist24 Avis 

69
•
TrustScore 1.5 sur 5

1,6

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Komen afspraken niet na. Na bellen op dinsdag zouden ze woensdag komen. Uiteindelijk is dat donderdag geworden. Zou savonds een offerte krijgen en ze zouden de volgende dag langskomen voor reparatie.... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Eergisteren had ik CV Ketel doet het niet, twee dagen gewacht, ze komen helemaal niet. Geen afspraak is geen afspraak binnen 30 minuten. Erg jammer is dit.

Noté 1 sur 5 étoiles

Fraudulent company that pressures you into large cash/tikkie payments while fixing nothing and telling you they need to order components. DO NOT ever use this company. Absolute Scam!

Noté 5 sur 5 étoiles

echt geen zin in abonnementen of lange servicecontracten! ik zocht gewoon iemand die eenmalig mijn cv-ketel kon onderhouden en repareren. Via een collega kwam ik bij cv ketelspecialist terecht. Ik bel... Voir plus

À propos de l'entreprise


Coordonnées de contact

1,6

Mauvais

TrustScore 1.5 sur 5

69 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

1,6

Tous les avis

(69)

18 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Oplichters


Reviews op de site blijken nep te zijn.

Gebeld 19 februari ivm storing en onderhoud. Telefonisch een afspraak gemaakt en geïnformeerd over de kosten.
Omdat er al voorrijkosten waren €45.- wilden wij zeker weten wat de reparatiekosten zouden zijn. Deze werden uiteindelijk dubbel dan geïnformeerd. Van 100 naar 200. Monteur zei inspectie gedaan te hebben en dat er niks aan de hand was. Hij heeft water gevuld, ontlucht en zegt onderhoud te hebben gedaan. Er werd ook gezegd dat het probleem verholpen was. Na het onderhoud, geen sticker geplakt op de cv ketel en wij moesten ook direct betalen. Dit werd ook niet vooraf geïnformeerd. Helaas, na 1,5 week afwezigheid, komen wij thuis en de cv ketel had nogsteeds een storing. Wij hebben weer contact opgenomen met dit bedrijf en werden niet goed, netjes behandeld en was geen garantie op de betaalde service. Ze wilden een monteur sturen en weer kosten inrekening brengen.
Dit is een scam! Teleurstellend dat zulke bedrijven in NL bestaan.

1 mars 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Let op oplichters

Het wordt steeds mooier dat men nu al begint te dreigen. Het feit is dat ik 440 euro heb betaald voor onderdelen en arbeid. De monteur is nog geen 50 minuten binnen geweest Daarvan zou 180 euro aan onderdelen bij zitten. De monteur is niet naar zijn bus gegaan om onderdelen te pakken of zo. Ook stond de ketel na 1 dag weer in storing. De ketel is open gemaakt en weer gesloten zonder pakkingen te vervangen. Wat het ook nog gevaarlijk maakt. Ik ben 2.5 week bezig geweest om maar 1 reactie te krijgen . Maar niemand heeft mij gebeld of op mijnail gereageerd. Daar zit je dan met een kind in de kou. Wat ook wel raar is dat je de factuur opgestuurd krijgt vanuit 24-rioolservice.nl. dus de reactie dat dit een nep review is lijkt me erg uit de lucht gegrepen en als we het over valse informatie hebben dan kijk maar eens naar de Google review score op de website. Die klopt al helemaal net want je kunt nergens een review achter laten bij Google . Een melding van Trustpilot stond ook op de website maar die is al verwijderd .dit zijn allemaal feiten die ik ook kan aantonen. Let op oplichters. Doe aangifte. Ik snap niet dat dit soort bedrijven kunnen bestaan in Nederland.Je kunt niet zien waar het bedrijf gevestigd is.
Bedrijf opereert onder verschillende namen, ook 24-rioolservice.nl en wat zal de volgende website worden?
De facturen komen vanuit Dutch Diensten 24 B.V..

5 février 2025
Avis spontané
Logo de Cvketelspecialist24

Réponse de Cvketelspecialist24

Wij willen duidelijk maken dat deze review absoluut niet klopt en geen basis heeft in de werkelijkheid.

Wij, CVKetelspecialist24, zijn geen onderdeel van een rioolservicebedrijf en hebben geen enkele relatie met 24-rioolservice.nl of andere websites waar u naar verwijst.

De beweringen die u doet over ons bedrijf zijn niet alleen onterecht, maar ook schadelijk.

De websites van Marketing Provital B.V. zijn inderdaad geregistreerd door een marketingbedrijf dat onze online marketingdiensten verzorgt, zoals het doen van zoekmachineoptimalisatie en het beheren van advertenties. Dit is een gangbare praktijk voor veel bedrijven en heeft niets te maken met de beweringen die u doet.

Wij opereren volledig transparant en conform de wet, en we werken met een team van professionele medewerkers die zich dagelijks inzetten voor een betrouwbare service.

Wat u echter doet door valse informatie te verspreiden en te beweren dat wij een oplichtersbedrijf zijn, is niet alleen schadelijk voor ons als organisatie, maar het valt ook onder smaad en laster. Het plaatsen van neppe reviews met de intentie om een bedrijf te schaden is een ernstige zaak. Het is belangrijk dat consumenten bewust zijn van de gevolgen van dergelijke acties.

Neppe en valse reviews kunnen een bedrijf niet alleen financieel schaden, maar ook het vertrouwen van onze klanten beschadigen. En dat is precies waar wij ons als organisatie hard voor hebben gewerkt om op te bouwen.

Wij zijn een grote organisatie met een team van professionals die dagelijks werken om klanten de beste service te bieden.

Wij hebben personeel in dienst, dragen belasting af, hebben vaste lasten en investeren continu in het verbeteren van onze diensten. Wanneer iemand een neppe review plaatst, wordt het vertrouwen van onze bestaande klanten ondermijnd en wordt ons hardwerkende team onterecht in een kwaad daglicht gesteld.

Dit heeft niet alleen invloed op ons bedrijf, maar op iedereen die voor ons werkt en zijn of haar best doet om de klant zo goed mogelijk te bedienen.

Het is voor ons dan ook zeer belangrijk om deze valse review te melden en te rapporteren. Wij nemen zulke zaken serieus en zullen juridische stappen overwegen als dat nodig is.

Wij verzoeken u vriendelijk om deze onterechte beweringen te heroverwegen en de review te verwijderen.

Valse informatie heeft niet alleen gevolgen voor bedrijven zoals het onze, maar het zaait ook wantrouwen bij andere consumenten die op zoek zijn naar betrouwbare bedrijven om mee samen te werken.

Dit is niet eerlijk tegenover zowel de bedrijven als de mensen die vertrouwen op eerlijke feedback om weloverwogen keuzes te maken.

Wij hopen dat u begrijpt dat dit soort neppe reviews verwoestend kunnen zijn voor een bedrijf, vooral voor kleine tot middelgrote bedrijven die hard werken om hun klanten tevreden te stellen.

Wij verzoeken u dan ook dringend om deze review te verwijderen en geen verdere onterechte claims te verspreiden.

Met vriendelijke groet,
Het team van CVKetelspecialist24

Noté 1 sur 5 étoiles

OPLICHTERS

OPLICHTERS! Doe geen zaken met dit bedrijf! Komen aan huis voor het maken van de CV, zeggen dat ze onderdelen hebben vervangen en rekenen absurde bedragen die direct betaald moeten worden. Vervolgens is er niks met de CV ketel gedaan of vervangen. Receptioniste Iris houdt je vervolgens weken aan het lijntje met een loze terugbel belofte.

4 février 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Voor ruim €1700 de toilet laten…

Voor ruim €1700 het toilet laten ontstoppen. Malafide praktijken.

Up-date: nu beweert dit bedrijf dat ik de review verkeerd heb geplaatst, omdat ik een ander bedrijf zou bedoelen. Ik heb toch echt van de Cvketelspecialist24 de digitale factuur ontvangen (na twee keer bellen).

10 février 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

OPLICHTERS/SCAM

OPLICHTERS/SCAM

DOE MELDING bij politie of ACM en Max meldpunt!

De reactie onder mijn review is ook nep. Er is helemaal geen contact met mij opgenomen. Ze hebben wel lef deze gasten.

De reviews op hun site bestaan niet op Google en trustpilot. Misleiding!

Konden snel komen, maar zouden bellen als ze ter plaatse waren en het probleem hadden gedetecteerd. Zodat we ook de kosten van tevoren zouden bespreken.

Via de centrale op het 085 nummer kreeg ik van tevoren te horen dat de voorrijkosten 45€ waren en dat die zouden vervallen als het probleem kon worden opgelost.

De monteur belt ongeveer 20 minuten later op, dat hij onderhoud heeft gepleegd, er verder niets aan de hand is en of ik per direct even bijna €300 wil overmaken. Terwijl ik geen opdracht heb gegeven voor onderhoud en de kosten van tevoren duidelijk zouden zijn.

Ik heb gevraagd om foto’s van de werkzaamheden maar ik kreeg alleen een foto van de cv waar ik verder niets aan kon zien. Er zou niets defect zijn en hij vond het maar raar dat ik vragen stelde over wat hij nou eigenlijk zou hebben gedaan.

Toen ik de centrale belde kreeg ik ineens een vrouw aan de lijn die zei dat ze niets voor me kon betekenen, maar dat ik wel een klachten formulier kon invullen. En dat ze me een tegemoetkoming kon bieden op een volgende onderhoudsbeurt. Toen ik vroeg of ze me dit per mail wilde bevestigen werd er opgehangen. Een offerte voor een nieuw expansie vat incl plaatsing waar ik om heb gevraagd heb ik niet gekregen.

Ik ben later op de dag zelf gaan kijken en de druk op de cv was nog even laag als de dag ervoor. Hij heeft dus helemaal niets gedaan. Ook kon hij geen sticker oid leveren ter bewijs, enkel een zeer summiere factuur waar verder niets op te lezen viel.

Ik heb eigenlijk nog steeds geen idee wat er tijdens mijn afwezigheid is gebeurt. Gelukkig komt er snel een gecertificeerd bedrijf langs om poolshoogte te nemen.

Oppassen voor deze mensen, dit is een scam!

10 février 2025
Avis spontané
Logo de Cvketelspecialist24

Réponse de Cvketelspecialist24

Geachte heer/mevrouw,

Allereerst willen wij u hartelijk danken voor het delen van uw ervaring met ons.

Het spijt ons te horen dat u een dergelijke ervaring heeft gehad met onze dienstverlening.

Wij nemen uw feedback zeer serieus en willen u verzekeren dat wij volledig begrijpen dat deze situatie voor u frustrerend is.

Het is absoluut niet de ervaring die wij voor onze klanten beogen, en wij willen graag samen met u de situatie nader onderzoeken en tot een oplossing komen.

Wij herkennen ons niet in het verhaal zoals u het beschrijft en vinden het dan ook van groot belang om deze situatie zorgvuldig te onderzoeken.

Onze werkwijze is altijd gericht op transparante communicatie en klanttevredenheid, en we betreuren het dat dit niet het geval is geweest bij uw situatie.

Wij stellen het dan ook zeer op prijs dat u ons heeft geïnformeerd, zodat we de nodige stappen kunnen ondernemen om de zaak te onderzoeken en waar nodig verbeteringen door te voeren.

Tijdens de wintermaanden is het gebruikelijk dat we tijdelijk extra externe zzp'ers inschakelen om de toegenomen vraag naar onze diensten op te vangen.

Hoewel wij zorgvuldig selecteren met wie wij samenwerken, kan het gebeuren dat er misverstanden ontstaan.

In uw geval lijkt het erop dat er mogelijk onduidelijkheden zijn geweest over de communicatie, de uitgevoerde werkzaamheden en de kosten. Dit is uiteraard niet de ervaring die wij onze klanten willen bieden.

Wij willen graag de volgende stappen ondernemen om uw klacht serieus te behandelen:

1. **Intern onderzoek**: Wij hebben reeds intern contact opgenomen met het team en de betrokken zzp'er om te achterhalen wat er precies is gebeurd tijdens uw afspraak.

Wij willen begrijpen waarom de communicatie niet naar wens is verlopen, waarom de kosten niet vooraf duidelijk zijn gecommuniceerd en waarom de werkzaamheden zoals u beschrijft, mogelijk niet naar behoren zijn uitgevoerd.

2. **Telefonisch contact**: Wij hebben geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen om de situatie nader te bespreken en tot een oplossing te komen.

Helaas was u op dat moment niet bereikbaar. Wij zouden het op prijs stellen als u ons alsnog kunt contacteren, zodat we samen de situatie kunnen verduidelijken en een passende oplossing kunnen vinden.

3. **Opvolging van uw verzoeken**: Wij hebben ook genoteerd dat u foto's van de werkzaamheden heeft gevraagd en dat u geen adequate documentatie heeft ontvangen.

Dit is niet de standaard die wij hanteren, en wij zullen ervoor zorgen dat dit alsnog op de juiste manier wordt aangeleverd. Verder zullen wij de ontbrekende offerte voor het expansievat direct voor u opstellen.

4. **Toekomstige klantbeleving**: Wij nemen uw feedback ook zeer serieus wat betreft de afhandeling van klachten.

Het is uiteraard niet acceptabel dat u bent doorverwezen naar een klachtenformulier zonder verdere hulp.

Wij zullen deze interne processen herzien en verbeteren om ervoor te zorgen dat dit niet nogmaals voorkomt.

Wij willen u wederom onze oprechte excuses aanbieden voor de onvrede die u heeft ervaren en voor de miscommunicatie die plaatsvond.

Wij zijn ervan overtuigd dat er hier sprake is van een misverstand en willen dit graag met u oplossen.

We stellen het zeer op prijs als u contact met ons wilt opnemen, zodat we de situatie kunnen verhelderen en de nodige stappen kunnen ondernemen om dit naar behoren af te handelen.

U kunt ons bereiken via de gebruikelijke kanalen. Wij staan uiteraard open voor verdere toelichting of vragen. Wij hopen dat u ons de kans geeft om het vertrouwen in onze dienstverlening te herstellen.

Met vriendelijke groet,
Het team van CVKetelSpecialist24.nl

Noté 1 sur 5 étoiles

Onacceptabel hoe dit bedrijf met…

Onacceptabel hoe dit bedrijf met klanten omgaat! We hebben een huurder die twee dagen in de kou heeft gezeten door hun belabberde service. Eerst werd beloofd dat de monteur in de middag zou komen – geen spoor van hem. Na meerdere keren bellen eindelijk contact, waarin hij aangaf er binnen 12 minuten te zijn. Niet gekomen : weer niks. Later zou hij laten weten of hij in de avond kon komen, maar geen enkel bericht meer ontvangen.
De volgende dag weer beloften dat ze zeker zouden komen. Om 15:00 maar zelf gebeld om te vragen waar ze bleven. Pas toen kregen we doodleuk te horen dat ze helemaal niet meer zouden komen. Twee dagen verspild, iedereen in de kou laten zitten en geen enkele oplossing geboden. Schandalig en absoluut de laatste keer dat we hier zaken mee doen!

5 février 2025
Avis spontané
Logo de Cvketelspecialist24

Réponse de Cvketelspecialist24

Geachte heer/mevrouw,

Allereerst willen wij u oprecht bedanken voor het delen van uw ervaring. Wij vinden het ontzettend vervelend om te lezen dat de dienstverlening niet naar verwachting is verlopen en dat u en uw huurder zo'n vervelende ervaring hebben gehad.


Dit is absoluut niet de service die wij voor ogen hebben, en we begrijpen volledig dat dit bijzonder frustrerend voor u moet zijn geweest.

Wij willen u graag uitleggen dat de wintermaanden voor ons altijd een drukke periode zijn, doordat veel klanten te maken krijgen met verstoringen in hun verwarming.

Wij doen er alles aan om de vraag te kunnen bijbenen en onze klanten tijdig te helpen. Echter, door de extreme drukte in combinatie met een plotselinge onderbezetting door ziekte van één van onze monteurs in de regio, hebben wij niet kunnen voldoen aan de afgesproken tijden in uw geval.

Dit heeft er helaas toe geleid dat uw afspraak niet is nagekomen, en dat er geen duidelijke communicatie is geweest over de vertragingen. Dit is voor ons absoluut niet acceptabel, en wij begrijpen dat het voor u tot veel ongemak heeft geleid.

Onze monteurs doen hun uiterste best om iedere afspraak na te komen, maar helaas kunnen onvoorziene omstandigheden zoals ziekte of uitval soms voor vertragingen zorgen.

Dit mag echter nooit ten koste gaan van de klantbeleving, en we willen u dan ook onze oprechte excuses aanbieden voor de verwarring en het ongemak.

In uw geval hadden wij, ondanks de omstandigheden, proactiever moeten communiceren over de vertragingen en onze werkplanning, en dit is een aspect waar wij zeker verbetering in zullen aanbrengen.

We willen u verzekeren dat dit niet de standaard is bij ons bedrijf. Wij streven er altijd naar om afspraken na te komen en klanten op de hoogte te houden van eventuele wijzigingen of vertragingen. Helaas heeft dit in uw situatie niet naar behoren plaatsgevonden, en we willen dit graag rechtzetten.

Om deze situatie te verbeteren, nemen wij de volgende stappen:

1. **Verbeterde communicatie**: We zullen de interne communicatieprocessen herzien en ervoor zorgen dat klanten beter en tijdiger geïnformeerd worden over vertragingen, ziekte of andere onvoorziene omstandigheden die invloed kunnen hebben op de dienstverlening.

2. **Ondersteuning en herziening van planning**: We zullen met ons team werken aan het optimaliseren van de planning om toekomstige situaties zoals deze te voorkomen. We begrijpen dat het niet nakomen van afspraken volledig onacceptabel is, en we willen hier actief aan werken.

3. **Vervolgactie voor schadevergoeding**: Aangezien we begrijpen dat dit voor u en uw huurder een ongemakkelijke situatie was, bieden wij u graag de mogelijkheid om contact op te nemen voor een nadere oplossing.

Wij stellen het op prijs dat u de tijd heeft genomen om ons feedback te geven en ons in de gelegenheid stelt om dit probleem op te lossen.


Wij hopen dat u ons nogmaals het vertrouwen wilt geven en dat we in de toekomst een positieve ervaring kunnen bieden. Mocht u nog vragen hebben of verdere uitleg willen, neem dan gerust contact met ons op, zodat we de situatie kunnen bespreken en gezamenlijk tot een passende oplossing kunnen komen.

Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en de miscommunicatie. We stellen uw geduld en begrip in deze drukke tijden zeer op prijs.

Met vriendelijke groet,
Het team van CVKetelSpecialist24.nl

Noté 1 sur 5 étoiles

I contacted for a CV boiler…

I contacted for a CV boiler maintenance.
I paid 378,13 EUR and I didn't get the "Sticker Checked". After the technician completed the service, I found out that the water hose he used to put pressure to the heating system was left open and connected to the system. The hose became loose, causing water to flood the area and resulting in humidity damage.
Very poor service, highly expensive, and they take no responsibility on any damage they might cause.

27 janvier 2025
Avis spontané
Logo de Cvketelspecialist24

Réponse de Cvketelspecialist24

Dear Sir/Madam,

Thank you for sharing your experience. We are genuinely sorry to hear about the issues you have described.

However, after reviewing our records, we cannot find any details that match your name or the service you mentioned.

We suspect that this review may have been mistakenly left for our company, or there may be a misunderstanding.

We take any feedback very seriously and would like to investigate the situation further.

In order to do so, we kindly ask you to provide more information, such as your customer details, the date of the service, and the address where the work was carried out. This will help us to look into your case thoroughly.

If it turns out that you are indeed one of our customers, please rest assured that we are committed to resolving the issue to your satisfaction.

We understand the inconvenience this has caused, and we will work with you to find a solution as soon as possible.

Once again, we apologize for any confusion and inconvenience this may have caused.

We are eager to investigate this further and ensure that any issues are addressed. We look forward to hearing from you and hope to resolve the matter promptly.

Best regards,
The CVKetelSpecialist24.nl Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Misleiding: op hun site 5 Trustpilotsterren, dat klopt niet!

Misleiding: op hun site 5 Trustpilotsterren, dat klopt niet!
______
Aanvulling:
Cvketelspecialist24.nl probeerde onder deze review uit te komen door te stellen dat ik het verkeerde bedrijf had gereviewd maar het was wel degelijk dit bedrijf. Ik heb hun factuur (waar ik zelf achteraan moest gaan) opgezocht en die komt van dit domein.
______

Zeer slechte ervaring gehad. Gebeld voor regulier onderhoud, geen haast. Monteur kon toch al volgende dag (zaterdag) komen omdat ie toch in de buurt was, prima, geen probleem. Kosten €200,-. Aan de hoge kant maar akkoord.

Simpel onderdeel (sifon die overal voor 18 euro te koop is) vervangen want lekte. Toelichting: "meneer, die kosten toch niets". Blijk dat ding ineens 69 euro te kosten plus nog eens 125 euro voor 1 minuutje vastzetten van die sifon (ik stond erbij).

Naar centrale gebeld met klacht, "bel een andere dag maar terug, het is nu erg druk, ik kan u niet helpen".

Ja, ik had vooraf naar de prijs moeten vragen maar als de monteur zelf zegt dat zo'n onderdeel "toch niets kost" en ik weet dat zo'n ding er in een minuut in zit is €125,- installatiekosten bizar veel en ruim 50 euro opslag op materiaalkosten schandalig.

Het belangrijkste is nog niet eens de prijs, maar het gebrek aan transparantie aan de voorkant wat resulteert in nare verrassingen aan de achterkant. Ik heb heel duidelijk gezegd én herhaald dat ik niet meer wil investeren in deze ketel, als ik deze prijs netjes vooraf had gehoord had ik gekozen voor een provisorische oplossing via secondenlijm, dat had ook gewerkt.

Nooit meer!

1 février 2025
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus