Dollywears Avis 

1 147
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,3

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

I was really looking forward to receiving my order, but when it arrived, the parcel was damaged and several items were consequently missing. They’ve refused to give me a refund so now I’m at a financi... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

The most beautiful clothing i have bought for my daughter. Very reasonably priced and excellent quality. They wash perfectly. I have ordered a number of times and always been very happy with my order.... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Love love love Dolly Wears! Pretty prints especially the Princess ones and always new items released. Purchased from them a couple of times for my daughter and also gifts for others. Would definitely... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I absolutely love Dolly Wears but never realised they did school wear until I saw it advertised on Facebook. The little pinafore dresses are absolutely adorable! Even my husband said so 😆 and are... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise


Coordonnées de contact

4,3

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

1 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 33 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,3

Tous les avis

(1 147)

129 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I have twice been sent the wrong items

I have twice been sent the wrong items. 1st wrong colour, 2nd wrong size. They do not provide a returns label and insist you have to pay for returns for thier mistakes and that they will pay you back but other reviews say that they never do. They also just ignore emails concerning returns. I suspect that they send the wrong items deliberately when something isn't in stock and then insist you pay for returns and then ignore people so they give up. Shoe sizings are also completely incorrect and items are made in CHINA.

8 mai 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

STAY AWAY!! AWFUL COMPANY

Please DO NOT waste your hard earned money ordering from this company. Not only are the clothes poor quality and awful fabrics but the sizing is wild!!! My daughter wears 9-12 months currently and I ordered age 2-3 for our holiday in 12 months time thinking they would fit next year. They fit her now so no chance will they fit next year!! They are also operating illegally by refusing refunds/exhanges on sale items ordered online. I have had to contact my bank for a charge back against this dreadful company who ignore emails constantly and are incompetent!
Avoid, Avoid, Avoid… in fact RUN!!

16 septembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Dont buy from here u will be ignored the minute you purchase

I am about to request a refund, I paid for an item they said was in stock and have ignored me ever since not even a basic reply nothing I paid via Google shop so I am covered but I have never had this experience before its mind boggling to be honest literally responded within seconds once they realised it was going to be a sale as soon as the sale went through I would be very careful when making a purchase

8 septembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Poor quality dresses

Poor quality dresses, I’ve had better from Temu

Buttons in the wrong place and cheap fabric.

Avoid this company

11 septembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Scammers! Don’t ever buy here!

Disgrace of a company! I ordered an item and the incorrect item arrived. I emailed multiple times and it took me to emailing saying that I was going to go through my bank to get the money back for them to reply. They asked me to send the item back, which I had to pay for, they told me once they received it back they would refund plus the postage… I never received the refund for the postage. Albeit it was only £3.65, it’s not the point and completely unfair when it wasn’t my fault. I will never order from this company again.

5 septembre 2025
Avis spontané
Noté 4 sur 5 étoiles

Very cute clothes, sometimes badly sized

Very cute clothes, sizing is a bit off though. I bought two items, both sized 6-9 months as I have a 4 month old and I'm preparing clothes for the next step up. One of the items was a swimming costume and it's significantly smaller than the other item, and is far, far too small. I tried it on and the top of the shoulders don't even reach her armpits, so it's a few inches too short in the body for a 4 month old when it's supposed to fit a 6-9 month old baby. Frustratingly, I always remove tags to wash items before my baby wears them so I can't return it - but I will resell as it's really cute and I'm sure someone will love it!

Other than the sizing issue, everything else was great (which is why I've still given a high rating). Shipping was fast, and the clothes feel/look very high quality. The designs are adorable and exactly as pictured. I'm hoping the sizing issue was a one off as I do plan to order from here again because I love the designs

10 août 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Constantly canceling orders

Constantly canceling orders. No explanation why. Website not updated to state the several items order are out of stock. Just cancellations.

31 juillet 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

5 emails ignored!

5 emails ignored!

The last few orders I’ve had the quality has been poor. I ordered swimming costumes and the first one they sent was faulty and a missing bow. I then had to re order as they weren’t able to send out in time for my holiday doing an exchange. My girls wore it one day, the bows fell off and all the stitching came away on the other one so the fronts falling apart and neck line won’t stay up.

Bad customer service at least reply. But poor quality items recently.

7 juillet 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Amazing quality school dresses for my…

Amazing quality school dresses for my little girl. I see another review on here saying the sizing was off for the school dresses. I can confirm I bought my daughter’s usual size and they fit perfect! My daughter is also very tall for her age and I always worry with what size to get. But I chose to get her usual size and they fit great. Great company. Lovely packaging. Quick delivery. Also purchased the matching hair bow clips. Will definitely be purchasing from this small business again.

100% recommend.
Thanks 🫶🏻

14 juillet 2025
Avis spontané
Noté 3 sur 5 étoiles

MADE IN CHINA

Not ethically made clothing, they are made in China, from cheap matierals and then marked up and sold in the UK with their labels slapped on.

Do apologise for the negative review, I honestly was taken aback by the quality and price.

11 juillet 2025
Avis spontané
Logo de Dollywears

Réponse de Dollywears

Thank you for taking the time to leave a review. We are unsure where you have received the information that our clothing is not ethically made as this is very much not the case with our clothing or brand, as you will see in images and videos we have shared across our social media of the production of clothing.
As for our returns policy which is online you can either log a return through our website where we will provide a label and you do not have to contact. Alternatively you can email and this is completely up to the customers preference.
If you have any further questions regarding our company please emails us at customerservices@dollywears.co.uk as this is the first contact we have had with yourself so was unaware of any issues you were experiencing.
Thank you
Dolly wears

Noté 2 sur 5 étoiles

Check their policies on returns before buying

Bought some beautiful stuff from this website over the years, no issues until I ordered the school dresses last week. Ordered the same size as I normally do and they are nowhere near big enough and won’t do up on my daughter. Emailed to explain and sent images, only to be sent the generic response that’s on the website for refunds and exchanges. Never had this issue before so didn’t realise they won’t honour returns on sale items which is actually illegal. Gov.uk states any online sales must honour 14 day returns, when I’ve tried to reach out on every social media platform I’ve been ignored. My emails also aren’t being replied to, I’ve luckily been able to resell the dresses at a reduced cost. I’m now out of pocket when a simple exchange could have resolved the issue. Won’t be buying here again and will be reporting to trading standards

2 juillet 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Not accepting returns on sale items

Purchased a range of clothing that was on sale for my niece which needed to be returned as they were too small (I also sized up in the clothing as there are no size charts available and it was still way too small). Returned items only to receive an invoice to pay postage back to me as they do not accept returns on sale items- it is illegal to not offer returns when distance selling if the items are returned within 14 days. Spoke to customer service a few times and they still did not offer a refund and didn’t reply to my last couple of e-mails so unfortunately had to contact Citizens Advice and my bank for a chargeback. Very disappointed as the clothing looks cute with lovely patterns. They advertise on social media how easy it is to return items and seem to remove negative comments so I advise buyers to be wary when purchasing (especially sale items). Unfortunately it’s taken a few months to resolve this issue and I won’t be recommending their company or purchasing from them again.

6 mars 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Faulty items and ignored

Ordered an item. It was damaged. They said they’d refund my postage for me to return. I returned and never got my postage fee back. They sent a replacement and it was damaged. 6 emails ignored. Comments deleted on social media. So I’m down return postage and £18 for a piece of damaged clothing. I’m opening a case with my bank

26 mars 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Don’t order you don’t get it.

Placed an order just short of £100 on the 2nd May, not received order and emails are being ignored (even consider it being order on a bank holiday but nearly 2 weeks later still nothing ). Tracking for Royal Mail has been “expecting your parcel” for a week now even though you pay for 48 hour tracked Royal Mail delivery.
Robbing site!

2 mai 2025
Avis spontané
Logo de Dollywears

Réponse de Dollywears

Thank you for taking the time to write you review. The first email that you sent was asking where your order was which was sent on 7/5/25 at 13:32 which you then received a response with your tracking at 15:47 stating this order was on the way to you with your tracking number.
Then you sent an email on 12/5/25 at 10:55 asking for an update. This was the first time we were aware as a company that you had not received your order which was responded to the following day at 15:56 asking for your full address. This was as you will have received an automated email stating that all emails will be responded to within 48 hours.
Since this last email was sent you have sent numerous emails and spammed our social media calling us scammers, however it has not even been 24 hours since the last email and you are yet to reply with the information we have requested. Thank you.

Noté 1 sur 5 étoiles

Bought a dress for my daughter for…

Bought a dress for my daughter for Easter and went to open the package and the dress was all ripped and laddered in 3 seperate places reached out to customer support and have heard nothing back from them! Avoid like the plague their stuff’s horrible quality clearly coming from china like it says in their labels absolute waste of money.

20 avril 2025
Avis spontané
Logo de Dollywears

Réponse de Dollywears

Thank you for taking the time to leave your review and provide us with additional information.
Upon looking into this on our end you have reached out to us via email once but it was regarding one dress which was purchased via tik tok.
As with all orders that are placed via tik tok we cannot handle these externally and you do have to request a return/refund using tik tok as you were informed via email. This is as we cannot process any refunds without these being logged on their system. Our apologise for any confusion.

Noté 1 sur 5 étoiles

I didn’t want to do a negative review…

I didn’t want to do a negative review but unfortunately been left with no choice as I’ve had no response.
Ordered a peach gingham dress which after one wear the netting has come apart. Ordered two sweaters a Minnie Mouse and an Ariel which both have cracked and the picture come off the sweater even after following all he correct washing instructions. They’re really cute clothes but unfortunately will not be ordering again.

21 avril 2025
Avis spontané
Logo de Dollywears

Réponse de Dollywears

Thank you for taking the time to leave a review please may you pop us an email so we are able to rectify this as unfortuntly we cannot see any emails from yourself so we were unaware of any issues you were experiencing

Noté 1 sur 5 étoiles

If I could give it a 0 I would!

If I could give it a 0 I would!!

Items look lovely but my little ones dress was damaged and netting coming away from the seems. Luckily I took photos prior to returning as they tried to refuse my refund through tik tok saying there was nothing wrong with the item.

9 avril 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Avoid ordering from this company.

Avoid ordering from this company.

After having a terrible experience with them 1.5 half years ago, I was lured into ordering from them again recently due to the “free items” they were offering with orders.

This is a total SCAM. The free items I received were in horrible condition. The Minnie Romper was already half peeled, the princess dress had stains on the back AND front of collar, the jelly shoes were deformed and wearable.

They actually had the audacity to tell me I was responsible of paying for return postage and that sale items cannot be returned.

Their return policy is not even legal. Even if its a sale item because it is an online order they have to either refund or give a credit note. I’m
Not even going to bother contacting them further because I have read all the reviews that they do not do anything about it so I will be contacting my bank as I believe I have been subject to fraud.

4 avril 2025
Avis spontané
Logo de Dollywears

Réponse de Dollywears

Thank you Merve for taking the time to leave your review.
Upon looking into this we can see that you emailed our company due to you not being satisfied with the FREE gifts that you received from our company.
As explained through numerous emails if you do not wish to keep these free gifts you may return. This is as when adding our free girl gang dress to basket we did state that there was an issue on the collar and their maybe minor discolouration. As yours arrived with this mark on and you did not wish to keep, we have explained how you can return your free gift.
We also shared regarding our free sweatshirt offer that these may peel once washed. As explained through email if a customer chooses to wash these before wearing these then we cannot guarantee one wear.
We apologise that you were not satisfied with your free gifts and we did also share the full returns policy and never refuse your return as we have shared with the bank regarding your claim.
Thank you


Noté 1 sur 5 étoiles

Awful experience

Awful experience, received a pair of pyjamas age 3-4 for my daughter who’s 2yrs and there that tight so screamed for me to take them off! Sizing is off, I emailed for a returns label, no reply emailed again still no reply, customer service is shocking, after sending multiple emails I’ve put in a claim against them, might only be £10 but it’s the principle. They’ve the had the audacity to email me saying I’ve put in a claim against them but haven’t reached out to them? Are they joking I’ve sent 5+ emails!!! Their acting dumb be very very carful when ordering from this website, surely they can’t get away with treating customers like this!

13 mars 2025
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus