J Parkers Wholesale Avis 

3 840
•
TrustScore 4 sur 5

3,8

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 2 sur 5 étoiles

I've always ordered off JParker but this order the plants arrived dead. They were black and wilted, so called customer services and got no answer, went onto website and filled in my customer orde... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 3 sur 5 étoiles

Good choice of products and pricing. However, some of my order is almost a month late and some over a week late, the tracking link in the order update email doesn't work, and pasting it into Evri's t... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 4 sur 5 étoiles

Great choice, excellent prices. Plants arrived in acceptable condition , despite time in transit(not sellers fault). So far all thriving. Will have to wait to see how bulbs perform. Packaging a little... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Maison & jardin

Informations provenant de diverses sources externes

As a family business established in 1933, we are one of the leading plant and bulb companies in the UK. Because we share a genuine enthusiasm for gardening with all our customers, we are fully committed to providing the best available products at the best available prices.


Coordonnées de contact

3,8

Bien

TrustScore 4 sur 5

4 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 24 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,8

Tous les avis

(3 840)

133 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Bulbs I ordered I couldn’t find…

Bulbs I ordered I couldn’t find elsewhere and I was pleased to be able to purchase them from you. Thank you

27 août 2026
Avis spontané
Logo de J Parkers Wholesale

Réponse de J Parkers Wholesale

Hi Carol

Thank you for your 5* review!

Kind regards
Team J Parkers

Noté 5 sur 5 étoiles

Prompt delivery

Prompt delivery

13 août 2026
Avis spontané
Logo de J Parkers Wholesale

Réponse de J Parkers Wholesale

Hi

Thank you for your 5* review!

Kind regards
Team J Parkers

Noté 5 sur 5 étoiles

Greats service and prices

Greats service and prices. Delivery clearly communicated.
Plants were in great condition even during a heatwave.

14 août 2026
Avis spontané
Logo de J Parkers Wholesale

Réponse de J Parkers Wholesale

Hi

Thank you for your 5* review!

Kind regards
Team J Parkers

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent customer Service

I was very impressed with the excellent customer service that I received from Sukey Singh. I made a telephone call and he went out of his way to deal with my order, he honestly couldn't have done any more. It such a rarity these days not to be put through to an automated pre-recorded bot. Well done J Parker and thank you Sukey!

3 septembre 2026
Avis spontané
Logo de J Parkers Wholesale

Réponse de J Parkers Wholesale

Hi Lynn

Thank you for your 5* review!

Kind regards
Team J Parkers

Noté 5 sur 5 étoiles

Very hpappy with service.

Small order and it was dispatched and delivered within days and that is not always the case but very pleased indeed. Effective communication, thank you.

2 septembre 2026
Avis spontané
Logo de J Parkers Wholesale

Réponse de J Parkers Wholesale

Hi Desmond

Thank you for your 5* review!

Kind regards
Team J Parkers

Noté 1 sur 5 étoiles

Very disappointed

Very disappointed. Preordered bulbs ready for autumn container planting, still not here despite being told they would arrive mid August and some end of August. I can go into garden centres and buy bulbs today and for some orders I have had to do that. As for the shrub I ordered no sign of that despite being advised of a mid August delivery period. I feel its not worth preordering when they do not arrive before the garden centres!!

3 septembre 2026
Avis spontané
Logo de J Parkers Wholesale

Réponse de J Parkers Wholesale

Hi Naomi

Thank you for your review and we're sorry to learn that you have not yet received your bulbs. We do advise that bulbs are dispatched FROM mid August onwards so we are working through the orders as fast as we can, but it does mean that orders can run into September. Please don't hesitate reaching out to our customer service team if you would like any further information.

Kind regards
Team J Parkers

Noté 5 sur 5 étoiles

Thanks to Sukey for processing a large…

Thanks to Sukey for processing a large bulb order (10k+), making it easy for me and confirming the order has been successfully placed. Steve

14 août 2026
Avis spontané
Logo de J Parkers Wholesale

Réponse de J Parkers Wholesale

Hi Steve

Thank you for your 5* review!

Kind regards
Team J Parkers

Noté 5 sur 5 étoiles

Prompt and decisive service

I ordered some plants earlier in the year. They did not thrive. Probably down to the weather even though I looked after them. I contacted support. They were super helpful and have arranged replacements with no hassle. Can’t ask for more than that. Thank you.

12 août 2026
Avis spontané
Logo de J Parkers Wholesale

Réponse de J Parkers Wholesale

You're very welcome Lisa and thank you for your 5* review!

Kind regards
Trish

Noté 2 sur 5 étoiles

No liner in hanging baskets …

My hanging baskets were delivered without any liner which has meant that I have to water twice a day, the water runs straight through onto the floor, and if I go away even for a night the flowers die quite rapidly! I am left with very disappointing hanging baskets! I contacted customer service but they did not respond! It just seems crazy to not have a liner!

28 juillet 2026
Avis spontané
Logo de J Parkers Wholesale

Réponse de J Parkers Wholesale

Hi Tracey

Thank you for your review and feedback. We trust that you contacted our customer service team for help and advice and they resolved the issue for you.

Kind regards
Team J Parkers

Noté 1 sur 5 étoiles

Nearly dead plants and no one cares

The order was through evri and took a long time arrive, the box was up on end. All plants were in a sorry state, nearly dead and remaining small stems / leaves were elongated and pale. Brown nearly dead plants was explained away as healthy root balls so plant and water for 4 weeks and will be better... they are more brown now than before after a few days in the garden in shade / light sun and healthy soil - not great and now have found out other friends have had the same experience and lack of giving any care from the seller.

22/7/26 In answer to a response from the seller ...... Customer service unhelpful even after sending photos of the brown plants, no care given from anyone just wait and see - I was excited to receive the plants after seeing the photo on the website and didn't know they would arrive so bad - worse than the free shelves of dead plants in garden centres. Just saying and won't ever buy from you again - my friend nearby has also had bad condition plants arrive and no care given either..... seems a trend - vote with my feet

15 juillet 2026
Avis spontané
Logo de J Parkers Wholesale

Réponse de J Parkers Wholesale

Hi Angie

Thank you for your review and I am sorry to learn that your delivery was delayed with our courier partner Evri and didn't arrive in the perfect condition that they left us in. I trust that you have reached out to our customer service team and they have resolved this for you, if not, please don't hesitate in doing so, our team would love to help

Kind regards
Team J Parkers

Noté 5 sur 5 étoiles

Plant orders

I have ordered plants twice and they have arrived well packed and in very good condition. The second time of ordering I was charged £4.99 delivery and then got sent an hour later free delivery. I emailed customer service and they explained it was only for a first order but they refunded it straight away no problem. Very good customer service.

22 juin 2026
Avis spontané
Logo de J Parkers Wholesale

Réponse de J Parkers Wholesale

Hi

Thank you for your 5* review!

Kind regards
Team J Parkers

Noté 3 sur 5 étoiles

Delivery issues

Unfortunately on delivery the plants were not in good condition. There was some delay between dispatch and the delivery so the plants were quite dry and distressed. We have only managed to salvage 2 out of the 5 Poppies so not a good experience.

17 juin 2026
Avis spontané
Logo de J Parkers Wholesale

Réponse de J Parkers Wholesale

Hi Patricia

Thank you for your review and I am sorry to learn of your disappointment with the poppies. As no order details have been included i'm unable to check if you have been in touch with our customer service team for help and advice. If not, please don't hesitate in doing so

Kind regards
Team J Parkers

Noté 2 sur 5 étoiles

It is the first time I have used this…

It is the first time I have used this company for plants and I was very disappointed with the delivery time scale which was only made clear after payment was taken . I ordered 3 plants on Tuesday the 30th of june and was a little surprised the estimated delivery was end of August Having questioned this it was explained the plants are picked and packed in season so that they arrive in great condition. It is my fault I didn't read the full terms on there website as it is clearly there but for now I am driving round all my local nurseries and garden centres to see if I could have got these here in the uk and saved myself a big wait .

30 juin 2026
Avis spontané
Logo de J Parkers Wholesale

Réponse de J Parkers Wholesale

Hi David

Thank you for your review and I am sorry to learn that you are disappointed with the delivery times. These are clearly stated on each individual item when ordering from the website and on each page in the catalogue.

Kind regards
Trish

Noté 3 sur 5 étoiles

Disappointed with order

I recently had an order from J Parker Dutch Bulbs £119, but I’ve been very disappointed with the order. I specifically ordered 48 pink and 48 white calabracha but what turned are 14 in orange- I also lost 9 plants

3 juin 2026
Avis spontané
Logo de J Parkers Wholesale

Réponse de J Parkers Wholesale

Hi Anne

Thank you for your review and I am sorry to learn of your disappointment with your order. I trust that you have reached out to our customer service team and they have resolved this issue to your satisfaction.

Kind regards
Team J Parkers

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent customer support and stood by…

Excellent customer support and stood by the quality of plants over several orders with a no quibble refund or replacement for any failures. They have exceeded commitment levels beyond any other plant supplier I have dealt with. They are easy to contact by phone or e mail, helpful and respond very quickly.

18 juin 2026
Avis spontané
Logo de J Parkers Wholesale

Réponse de J Parkers Wholesale

Hi Jeremy

Thank you for your review and feedback. I am really pleased that you are happy with our products and service

Kind regards
Team J Parkers

Noté 2 sur 5 étoiles

Inadequate packaging: crushed & damaged plants received!!

Inadequate packaging:
Crushed & damaged plants were delivered after waiting nearly 3 weeks.
These fragile expensive plants (~£100) were damaged due to movement in transit caused by completely inadequate packaging!!
Parker’s caused the problem:
​6 large pot expensive plants were lain on their sides in one long box on top of each other with the base of one plant pot on top of the plant underneath. NO NESTING OR DIVIDERS!
Other outlets I’ve ordered from have only used upright, separately pocketed window panelled packaging so handling is obvious!
Printed instructions about package orientation was inadequate - the arrow to guide the haulier on how to orientate the box was only visible once the box was upended.
By the time the handling arrow is visible the plant damage would have happened.
No carry handles to make orientation obvious.

12 juin 2026
Avis spontané
Logo de J Parkers Wholesale

Réponse de J Parkers Wholesale

Hi Joanne

Thank you for your review and feedback and I am sorry to learn of your disappointment with your order. As no order details have been included we are unable to look into this further for you, but we trust that you have been in contact with our customer service team, if not, please don't hesitate in doing so

Regards
Team J Parkers

Noté 4 sur 5 étoiles

Great choice

Great choice, excellent prices. Plants arrived in acceptable condition , despite time in transit(not sellers fault). So far all thriving. Will have to wait to see how bulbs perform. Packaging a little excessive, pity the plastic portions could not be recycled. Would not hesitate to buy from Parkers again.

4 juin 2026
Avis spontané
Logo de J Parkers Wholesale

Réponse de J Parkers Wholesale

Hi

Thank you for your review and feedback. The plastic casings are made from recycled plastic and can also be recycled in your recycle waste

Kind regards
Team J Parkers

Noté 4 sur 5 étoiles

Delivery Co. lost plants but JParkers resolved it.

Unfortunately the (£28) plants were lost by the delivery company Evri - who said they would check and get back to me but after 2weeks they didn’t. Rang JParkers, they checked and offered a refund - advising not to wait & see any longer - as the plants would be in poor condition were they to turn up now.
Honest assessment by them. So despite no plants 4⭐️ for customer service.

11 juin 2026
Avis spontané
Logo de J Parkers Wholesale

Réponse de J Parkers Wholesale

Hi Mark

Thank you for your review and feedback

Kind regards
Team J Parkers

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus