Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Attempted to return an order however the returns portal wouldn’t work as I was apparently outwith the return date. This was incorrect as I had only received the item 4 days ago after waiting 13 days t... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

After waiting for over 10 days, I decided to inquire about the whereabouts of my parcel. Much to my astonishment, I was informed that the order had been delivered 5 days prior. However, upon checking... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

The high low dresses are amazing and really do make you feel amazing. I’m a UK 14 and I hate my arms so normally never wear a strappy dress but it’s so flattering. I’ve bought another 2 colours for su... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered two gorgeous green dresses in two different sizes, super quick delivery couldn’t flaw it at all on that point. However, this is where it all starts to go wrong. I ordered a 12 and 14, th... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de vêtements pour femmes
  2. aussi dans
  3. Bijouterie

Écrit par l'entreprise

Our Trust Pilot account was recently targeted and most of our reviews from the past 2+ years have been removed, and continue to be removed :( We now need to rebuild our account. If you have a few minutes we would love it if you would leave us a review!


Coordonnées de contact

1,8

Bas

TrustScore 2 sur 5

46 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

1,8

Tous les avis

(46)

2 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Customer service? Returns Portal doesn’t work

Attempted to return an order however the returns portal wouldn’t work as I was apparently outwith the return date. This was incorrect as I had only received the item 4 days ago after waiting 13 days to receive it. I then tried to resolve the situation through contact us forms and messenger which was ignored. If i had received an email to explain why this was the case i would have accepted their reasons however I am now out of pocket due to their abysmal or should I say non existent customer service.

31 juillet 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Unaccepted return

I'm so sorry to have to do this on Trust Pilot - but unfortunately, like a few others on Trust Pilot ordering with Haus of Deck, I have not been refunded for an order I returned.

I followed each and every return instruction on the website - got the return request approved by Haus of Deck, and I chose to return by special delivery to arrive by 1pm the next day (£10.25!). The tracking shows it arrived safely.

Ordered the pink midi slit dress on the 17th of March, and unfortunately when it arrived, it didn't fit. Returned on the 24th - I'd have ordered the next size up but that size wasn't in stock.

I understood at the time they are a small business and therefore, as they state on their website, they take a little longer to process returns sometimes. However, they quote 10 business days - it has now been 6.5 weeks since. I have emailed three times with proof of postage, and have not received any response - this is the reason I am now posting on TrustPilot.

The quality of the dress was excellent and I loved it, so I am gutted that I'm now having to go through this purely as it didn't fit.

All I can recommend is for people to order with HOD through Klarna - so far, as I have the proof of postage & followed all instructions, I am hopeful that this extra support will help me to get my money back. Normally, I try stay away from sites like Klarna but honestly I'm glad I did it this time!

I can appreciate you're a small, female owned business (this is part of the reason I was so keen to buy from HOD) but if you are not equipped to manage returns, it's not really feasible to run an online business in 2026 - unfortunately it looks like from TrustPilot I'm not the only one to have had this issue.

Update:: Have now heard back from Klarna. Apparently the dress was in an unsellable condition on return?! Completely false, and find it incredibly suspicious HOD don't seem to think twice about responding on Trust Pilot, but have ignored this review and all of my emails attempting to politely receive my deserved refund - down £90 just for trying to support small businesses.

HOD - If it's in an unsellable condition, send it back to me! I could at least sell it on vinted and get something for it!

24 mars 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Product longevity and customer service

Product longevity and customer service.

I purchased short sleeve backless pink midi dress with split and wore it once to a wedding. I stored it in a suit bag with moth balls in a cupboard and when I took it out to wear again 2 months later, all the threading had started to come out down the front of the dress.

I appreciate that it was outside of the refund and return window and acknowledged this in my contact to customer services. I asked for compensation but I think the team took it solely as monetary. I was hoping for some guidance on repairing or the team offering to examine the dress in person. Instead I received a passive aggressive, repetitive email response which was incredibly accusatory with definitive assumptions that the dress was intentionally damaged.

I was told it was ‘100% plucked at’ and that it looked actively pulled at, not sure how many customers pull at their own dress. Reading other reviews on Trust Pilot, I can see people have had the same experience so to say it’s ‘impossible’ for the threads to become loose seems dismissive when other customers have had the same experience.

I noted that I loved the dress and was disappointed I couldn’t re-wear.

For a small business brand trying to sell premium priced products the products nor the customer service are premium priced. I definitely think the team take complaints as an attack when really, the customer is trying to look for guidance. We are people at the end of the day and I felt incredibly spoken down to in the email I received.

Incredibly disappointed and would not recommend using their customer services which was a more negative experience than the dress.

Edited:
The response is disappointing as you’ve address the claims around the dress but failed to recognise that the review was negative largely due to the customer service.

If you wish to avoid negative reviews then I would strongly advise you to consider the overall customer service and tone used not only in emails but also in review responses as it’s clear that the correspondence from HOD is fitting of my initial review.

14 juillet 2025
Avis spontané
Logo de HAUS OF DECK

Réponse de HAUS OF DECK

Hello Diya

You provided photos of your dress which showed severe damage in various areas of the front face of the skirt of the dress (not the back only the front of the dress). It was noted from your photos that the dress fibres in the middle of the front skirt of the dress (not the edge) had been plucked out causing small loops. These small loops had created pull lines running away from them and there was bits of bobbling in each of the areas affected. These were all highlighted and explained so you could see how we reviewed your photos.

It was noted that your dress had not experienced a manufacturing fault but instead your dress had been damaged, as the type of damage shown could only happen by something actively coming into contact with the dress and plucking it.

You asked for “I am looking for a level of compensation as purchasing a premium priced item” - this was a monetary request. As the dress had suffered damage rather than there being a manufacturing fault you were advised that unfortunately a refund was not possible.

The team then advised that things like zips, bags with detailing that could catch etc should be kept away from garments to prevent any future damage.

This dress has been our best selling shape for 4 years and in 4 years never have we had any reports of a fault with this fabric. It is a high quality fabric that customers have always messaged us to say they love about this dress. You are incorrect to say others have experienced this.

It is disappointing you left a negative review after we did not provide you with compensation and does not accurately reflect the details of what happened in this instance. It is also disappointing that you expected us to provide you with compensation despite the damage not being caused by us. Both points are extremely detrimental to any businesses, particularly small businesses and we would encourage you to reflect on this going forward.

HOD x









Noté 1 sur 5 étoiles

Appalling customer service

Sent an email to the company stating that after only 18 days that the seam on the strap of the dress was coming loose, there were loose threads all over the dress. I sent two pictures with the label still attached. Dress was not worn. They lost the email didn’t reply for over a month and I had to chase them. They stated that my email had entered their junk mail. They refused that it was faulty so I sent more pictures.

They stated ‘Thank you for the additional images and information that was not initially provided.’

Here are some more quotes from the company in response to my emails. These are the direct words.

‘I can see an extra thread that's been knotted that simply needs trimmed’

‘Are you trying to request a return claiming it is faulty as you missed the cut off?’

‘loose threads etc are not faulty but instead would be considered a quality issue so must be requested within the 14 day period.’

‘in this case there is no problem wearing the dress.’

‘for example a £50 dress it is understandable it would have loose threading compared with a £100 dress’

These are direct quotes from the company when I sent pictures of loose thread and fraying seems. The tone was passive aggressive from the start.

The dress fit wise was beautiful, unfortunately if you have a faulty item or try to send anything back, they will try and get out of it anyway they can.

In transparency they offered to ‘take a look’ at the item if I paid for it to be sent back. This was after initially refusing to refund as faulty. They never offered a refund and instead put the onus on me as the customer despite the poor quality of this garment.

I purchased a dress for my mother at the same time and her dress was fine. I did not ask to send this back, as this dress (size 10) was of satisfactorily quality. The one I ordered for myself not so.

Seeing the reviews below (1 star) I did not trust that this would be received by them as it seemed a pattern that parcels go missing when being returned. I asked them to provide me with a tracking label to which they replied they couldn’t because it was outside the deadline. I’ve never known a company not be able to create a tracking label. If I can buy a postage label then it is easy for a company to do so.

The customer service was accusatory, and passive aggressive at best. These dresses are lovely if they fit and aren’t faulty. But do not trust this company if your dress is faulty or if things go wrong they will try anything to not admit fault.

3 octobre 2024
Avis spontané
Logo de HAUS OF DECK

Réponse de HAUS OF DECK

Hello Michelle Timcke

You ordered two dresses of the same print in a size 8 and a 10. You were outside of the timeframe to return and so you attempted to return one by claiming one of the dresses was faulty. You told us you and your mother were wearing the same dress to an event together and you would send us a picture of your mother in her dress but couldn't as she was at a funeral. It transpired the dress was not faulty. Nevertheless the team tried to help you and you were never once denied the opportunity to return your dress for a refund.

Unfortuantely, it became clear through emails that you wanted to keep the dress and also get a refund which is not possible. You continuously sent us abusive and argumentative emails which were unacceptable and nonsensical given that we had constantly tried to help you and all you had to do was return your dress - which to date you have still not done.

This was the most shocking and disppointing interaction with a human we have ever had. We would again remind you that we are real people on the other side and you should opt for kindness instead.

Noté 5 sur 5 étoiles

So helpful!

I am in love with this brands high low dresses! I got the tan one but I have big boobs for my size so the buttons were pulling so I used the free exchange option to go for a size up and it was a better fit.

I don’t have a printer and I have a broken leg at the minute so I asked could I have a QR code instead and customer service were able to arrange a collection from my house which was so helpful l!

13 avril 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

two gorgeous green dresses

I ordered two gorgeous green dresses in two different sizes, super quick delivery couldn’t flaw it at all on that point. However, this is where it all starts to go wrong. I ordered a 12 and 14, the waist on both were exactly the same, but the lengths were different. Sad point number one. I returned both dress knowing neither of them fitted me. Unfortunately, never received a refund for two very expensive dress as they claim they were never received by HOD. Lost £150 which I will never to be ever again. They didn’t seem interested in sorting this situation out, which I think is bad show on them.

How can you support a small UK based businesses, if this is how you get treated.

Feedback - if you want items to be returned in such a particular way, then maybe a returns label should be included.

17 avril 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Undelivered item, request PROOF of POSTING after order dispatched

After waiting for over 10 days, I decided to inquire about the whereabouts of my parcel. Much to my astonishment, I was informed that the order had been delivered 5 days prior. However, upon checking the Royal Mail tracking number 110D5596B99, it was evident that no delivery attempt had even been made. Despite this, they refused to issue a refund until I demanded proof of posting. In conclusion, it's crucial to request PROOF of POSTING once the order has been marked as dispatched.

4 mars 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Awful company for refunds/returns!

Awful company - never got a refund even though item was tracked and signed for - so was returned. Company said they didn’t receive it.

So just lost out on £50 for a jumper and £4.95 postage!!

Update to say that the company have replied to say they have not got proof of return - I’ve sent photos of proof of return and I paid to have it tracked and signed for. Trust pilot approved this review as I had to send evidence.

Avoid. Avoid. Avoid.

18 octobre 2023
Logo de HAUS OF DECK

Réponse de HAUS OF DECK

Hi Megan!
Thank you for providing your order number today (1st November 2023) to allow us to look into this for you - Trustpilot approved your review based on the fact you had made an order with us and provided the order number so we could identify you. The contents of your review were not approved by Trustpilot and it is misleading to suggest so.

We can see emails with information from you on 14th and 20th of October confirming your return package was not returned to us nor was it tracked or signed for. We have never received a return package from you and the tracking number you provided to us was 0212-8A9B-026A-1C1F , which shows the package has not been delivered so unfortunately you are incorrect to say it was tracked and signed for which is extremely disappointing. Further we have never received any photos from you so again this is incorrect.

The content of your review is not accurate and is actually misleading which is disappointing for us to see. We would encourage you to be honest with your reviews and conduct going forward as it isn't fair on small businesses.

Noté 5 sur 5 étoiles

I’ve just received my green knit cami…

I’ve just received my green knit cami dress which I ordered after previously ordering the lilac dress and I’m blown away by the quality of both. Will be ordering some jewellery for my sister at Christmas as I’ve heard good things about it too.xx

9 septembre 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

I had so many compliments on the floral…

I had so many compliments on the floral summer dress on holiday. I’ve a larger bust and they were very helpful within my sizing query so I sized up! The little white button loops stretch but I didn’t want them all stretched across as if it was too tight so sizing up stopped that happening.

4 mai 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Do not buy from!

Do not buy from! Retuning clothes is a pain! You have to request to return for which they take several days and chaser emails to reply to. Then you have to pay for your own return and tracked at that. They have received my package but are saying they have not received it and will not refund me £200. Avoid!!!

2 février 2023
Avis spontané
Logo de HAUS OF DECK

Réponse de HAUS OF DECK

Hi Emma!
Unfortunately as a small business we are unable to offer free returns and many larger companies no longer offer free returns either so it is a changing landscape due to costs.

Looking into this I can see unfortunately we have never received a return package from you and upon checking the tracking you provided for your package (02107150451D77F6) it was not sent on a tracked service and only says "awaiting delivery" so it is incorrect to say we received it.

We do advise that all returns are sent using a tracked service and anything lost or damaged is the responsibility of the customer who sent the package. I can see we recommended you contact Royal Mail so they could look into the location of your package and help you out.

Noté 5 sur 5 étoiles

Princess Diana Vibes

Received the green stripey jumper and it is very oversized (I’m a uk 8) which is exactly what I wanted so I’m real happy :) it’s giving me princess diana vibes in my leggings and I love it. So cosy! Ordered it on Friday and received on Tuesday so quick! Compared to the mango order which took 2 weeks to arrive lol the bonus of shopping with a small brand really! Please bring the jumper out in more colours and I will buy every single one!!! Xxxx

10 mars 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Quality of the pink jumper and lilac…

Quality of the pink jumper and lilac dress is super. Bought 2 sizes of the dress and kept the smaller size, returned the larger size and got refund in about a week or so so no issues. You have to pay for returns as they’re a small business but even the bigger brands are charging for returns now and id rather support these ladies

18 janvier 2023
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus