Little Booteek Limited Avis 

258
•
TrustScore 3 sur 5

3,1

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered 3 items. One item gave a 2-3 week dispatch time and 2 items gave a 3-4 week dispatch time. It is now 6.5 weeks and no dispatch. I have emailed and messaged via messenger on numerous occasio... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I have ordered several mystery boxes from Little Booteek ltd & they are always brilliant value for money. I also ordered a coat for my wife & she loves it. Postage times can vary but if you check... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Always had positive experiences with ordering from Little Booteek. I've ordered many times over the years and rarely had any problems at all. Any issues that did occur —mostly stock related outside th... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Brilliant! I love everything about little booteek because well there is so much to love, loads of gorgeous items permanently in stock as well as chooseday items where every week there's something new,... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de vêtements
  2. Magasin de sacs
  3. Magasin de vêtements pour enfants
  4. Magasin de vêtements pour femmes

Informations provenant de diverses sources externes

Alternative fashion at affordable prices. Branded items and unique items unavailable elsewhere.


Coordonnées de contact

3,1

Moyen

TrustScore 3 sur 5

258 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,1

Tous les avis

(258)

1 avis reçu au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Amazing company!

Absolutely love this company!
A small business with so many quirky, amazing items!

I’ve ordered mystery boxes and many bottles of Inflashy hair dye from this company. The mystery boxes were so fun and the hair dye is incredible 🥰

22 avril 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Lovely people and great service

I’ve been buying from little booteek for years, the service has always been amazing and they're very helpful. I’ve recommended then to friends a few times and will do again

15 mars 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Amazing products

Amazing products, lots of offers for everyone, including mystery boxes! Friendly and understanding staff and never had an issue with quality of items!

1 juin 2022
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Definitely recommend

I absolutely love this company. I've ordered from them so many times. If ever I have a question they're good at replying. I honestly say 10/10 and I don't actually leave reviews. Lead time is good.

16 mars 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Bought a lovely moon phase plant pot…

Bought a lovely moon phase plant pot and the the delivery time was as advertised, quality of the product and customer service was been excellent. Would definitely recommend thembro friends & family and I will be using their site againin the future.

24 février 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Brill!

I've bought from here a few times and they have been excellent! Definitely recommend and will buy from again! Thanks ❤️

17 décembre 2022
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Fantastic service

Fantastic service, I get monthly trick or treat boxes and the service has been fantastic. Always friendly and helpful, great value for money

22 avril 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

She-Ra pyjamas

Great communication in regards to my order. (which I had managed to muck up.) Carol emailed me direct to sort it out and it was a quick and easy process. Would definitely order again from this company.

31 mai 2022
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Love this company

Love this company. The selection they have available is amazing. Affordable prices and a general community feel and spirit.

22 avril 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Amazing!!

Where to start?
Very easy to use the website and easy to contact if need help with anything.
Staff are so lovely and helpful!
Everything is reasonably priced and a lot to choose from!!

5 mai 2022
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Great experience

Great experience, great customer service. I love the products too.

Talked throughout buying. Keeping me up to date with processing

20 avril 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Amazing service and products

I am blown away by Little Booteek’s exceptional customer service and high-quality products. The website is easy to navigate, and my items arrived quickly and in perfect condition. Highly recommend!!

20 avril 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible comms

Very long delivery times, very bad communication, item was bad quality, took a hell of a lot of emails, back and forth and eventually a PayPal dispute to get the refund on my returns. (Which were sent and delivered close to a month ago)
All in all about 2 months from placing the order to getting my (begrudged) refund.
AVOID!

20 mars 2023
Avis spontané
Logo de Little Booteek Limited

Réponse de Little Booteek Limited

Hi Emma, really sorry about your whole experience. Unfortunately I have been going through a move of premises, which has been incredibly lengthy, especially as I did it all myself. Trying to keep up with orders and everything else the business entails alone was incredibly hard, but unfortunately something I had to do. I cant just stop taking orders unfortunately as I have bills to pay and children to feed.
Your return was unfortunately caught up in the move, but once realised that we did have it back, you were immediately refunded.
Im sorry it took so long to resolve for you and can see from the email exchanges between yourself and Roxy that it was much more long winded than it needed to be.
Roxy only joined us in January and unfortunately was still not quite up to speed when having to take over the queries, so it wasnt as smooth as it should have been.
I hope you accept my apology x

Noté 3 sur 5 étoiles

Nightmare before Christmas mystery box

I ordered a nightmare before Christmas mystery box which cost £54.99. This item had a 3-4 week delivery time I ordered it on 30/12/22 and received it on 24/2/23. This order had 5 items: 2 vest top style tops, a thin acrylic wool tunic and a PJ top. These items were all in plastic packaging. The last item was a Jack skellington hoodie. This item was loose in the bag and did not have any exterior packaging. Neck label was cut out. Made from a thin polyester material with a plastic emblem on the front.

24 février 2023
Avis spontané
Logo de Little Booteek Limited

Réponse de Little Booteek Limited

Hi Hannah,

Thanks for your review. Im sorry you were unhappy with the mystery items. Mysteries are always a gamble as to whether it fits the persons taste.
All branded items are provided in plastic bags by the brand themselves. We are not involved in the packaging of those.
Our own items made in house, are free from plastic bags.
The Jack Skellington Hoody was a 52% Ringspun cotton, 48% Polyester blend with a high quality DTF print on it.

Noté 1 sur 5 étoiles

Warning

Warning

Littlebooteek

Order a tester dress 14th August 2022

6-8 weeks delivery

On the 6th November told they were held up in customs

30th November I'm told will be posted next week

9th December I asked if they had been posted and told they were on their way

4th January 2023 asked for an update. Just given their email address
So I emailed them. Gave them a deadline of 5pm today.

5th January 2023
5pm came and went ... no reply
So filed a claim with PayPal and received my refund.
Left her groups and blocked her on messenger.

This is a beware post

Edit...

I have never received the item, so the last part of your reply is not relevant

5 janvier 2023
Logo de Little Booteek Limited

Réponse de Little Booteek Limited

Hi Sam,
As you have stated, you ordered a tester item. These are not guaranteed with any specific dispatch date, which we are very clear on when ordering.
As a "tester" you are ordering a concept of a design, an item which has to be totally designed and made from scratch and can take a number of months to complete. Tester items have to be checked, and then put right in manufacture if anything is awry, hence why it can take so long. Again, something we are very clear about.

I will however apologise for the lack of communication. Unfortunately our new admin was not up to scratch and needed more training and support. This has now been rectified.

Your dress was dispatched when we advised back in December. We have since had confirmation from Royal Mail that you did indeed receive this. As such, we would usually ask for payment to be made. But due to your experience, we will not pursue this on this occasion.

Many thanks

Noté 1 sur 5 étoiles

Spoke to like I'm stupid when I…

Spoke to like I'm stupid when I emailed. I paid for items then change prices. Apparently I have to watch a video on how to order. Yet when I order, checkout I paid what it said. Got a refund but I won't be told I'm wasting admin time

22 mars 2021
Avis spontané
Logo de Little Booteek Limited

Réponse de Little Booteek Limited

Hi Hayley, we have tried to assist you multiple times on this matter. I myself gave you the instructions to check out, my colleague then directed you to the instruction video to help. You checked out with your order, but did not pay the right amount. We have not changed any price on you at all, but we cannot send out an order when you have only paid £1 for it and not the amount that was agreed in the first instance. We have bills to pay and children to feed and would soon be out of business if we sent out items that are not paid for.

My colleague Karen contacted you after you placed the order to arrange for the balance of this to be paid so that we can get the order out to you, you then decided to cancel as you do not wish to actually pay for it.

Leaving us a negative review is pretty disappointing when all we have done is try to assist you and ask you to actually pay for your goods so that we can dispatch them. Not really a poor service is it when all we want is payment for the order?

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus