MY Getaways Avis 

50
•
TrustScore 4 sur 5

4,1

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent location, short walk to beach town centre etc. Easy check in. Room comfortable and clean. Good room facilities especially complimentary drinks in mini fridge.

L'entreprise a répondu

Noté 4 sur 5 étoiles

Lots of positives ...clean neat and tidy. within easy reach of beach, shops, transport. Car parking is a real bonus. Fixtures and fittings all modern and working. Proximity of owner made arrival... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

1 Green Mews - 18th to 20th September We were a party of 4 down for a weekend in Brighton to celebrate my brother-in-laws 60th birthday, I was initially looking for accommodation in Brighton with a... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

I stayed in 2 flats in Brighton over 5 weeks. TERRIBLE experience due to mistakes by management office in Hove, under-staffing (I heard direct complaints from the staff themselves), accommodation NOT... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Logement meublé
  2. aussi dans
  3. Agence de location de maisons de vacances
  4. Appartement de location de vacances
  5. Location de vacances
  6. Maison de vacances
  7. Service d'hébergement de vacances

Écrit par l'entreprise

For Guests - We started My Getaways in 2015 with one property and a simple idea: make booking a holiday home in Sussex as easy and reliable as it should be. Ten years on, we manage over 100 properties across the county and welcomed 30,000 guests last year. We built our own booking and property management technology from scratch, which means everything from your initial search to your check-in runs on systems we designed and control. No third-party glitches, no finger-pointing when something needs sorting. Sussex is our home. We know these properties, we know these areas, and we genuinely care that you have a great stay. That is why so many of our guests come back year after year. For Owners - My Getaways has been managing holiday properties in Sussex since 2015. We now look after over 100 homes and handle around 30,000 guest stays a year, making us the largest holiday letting provider in the county. What sets us apart is our technology. We built our own property management and owner reporting platform, so you get real visibility of your bookings, income and property performance without chasing us for information. We have been through the good times and the harder ones, including Covid, and our owners stayed with us because they trusted us to look after their homes and their income. We were named Sussex Medium Business of the Year in 2024, but the measure we are most proud of is the long-term relationships we have with the people who trust us with their properties.


Coordonnées de contact

4,1

Bien

TrustScore 4 sur 5

50 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de plus d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,1

Tous les avis

(50)

32 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Perfect!

Stayed for a night in this beautifully presented accommodation. Perfect for a couple. Very homely, everything you need for a short stay. Lovely courtyard and little touches across the property. Will return!

24 juillet 2026
Avis spontané
Logo de MY Getaways

Réponse de MY Getaways

Thanks for your review Vicky, glad you enjoyed your stay & our team were able to help quickly. Look forward to welcoming you back to a My Getaways property in the future. Always book direct for the best rates.

Noté 5 sur 5 étoiles

Das Gesamtpaket in der Wohnung und…

Das Gesamtpaket in der Wohnung und Brighton. Sehr schön gelegene, saubere, gut eingerichtete und große Wohnung.

3 août 2026
Avis spontané
Logo de MY Getaways

Réponse de MY Getaways

Vielen Dank für diese wunderbare Bewertung! Es freut uns sehr, dass Ihnen die Wohnung und Brighton so gut gefallen haben. Lage, Sauberkeit und Ausstattung liegen uns besonders am Herzen, daher ist Ihr Lob für unser Team eine schöne Bestätigung. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße, das My Getaways Team

Noté 5 sur 5 étoiles

I just had a great stay...

I just had a great stay in one of their apartments in the city center. Spacious and modern in safe surroundings. When I had a problem with the water their team was helpful and solved it quickly. My best recommendations.

8 juin 2026
Avis spontané
Logo de MY Getaways

Réponse de MY Getaways

Thanks for your review Jannich, glad you enjoyed your stay & our team were able to help quickly. Look forward to welcoming you back to a My Getaways property in the future. Always book direct for the best rates.

Noté 1 sur 5 étoiles

Water Cabin sulphur smell - sewage pump outs below

I recently booked a 30-day stay in the Water Cabin at the marina. Unfortunately, my experience was extremely disappointing due to several serious issues that were not disclosed before booking.

Firstly, there is no central heating in the property, which was never mentioned in the listing. One of the windows also did not close properly.

More concerning, however, was a strong sulphur smell entering the cabin. When I initially raised this with the company, I was told it was simply “sea air.” Having grown up in Brighton, I knew this was not the case. I was then told it might be due to dredging from low tides, even though it was not low tide at the time.

After multiple emails, someone was finally sent to investigate, and it was confirmed that the smell was coming from weekly sewage pump-outs in the marina directly below the accommodation. These pump-outs occur every Monday. This information was never disclosed prior to booking.

Due to the smell and the potential health and safety concerns, I felt I could not continue staying there and left the property on Monday 9th March. In total, I stayed only 7.5 days of the 30-day booking.

I requested a full refund and reasonable compensation given the undisclosed sewage pump-outs, the potential health risks, and the overall nuisance caused. At the very least, I expected a refund for the unused portion of the stay (22.5 days).

However, the company declined my request entirely and has refused to resolve the matter amicably. Their communication throughout this process has been dismissive and unhelpful.

It is deeply concerning that guests are not informed that sewage pump-outs take place directly beneath the accommodation every week. I believe transparency about something like this is essential so that guests can make an informed decision before booking.

Based on my experience, I would encourage others to carefully consider this before choosing to book with this company who clearly lack any sort of integrity.

9 mars 2026
Avis spontané
Logo de MY Getaways

Réponse de MY Getaways

Dear Crystal, thank you for your feedback. We take all guest concerns seriously and respond to each point you have raised.

Heating: The Water Cabin is equipped with high-specification plug-in radiators, which are clearly reflected in the property listing. We acknowledge you raised a concern during your stay. An additional heater was provided promptly, and you confirmed to us directly that the heating was "much better" shortly afterwards.

Window: A bathroom window required attention and was repaired promptly following your report.

The odour: Our team attended the property the same day you reported the smell on 9 March and investigated thoroughly. We then engaged directly with Brighton Marina management, who provided written confirmation that the source was intermittent vapour from marina pump-out vents — standard infrastructure within a working marina. This confirmation was shared with you in full. We would respectfully clarify that Brighton Marina's own written communication does not describe the operations as sewage pump-outs, and we would encourage accuracy when characterising what was confirmed in writing.

Throughout your 30-day booking, My Getaways attended the property on multiple occasions in response to every concern you raised. We do not recognise the characterisation of our communication as dismissive — we have responded comprehensively at every stage.

We have addressed your concerns in full through direct correspondence. Should you wish to discuss anything further or that you havnt covered in your review please contact us at hello@mygetaways.co.uk.

My Getaways Support Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Not to be trusted

This is a paid for review by a fake account. This company may not be at all trustworthy.

10 février 2026
Avis spontané
Logo de MY Getaways

Réponse de MY Getaways

We have no record of you staying with us David & do not understand your comments. Feel free to reach out to us at hello@mygetaways.co.uk if you have a complaint t make

Noté 2 sur 5 étoiles

We stayed at A Stones Throw in…

We stayed at A Stones Throw in Brighton, which had a great location. Unfortunately, the exterior and hallway were dirty and felt unwelcoming. The bathroom had broken tiles, which we later found out were due to a plumbing issue. The dishwasher didn’t work, and there was an awful smell coming from the fridge—inside we even discovered dead fruit flies. Flies were also present throughout the property. We had to pay a damage fee just in case, but there were already numerous stains and burn marks on the carpets and walls. It’s frustrating to be charged these fees when it’s clear that damage from previous guests hasn’t been fixed. After contacting customer service once we returned home, they were unhelpful and unfriendly, saying it was because we hadn’t reported the problems during our stay. We chose not to do so because we didn’t want to waste our short time there dealing with issues. Be aware—if you have problems, they won’t help.

31 janvier 2026
Avis spontané
Logo de MY Getaways

Réponse de MY Getaways

Dear Kayleigh, Thank you for taking the time to share your experience, though we are truly sorry it wasn't the stay you deserved.

All of our properties undergo a recorded pre-check-in inspection, and we are disappointed that the issues you encountered were not picked up prior to your arrival. We always encourage guests to report any concerns as soon as they are found so that we have the opportunity to put things right as quickly as possible. Had you let us know during your stay, we would have done everything in our power to resolve these issues for you.

Regarding the damage deposit, we make no apology for this. Unlike a hotel which is manned around the clock, our properties are privately owned and unmanaged on site. The deposit exists to protect our owners' homes and ensure that any damages caused during a stay can be fairly addressed. This is standard practice and something we stand firmly behind.

We do acknowledge that our post-stay customer service response could have been handled with greater care, and we will be using your feedback to ensure our team responds with more understanding in future.

Noté 1 sur 5 étoiles

Misleading communications re deposits

I had a really disappointing experience with My Getaways due to a misleading damages deposit process. All communication before arrival led me to believe I would be paying a £500 fully refundable deposit. However, the actual payment link presented a large, prominent button for a £50 non-refundable waiver that hadn’t been mentioned clearly in the pre-arrival email, while the refundable option was hidden as a small link at the bottom. This design makes it very easy to select the wrong option unintentionally — something the CMA warns against as a “dark pattern.” Despite explaining this and the fact we left the property in perfect condition, My Getaways refused to refund the £50. Others should be aware of this before booking, as the process is not as transparent as it appears and is very misleading. I made a formal complaint but they wouldn't budge. I would definitely not use them again. Customer service at it's worst.

8 décembre 2025
Avis spontané
Logo de MY Getaways

Réponse de MY Getaways

Dear Brightongal - Thank you for taking the time to share your feedback. We are genuinely sorry to hear that your experience with our damages deposit process left you feeling misled and that is never our intention. We take this kind of concern very seriously.

We want every guest to feel fully informed and confident throughout the booking journey, and we appreciate you flagging the clarity of our pre-arrival communications as an area for review.

We do want to be clear that we will never apologise for requesting a damages deposit from our guests. This is in place to protect our property owners. Unlike hotels, our properties are not staffed with a manned reception and we rely on deposits and the goodwill of our guests to ensure properties are left in good condition after each stay. We are pleased to say that in 99% of cases, deposits are returned in full following check-out and it is rare for us to make any deduction.

We understand that a £500 deposit can feel like a significant upfront cost, which is why we offer an alternative in our My Cover option, a smaller non-refundable indemnity waiver for guests who prefer it. Both options are clearly communicated before booking, on booking confirmation and again before check-in, in line with standard practice across the short-term rental sector.

We wish you well.

Noté 1 sur 5 étoiles

Stay protection scam

I had a lovely stay in one of the properties this company manages, booked through AirBnb. As I was traveling with two toddlers, I had taken out the damage waiver protection and paid an additional £50 to cover any accidental damage.

Unfortunately, a lamp broke and I was billed £30 for the lamp. I explained I had taken out the damage protection, apologised for the damage, and I was told the lamp wasn't covered as it was "deliberate damage," not accidental. I asked for evidence to support the claim that three adults traveling with toddlers would deliberately damage just one lamp, and heard nothing.

I have over 35 stays with AirBnb and this experience tells me that this is a management company looking to squeeze pennies out of guests by making false promises of selling insurance which they then refuse to honour the terms of.

Very disappointing.

28 novembre 2025
Avis spontané
Logo de MY Getaways

Réponse de MY Getaways

Thank you for your review and we are pleased you enjoyed your stay overall.

We are sorry to hear you were disappointed with the outcome of your My Cover claim. My Cover is designed to protect guests against accidental damage and we are committed to applying its terms fairly and consistently for all guests.

All claims are assessed in line with the terms and conditions of My Cover, which clearly set out what constitutes accidental damage and what falls outside of cover. The decision made in your case was reached in accordance with those terms following assessment of the damage reported.

We would never make a claim of deliberate damage without good reason and we stand by the decision made by our team in this instance.

We appreciate you sharing your feedback and wish you well with your future travels.

Noté 5 sur 5 étoiles

Highly recommend

Highly recommend, 5 star cleaning, comfort and fully equipped kitchen. Comunication with My getaways was always amazing and received help I need in short time 😊

28 novembre 2025
Avis spontané
Logo de MY Getaways

Réponse de MY Getaways

Thanks for your kind review Elena, we look forward to welcoming you back to a My Getaways property again in the future. Always book direct for the best rates

Noté 1 sur 5 étoiles

They ruined my Christmas holiday

I am from USA and booked a home in UK for 6 day for Christmas. 20 days before my stay they cancelled the stay. I received nothing for my troubles. This is the worst company and they ruined my Christmas holiday.

30 novembre 2025
Avis spontané
Logo de MY Getaways

Réponse de MY Getaways

Thank you for your review. We are truly sorry to hear that your Christmas plans were disrupted and we understand how disappointing this must have been, particularly having travelled from the USA and planned your holiday so far in advance.

Property cancellations are something we take extremely seriously and they are never made without good reason. On very rare occasions, circumstances outside of our control as a management company can make a property unavailable, and when this happens we do everything we can to communicate this to guests as quickly as possible and ensure any payments made are refunded in full.

We are sorry that on this occasion the experience fell short of what you deserved and we wish you well.

Noté 5 sur 5 étoiles

Amazing location right in the centre of Brighton

We had a great weekend stay in City Heights. Amazing location in the centre of most of Brightons attractions, shops and restaurants. The accommodation was well stocked with some nice features and extras (including a few coffee/tea sachets, sugar and things like washing up liquid).
My Getaways were really good especially with communication after booking with texts and emails so we knew clearly what we had to do.
Highly recommend this company!

29 novembre 2025
Avis spontané
Logo de MY Getaways

Réponse de MY Getaways

Thanks for your kind review Darren, we look forward to welcoming you back to a My Getaways property again in the future. Always book direct for the best rates

Noté 1 sur 5 étoiles

Never again.

We stayed as a group of seven in a Brighton apartment (1–4 August) and had a terrible experience. The hot water didn’t work for the entire three nights. Despite reporting it immediately, nothing was fixed. Instead, we were told to walk 13 minutes to another property just to shower, completely impractical and disruptive for seven people.

On top of this, the apartment was dirty (oven full of congealed fat, mould on window sills), unbearably hot (two bedrooms with sealed windows, only one tiny fan), and noisy (an alarm went off during the night). The WiFi also stopped working on the first night and never came back.

We paid for a premium property but ended up with cold showers, broken amenities, sleepless nights and dismissive service. Offering 10% off a future stay is insulting when we’ll never book here again.

Avoid MyGetAways — this was one of the worst accommodation experiences we’ve ever had.

3 août 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Horrendous – no hot water, dirty and uncomfortable

We stayed at MyGetAways Brighton apartments from 1st–4th August (3 nights) with a group of seven, and unfortunately, our experience was extremely disappointing.
• There was no hot water at all throughout the entire stay, which was completely unacceptable.
• An alarm hidden inside a cupboard went off three separate times in the middle of the night, waking us all up.
• The apartment was unclean and smelly on arrival. The fridge reeked of old, mouldy food, and the oven was filthy with dirty trays left inside.
• To make matters worse, many of the windows wouldn’t open even slightly, meaning we couldn’t get any fresh air into the property.

For the price we paid, the standard was shockingly poor. We would not recommend MyGetAways Brighton apartments to anyone looking for a comfortable or hygienic stay.

1 août 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

AVOID AT ALL COSTS

We booked one of the MyGetAways Brighton apartments for a group of seven from Friday to Monday (1st–4th August), and the stay was extremely disappointing from start to finish. The biggest issue was that the apartment had no hot water at all for the entire three nights we were there.
We reported the problem straight away, but nothing was ever resolved. Instead, we were told we could walk 13 minutes to another property to shower. This was their “solution” for the whole weekend—seven women having to trek across town, often late at night, to use a bathroom. It was completely impractical and ruined our plans. A handyman came twice but couldn’t fix it, and at no point were we offered alternative accommodation.
Not having hot water is unacceptable in any rental, let alone one advertised as a “premium” apartment. The lack of urgency or care from the team only made matters worse.

On top of that, there were multiple other problems:
-The oven was filthy, with trays of old grease left behind.
-Two of the bedrooms had sealed windows, so with the hot weather the rooms became unbearable to sleep in. There was only one tiny fan for the whole flat.
-Mould was visible on every window sill in every room.
-The en-suite plumbing was so loud that it couldn’t be used at night.
-An alarm in one of the cupboards randomly went off multiple times on Sunday night, waking us all up.
-The WiFi stopped working on Friday evening and never worked again despite us trying to reset it.

Altogether, the property fell far short of the standard advertised. We paid for a clean, fully functional apartment and instead got no hot water, broken amenities, and extremely poor communication from the company.
To make matters worse, the only “compensation” offered was 10% off a future booking—completely useless, as we would never stay with them again.
If you’re considering booking with MyGetAways, I’d strongly advise looking elsewhere.

1 août 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Small Claims Court involved

I am referring to my previous review relating to Dorset Green 2. Although I had been assured twice that my complaints and requests for refund had been passed on to 'the office', I did not receive a reply. I am obviously being ignored. Therefore, I am in the process of making a claim to the small claims court.
I hope my experience will at least help that other people will consider other accommodation providers and be saved from having their holidays ruined.

9 mars 2026
Avis spontané
Logo de MY Getaways

Réponse de MY Getaways

Thank you for your review. We are sorry to hear you feel your complaint was not followed up on and we understand how frustrating that can be.

We note that you have advised you are in the process of making a claim through the small claims court. As this matter is now the subject of potential legal proceedings, it would not be appropriate for us to discuss the details publicly at this stage.

We wish you well.

Noté 1 sur 5 étoiles

No hot water for three days and zero compensation

I’m reviewing on behalf of a group of seven guests who stayed in one of the MyGetAways Brighton apartments from Friday to Monday (3 nights) from 1-4th August. Unfortunately, our experience was severely impacted by a number of issues, the most serious being the complete lack of hot water throughout the duration of our stay.

Upon arrival, we discovered and reported there was no hot water in the apartment. After waiting for the issue to be fixed (unsuccessfully for some hours) we were offered the use of another property—a 13-minute walk away—to shower for a few hours for the entire duration of the stay (4 days, 3 nights) While this may have seemed like a solution, it was a significant inconvenience, especially as it was dark and there were 7 women who all needed to wash and dry long hair.

Dispute a handyman visiting twice during the three day period, the issue was never fixed, no alternative accommodation was offered and of our plans were disrupted all weekend.

Hot water is a basic and essential human need, and not providing it is a failure to meet even the most fundamental accommodation standards—especially in a property advertised as a ‘premium’ short-term stay.

The lack of urgency, sympathy, or effective resolution from the MyGetAways team only made the situation worse.

In addition to the hot water issue, we encountered the following problems:

- The oven was filthy, with an entire tray of congealed fat left inside.
- Two of the rooms had windows that could not be opened, resulting in unbearable heat throughout the night, especially given the warm weather.
- There was one small fan - a fan should be provided in each room over the summer months, particularly given the window issues aforementioned.
- There was significant mould in all rooms on all window sills.
- The en-suite plumbing was unbearably loud anytime you’d use on the toilet or run any water, which meant it couldn’t be used at all overnight.
- There was an alarm in the cupboard of the second room, which went off multiple times on Sunday night, waking everyone in the apartment.
- The WiFi stopped working entirely on Friday evening, and despite continually resetting, never resumed functionality, leaving us without connection for the remainder of the weekend.

These issues collectively amounted to false advertising—we did not receive the standard or experience promised in the listing. We paid for a fully functioning, comfortable apartment and instead endured cold showers, poor cleanliness, broken amenities and dismissive communication.

After all of this, MyGetAways only offered 10% of my next purchase with them. This is completely unacceptable, not least because I will never be booking with them again.

1 août 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Urging you to avoid!

I don’t usually write negative reviews, but after my family’s experience with My Getaways, I feel it’s important to warn others. Before booking, I would strongly recommend reading through the many similar complaints on Trustpilot — our experience unfortunately matches them closely.

My family recently rented a holiday flat in Brighton through this company. The photos and description on the website made it look modern, clean, and welcoming. However, when they arrived, the reality was completely different. The flat was in a shocking state: it was damp, smelled strongly of mould, and was visibly dirty to the point of being uninhabitable. It bore no resemblance to the property advertised online.

Naturally, they contacted My Getaways immediately, assuming there must have been some mistake. Instead of acknowledging the condition of the flat, the company flatly refused to provide a refund or even offer alternative accommodation. In an attempt to find a reasonable solution, my family suggested that a cleaner be sent so the property might at least be usable. Even this compromise was rejected.

The result was my family had to find alternative accomodation, and has still not received refund from My Getaways or acknowledgment that the holiday letting was not as advertised, and not fit for purpose.

Brighton is full of wonderful holiday rentals managed by professional, customer-focused companies. Unfortunately, based on this experience and the recurring pattern of reviews from others, My Getaways appears to operate in a way that misleads customers and offers no accountability when things go wrong.

I would strongly advise anyone considering them to look elsewhere.

1 août 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

We booked an appartment in Peacehaven

We booked an appartment in Peacehaven. On the day we arrived, after 3 h waiting, they told us, the reservation was cancelled without a reason. Terrible! We have a baby and two children with us. Also the money is gone and we get noch answer. I think we will go to a lawyer in germany. This is not acceptable and ruined our holdays completely.

12 août 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

NOT AS ADVERTISED/Short-Staffed

I stayed in 2 flats in Brighton over 5 weeks. TERRIBLE experience due to mistakes by management office in Hove, under-staffing (I heard direct complaints from the staff themselves), accommodation NOT as advertised -- e.g. 2/19 Lwr Rock Gdns had NO view for the cats (privacy film on all windows) & NO WI-FI for 12 days! I had to move out because the latter was URGENT for me. ALSO THEY KEPT MY DEPOSIT FOR THE 1ST FLAT WHERE THERE WERE NO DAMAGES! I am taking them to Court about this. DO NOT TRUST THIS COMPANY!

4 avril 2025
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus