Petsies Avis 

295
•
TrustScore 4 sur 5

3,8

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

My whole experience with Petsies was excellent from start to finish. After losing my dog, Pixie, I ordered a plushie replica. The likeness to my old friend is exceptional. Every strand of her coat wa... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Let me start off w/saying I haven't actually received my product yet, so I will update this post once received. However, I was contacted 3 times with detailed questions about the 6 pics I sent. They... Voir plus

Noté 2 sur 5 étoiles

I ordered a golf club cover head of our chocolate lab for my husband as a birthday gift, and when it came it looked absolutely nothing like a chocolate lab at all. It was white and brown spotted and l... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered the replica stuff animal doll because my baby just passed away, sent them tons of pictures, got it yesterday and it didnt look like my dog at all, the only think thats look the same is the c... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Fabricant de jouets

Écrit par l'entreprise

Custom stuffed animals of your pets! Petsies makes custom pet keepsakes for any pet, including Custom Plushies, Pillows, Blankets, Figurines, Pajamas, and more!


Coordonnées de contact

3,8

Bien

TrustScore 4 sur 5

295 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,8

Tous les avis

(295)

26 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Perfect

I am still awaiting my Petsie plush but the photos of its competition are perfect. Customer service was great. Responded quickly with a change I needed. I am really looking forward to seeing it in person.

22 décembre 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

WASTE OF TIME!! Waited a couple of months just to get a…

Waited a couple of months just to get a stuffed animal that didn't look anything like my dog. My wife videoed me opening the box with two friends. You don't want to see it. Everyone, mostly myself was in utter disbelief. I was able to get my money back and they never kept their promise to send a pillow with my dog on it to make up for their mistake. I just wanted what I paid for and got scammed. Time wasted and at least after 3 month they refunded my money. But in all that time wasted!

3 septembre 2024
Avis spontané
Logo de Petsies

Réponse de Petsies

We are very sorry that you were unhappy with the plush you received. We did offer you some solutions to make it right, such as minor adjustments through our Alteration Specialist. We were unable to provide a remake of the plush as it was already at the smallest size we have available. Because you were so unhappy, we did allow you to return the plush for a refund outside of our policy at that time. We are just now seeing that you responded to us about the complimentary pillow and our system did not alert us, we apologize about that. We would be happy to move forward with this pillow for you asap and one of our team members will be reaching out to you regarding this as soon as possible.

Noté 1 sur 5 étoiles

Would not recommend

Our Shih Tzu passed away so I ordered a Petsie as a way to remember him. They emailed me asking for more photos than the original 4 requested on the order form and I sent 10-15 additional photos. They got the colours right but the face looks like a really rough Shih Tzu. I at least expected it to look like a Shih Tzu, the rest would have been bonus but they greatly failed at capturing a Shih Tzu face. A correction is $75USD which I will not be paying on top of the $200USD+ so this is going in the live and learn bucket.

2 janvier 2025
Avis spontané
Logo de Petsies

Réponse de Petsies

Hi Emilie,
I'm so sorry about your precious Youky passing away! And I'm sorry you feel that we didn't hit the mark on your Petsie. Our goal is to always make something that you are happy with, and that honors your pet's memory.

I don't see any emails from you as of now, so if you haven't yet, please email our team at support@mypetsies.com so we can help you out!

We do have a return policy which you can see here: https://mypetsies.com/craftsmanship-promise/

We'd love to help you out - please write into our team!
-The Petsies Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Don’t waste your money

Don’t waste your money to get a product over $250 to be disappointed. My box arrived damaged and the plush was not wrapped. I had a proof and the image from a distance looked ok and when it arrived i cried. Not crying about the resemblance but cried how sloopy and choppy the checks were. Hard to tell when the face is white in that part. They have poor customer service and said that I should have asked for a close up shot and we don’t do refunds. That plush has been sitting in the box since I received it. HUGE disappointment and would not recommend them.

14 décembre 2024
Avis spontané
Logo de Petsies

Réponse de Petsies

Hi Lucy,

I’m sorry you were disappointed with your Petsie. When the boxes leave our HQ, I can assure you they’re all in great condition. We unfortunately don’t have control over where the postal service stores the boxes, or if they put heavier boxes on top of the Petsies ones. Thankfully, the plushies are soft and can handle a bit of pressure!

Looking into your order, I see that you got a sneak peek upgrade and since you saw photos of the plush and approved it, we aren’t able to provide a refund. However, we do have a “plush hospital” where you can send your plushie back to us and we can make minor alterations for you.

If you can please continue emailing our team to let us know exactly what is bothering you about the face and cheeks, our designers will likely be able to fix it for you.
-The Petsies Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Don't waist your money

They definitely should not be charging $200 for what they send out! I had to send my petsie back in for repairs adding another $30 to the cost. My cat had a very thin long nose and what they originally sent was a normal size cat nose. There response was they did give it a longer than normal nose but I can send it back and the can take some stuffing out. Once they were done they sent a picture saying that was all they could do. I'm very disappointed and will never use petsies again.

20 novembre 2024
Avis spontané
Logo de Petsies

Réponse de Petsies

Hi Beth,

I am so sorry and also surprised to read this review. After you received your Petsie, you did reach out to our team about the snout. We are able to make alterations to Petsies in our ‘plush hospital’, so we offered this option to you and you agreed to send the plush back for one of our designers to touch it up for you.

Once she made the changes, we sent you photos of the Petsie which you saw and approved before it was sent back out to you. Had you still not been happy with the Petsie, we wish you would’ve let our team know when you received the photos, and we would’ve been happy to make additional changes for you.

Please email our team back if you have any additional questions or concerns about your Petsie.

Noté 1 sur 5 étoiles

This was so upsetting very disappointed…

This was so upsetting very disappointed and want my refund back! I waited 2 months to be charged 80 for a small magnet with basically 2 cotton balls glued to it. Super crappy never again!!!!!!!

23 octobre 2024
Avis spontané
Logo de Petsies

Réponse de Petsies

Hi there,
I am so sorry you aren't happy with your Petsies Magnet and that you don't think it's a good representation of your dog.

I do see that you've been in contact with our Customer Service team, and we are happy to offer you either a free Photo Blanket or Pillow to make this right for you. Both of these products would have your pet's image printed directly onto them, so we hope one of those would be a keepsake you are happy with.

Please continue talking to Kaylee from our team so we can get you a Blanket ordered as soon as possible.
-The Petsies Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Customer service could not have been…

Customer service could not have been worse. I paid nearly $400 upfront for a custom stuffed animal of a recently-deceased pet and submitted half a dozen photos, carefully curated to show all the pertinent details and angles of the animal.
I would have paid more but for a coupon, which I believe is the critical aspect to the remainder of the interaction: since I suspect many others also utilized the coupon in anticipation of a holiday-season gift, the company was trying to find ways to spread out their production timelines.
In my case, they sent an email asking for a picture of the animal's back feet (he had spinal issues and usually wore boots). As I was traveling at the time, I did not realize the question until I received a reminder email a week later. Of course, the company had all of my contact information, so if it had been a truly pressing situation, they could have called me much sooner.
I immediately responded with a photo as requested and asked whether they had continued work on the project in the interim since the particulars of the back paws were hardly showstopping, especially since I had already been asked to and selected many of the relevant aspects (hair length and color, toe-pad color, etc.).
They responded that the 6-week delivery expectations they had advertised were never guaranteed, but -- more importantly -- refused to commit to maintaining the original schedule, no matter what it had been. This went on back and forth for several days until they unexpectedly, unilaterally and without my approval abruptly announced they were cancelling the order and refunding my money. (Of course, they did not offer to compensate me for the poor experience or my wasted time and loss of the use of my funds during that period, but whatever...)
I would note that they didn't even provide a receipt to track the saga until I requested one days later when the refund didn't seem to match the original expense.
When you ask $400 for a stuffed animal, you have to differentiate yourself on customer service... and this company did not. In the end, I'm glad to have discovered these issues early in the process rather than later when my only recourse would have been to accept whatever excuses they wanted to provide.
EDIT: to respond to the below:
"Our goal is always to reply quickly and to do our best to make your ordering experience a good one from start to finish."
-- if this were so, they could (and should) have called me.

"For your order, we had some questions about which photo you wanted us to reference for your dog’s smile, and we also needed to see the back paws as they were covered in the original photos. While we waited to hear back, unfortunately the creation time will likely increase as we were not able to move forward."
-- this is the first time anything related to the pet's "smile" was mentioned, so that's news to me. And again, you didn't have to wait - you could have proactively contacted me through any other means at your disposal.

Since you weren’t happy with that process, we went ahead and cancelled your order and then fully refunded the price of your Petsie.
-- again, what I was unhappy with was your inability to commit to your original timeline due to delays you caused. I'll note that nowhere in here do you refute my suspicion that you concocted this delay purposefully to smooth out your production schedule.

"I am sorry we weren’t able to make a Petsie for you this time, but we would love to be able to make a custom stuffed animal you in the future!"
-- I question the veracity of this statement given the speed with which you decided to cancel my original order.

6 octobre 2024
Avis spontané
Logo de Petsies

Réponse de Petsies

Hi Rory,

I am so sorry to hear that you had a bad experience with our customer service team. Our goal is always to reply quickly and to do our best to make your ordering experience a good one from start to finish.

Since our products are all custom, we do often-times have to reach out to customers and request more photos or different angles of the pet in order to move forward with production.

For your order, we had some questions about which photo you wanted us to reference for your dog’s smile, and we also needed to see the back paws as they were covered in the original photos. While we waited to hear back, unfortunately the creation time will likely increase as we were not able to move forward.

Once we heard back from you after 6 days, our team did their best to explain our production process to you as well as our turnaround times. We would never want you to be mislead or unhappy with the process we follow to make our custom stuffed animals. Since you weren’t happy with that process, we went ahead and cancelled your order and then fully refunded the price of your Petsie.

I am sorry we weren’t able to make a Petsie for you this time, but we would love to be able to make a custom stuffed animal you in the future!
-The Petsies Team

Noté 2 sur 5 étoiles

Our cat died and my 8 year old daughter…

Our cat died and my 8 year old daughter wanted a petsie to cuddle with, so she could feel like she was cuddling with our cat again. Well, the first thing she said when she opened box upon the much-anticipated arrival was, "it's crusty!" She hugged it because it definitely looks similar to our cat, but then she was upset because it wasn't soft at all. The fur is crunchy. I wrote the company but they said it's more for display, but what 8 year old wants a stuffed animal to set up just for looks? This was $200 and we can't do anything with it. I don't want to display a likeness of my dead cat, I wanted my kid to feel close to my cat again.

6 septembre 2024
Avis spontané
Logo de Petsies

Réponse de Petsies

Hi Stevie,
First off, I am so sorry about the passing of your cat. I absolutely understand wanting to get a plush made for your daughter so she has something to hug and remember her by.

For our Petsies to best match the actual pet, we do airbrush them to match any fur patterns and details on your cat. After the Petsies are airbrushed, they sometimes benefit from a good brushing if any of the airbrushing has dried or hardened. I am sorry if the fur was crunchy when you received it.

As our customer service team was explaining, Petsies are more keepsakes than they are toys, so they are different than a store-bought stuffed animal you might see. We do have an FAQ about this on our website, but I apologize if there was any misunderstanding when you placed your order.

We want your daughter to be able to have something to hug! Our customer service team offered you a custom Blanket, but I'd like to offer you either a custom Blanket or a custom Pet-Shaped Pillow of your cat, free of charge. I think the Shape Pillow would give your daughter a way to hug your cat again and have a piece of her on her bed or wherever she wants.

If you're interested in either of these offers, please go ahead and email our team back. We would love to make this right for you!
-The Petsies Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Awesome experience

Petsies staff were very patient in working with me, and listened to all of my detailed requests and corrections throughout the process. They were expedient and courteous in their correspondence; so long as your corrections are made in good faith they will work with you as much as possible.

9 juillet 2024
Avis spontané
Logo de Petsies

Réponse de Petsies

Thank you for sharing this review Rosy! I'm so happy to hear that you had a great experience with our team.

Noté 5 sur 5 étoiles

Dear Petsies

Dear Petsies! My beloved cat that you made for me arrived on 19.08. I cried when I held him... my same Meda.. the only thing I would say is that his eyes are a different color, my cat had green eyes and you put them in yellow. Everything else, fur, body, shape, everything is the same! I'm fascinated. Thank you for making this time easier for me since my cat left us.Now it's easier to bear the fact that I don't have him anymore, with your help it's as if he's still next to me. Thank you from the bottom of my heart

19 août 2024
Avis spontané
Logo de Petsies

Réponse de Petsies

Hi Zdenka, I am so glad to hear that your Petsie of Meda has brought you comfort. You are so welcome from our entire team!

Looking at your order, I do see you selected green eyes and our team did put a light green eye color in your Petsie; the eye color was based on your selection as well as the photos you submitted with your order. If you do feel that the color is wrong, please email our team at support@mypetsies.com and we'd be happy to help you.

Thank you for sharing this review with us!
-The Petsies Team

Noté 5 sur 5 étoiles

They were amazing in recreating my very…

They were amazing in recreating my very best friend! I bawled when I took him out of the box. I got to see him again. They are amazing at what they do!

6 juin 2024
Logo de Petsies

Réponse de Petsies

Hi Brooke,
We are honored to have helped recreate your best friend in plush form! Thank you so much for your review.
-The Petsies Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Thankyou for honouring our Jazi~girl.

As soon as I received my petsies box and opened it..Jazi our baby girl was with us again.
It’s been a month now since we had to say goodbye, which has been our hardest yet..
We cannot thank Petsies enough for your effort, care and your artistic handcraft work for capturing her essense and bringing her back to us to cuddle and talk to on the harder days.
My bestie walked in and become startled thinking it was actually Jazi girl in the room..as did my mum and other friend..who ask if we had taken Jazi to a Taxidermist (lol).
I even added the heart beat option as our Jazi had a heart murmur but I wanted to honour her beautiful heart full of love. Everyone loves this feature!
From the bottom of our hearts, Thankyou for your love, time and care of recreating our girl.
From Jen, Duane and spirit Jazi.

20 juillet 2024
Avis spontané
Logo de Petsies

Réponse de Petsies

Jen, our team truly appreciates this review!

To be able to give you a piece of your Jazi girl back. We know how hard goodbyes can be to our fur babies. Having a plush to bring you comfort can make such a difference when you're missing Jazi. We are so glad your family loves your Petsie!
-The Petsies Team

Noté 5 sur 5 étoiles

A fantastic replica

We had to make the brutal decision to put our beloved dog “Thor” down earlier this year. It has been an huge loss for us these last few months but ever since I was looking at sites to perhaps get a replica to surprise the family with, and when i saw Petsies it was an easy decision.

They took great time and care when designing him and were always asking for feedback and any specific features that I would like to be added. I chose to get a sneak peek so I can see the design before being shipped and it is a great choice as I got to make any tweaks to truly make it the best it can be. The artists were always patient and helpful as they truly wanted to support.

The plushie arrived yesterday and we were all shocked to see how accurate it is and how much thought and care went into the design. I also chose to get the voice recorder feature as I had a video of him barking and wanted to see how it would sound. I’m pleased to say that it is easy to record and it sounds exactly like he did.

A huge thanks to everyone from the Petsies team, we are delighted with our plushy and highly recommend this site for anyone wanting to recreate their beloved pet.

Thank you!

16 août 2024
Avis spontané
Logo de Petsies

Réponse de Petsies

Dylan,

Thank you for your review. I am so sorry about the loss of your dog Thor! We do our best to match every detail, and to get the plush as close to your pet's likeness as we can, because we know how important these Petsies can be for families.

I am so glad to hear you are happy with the Petsie and the ordering process overall. We hope the plush helps your family whenever you miss Thor.
-The Petsies Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Kind and thoughtful communication

Kind and thoughtful communication. They do get back to you when you email them.

19 avril 2024
Logo de Petsies

Réponse de Petsies

Thank you for the review, Ellen! Our team always does their best to answer every question as quickly as we can.

Noté 4 sur 5 étoiles

Finally arrived and happy with .…

These same to take a long time ordered on the 30th May arrived 10th August after a internal shipping issue I'm pleased to finally receive my petsie of my Charlie who I Lost on the 8th May I took the Sneak Peek as it was coming from overseas to the uk 🇬🇧 they work out quite expensive I choose the 16 inch .and must say the likeness is Extremely good i was concerned they woundnt match his shades of brown and face and markings they didnt let me down ..The missing star is for the shipping issue as this was delayed for a month some error made on internal dispatch stoped it going though customs .and it was returned to the shipping depot before leaving for the uk .I think it was something to do with the parcel weight and customs duty which I paid taxes at checkout shouldn't have been this issue. BUT LUCKILY AFTER SEEING THE TRACKING STALLED RETURN TO SENDER I CONTACTED PETSIE CUSTOMER SERVICE AND THE ISSUE WAS CORRECTED SHAME IT WILL NOT ALLOW ME TO ATTACH PHOTO'S HERE OF MY RECEIVED ITEM AS I AM EXTREMELY PLEASED OVERALL its Beautiful Thankyou and The lady at customer service was very helpful thoughout ..Charlie would have been 15 on the 18th August..

10 août 2024
Avis spontané
Logo de Petsies

Réponse de Petsies

Hi Beverly,
I am so glad to hear that your Petsie arrived safe & sound! I'm terribly sorry about the loss of your sweet Charlie.

As for the shipping time, our Petsies can take 6-8 weeks to create just due to the custom-nature of the product, and unfortunately we don't have control when it comes to customs holding onto a package. We always do our best to reach out on behalf of our customers and to try to help the Petsie make it home!

After waiting, I am happy that you got your Petsie and you are pleased with how it turned out! Our customer service team is so happy to hear your review; thank you so much!
-The Petsies Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Furry shadow

I had Ryder, my little furry shadow for 15 years and I had to make one of the hardest decisions ever. When I saw the ad for Petsie I had to get one. I am disabled and live alone so I can't have another pet and what I received is just as good as having another pet. The care that went into the making of Ryder is remarkable, my carer even got a shock when she saw her sitting on her favourite chair. Thankyou for your dedication to recreating a memory.

2 février 2024
Avis spontané
Logo de Petsies

Réponse de Petsies

Reg, thank you for taking the time to leave this review. I am so sorry about the loss of your sweet Ryder. I can only imagine the love you shared for 15 wonderful years! It warms our hearts to know that you are happy with your Petsie, and that you see all of the love that went into making it. I hope the plush will always help you treasure Ryder's memory.

Noté 5 sur 5 étoiles

*****Amazing*****

***Top Shop - Faszinierend***
***Das ist wahre Kunst***
Der Hund sieht meiner Hündin
wirklich sehr ähnlich. Selbst das
melierte Fell... zum Verwechseln.
***Vielen lieben Dank! ***
***Thank you so much***

1 juin 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

My dog loves her pet

My dog loves her pet. She is a Weim and they usually destroy toys but this is very robust and has survived.

28 juillet 2024
Avis spontané
Logo de Petsies

Réponse de Petsies

Thank you for sharing your review Serena! I'm glad your dog loves her Petsie!

Noté 5 sur 5 étoiles

I ordered a Petsie for my son

I ordered a Petsie for my son. The process was easy and the communication between customer service is excellent. They respond quickly. Received the Petsie and the quality and workmanship is worth the price.

13 mars 2024
Avis spontané
Logo de Petsies

Réponse de Petsies

Thank you CL! I am so glad you're pleased with the craftsmanship from our team & the Petsies experience overall.
-The Petsies Team

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus