Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

When the shoes arrived I thought they would come in a normal box but when I opened the package the box was beautifully designed and when you open the box the shoes are outstanding and is built from a... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Payntr stock issues are well known but even when buying a supposedly in-stock item nothing turned up. Weeks went by with no update. After multiple chase emails finally got a reply explaining that my s... Voir plus

Noté 2 sur 5 étoiles

Item was not dispatched until 10 working days (12 total) after purchase. Even when the website states it takes 2-4 working days for dispatch. Payntr do not reply to the only POC on their website info@... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Replacement bowling spikes Purchased a pair of bowling spikes at the start of season in April, by August unfortunately the sole on left boot was coming loose. I emailed support with photo evidence... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin d'articles de cricket

Informations provenant de diverses sources externes

Payntr are an independent UK cricket brand specialising in professional and innovative game changing cricket products.


Coordonnées de contact

3,5

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

194 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,5

Tous les avis

(194)

37 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Dont buy Payntr boots!

Purchased some £80 Payntr bowling boots and the metal clip holding the strap has completely broken. The are refusing to replace the clip or provide a refund or replacement. Disgraceful.

11 septembre 2023
Avis spontané
Logo de PAYNTR ™

Réponse de PAYNTR ™

Hi, we are sorry you feel this way. However, as explained in our email, as the shoes were bought from a retailer last August, you need to contact them directly regarding your order.

Noté 1 sur 5 étoiles

Owned 2 pairs of Payntr cricket spikes.

Owned 2 pairs of Payntr cricket spikes.
First pair lasted a season and a bit before the tabs for the laces rip off. Emailed about this issue but they were not forth coming with any advice only that that type of spike had been discontinued (kinda admitting it was a bad design?)
Bought another pair that wouldn't have that issue and within 10 games the sole had detached, again emailed them they said their was nothing they could do as the 6 month warranty was up.
No discount offered and generally unhelpful customer service.
I have and still do advice other players not to buy this brand.
Also 6month warranty for a game that can only be played for 6 months of the year so buying them near the end of the season means the warranty is pointless.

25 mai 2023
Avis spontané
Noté 3 sur 5 étoiles

Poor quality, slow customer service

Went to Bunkered live and purchased a pair of golf shoes from their stand.
Got home and discovered one of the shoes to be faulty. Really poor quality leather upper. Marked and damaged.
48 hours following 2 emails and a message on their website and they haven't even acknowledged me.

Shocking customer service, no phone number and completely unresponsive.

14/3/2023 - Issue is resolved and shoes have been replaced. Getting in touch was the biggest headache and once I was able to do that they were indeed very helpful in getting me a new pair.

Still wouldn't regard them as easy to get in touch with, but once I did then everything resolved.

27 février 2023
Avis spontané
Logo de PAYNTR ™

Réponse de PAYNTR ™

Hi Jon,

We are sorry that you received a shoe which did not meet the high standards we would expect from our product. At Bunkered Live, we were working with our distributor to sell the shoes on the day and the receipt stated that returns should be directed to their returns email address and they would help as soon as possible.

You first emailed us on Sunday 26th February when we were still at the show and the office was closed and again on Monday 27th February. We replied to you on Tuesday 28th February to let you know that you will need to speak with our distributors who would be happy to resolve the issue for you. Our distributors also emailed you on the same date to try and resolve the issue and get a replacement sent out as soon as possible.

We have since been told that a replacement pair was sent out to you by our distributors.

We are sorry that you feel our response took too long - we aim to get back to customers within 48 hours which we did on this occasion. We hope you enjoy the new pair of shoes you have received.

Kind Regards,
Team PAYNTR

Noté 1 sur 5 étoiles

Don't Expect a Refund for a Return

Bought a size 9 Payntr 225 bowling shoe. They didn't fit so I requested a swap to a bigger size. Was advised that there was no stock of 9.5 / 10 as these were in a discontinued range.
Following the process of the return, I was advised that I would not be given a refund because there were scuff marks on the shoes. They have never been worn / spikes still in original packet, and shoes were returned in original packaging.
The scuff on the heel was present when I opened the shoes, suggesting that they were either damaged in transit getting to me or resent out from a previous return.
I assumed this was a factor of them being in the sale and stock that had been around for a long time, therefore the sale price reflected the imperfections. However as this does not affect the performance, and that they were not the right size for me to wear, I returned expecting a full refund.
After explaining this to Payntr, no alternative was offered, and I am now left with a spike that I have paid £90 for but cannot wear.
Beware ordering if you're not sure on your size.

30 septembre 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Very Poor build quality.

I have bought bodyline 265 shoes from their website
I have played nearly 10 games with those from may 2022. I noticed that the sole is coming apart from the body of the shoe from toe area.
I emailed them with the pictures of the faulty( poor manufacturing) shoes and they come back to me with the reply that nothing they can do apart from 15% off towards new shoes.

I would never recommend this brand to anyone.
Poor build quality, a cricket shoe should last At least season or 2 when you paying this kind of high prices.
I am playing cricket from 15 years and had few different brand shoes in past.
My mistake to give chance to something new and here are the results.
order number: WEB11018

15 juillet 2022
Avis spontané
Logo de PAYNTR ™

Réponse de PAYNTR ™

Hi, we regret that you feel this way about our brand and products. Our customer service team have followed brand protocol and unfortunately, we do not offer replacements on products that have passed their 6 months warranty period from the original date purchased.

Kind Regards, Team PAYNTR

Noté 1 sur 5 étoiles

6 weeks use .... Completely unusable

6 weeks, for an £80 cricket boot and the sole is detached from the shoe. This for an U15 using a size 11 boot - so probably no more than 12 games played.

That level of quality is simply unacceptable.

19 août 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Cricket shoes break very easily

I had bought two pairs of Payntr V Pimple cricket shoes for two family members, but within weeks they both fell apart in the same places. The sole comes loose from the shoe. The shoes look great and the hard top is a great idea, but unfortunately the quality lets the shoe down. I don't think I would buy Payntr shoes again.

3 août 2022
Avis spontané
Logo de PAYNTR ™

Réponse de PAYNTR ™

Hi, we are sorry to hear you have had issues with our shoes this season. Please could you email info@payntr.com so our team can try and help out? Kind Regards, Team PAYNTR

Noté 1 sur 5 étoiles

I really recommend to stay away from…

I really recommend to stay away from this brand. The quality on the shoes aren’t great & they rip really quick. Also after a long day in the field, your feet will ache, which didn’t used to happen with all the other brands i used. Then the sols inside rip really fast too.

had the shoes under a year (batting) and they’re just awful. Quite a few people have said the quality isn’t great also & have switched to new balance or Adidas

15 mai 2022
Avis spontané
Logo de PAYNTR ™

Réponse de PAYNTR ™

Hi Abdul,

We are sorry to hear you have had issues with our shoes. Please could you email info@payntr.com to see if we can help with your issues as we take pride in the quality of our shoes and they shouldn't being ripping quickly.

Kind Regards,
Team PAYNTR

Noté 1 sur 5 étoiles

Shoes fall apart within 6 months

Shoes fall apart within 6 months.

Bought a pair of cricket spikes which disinterested to split so we’re barely usable. They replaced them with a pair of trainers as they wouldn’t let me have a credit note to pay the difference for a better pair of spikes.

These trainers arrived looking worn but I accepted it was just a bit of discolouration in manufacture which can happen. I put these on yesterday and the eyelet cut my foot and is completely broken now.

They said as it’s outside the 6 month window they won’t do anything but the shoes are worn maybe 6 times in 5 months and have broken.

Will never use them and don’t think anyone else should.

21 janvier 2022
Avis spontané
Logo de PAYNTR ™

Réponse de PAYNTR ™

Hi Jonny,

We regret that you feel this way about our brand and products. Our customer service team have followed brand protocol and unfortunately, we do not offer replacements on products that have passed their 6 months warranty period from the original date purchased. We can see from your order history that the shoe was originally purchased in 2020 therefore has expired its warranty period.

If you have any further questions or problems, please don't hesitate to get back in touch with our customer service team.

Noté 5 sur 5 étoiles

Big fan and loyal customer for a reason!

I am a big fan of Payntr and now have 2 pairs of their Bodyline trainers (one in black and one in grey). I do a lot of walking in them both and they have proven to be really durable and extremely comfortable! My orders are always delivered promptly too. No complaints!

22 décembre 2021
Noté 3 sur 5 étoiles

Unavailable items

This was our second order from Payntr and on both occasions we have ordered and paid for items, received confirmation and then an email to say items have been dispatched only to then receive a further email to advise they have run out of stock on some items and refunded. They do refund straight away but to have this happen twice seems a bit strange.

20 décembre 2021
Noté 5 sur 5 étoiles

Great service as ever!

Great service as ever!
Ordered a pair of white bodyline 412 trainers in the sale, only to be advised there had been a mix up as now out of stock.
Payntr offered refund or direct exchange for another colour ( which were dearer in the sale) at no extra charge.
Great service as ever.

14 décembre 2021
Noté 5 sur 5 étoiles

Bought golf shoes for my fiance for…

Bought golf shoes for my fiance for Christmas. I had to show him so they fitted in everything he is mad about them. So comfy and light. He loves the colour & the sole if the shoes.

13 décembre 2021
Noté 1 sur 5 étoiles

Poor service

I ordered & paid for goods. Dispatch note was receievd to say goods on the way - all good! Then I get an Email to say they don't have stock after all. Wouldn't be so bad but I missed out on other black Friday offers because of Paytnr and their unreliability!

13 décembre 2021
Noté 2 sur 5 étoiles

Cricket Shoes

Unfortunately my order made on the 3rd November was not received until the 17th November and communicating with DPD and Pantyr was not easy. I still have no idea why the order took so long to arrive.

17 novembre 2021
Noté 5 sur 5 étoiles

Awesome product and awesome service

Awesome product and awesome service. Thank you

16 novembre 2021
Logo de PAYNTR ™

Réponse de PAYNTR ™

Hi Steve,

Thank you for taking your time to leave us a 5* review.

It's great to hear you are happy with our service and products and hope you will return to our site soon.

Many Thanks,
Team PAYNTR

Noté 5 sur 5 étoiles
Logo de PAYNTR ™

Réponse de PAYNTR ™

Hi Antony,

Thank you for taking your time to leave us a 5* review.

It's great to hear you are happy with our service and products and hope you will return to our site soon.

Many Thanks,
Team PAYNTR

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus