PlantingTree™ Online Garden Center Avis 

1 040
•
TrustScore 2 sur 5

1,8

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered a Dogwood tree for my front yard. After doing everything correctly (both my undergrad and graduate degrees are in plant biology), it was apparent to me that it did not survive. After I infor... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I had 3 years of good experience until October. I paid for the grass seed they recommended & it was delivered(50lbs.)to a neighbors home on a different street, blocking the front door the day of her... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Received root bound ornamental grass back in Decemeber 2022 and Elvis in Customer service said to go ahead and plant they would replace if it didn't grow by April. It all died.. but when I contacted t... Voir plus

Noté 2 sur 5 étoiles

Last August we purchased six Limelight Hydrangea trees. They came with just a few leaves, but we were told it was fine as they were trimmed for shipment or some other reason. Our very professional lan... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Jardinerie
  2. aussi dans
  3. Magasin de meubles

Informations provenant de diverses sources externes

We are your Online Garden Center for Trees and Shrubs Online! Each and every plant is hand selected and individually packaged making sure your order arrives safe and sound. The Planting Tree ships plants that are hard to find and larger than most local garden centers. We focus on quality and not quantity! Please shop online today. Our selection is growing daily.


Coordonnées de contact

1,8

Bas

TrustScore 2 sur 5

1 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

1,8

Tous les avis

(1 040)

1 avis reçu au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

arrived quickly

trees arrived quickly and well packaged- very few branches broken

2 avril 2020
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

The Meyers lemon tree arrived in great…

The Meyers lemon tree arrived in great shape with plenty of flowers on it, had a few leaves drop, but is doing good, after a few days the leaves are pointing up looking healthy so far, let you know about it’s progress thank you

1 avril 2020
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I am so sad

I am so sad. I bought 3 berry bushes in 3 gallon size. On other website 3 gallon size would be around 3-4 tall, fruit bearing size, what i received is barely over 1 foot. I dont know when it will ever fruit. So sad.

I read the company's response and I am not convinced by their explanation. I do not believe a bigger bush can possibly have weaker root. It's more likely they put a smaller bush inside bigger container to sell it for more. They don't respond to my concerns. I will bring this up to bbb and state attorney.

13 mars 2020
Avis spontané
Logo de PlantingTree™ Online Garden Center

Réponse de PlantingTree™ Online Garden Center

Hi Kit,
I’m so sorry to hear that you are not happy with your order. Please send in some photos to support@plantingtree.com so that we can help you. I saw some of the blueberry bushes we sent out this week and they were amazing. We will follow up with you on Monday if we don’t receive the photos.
Thanks
Tony

HI Bibi,
Thank you for sending in the photos.
In one of the photos you sent the blueberry bush is dormant. The second photo is a different variety coming out of its dormant stage.
We specified both these on our web site as a "3 gallon" blueberry bush. We do not specify the height because they vary based on season. Usually in July they are 3-4 feet tall. Yours will also be 3-4 feet tall by then with blueberries on them.
Most of our blueberry bushes are pruned back during the winter months to provide strength and health for the plant. Which makes them full and strong. Other companies may sell a 3-4' blueberry but it may be in a one gallon with a weak root system.
We only guarantee height sizes on our trees because we are stating those sizes on the product pages.
We would be more than happy to guarantee these blueberry bushes for you. But they are a full 3 gallon size and are ready to start flushing out and growing as temperatures warm up this spring.
Please let me know if you have any questions.

Thank you,
Tony

Noté 5 sur 5 étoiles

The purchasing was easy

The purchasing was easy, shipping was fast, packaging was excellent. I haven't planted the seed yet, so I can't comment on the product.

10 mars 2020
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Very happy with my new tree

Very happy with my new tree. Well packaged. My only complaint is that the shipping service, Fed Ex, paid no attention to the special delivery comments of where to leave the package, and it is a miracle my neighbor saw it before it was stolen.

9 mars 2020
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Highly Recommended!

Experience so far has been awesome - Bare Tree/Branches, Soil Mix and Fertilizer all arrived promptly and well packaged. I planted the tree within an hour of its arrival, following the enclosed instructions meticulously. Only a week later, small multiple bud clusters are beginning to blossom from the lower and middle branches closest to the trunk, so it appears as if the tree is already coming out of hibernation. Since this tree was purchased as a memorial to honor the very recent passing of our loyal, 17 year old family dog, I am hoping beyond belief that this tree continues to flourish. Fingers crossed & many thanks to PlantingTree.com!

6 mars 2020
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

This on-line garden center is a rip off…

This on-line garden center is a rip off and is a joke. I ordered a tree and paid over 160.00. They sent me a tree that they seemed to pick out of the woods. It was way to small for what I paid. DO NOT purchase any trees or plants from their on-line website. The pictures they show are not what you will get delivered in a big box to your home

6 mars 2020
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus