Valentine Wigs UK Avis 

156
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,7

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

This is a great company to deal with. Great product selection, competitive pricing, arrives quickly, no quibbles return policy with refunded money , no credit notes. If you contact the staff they’re l... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Have bought and reviewed wigs from this company before - all excellent , good prices and great communication . Thus time bought accessories , mistake was made with one product . Emailed them, same day... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I've been a wig wearer for years and thought I'd found my favourite and trusted supplier until I discovered Valentine Wigs. The customer service is excellent and almost feels personal. Each item is ca... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

A fabulous personal service from this company and a valuable asset to people with hair loss. Re the very few negative reviews on here, it pays to read their returns policy and work with them to help... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de perruques

Écrit par l'entreprise

Founded in 2005 with a purpose – to passionately provide our customers with a Personal and Discreet Shopping Experience. We are committed in ensuring you are delighted with our quality customer service. Your satisfaction is our guarantee. Don't hesitate to call us on 01453 624 624 (Mon-Fri 11.00am - 3.00pm) for helpful and attentive support. You can be assured of our very best attention at all times.


Coordonnées de contact

4,7

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

156 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,7

Tous les avis

(156)

19 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Rene of Paris

Delighted with purchases from you. That’s about 4/5 I’ve bought from your goodselves and delighted with them all

25 mai 2021
Noté 1 sur 5 étoiles

Insensitive, rude, liars, AVOID!

If could give 0 stars I would. I purchased a 3/4 hair enhancer as my hair was starting to grow back from chemotherapy, I couldn’t fault them while I needed advice before I purchased it. It was delivered and I was so happy with it, finally feeling myself after a gruelling time. However, 6 weeks after it was delivered the comb had detached/come away from the wig cap and it snapped.
I can just about wear it for small periods of time, although as it’s snapped the comb digs in to my head, I contacted them and they said to send it in to be “investigated” however, it was my birthday that weekend so I emailed to say I’d send in after. I contacted them again after my birthday saying I was going to send it off, then I got a sarcastic reply saying it’s now out of the 30 days time period and seemed they basically changed their mind me sending it in. (laughable as you only have that amount of time for anything for it to go wrong)

this wig is £350 (although I got vat relief) but still, my mortgage payments are less. I did not want a replacement, not once did I ask for that, I just asked kindly for it to be fixed or at least some help with it.

Finally I got a response although it was “we’ll send you a comb and “fix it yourself” - this was over 5 weeks ago. I’m still waiting for this comb, I’ve contacted them numerous times, all I’m met with is sarcasm and zero customer service skills. So I have to find the materials (cotton) so when I do finally get this I have to do a bit of sewing. (Not what I really had in mind when buying it) as it’s clearly a manufacturing fault.

I am now contacting Macmillan, citizens advice and trading standards after sending an email, and writing a review and again met with lies accusing me of demanding I wanted a replacement when I have PROOF I asked for help and stated I did not want a replacement (just sums up their useless customer service skills, and didn’t read my emails correctly :D
If they think I’m just going to let this lie they are surely mistaken. I have been patient enough.

I didn’t get this wig for free or as a favour, and expected it to last longer than 6 weeks. Yes, they have previous happy customers and good star review, which is why I intially went with them, but heaven help you if you need assistance after a sale, it just doesn’t happen, especially as they’re involved with some people who maybe going through a tough time.
To make up blatant lies about a customer in response to their review is a disgrace, it’s so bad you have to laugh :D

20 mai 2021
Avis spontané
Logo de Valentine Wigs UK

Réponse de Valentine Wigs UK

We are really sorry you feel this way.

We are very transparent about our returns and faulty goods policy. The terms and conditions are clear on the website, especially as wigs and hairpieces are perishable goods. https://www.valentinewigs.co.uk/pages/terms-of-service

We offered to investigate your fault even though the warranty had already expired, you initially declined. Your reply was "I personally don’t see what they need to inspect as it’s clear the tooth comb has snapped :( "

When you decided at a later date you were going to return it, it was then too late for us to forward to the manufacturer for investigation as the warranty had expired for too long.

Please see our customer reviews here https://www.valentinewigs.co.uk/pages/site-reviews.

Noté 5 sur 5 étoiles

I purchased two wigs from Valentines

I purchased two wigs from Valentines. They are lovely. The Sadie wig is just awesome. Very good quality and colour is good. The Reese wig is lovely also.and the colour is nice. Thank you Valentines. First class. Service.

15 octobre 2020
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Just received my Jackson wig by Noriko…

Just received my Jackson wig by Noriko in the colour chocolate swirl, gorgeous gorgeous wig, the colour is beautiful and I have found is a great alternative to Rene of Paris marble brown. I have only been wearing wigs for about a year due to hair loss and Valentine wigs are the only company Iv'e used but in all honesty I would not use any other, the service from the team is first class and I find it a real personal service with the added bonus of knowing that I can call them and speak to someone very friendly and knowledgeable. Thank you all very much.

22 février 2020
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Best wig company on the net

Richard and his team of super experts are simply the best out there.
I am so glad I found them. They are very friendly and so helpful and knowledgeable. Nothing is too much trouble. They work extremely hard at their business
I wouldn't shop for my wigs elsewhere now.

19 avril 2019
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

What an amazing company to deal with

What an amazing company to deal with. Richard and his team went out of their way to ensure I was happy with my purchase. Having a larger than normal head it did take a while to find a wig to fit. There was help and advise at every turn, as it is a difficult thing to purchase such a personal item online. Thank you so much Valentine Wigs. Cant praise you enough.

7 août 2018
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Hair loss due to Chemotherapy

After losing my long hair due to Chemotherapy I was devestated, I’ve just received two fabulous wigs from Valentine Wigs online. There are many bogus wig sellers out there praying on vulnerable people like myself but this company are fantastic and very reasonably priced, around £50 to £100 cheaper than purchasing at recommended retail wig shop I know this from recent experience. You do receive a voucher from the hospital but they are still more expensive from a retail wig shop with the voucher money off. I’m unsure if the above company except the NHS vouchers as I’d already purchased my first wig at a retail shop. You can, fill out a form, Valentine Wigs have on their site for VAT exemption if you have a medical condition that has caused you’re hair loss as I did and usually only takes 2 days for them to check out your eligibility and form is simple to fill out.
They have a wide range of wigs for men, women & children by well known designers, e.g Rene of Paris. They are easily contactable too as all details are shown on website which I know some people prefer to converse. I do hope this review helps many vulnerable people who like myself have been devastated by hair loss either by Cancer treatment, alopeicia or emotional stress etc.

6 juin 2018
Avis spontané
Logo de Valentine Wigs UK

Réponse de Valentine Wigs UK

Hi Sarah, We are so sorry to hear about your hair loss but obviously glad that you have managed to find some wigs that suit and hopefully make you feel a little better. We are always here to help and advise whenever required, we try our very best to help our customers especially knowing how vulnerable some people are. Our prices are very competitive and we offer a price match guarantee if necessary. Any customer who requires a wig for medical reasons is able to fill out a VAT exempt form on our website which means any purchases will be exempt of VAT once we have changed their account status. We also offer discreet packaging as some people are embarrassed and do not want anyone else to know what is in their parcel. anyway once again thank you very much :)

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus