Beautiebox Avis 

24
•
TrustScore 3 sur 5

3,0

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

I have made two different orders using this company and I found them very good, I'm very happy with my products, my first order took 5 days to deliver and second order took 7 days, which I don't mind,... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

I bought products over 300 quid and mostly blemish care and before I placed the large order I confirmed the products were genuinely bought from the main source and the answer was yes . I also bought... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Thank God I Google them first to check their legibility and on here to check their reviews and look at the appalling/disgraceful reviews they've got. Report them to Watchdog, expose their scam... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I’ve purchased multiple quality and authentic products from this website and it has completely transformed my skin. The good molecules products have made my clear and glowing.

L'entreprise a répondu

3,0

Moyen

TrustScore 3 sur 5

24 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de plus d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,0

Tous les avis

(24)

14 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Love love love my products

I have made two different orders using this company and I found them very good, I'm very happy with my products, my first order took 5 days to deliver and second order took 7 days, which I don't mind, will deffo be shopping here again x

18 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Beautiebox

Réponse de Beautiebox

Thank you so much for your wonderful review and for choosing Beautiebox.

We truly appreciate your kind words and your support. It means a great deal to our team to know that you had a positive experience with us.

We are committed to providing genuine products, excellent customer service and a smooth shopping experience every time you order from us.

We look forward to serving you again soon and hope your next experience with Beautiebox is just as positive.

Thank you once again for your trust and support.

Warm regards,
Beautiebox Customer Care Team

Noté 1 sur 5 étoiles

They sent me wrong item refused to…

They sent me wrong item refused to refund or exchange because I have removed the seal. Terrible customer service.

12 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Beautiebox

Réponse de Beautiebox

Dear Anu,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that you were disappointed with your experience and sincerely apologise for any inconvenience caused.

As the product had already been opened and used, we were unfortunately unable to accept a return or exchange in line with our hygiene and product safety policy. These measures are in place to protect all of our customers and ensure that returned beauty products remain safe and suitable for resale.

For this reason, we always encourage customers to check their order carefully before opening the sealed transparent packaging and to contact us straight away if anything appears incorrect.

We appreciate your feedback and understand how frustrating this situation may have been. We will continue working to make our returns guidance and customer communication as clear as possible.

We value your custom and would be happy to welcome you back to Beautiebox in the future. We hope to provide you with a smoother and more positive experience next time.

Warm regards,
Beautiebox Customer Care Team

Noté 5 sur 5 étoiles

I’ve purchased multiple quality and…

I’ve purchased multiple quality and authentic products from this website and it has completely transformed my skin. The good molecules products have made my clear and glowing.

1 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Beautiebox

Réponse de Beautiebox

Thank you so much for your wonderful review and for choosing Beautiebox.

We truly appreciate your kind words and your support. It means a great deal to our team to know that you had a positive experience with us.

We are committed to providing genuine products, excellent customer service and a smooth shopping experience every time you order from us.

We look forward to serving you again soon and hope your next experience with Beautiebox is just as positive.

Thank you once again for your trust and support.

Warm regards,
Beautiebox Customer Care Team

Noté 5 sur 5 étoiles

What a beautiful service delivery from…

What a beautiful service delivery from this shop. I got my products promptly and it was well packaged. I have also reorder for more product from them. I will recommend this shop to anyone anyday, anytime.

1 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Beautiebox

Réponse de Beautiebox

Thank you for taking the time to leave us such a positive review. We really appreciate your support and are pleased that you were happy with your experience. We look forward to welcoming you back to Beautiebox again soon.

Best wishes,
Beautiebox Customer Care Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Good timing for delivery


Good timing for delivery, hassle-free service, and great customer service. 💯 Highly recommended!

1 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Beautiebox

Réponse de Beautiebox

Thank you so much for your lovely review and for choosing Beautiebox. We’re delighted to hear that you had a positive experience with us. Your support means a lot to our team, and we look forward to serving you again soon.

Warm regards,

Beautiebox Customer Care Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Please try their products

Please try their products, the products i got actually they are very good on my skin.

17 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Beautiebox

Réponse de Beautiebox

Thank you so much for your wonderful review and for choosing Beautiebox.

We truly appreciate your kind words and your support. It means a great deal to our team to know that you had a positive experience with us.

We are committed to providing genuine products, excellent customer service and a smooth shopping experience every time you order from us.

We look forward to serving you again soon and hope your next experience with Beautiebox is just as positive.

Thank you once again for your trust and support.

Warm regards,
Beautiebox Customer Care Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Thank God I Google them first to check…

Thank God I Google them first to check their legibility and on here to check their reviews and look at the appalling/disgraceful reviews they've got.

Report them to Watchdog, expose their scam on social media and or drag their fraudulent behind to court.

If I was allowed to give them a minus zero star, I would have.

Let me run as fast as I can.

13 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Beautiebox

Réponse de Beautiebox

Thank you for your comments.

We would like to clarify that, based on your own review, you have never placed an order with Beautiebox, used our services, or had any direct customer experience with our business.

For that reason, we are concerned to see serious allegations such as “scam” and “fraudulent” being made about our company when they are not based on any personal transaction or first-hand experience with us.

We fully respect anyone’s decision about where they choose to shop, and we also understand that prospective customers may read reviews before making a purchase. However, reviews are most helpful and fair when they reflect a genuine experience with the business being reviewed.

Beautiebox is an actively trading business, and we take customer service, product authenticity and the handling of customer concerns very seriously. Where customers experience an issue, we encourage them to contact us directly so that we can investigate and work towards an appropriate resolution.

We would therefore respectfully ask you to reconsider making allegations about our business when you have not personally purchased from us or dealt with our customer service team.

Should you ever decide to shop with Beautiebox, we would be happy to welcome you and give you the opportunity to form your own opinion based on an actual experience with our business.

Warm regards,
Beautiebox Customer Care Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Products are fake

I bought products over 300 quid and mostly blemish care and before I placed the large order I confirmed the products were genuinely bought from the main source and the answer was yes . I also bought kids skin care which were meant to be natural but after a few weeks my daughter had discolouration on her feet’s and I also developed hyperpigmentation on my legs . I threw the whole products and contacted them till date no reply . I cut my loses but now I have to spend money to clear these pigmentation . The products are altered and buy at your own risk .

25 avril 2026
Avis spontané
Logo de Beautiebox

Réponse de Beautiebox

Dear Karine,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are genuinely sorry to hear that your experience has left you disappointed, as providing our customers with genuine products, helpful support and a positive shopping experience is extremely important to us.

We would, however, like to clarify a few points regarding the concerns raised in your review.

Prior to your review, we had not received a report from you advising us that any of the products purchased had caused damage or an adverse reaction to your skin. When this concern was subsequently raised, our customer service team asked for some additional information, including details of the reaction and when the issue had previously been reported to us. Unfortunately, we did not receive the information requested, which limited our ability to investigate the matter fully.

We also take any concerns regarding product authenticity extremely seriously. To provide further reassurance, we supplied you with evidence of our purchase from the manufacturer. We only aim to source and supply genuine products through appropriate supply channels, and we are always prepared to investigate any authenticity concerns brought to our attention.

We were particularly concerned to read your review because your most recent order also included a message expressing appreciation for us stocking genuine products and referring to your continued custom with us. Nevertheless, we fully appreciate that a customer’s experience or concerns can change, and we would still welcome the opportunity to discuss this with you further.

Customer safety and satisfaction remain very important to us. If you are willing to provide the additional information previously requested, our team would be happy to review the matter again and see whether there is anything further we can do to assist you.

We would also sincerely welcome the opportunity to serve you again in the future and hopefully provide you with the positive experience we want every customer to receive.

Thank you again for your feedback. We continuously use customer comments—both positive and negative—to improve our products, communication and customer service.

Warm regards,
Beautiebox Customer Care Team

Noté 1 sur 5 étoiles

THIEVES DO NOT ORDER FROM THEM POOR…

THIEVES DO NOT ORDER FROM THEM POOR COMMUNICATION AND POOR SERVICE

18 juin 2026
Avis spontané
Logo de Beautiebox

Réponse de Beautiebox

Dear Miss C Ngolo,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that you were disappointed with your experience.

After reviewing the matter, we can confirm that you contacted us to advise that you had received one soap instead of the three that were ordered. We sincerely apologised for the packing error and processed a refund for the two missing items on the same day the issue was reported to us.

We always aim to resolve any order issues as quickly and fairly as possible, and we are sorry that this incident still left you dissatisfied.

We also appreciate that you have continued to shop with Beautiebox since then, and we genuinely value your continued custom. Your feedback is important to us, and we are continually reviewing our order-checking and packing processes to help prevent similar issues from happening again.

Our commitment remains to provide genuine products, reliable service and prompt support whenever a customer experiences a problem.

We hope your future experiences with Beautiebox will fully reflect the high standard of service we aim to provide, and we look forward to continuing to serve you.

Warm regards,
Beautiebox Customer Care Team

Noté 1 sur 5 étoiles

The worst shop to spend your money on.

The worst shop to spend your money on.
I order a body lotion from beautiebox on the 17 of April 2026 up till today no update about my order and this order supposed to be delivered 3-6 working days. I do contact them but they said they're sorry for the delay. I told them to refund me but no refund yet

17 avril 2026
Avis spontané
Logo de Beautiebox

Réponse de Beautiebox

Dear Salamat Ahmed Shittu,

Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologise for the delay with your order and understand how frustrating it can be to wait longer than expected for a delivery.

When we became aware that the item was temporarily unavailable, we contacted you by email to let you know that there would be a delay. We are sorry that the extended wait caused you inconvenience.

When you later contacted us to request a refund, the order had already been dispatched and was in transit, which unfortunately meant we were no longer able to cancel it at that stage.

According to our delivery records, your order was successfully delivered on 8 May 2026, the day after this review was posted.

Although we did provide updates regarding the delay and the status of your order, we appreciate that the overall experience did not meet the standard you expected from us. We are continually working to improve our stock availability, communication and delivery experience so that customers receive clearer updates and faster resolutions when delays occur.

We genuinely value your custom and would be very happy to welcome you back to Beautiebox in the future. We hope your next experience with us will be a much smoother and more positive one.

Warm regards,
Beautiebox Customer Care Team

Noté 1 sur 5 étoiles

SCAMMERS AVOID

Another SCAMMER made an order no email to confirm but they took the money. They better send my refund THIEVES. DONT waste your money

26 avril 2026
Avis spontané
Logo de Beautiebox

Réponse de Beautiebox

Dear Cherry Jocelyn Francis,

Thank you for sharing your feedback. We are sorry that your experience caused you concern, and we would like to clarify what happened with your order.

An order confirmation email was sent after your purchase, followed by a separate email containing your tracking information so that you could follow the progress of your delivery.

When you contacted us on 4 May to request a refund, our customer service team processed the refund on the same day, which was one day before this review was posted.

We completely understand how worrying it can be when you are waiting for an order or refund, particularly if you are unsure of its status. We are therefore sorry that our communication did not provide you with the reassurance you expected at the time.

Our records show that we responded to your order with confirmation and tracking information and processed your refund promptly once it was requested. We always aim to resolve customer concerns as quickly and fairly as possible.

We appreciate your feedback and will continue to improve the clarity and visibility of our customer communications so that customers can easily understand the status of their orders and refunds.

We would be very happy to welcome you back to Beautiebox in the future and hope that, if you choose to shop with us again, we can provide you with the smooth and positive experience we aim to deliver to every customer.

Warm regards,
Beautiebox Customer Care Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Made order item came leaking was told…

Made order item came leaking was told sent picture. Of bag will never use company again wish look at customer feedback first

3 avril 2026
Avis spontané
Logo de Beautiebox

Réponse de Beautiebox

Dear Robert,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that you experienced an issue with your order.

When you contacted us regarding the leaking item, our team asked for photographs of the product, including the item in its sealed transparent packaging. This forms part of our return and refund process and helps us verify the condition of the item received, confirm the product supplied, and investigate the issue properly.

Our products are dispatched in labelled, sealed transparent packaging specifically to make the returns process clearer and easier for both the customer and our team.

To help resolve the matter, we also provided you with a prepaid return label so that the item could be returned to us at no additional cost. Once returned, we would have been able to inspect the product and assist you further in line with our returns and refund policy.

We understand that receiving a leaking product is disappointing, and we are sorry for the inconvenience this caused. Our aim is always to make the resolution process as straightforward as possible while ensuring that returns are handled fairly and consistently.

We appreciate your feedback and will continue to review how we communicate our returns process so that it is as clear and convenient as possible for our customers.

We would be happy to welcome you back to Beautiebox in the future and hope to provide you with a much smoother experience next time.

Warm regards,
Beautiebox Customer Care Team

Noté 1 sur 5 étoiles

I was prepared to place an order

I was prepared to place an order, but after reviewing the customer feedback, I have decided against it. I wish to avoid any potential stress or negative experiences.😳😱😱😱😳😳😳

10 février 2026
Avis spontané
Logo de Beautiebox

Réponse de Beautiebox

Thank you for taking the time to share your comments.

We respect every customer’s decision about where they choose to shop. However, we would like to clarify that, based on your own review, you did not place an order with Beautiebox and therefore have not had a direct purchasing or customer service experience with our business.

We are therefore disappointed to receive a negative rating based solely on reviews written by other people rather than on a first-hand experience with us.

Customer reviews are extremely important to independent businesses like ours, and we believe they are most helpful to other consumers when they reflect an individual’s genuine experience with the company, its products and its customer service.

We take all genuine customer concerns seriously and continually work to improve our service. We also respond to customer issues and investigate them individually, as circumstances can differ considerably from one order to another.

Should you decide to shop with Beautiebox in the future, we would be very happy to welcome you and give you the opportunity to form your own opinion based on your personal experience with us.

We would also respectfully ask you to reconsider leaving a negative review for a business you have not actually purchased from or interacted with as a customer.

Warm regards,
Beautiebox Customer Care Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Abebi white melano bright

Every thing i order from this lady for 6 years are original,ive just ordered abebiwhite melano bright the latest lotion and she gave me free gift kojic clear,most of the time she gives me free gift,and lotion is vava voom,molato

12 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Beautiebox

Réponse de Beautiebox

Thank you for your kind words! We’re so happy to know that you enjoyed your experience with Beautiebox. We truly appreciate your custom and hope to serve you again very soon.

Warm regards,
Beautiebox Customer Care Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Avoid this company at all costs.

Avoid this company at all costs.
No response to delayed order emails and there are no other ways to contact them. They take your money and send you an email that your order is being processed but you receive nothing at all. Complete waste of your time and money.
I had to raise a dispute with my bank to get my money back.

20 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Beautiebox

Réponse de Beautiebox

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry that your experience with this order did not go as smoothly as we would have liked.

One of the face creams in your order was temporarily unavailable, so our customer service team contacted you by email to let you know and offered alternative variants that were available, so we could still fulfil your order as quickly as possible.

Unfortunately, we did not receive a response to our email before a dispute was raised with your payment provider. Following the dispute, the payment was refunded and the order could therefore no longer be completed.

We completely understand how disappointing it can be when an item you have ordered is unavailable, and we apologise for any inconvenience this may have caused. We are continually working to improve our stock management and customer communication so that situations like this can be handled even more smoothly in the future.

We genuinely value every customer and would be very happy to welcome you back to Beautiebox. If you decide to shop with us again, please feel free to contact our customer service team directly and we will be happy to assist you personally with your order.

We hope we will have the opportunity to provide you with the positive experience we want every Beautiebox customer to receive.

Warm regards,

Noté 5 sur 5 étoiles

cant complain!

3 août 2025
Avis spontané
Logo de Beautiebox

Réponse de Beautiebox

Thank you so much for your wonderful review and for choosing Beautiebox.

We truly appreciate your kind words and your support. It means a great deal to our team to know that you had a positive experience with us.

We are committed to providing genuine products, excellent customer service and a smooth shopping experience every time you order from us.

We look forward to serving you again soon and hope your next experience with Beautiebox is just as positive.

Thank you once again for your trust and support.

Warm regards,
Beautiebox Customer Care Team

Noté 4 sur 5 étoiles

I bought my first order from them

I bought my first order from them. The communication was slow, order arrived after four days after. Not so bad, given I choose a free delivery optio.

2 mai 2025
Avis spontané
Logo de Beautiebox

Réponse de Beautiebox

Thank you so much for your wonderful review and for choosing Beautiebox.

We truly appreciate your kind words and your support. It means a great deal to our team to know that you had a positive experience with us.

We are committed to providing genuine products, excellent customer service and a smooth shopping experience every time you order from us.

We look forward to serving you again soon and hope your next experience with Beautiebox is just as positive.

Thank you once again for your trust and support.

Warm regards,
Beautiebox Customer Care Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Their delivery was prompt and the…

Their delivery was prompt and the customer service was great. I also got a free gift in my purchase.

15 mai 2025
Avis spontané
Logo de Beautiebox

Réponse de Beautiebox

Thank you for your kind words! We’re so happy to know that you enjoyed your experience with Beautiebox. We truly appreciate your custom and hope to serve you again very soon.

Warm regards,
Beautiebox Customer Care Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible company

Tried to use them twice both times now received incomplete orders and no response to complaint. Avoid at all costs.

14 mai 2025
Avis spontané
Logo de Beautiebox

Réponse de Beautiebox

Thank you for taking the time to leave your feedback.



We are concerned to read your comments and have checked our records carefully. At present, we have been unable to identify any orders or customer account matching the details provided in this review.



As you mentioned having ordered from us on two separate occasions, we would kindly ask you to double-check that both purchases were made directly through the official Beautiebox website.



If you are certain that the orders were placed with us, please contact our customer service team through the contact options available on our website and provide the order numbers, name and email address used for the purchases, and the approximate order dates.



Once we receive those details, we will investigate the matter as a priority and will be happy to assist with any genuine issue relating to incomplete orders or unanswered correspondence.



We take customer concerns seriously and always aim to resolve order issues promptly and fairly. We would appreciate the opportunity to verify the transactions and understand exactly what has happened.



Warm regards,

Beautiebox Customer Care Team

Noté 4 sur 5 étoiles

I was skeptical at first

I was skeptical at first, but the service was good and they delivered on time.

1 mai 2025
Avis spontané
Logo de Beautiebox

Réponse de Beautiebox

Thank you so much for your wonderful review and for choosing Beautiebox.

We truly appreciate your kind words and your support. It means a great deal to our team to know that you had a positive experience with us.

We are committed to providing genuine products, excellent customer service and a smooth shopping experience every time you order from us.

We look forward to serving you again soon and hope your next experience with Beautiebox is just as positive.

Thank you once again for your trust and support.

Warm regards,
Beautiebox Customer Care Team

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus