Branch Avis 

376
•
TrustScore 3.5 sur 5

3,7

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

I've read alot of terrible reviews about this company and so far I haven't had any issues. First of all keep your card locked and no one can access your funds. My deposits come 2 days early as stated... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible customer service. I ordered a desk on July 25th with an estimated delivery of October 5th (10 weeks). It has now been delayed to the week of November 2nd, pushing the total wait time to 15 we... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I have had a great experience with Branch. The app is easy to use, the service is fast, and it helps me manage my money more easily. I appreciate how simple and convenient the process is. The custom... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Tuve un retiro de dinero de mi targeta...el cual fue fraude x alguien q desconozco..hice una disputa la cual fue aceptada y obtuve un rembolso completo y permanente..muchas gracias alas personas... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Banque

Écrit par l'entreprise

Branch is a mobile-first technology that provides fast, flexible ways to get paid.


Coordonnées de contact

3,7

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

376 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 90 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 2 semaines

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,7

Tous les avis

(376)

165 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

CAUTION ⚠️Automatically started…

CAUTION ⚠️Automatically started funneling my uber money into account then Blocked me from using the account. Software keeps rejecting the back of my license so i cannot access my money!!!!
Spoke with several supervisors they cant help just escalate. 3 emails & 3 broken software links i send screenshots as it says to reply to the email if you have issues. NO ONE WILL RESPOND.
Supervisors tell me they closed my complaint due to lack of response! Its a circle jerk meant to keep you from accessing your money till you give up.
FILED WITH CFPB.org & now have to with Attorney Generals office.
They should not take money if they feel there is a discrepancy!

Update: 7/17/26 just look at the BS response below. All they do is keep telling you to have agents escalate this. No regard was given to my already numerous attemots that keeps sending me in circles. Since I posted ive tried everyday for weeks to get a resolution & still no path forward out of this mess. Still waiting on CFPB to help which can take up to 30 days

28 juin 2026
Avis spontané
Logo de Branch

Réponse de Branch

Hi Jasmine, We want to help resolve this issue for you; can you open an in-app support chat within your Branch app? Additionally, our help center can also connect you to an agent. Branch Help Center. We recommend chat because of a faster service experience. That way, one of our agents can escalate your concerns to the right person.

Noté 1 sur 5 étoiles

Absolute WORST online banking service

Absolute WORST online banking service. I have to pay $4.95 each time I load money on to my Pro Card. However, if you ever have a problem with your account it is virtually IMPOSSIBLE to call and speak with a live agent. You will spend 10 minutes answering the ridiculous and irrelevant questions asked by their asinine AI system and it will eventually say something like: "Unfortunately I can't connect you to a live agent at this time, please describe what you need help with"....are you F##&@&G KIDDING ME 🤬🤬🤬 I just spent the last ten minutes explaining what I need. Avoid this Bank at all costs unless you're okay with not ever being able to speak with a live agent about YOUR account and YOUR money! Then, if you're fortunate enough or have plenty of time to waste, you COULD be connected to their call center in the Philippines where an agent will attempt to read from a script and try to answer your questions. I am also filing a complaint with the Federal Reserve and the FDIC.

28 juin 2026
Avis spontané
Logo de Branch

Réponse de Branch

Hi Daniel, Thank you for the feedback, we will pass that on to our team. However, we do want to help resolve this issue for you; can you open an in-app support chat within your Branch app? Additionally, our help center can also connect you to an agent, but we recommend chat because of a faster service experience. That way, one of our agents can escalate your concerns to the right person.

Noté 5 sur 5 étoiles

Good

Good and fast

24 juin 2026
Logo de Branch

Réponse de Branch

Hi Antwon, Thank you for the 5 stars! We’re so glad you’re enjoying your experience with Branch.

Noté 1 sur 5 étoiles

They just denied my dispute where 10…

They just denied my dispute where 10 separate charges went through for $3100 at exactly 11:59 pm. Said it’s not fraud. They are pure evil

22 juin 2026
Avis spontané
Logo de Branch

Réponse de Branch

Hi Matt, We’re sorry for the frustration this has caused. Our team takes these matters seriously and works to complete thorough investigations. Please reach out through in-app chat or our help center so we can review your case and provide more details

Noté 1 sur 5 étoiles

Subject I am not happy with your branch

Subject: Urgent: Reporting Unauthorized Account Access and Funds Transfer

Dear [Bank Name] Support Team,

I am writing to express my severe dissatisfaction and concern regarding an incident of unauthorized access to my account. My account was hacked, and funds were illegally transferred. I believe this is a scam, and I am extremely disappointed, as I suspect that there was some level of cooperation with the perpetrators.

Please, if you have any information or can identify the person or party responsible for this fraudulent activity, I urge you to contact me immediately. My funds have been stolen, and I hold you partially accountable, as I entrusted my account to your services.

I would appreciate an urgent response and any steps you can take to investigate this matter.

Sincerely,
Mohammad Fahim Bahram ]
2799445215

15 juin 2026
Logo de Branch

Réponse de Branch

Hi Mohammad, we're sorry to hear about this experience and understand how distressing it is to see unexpected activity on your account. Our team takes these concerns very seriously and wants to help investigate. Please reach out to us through in-app chat with the transaction details so we can look into this for you right away.

Noté 5 sur 5 étoiles

She was AWESOME

She was AWESOME

15 juin 2026
Logo de Branch

Réponse de Branch

Hi Bee, Thank you for the 5 stars! We’re so glad you’re enjoying your experience with Branch.

Noté 1 sur 5 étoiles

Staff are fine, app is horrible

while i have had little issue with the actual support team, who are usually just fine to work with, i cannot stand the process to do anything in this app. It drives me insane the amount of hoops i have to go through to simply log in to my account or transfer money that i have never experienced with any other app of this kind. i hope they can improve themselves, otherwise i strongly suggest using a different app and that employers do not choose their service.

3 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Branch

Réponse de Branch

Hi Jackson, we're sorry to hear about your experience and appreciate you sharing your feedback about the app. We are always looking for new ways to improve our app and experience with users, and will share this with our team. Please reach out to us through our in-app support chat if you need any assistance with your account!

Noté 1 sur 5 étoiles

★☆☆☆☆ — STAY AWAY. Branch held my confirmed refund hostage for over two weeks.

Here's the revised version with that cut:

---

**★☆☆☆☆ — Stay away. Branch held my confirmed refund hostage for over two weeks.**

If you value your money, do not put it anywhere near Branch / the Uber Pro Card. Microsoft charged my Branch card, I requested a refund, and Microsoft issued it with email confirmation. That was over 14 days ago — the money is gone from Microsoft, but Branch is still sitting on it and refuses to release it to me. No timeline, no explanation, and no one to talk to. They are holding funds that aren't theirs and treating my own money like a hostage.

And I'm far from alone. Branch sits at just 2.5 stars across 200+ reviews, with refunds, billing, and customer service topping the list of complaints. Customer after customer describes holds placed on their money and never returned, balances changing with no transaction at all, and a support system that's a black hole — 30 minutes to 2+ hours on hold and a fraud department that only communicates by email. And here's the kicker: Branch isn't even a bank. It's a middleman fintech holding your hard-earned money with zero accountability.

Bottom line: they take a confirmed, approved refund and sit on it for weeks while you can't reach a single human being. That's not a banking partner — that's a company that profits off holding your cash. Avoid Branch and the Uber Pro Card at all costs. Worst financial experience I've had, period.

10 juin 2026
Avis spontané
Logo de Branch

Réponse de Branch

Hi Edward, We want to help resolve this issue for you; can you open an in-app support chat within your Branch app? You can also call in, but we recommend chat because of a faster service experience. That way, one of our agents can escalate your concerns to the right person.

Noté 5 sur 5 étoiles

professional and helpful

Very professional and helpful

5 juin 2026
Logo de Branch

Réponse de Branch

Hi Grace, Thank you for the 5 stars! We’re so glad you’re enjoying your experience with Branch.

Noté 5 sur 5 étoiles

Amazing experience

The agent was super friendly and helpful and we were able to resolve my concern very quickly.

1 juin 2026
Logo de Branch

Réponse de Branch

Hi Brian, Thank you for the 5 stars! We’re so glad you’re enjoying your experience with Branch.

Noté 5 sur 5 étoiles

The young man was helpful

The young man was helpful - BUT U SHOULD NOT HAVE CAUSED ME THIS ANGWISH IN THE FIRST PLACE

7 mai 2026
Logo de Branch

Réponse de Branch

Hi Sonny, Thank you for your review and for the feedback. We appreciate you taking the time to share your experience, and we’re always here if you need anything

Noté 1 sur 5 étoiles

i’ve been trying to sync my Instacart…

i’ve been trying to sync my Instacart rewards card in my Instacart Shopper account for months now and no one can help me. It’s ridiculous. I’ve called and spent so much time on the phone. I’ve emailed back-and-forth. No one can help me. It is ridiculous. This is the worst customer service ever.

5 juin 2026
Logo de Branch

Réponse de Branch

Hi John, we're sorry to hear about your experience and appreciate you sharing your feedback. We do see that you were able to get some help from our escalated team. Please reach out to us if you need any further assistance!

Noté 5 sur 5 étoiles

Customer service rep Glenn was loads of…

Customer service rep Glenn was loads of help he deserves a raise 👏🏽

3 juin 2026
Logo de Branch

Réponse de Branch

Hi Rebecca, Thank you for your 5-star review! We’re glad to hear you’ve had a positive experience with Branch. Please don’t hesitate to reach out through the app or our help center if you ever need assistance!

Noté 1 sur 5 étoiles

No phone support a d you ger an AI…

No phone support a d you ger an AI clown. They are to cheap for custo.er service. Anyone that uses them to bank is an idiot. They don't care about you enough to provide phone support. Completely blind to anything but profit. Don't be fooled by these idiots try to change banking. If you need any help all they have is a virtuL guy that runs you in circles. Absolutely the worst customer service I have gotten in my life.

1 juin 2026
Avis spontané
Logo de Branch

Réponse de Branch

Hi Greg, We want to help resolve this issue for you; can you open an in-app support chat within your Branch app? We recommend chat because of a faster service experience. That way, one of our agents can escalate your concerns to the right person.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus