Caden Lane Avis 

1 932
•
TrustScore 3.5 sur 5

3,7

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

I ordered the newborn keepsake box with the bunny for my boss and his wife, who were expecting a baby girl, and I also added a onesie. When the package arrived, it was even more precious than I expect... Voir plus

Noté 2 sur 5 étoiles

I mistakenly placed a duplicate order. I tried to cancel by phone but was advised to send an email. I sent the mail to cancel the the duplicate order on the same day the orders were placed. I did n... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Caden Lane has beautiful baby clothes but incredibly awful customer service. After the Company takes your money for your order, they are done with you. If there is any problem afterwards they offer ze... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I greatly appreciate Caitlin quickly resolving an issue I had with a purchase. She was kind, understood my concern & explained the situation. My first grandbaby is due in a few months & you can be s... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Shopping & mode

Informations provenant de diverses sources externes

The baby boutique you've been looking for! Shop our HUGE selection of stylish baby bedding sets, accessories, big kid duvet covers, and baby & toddler apparel.


Coordonnées de contact

3,7

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

2 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 28 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 48 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,7

Tous les avis

(1 932)

268 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

A fraud

A fraud . On their website they have written that for international shipping the import duties are calculated at time of checkout . I ordered 2 clothes and one name plate for my new born . Today I have received the name plate only and I have to pay 35.44 euros import duties . The customer care is useless pathetic and provides misleading information

30 avril 2026
Avis spontané
Logo de Caden Lane

Réponse de Caden Lane

We are sorry for the inconvenience this has caused you! While duties are sometimes included, you can see on your order confirmation email that duties were not paid on your order. We unfortunately are not able to by pass governmental duties, we are so sorry!

Noté 5 sur 5 étoiles

Beautiful baby products, AMAZING customer service

This was the first time I've ordered from Caden Lane, and the experience did not disappoint. I had a problem placing my order and was immediately offered help via text to successfully place my order within minutes. I then needed help with a shipping issue and the problem was resolved in the quickest way possible with options given almost immediately. I've NEVER had customer service like this...immediate feedback via text and email. This is the first company I've not regretted haven given my phone number. I haven't actually seen the product yet because my order is in enroute, but everything online looks amazing. I'm very excited to see the gift I've purchased, and I'm so grateful that it will now hopefully arrive on time for the baby shower with all of the amazing and caring help I've received from this company! I ordered for the beautiful baby items, but I'll return for the unbelievable customer service.

29 avril 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

I had such a great experience with…

I had such a great experience with Caden Lane’s customer service! I reached out because I wanted to change my daughter’s middle name on a customized blanket and wooden sign I ordered, and they responded in less than 5 minutes. They were so kind, helpful, and quick to fix my request. It honestly made the whole experience stress-free, and I’m so grateful for how smoothly everything was handled!

28 avril 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I am beyond disappointed with my…

I am beyond disappointed with my experience with Caden Lane and will never order from them again.
I spent over $200 on 7 Easter bags for my kids to color with fabric markers, along with 2 packs of fabric markers specifically for that activity. This was a time-sensitive Easter purchase, so I paid an additional $30 for express 2–3 day shipping to ensure everything arrived in time.
What did this company do? They shipped the markers separately the very next day using express shipping — but then shipped the actual Easter bags, the main item I needed, the following day using regular ground mail. So the inexpensive markers arrived quickly, but the essential Easter bags did not.
My time-sensitive Easter bags were shipped on 3/31/2026. I had specifically paid $30 for express 2–3 day shipping. Had they actually used the service I paid for, the package would have clearly arrived by 4/2 or 4/3 — well before Easter. Instead, they chose to send the most important part of my order through regular ground shipping, which delayed delivery until 4/6/2026 — the day after Easter.
When I brought this up, they completely ignored the actual issue. Rather than addressing the fact that they failed to use the express shipping I paid for, they repeatedly hid behind the excuse that Easter items are not guaranteed after March 22nd. That response glosses over the most important fact: if they had honored the shipping method I purchased, the items would have arrived in time. This was not about guarantees — it was about them taking my money for a service they did not provide.
It felt as though they assumed I would not notice the difference, as if basic math and delivery timelines somehow did not apply. The facts are simple: I paid for 2–3 day express shipping, and they knowingly sent the critical items by ground mail instead.
What was most upsetting was their complete lack of accountability. There was no apology, no acknowledgment of the mistake, and no effort to make things right. Their only concern seemed to be keeping my money. As a customer who spent $221 on this order, I was treated as though my experience did not matter at all.
I also question how transparent this company is with customer feedback. If this review disappears, it will only reinforce the impression that they carefully manage what potential customers are allowed to see. I will absolutely be sharing my experience elsewhere because people deserve to know how this company operates.
In the end, they took my $30 shipping fee without providing the service, made my $221 Easter order worthless, and showed zero care for the customer they inconvenienced. This has been one of the most frustrating and unprofessional experiences I have ever had with a company.
I strongly recommend taking your business elsewhere — to a company that values its customers, honors the services they charge for, and at the very least offers an apology when they fail.

4 avril 2026
Avis spontané
Logo de Caden Lane

Réponse de Caden Lane

Hi there,

I’m really sorry to hear how frustrating this experience was, especially with something meant to be a special Easter activity for your kids. We completely understand how disappointing it is when timing doesn’t line up the way you expected.

I do want to help clarify what happened with your order. The fabric markers and Easter bags were shipped separately because the bags are personalized items, and those are fulfilled on a different timeline than ready-to-ship products. This is noted in the order confirmation email so families know items may arrive in separate packages.

Regarding shipping, while expedited service was selected, our Easter delivery cutoff to guarantee arrival by the holiday was March 22. Since your order was placed on March 31, the personalized bags required production time before they could ship. They were completed and shipped late April 1, picked up on April 2, and delivered on April 6—arriving within the 2–3 business day expedited shipping window once in transit.

We hear your concern about the shipping cost and timing, and we’re truly sorry this impacted your Easter plans. That’s never the experience we want for our customers, especially for moments as meaningful as holidays.

We appreciate you taking the time to share your feedback—it’s taken seriously and helps us continue improving both our communication and processes moving forward.

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent customer service!

I placed an order one evening and accidentally ordered 2 of each item.
I emailed Caden Support and they responded right away! They were able to refund me for the accidental dups! I appreciate the quick response and quick refund, thank you Caden Lane! Always love ordering from places with GREAT customer service 💕

23 avril 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Ely was wonderful

Ely was wonderful! My order was lost and she arranged for a new shipment to be placed! Fantastic customer service!

20 avril 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent Customer Service

I accidentally used the wrong address for the shipping address. They responded to their order email quickly and fixed my issue within a few hours. Excellent customer service. I will continue to order from CL!

23 avril 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Placed order and needed to return…

Placed order and needed to return items. After return was processed, I had questions about the reorder. Customer support said they would escalate the concern but that seemed to go into a black hole. To date, no response.
As a grandparent ordering gifts for my grandchildren, I would be hesitant to order again from Caden Lane because of this experience.
Response to Caden Lane’s reply below: Caden Lane says they have responded. I have checked both my inbox and spam folder daily since last week. The only email I get from them are promotional or asking me to rate their customer service. So no, my issue has not been resolved.

12 avril 2026
Avis spontané
Logo de Caden Lane

Réponse de Caden Lane

Oh no, I see out Customer Service team has responded to your email on Monday and again on Tuesday! Please check your junk mail as sometimes emails are sent there.

Noté 1 sur 5 étoiles

Where’s my order??????

Ordered just under $200 of product on 3/28/2026. Order confirmation listed 4 of 6 items were being processed for shipping. By the way their customer service is AI. Now 3 weeks later, NOTHING. AI said they were summer early sale and would not be shipped until June!! My confirmation did NOT include that information. Still where are the 4 items that were NOT Summer presale “being processed for shipping”?????

I’m contacting my bank to process a fraud review of the purchase

28 mars 2026
Avis spontané
Logo de Caden Lane

Réponse de Caden Lane

I’m so sorry for the frustration, I completely understand your concern. I took a look at your order and can confirm that two of the items were purchased as pre-order items, which is noted in your order confirmation email.

The good news is that the rest of your order has already shipped and should be arriving very soon, yay! 🎉

If you have any trouble locating your tracking details or need anything else at all, I’m here and happy to help.

Noté 5 sur 5 étoiles

Really pleasant

jsut had my first baby recently and I loved the gifts we received at our baby reception. My wife and I bought more. great quality, great value, and not too pushy on their marketing. wish theyd add more colors in the future.

12 avril 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Great products and service.

Love Caden lanes clothes for my toddler and baby. This was the first time something didn’t wash well and they replaced it no questions asked. Great customer service and products.

13 avril 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

I ordered a romper for my granddaughter…

I ordered a romper for my granddaughter it had a pull in it. It was minor but my daughter was upset. She thought it would get worse in the wash. So the customer service were so prompt, kind and generous . They are replacing the item and I have to say this was probably the customer service I have ever dealt. I will be a very long customer of Caden Lane

12 avril 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Caden Lane has terrible customer…

Caden Lane has terrible customer service. I ordered an item that was apparently backordered and once I realized one part of my order (mom's robe) would arrive after the birth of my baby, I reached out to cancel it and also return the matching baby outfit. They replied and said they'd cancel the robe but I'd have to pay a $6 restocking fee to send back the baby outfit. We went back and forth via email and the customer service representative was rude and unwavering in insisting I pay the $6. This has completely turned me off from ever ordering from them again. Not worth the hassle and I simply won't give my money/business to a company who treats customers this way.

14 avril 2026
Avis spontané
Logo de Caden Lane

Réponse de Caden Lane

We’re so sorry for the inconvenience this caused and hate to hear how frustrating your experience felt. We always aim to be as transparent as possible, including sharing backorder details on our product pages.

We do offer returns for store credit, which do not incur a return shipping fee, and understand that may not have been the solution you were hoping for. Your feedback truly means a lot to us, and we’ll be sharing it with our team as we continue to improve our experience. 💛

Noté 5 sur 5 étoiles

Top Notch!

After I placed my order, I realized my baby gown outfit was on backorder & would not arrive before I had my baby. I messaged & they were so kind & helpful! They helped add it onto my current order so I wouldn't have to pay shipping again. The process was super quick & easy. I couldn't recommend them enough! Another reason why we love Caden Lane - quality products AND quality people & service. :)

14 avril 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Easy Cancellation!

Part of my order was backordered (past my due date) for things I’d hoped to bring to the hospital — Super quick responses, solved my issue seamlessly! Didn’t even judge my pregnant-brain trying to overcomplicate and overexplain my situation:)

13 avril 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

If I could give this review a zero I…

If I could give this review a zero I would. Every time I have purchased anything from Caden Lane it has been a hassle. This time I purchased an item that was NOT marked as final sale. After purchasing the item it was marked down as a final sale item in the description of the item, which meant in order to see Final Sale, the customer would have to drill down. This is deceptive and misleading selling practices. I did not find out the item was final sale until I tried to return the item. I would advise anyone thinking of buying products from Caden Lane to steer clear of them. They are dishonest and do not stand by their customers.

13 avril 2026
Avis spontané
Logo de Caden Lane

Réponse de Caden Lane

We’re so sorry to hear about your experience and truly appreciate you taking the time to share your feedback, it’s never our intention for anything to feel misleading or frustrating.
Items purchased from our sale section are final sale, and we’re sorry for any confusion around how that was displayed at the time of your order. You can review our full return policy here: https://caden-lane-help-centerfaq.gorgias.help/en-US/return-179300.
We always want our customers to feel confident shopping with us, and your feedback is incredibly valuable as we continue to improve. 🤍

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus