Cherishthese Avis 

156
•
TrustScore 2 sur 5

2,0

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 4 sur 5 étoiles

I ordered 2 son bracelets and a wife's silver bracelet. I was pleased with the items. However, the silver bracelet snapped after a couple of days. We contacted customer service via email; they were... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

It's now January 13th 2026, and we still have not received our delivery. It appears to be stuck on with a Chinese delivery service somewhere, and all attempts to contact them have come up empty. At... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Absolutely horrible company, no update on the product being delivered and then 10 days later received an update stating it was already delivered 9 days ago. Impossible to get a hold of UniUni the de... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered Forever rose heart box and additional bracelet on 21st November 2023. Arrived damaged on 3rd December 2023. Emailed their support team same day and was asked to send photos of damage which... Voir plus


Coordonnées de contact

2,0

Bas

TrustScore 2 sur 5

156 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,0

Tous les avis

(156)

43 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Wonderful rose

My Wife was very happy when she opened her present on her birthday regard Colin Linegar xx

17 mars 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Long delivery and terrible customer service

Ordered on 1st March, delivery was expected to be by 14th March, it is now 20th March and delivery status still says in transit from a China carrier service. Customer service is also slow and not helpful.

1 mars 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Longest delivery still pending

I ordered 3 things at once on Feb22 with priority shipping, it's coming from China and I'm in the US so I want to give it the benefit of the doubt. There's no gps tracking and the last update or movement was March7 saying the flight arrived in US. Thing is I live close to the international airport, since then I have received no update as for whether or not a carrier as picked it up to deliver it or not, as far as i know it's been at the airport for 4 days. Priority shipping said 6-8 business days and it's been 19, I'll change my review if I get my items, but I don't think I'm giving 5 stars or ordering from this place again.

22 février 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I have cancelled my order and requested…

I have cancelled my order and requested a refund. I get nothing but a chat bot when I email. And a voicemail for customer service support line. I'm tempted to call the better business bureau if I'm not refunded

9 mars 2025
Avis spontané
Logo de Cherishthese

Réponse de Cherishthese

We’re sorry to see a 1-star review in this situation. As soon as you requested the cancellation, we automatically processed your refund. We have an automatic system in place for orders within the cancellation timeframe window. While refunds typically take 2–3 business days to appear on your account, you should have received an email confirming that the refund was initiated. Our customer support line is available Monday through Friday, so you may have reached us outside of those hours on the weekend.

We encourage you to check your bank statement for the refund once it finishes processing. If there’s still an issue, please get in touch during our regular business hours and we’ll be happy to assist further.

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible

The items that I ordered for Valentines not only arrived late but were nothing like what was described nor pictured. The "real rose" was definitely fake. The necklace and bracelet are smaller than in the advertisement. When my wife tried to open the drawer in the heart it was blocked by the moving part of the heart. Poor craftsmanship of that.

19 février 2025
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

I bought my son the son bracelet and…

I bought my son the son bracelet and can't get it open. Clasp is I don't know how it wakes or is it broken?

24 février 2025
Avis spontané
Logo de Cherishthese

Réponse de Cherishthese

Hi Paula,

Here's a video from our youtube channel showing you how to open it. https://www.youtube.com/watch?v=5bl8wo0wDW4

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered necklace for my girlfriend on…

I ordered necklace for my girlfriend on valentine. I picked priority shipping which is 6-8 days. I supposed to get the necklace around 02/12. However, I didn’t receive it on that day. I emailed on 02/14 asking for returning. They said product was shipped can’t not return. I can return after I receive. After receiving the product, I emailed asking for returning procedure. AI asked me sending product’s pictures. I sent to them. AI said someone from specialized returning team will get in touch with me in shortly. However, nobody emailed since last Monday.

27 février 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Still awaiting my refund from

Still awaiting my refund from
An order I purchased for my daughter that was never shipped. They eventually responded following the threat of my company legal team. They confirmed my shipment was lost on 12th January. I was advised my purchase was refunded ( Never received) . Since followed up twice to which a robot responded. Disgraceful customer service

22 janvier 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I order a forever rose with a necklace…

I order a forever rose with a necklace and they claimed it arrived on vday but no package arrived, I emailed them to see what was going on and I followed their instructions, asked neighbors, apartment office and mailman and nothing, I replied back and they apologized and that they were going to investigate, I waited a few days and asked if they figured something out if they were going to send another one or a refund, it's been 17 days and they never replied back

13 février 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

JUNK FROM CHINA

Arrived 2 and half weeks after purchase. The necklace was so badly knotted and tangled it could not be fixed. If I knew this junk was coming straight from China, I would have never ordered it in the first place. Never again.

24 février 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered a necklace for Valentines day…

Ordered a necklace for Valentines day for my wife. Placed the order 12 days before and paid for expedited shipping. They said it would arrive in around 7 days. It finally arrived after 20 days. It came from China and I can only assume that it was sent by mule train from a small village. Never again.

21 février 2025
Avis spontané
Noté 3 sur 5 étoiles

Never receive the item bought & no response

Update : I received the item in my mailbox. I updated to 3 stars as the bracelet looks good but their long sloppy delivery and no customer service is horrible .

Ordered a braided bracelet on 6Feb, 18Feb received email saying status as delivered but I did not receive the item at all. I reached out to them via email & Facebook telling them item not delivered, as of now no response just an auto reply. I found out that the bracelet is from China so shouldn’t take that long to ship to Singapore. I will update the next few days if I hear anything

18 février 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I responded to an add on Facebook the…

I responded to an add on Facebook the week before valentines day. While bragging about being a Canadian Company and caring for its customers - they did not say jewelry was manufactured in and would be shipped from China. The ordered item arrived February 21st.

The item was $79.00 USD and while lovely, it was hardly worth the cost for an item that COULD NOT be delivered by its advertised Valentines Day.

21 février 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Scam! 😡

I believe that this site is a pure scam! I have not received my package at all, and my bank was charged twice from a weird Amazon account since I made the purchase. I’m having to shut down my card and get a new one because of these scammers!

20 février 2025
Avis spontané
Logo de Cherishthese

Réponse de Cherishthese

We completely understand your frustration, and we want to reassure you that your order is real and currently in transit. It was placed just last week with our 8-10 business day shipping option, and tracking shows it has already cleared U.S. customs and is now with USPS for final delivery. It should be arriving soon!

Regarding the Amazon charges, we want to clarify that we have no connection to Amazon. We process all payments securely through Shopify, one of the most trusted eCommerce platforms. It sounds like an unrelated issue, so we strongly recommend checking with your bank for more details.

We know waiting on a package can be frustrating, especially when concerns arise, and we truly appreciate your patience. If you have any questions or need updates, please reach out to our support team—we’re happy to help. Just a heads-up: filing a dispute with your bank before the order arrives could actually delay or cancel delivery, so we’d love to work with you directly to resolve any concerns!

Noté 1 sur 5 étoiles

Complete disgust in how they operate

Complete disgust in how they operate. I ordered a gift back on the 4th/2/25 paid for the express mail. It has been delayed at customs now for 9 days amd when you reach out to them for assistance you get nothing in response. No help what so ever. And I can’t get hold of the shipping company as the number they provide is disconnected and not in ise

5 février 2025
Avis spontané
Logo de Cherishthese

Réponse de Cherishthese

Hi Greg,

We completely understand your frustration, and we’re truly sorry for this delay. Your order was shipped with express service, but unfortunately, Australian customs has been holding it since Feb 12th for reasons beyond our control. We did respond to your inquiry last Thursday with the latest update, and we're actively pushing for answers from the courier. We wish we had more control over customs processing, but please know we’re doing everything we can to get this resolved.

That said, we don’t want you to feel stuck waiting—please reach out to our support team, and we’d be happy to discuss a way to make this right for you.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus