CuraYou Avis 

251
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,5

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Hands down one of the most professional businesses I have dealt with. I was having a connection issue with one of the cables, and they replaced it right away. Communication is wow I am surprised how t... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Makes a hug difference in the overall health of my mouth, teeth, and gums. I haven't missed a night in 4 months. My biological dentist was impressed at how much my gum inflammation had reduced after t... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I’m very pleased with the customer support I received from Chole/Curayou. She responded promptly with multiple emails, giving all the detailed instructions, carefully reviewed the video I sent, and co... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

The unit I purchased arrived earlier than expected! Instructions with the product were clear and simple. When I initially used the light my mouth was sore. After the first session I noti... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Boutique de santé et beauté

Écrit par l'entreprise

Take control of your health with CuraYou’s red light therapy devices designed to help with chronic painful conditions, support healing from within, and reduce your reliance on medications. Our non-invasive, science-backed technology helps you improve your health and wellbeing naturally, and manage conditions like neuropathy, joint pain, gingivitis and gut inflammation from the comfort of home. Enjoy simple, safe, and effective therapy backed by a 60-day risk-free guarantee.


Coordonnées de contact

4,5

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

251 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 94 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,5

Tous les avis

(251)

222 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Customer Service

Never received the product, still don't have any idea when I should get the product. It's been more than 2weeks since I ordered it and paid for it. Have asked for a refund and just cancel the order

27 septembre 2026
Logo de CuraYou

Réponse de CuraYou

We're sorry for the frustration, and we completely understand your concern. We want to assure you that your case has been taken care of every step of the way. Here's a quick timeline of what happened on our end:

- Your replacement order was confirmed and sent to your email on September 24
- The replacement unit was shipped out on September 25
- A shipping update with tracking was sent the same day

It's possible these emails ended up in your spam or junk folder, which may be why it felt like no one was taking action. We've also just reached out to you again via email with all the details and your tracking link.

We truly appreciate your patience, and we're here to make sure this is fully resolved for you. Please don't hesitate to reach out directly if you need anything at all. 🩷

To your pain relief,
Emma

Noté 3 sur 5 étoiles

Arrived a day later

Arrived a day later. And actual working area is smaller than fiscal size. To early to determine if it works.

27 septembre 2026
Logo de CuraYou

Réponse de CuraYou

Thank you for the honest feedback! We're sorry about the late delivery. It's still early days, so give it some time with consistent use. We'd love to hear how it goes. We're here if you have any questions! 🩷

To your pain relief,
Emma

Noté 5 sur 5 étoiles

My experience was great due to the fact…

My experience was great due to the fact that this red light therapy belt actually works. I was devastated when I couldn't use it everyday. But as soon as I called and presented the issue, curayou had a brand new one sent to me within a week. So happy to have it back. I let a few friends try it after complaining about pain and two of them purchased a belt from you (I don't do the, tell them I sent you thing) and they also love it! It works so well I cant stop telling people about it. Thank you! I am 50 and need both hips replaced and plantar facitis both feet for three solid years. I spent $2200 on orthotics I was in so much pain. I started stretching, using a shake plate and this red light therapy belt. I am walking great, the plantar facitis is healing wonderfully, I can walk very well now and my hips aren't hurting! I also haven't needed to go back for another cervical epidural due to osteoarthritis. So THANK YOU!!!

27 septembre 2026
Logo de CuraYou

Réponse de CuraYou

THANK YOU right back! Reading this gave us chills. We're so sorry about the issue with your belt, and we're glad we got a new one to you fast, hearing you were devastated without it tells us everything. The progress you're making is incredible, walking great, plantar fasciitis healing, hips not hurting, and no more cervical epidurals! And the fact that two of your friends have already joined in means the world. Keep going, and we're always here for you! 🩷

To your pain relief,
Emma

Noté 5 sur 5 étoiles

Great customer service + neat gum device

Great customer service by email. Pretty quick response on any problems so far.
Package sent on time.

As for the product Curayou for gum device, easy to use. It's flexible and soft. So you won't have problem placing it in your mouth even if you have a smaller size mouth which was my concern at the beginning. Videos instructions are clear. However, I would suggest that giving suggestions on what to do is much effective than what NOT to do.
As for how effective the device is for improving gum, that has to wait for a few months. Hopefully it will work as stated.
Also, I would say it would be nice if this is made in America. 🇺🇲

27 septembre 2026
Logo de CuraYou

Réponse de CuraYou

Thank you for the detailed review! Glad to hear the flexibility and softness of the device worked well for you, and the suggestion on framing instructions positively is noted. We hope you see great results with your gums over the coming months. We're always here if you need anything! 🩷

To your pain relief,
Emma

Noté 5 sur 5 étoiles

My husband and I both use this

My husband and I both use this. I use it for my neuropathy, and he uses it on his arm. It really is multi-purpose and can be wrapped around most parts of your body. We are constantly using it, passing it back and forth. I highly recommend this. I would definitely purchase this again. Thanks so much!

31 août 2026
Logo de CuraYou

Réponse de CuraYou

We love that you and your husband are both getting use out of it! It's great to hear the versatility is coming in handy for different needs. Thank you for the recommendation, and we're here for both of you anytime. 🩷

To your pain relief,
Emma

Noté 5 sur 5 étoiles

I prefer to support small businesses

I prefer to support small businesses, I feel they have more integrity than the big companies, kinda feels like a big family to me. The product I purchased to heal my gums worked. A dentist told me I needed a deep cleaning for periodontal disease, I used the oral product, for awhile, went to the dentist and was told my gums just needed a gingivitis cleaning now, that was proof to me that it worked. I’m still using the product to get my gums in even better shape. I have now purchased one for my husband, hoping he gets the same great results. Thank you!

23 septembre 2026
Logo de CuraYou

Réponse de CuraYou

What an amazing journey, thank you for sharing this! Going from needing a deep cleaning for periodontal disease to just a gingivitis cleaning is an incredible result, and having your dentist confirm it makes it even better. We're so happy you're still going for even better gum health, and we hope your husband sees the same results. Thank you for trusting us and for supporting small businesses, it truly means the world. 🩷

To your pain relief,
Emma

Noté 4 sur 5 étoiles

Order was fine

Order was fine, but who ever you do your shipping with, I have video of him tossing the device at my door. It upset me cause it’s not cheap and he could have taken the extra three steps and placed it down.

23 septembre 2026
Logo de CuraYou

Réponse de CuraYou

Thank you for letting us know. That's completely unacceptable, and we're sorry you had to experience that. We'll be reaching out to you via email to get that video, and we'll be flagging this directly with our carrier to make sure it's addressed. We're glad the order itself was fine, and we appreciate you bringing this to our attention. 🩷

To your pain relief,
Emma

Noté 5 sur 5 étoiles

This machine is already proving its…

This machine is already proving its ability to curb sensitivity and swollen gums. All that in just 3 weeks. My husband and I are once again day users… now for life!

22 septembre 2026
Logo de CuraYou

Réponse de CuraYou

This is wonderful! Reduced sensitivity and swelling in just 3 weeks and a household of daily users for life! We couldn't ask for a better update. Thank you for sharing, and we're here for both of you anytime! 🩷

To your pain relief,
Emma

Noté 5 sur 5 étoiles

The best customer service

The best customer service. Quick and responsive. Excellent product. Works!

14 septembre 2026
Logo de CuraYou

Réponse de CuraYou

Thank you! So glad the product is working and the service matched. We're always here if you need us! 🩷

To your pain relief,
Emma

Noté 5 sur 5 étoiles

A good experience so far.

A good experience so far. Delivered as expected, device working a-ok.

22 septembre 2026
Logo de CuraYou

Réponse de CuraYou

Thank you! Glad everything arrived as expected and the device is working well. We're here if you ever need anything! 🩷

To your pain relief,
Emma

Noté 5 sur 5 étoiles

An unexpected benefit

The Oral Revive Elite is actually activating my salivary glands to put out more saliva. I didn’t realize that for the last ten years or so my salivary output has been diminishing. That was probably why I had more problems with mouth sores and swallowing pills during the same time period. After the first use of the Oral Revive I noticed a difference. My saliva was thinner, and my mouth felt fresher. I’ve been using it for 2 1/2 weeks now, and I’ve not had one mouth sore in that period of time. I use both the red and blue light. If it helps my receding gums, I will be glad, but what a great benefit to have a better saliva output! I’m 72 years old. I would recommend this to everyone who has problems with swallowing pills. A lot of people over the age of 60 have that problem.

5 septembre 2026
Logo de CuraYou

Réponse de CuraYou

This is amazing to read, thank you for sharing this in such detail! No mouth sores in 2.5 weeks, fresher mouth, and easier pill swallowing, what a difference. It's wonderful when the device surprises our customers with benefits they weren't even expecting. And thank you for spreading the word to others who might be dealing with the same thing. We hope the receding gums follow suit, and we'd love to hear your update. We're always here! 🩷

To your pain relief,
Emma

Noté 5 sur 5 étoiles

The customer care is out of this world

The customer care is out of this world. Your attention and quick responses are so appreciated. We had an issue with the product and you made it right without hesitation.

17 septembre 2026
Logo de CuraYou

Réponse de CuraYou

Thank you so much! "Out of this world" made our day. We never want a product issue to get in the way of your experience, and we're glad we could sort it out quickly. We're here anytime! 🩷

To your pain relief,
Emma

Noté 5 sur 5 étoiles

Great company

Greatly appreciated the emails from CuraYou providing videos in how to charge the device and use the dental device correctly BEFORE the device was delivered.

Entire process from ordering the device to delivery was seamless.

Outstanding customer service that you rarely see nowadays.

16 septembre 2026
Logo de CuraYou

Réponse de CuraYou

Thank you so much! We really believe in making sure our customers feel confident with their device from the start, so it's wonderful to hear those pre-delivery videos hit the mark. And "outstanding customer service that you rarely see nowadays" that means the world to us. We're always here if you need anything! 🩷

To your pain relief,
Emma

Noté 5 sur 5 étoiles

CuraYou is easy to use right out of…

CuraYou is easy to use right out of box. I noticed results the first day! Hifhly recomend

15 septembre 2026
Logo de CuraYou

Réponse de CuraYou

Thank you! Results on the first day is a great start, and we love the recommendation! Keep it going, and we're here if you need anything. 🩷

To your pain relief,
Emma

Noté 5 sur 5 étoiles

I'm optimistic that daily use will…

I'm optimistic that daily use will definitely make improvements in my gums.
I'm already seeing that the color of my gums have
slightly changed with dedicated use.
Thanks for following up.

14 septembre 2026
Logo de CuraYou

Réponse de CuraYou

Thank you for the update! A change in gum color is a really encouraging early sign. Keep up the dedicated use, and we'd love to hear how things progress. We're always here if you need anything! 🩷

To your pain relief,
Emma

Noté 4 sur 5 étoiles

HALTED RECESSION

The price is accurate for the strength of wavelength. Daily use of R/B therapy stopped my gum recession in its track! I can’t wait to show my dentist.

11 septembre 2026
Logo de CuraYou

Réponse de CuraYou

That is amazing, halted recession is a fantastic result! We can't wait to hear what your dentist says. Thank you for sharing this, and keep up the great work with your daily routine! 🩷

To your pain relief,
Emma

Noté 5 sur 5 étoiles

They resolved a faulty product was…

They resolved a faulty product was within the warranty period very quickly.\nI was very pleased at the speed.Of the resolve

3 septembre 2026
Logo de CuraYou

Réponse de CuraYou

Thank you! We're sorry about the faulty product, and we're glad the warranty process was quick and smooth. Enjoy your device, and we're here if you ever need anything! 🩷

To your pain relief,
Emma

Noté 5 sur 5 étoiles

The device is easy to use

The device is easy to use, the mouthpiece is comfortable. I can’t wait to see the benefits of improved gum health!

2 septembre 2026
Logo de CuraYou

Réponse de CuraYou

Thank you! Glad the mouthpiece is comfortable and easy to use. We can't wait for you to see those benefits. Keep us posted on how it goes! 🩷

To your pain relief,
Emma

Noté 5 sur 5 étoiles

Very pleased and definitely recommend CuraYou

After hours of reading and comparing various brands of red/blue light devices for my gums, CuraYou offered the most information and clear instructions on how to use the device to obtain the best results. The best part was the reasonable price and warranty!

2 septembre 2026
Logo de CuraYou

Réponse de CuraYou

Thank you so much! It means a lot knowing you chose us after comparing so many options. We put a lot of care into making sure our customers have the information they need to get the best results, so it's great to hear that came through. We're here for you every step of the way! 🩷

To your pain relief,
Emma

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus