Ethic Star Avis 

274
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,7

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

We had a little problem with one of the gowns out of stock, and also with delivery but customer services were very helpful and polite throughout. The dressing gowns are very nice. I would highly recom... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Ethic Star are amazing, especially Junior who was so helpful, kind and patient throughout the whole ordering process. We ordered gym sacs and had an urgent deadline and they met it without any questio... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Ordered 2 x personalised spa robes for my son as he enjoyed having one when we visited a spa recently. Placed order before reading the reviews and then I panicked I wouldn’t get my items or the qualit... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

We were let down by a supplier and had to meet a committed deadline. Luckily, we found ethicstar, they were keen to help. Particularly, their sales member Adam, who's a star. He not only met the state... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Shopping & mode

Écrit par l'entreprise

Aims to offer its clients the best possible range of hooded sweatshirts (ideal for college look), emo clothing and general blank garments for fast over night delivery. We stock most of our collection all year round ready to be shipped straight away.


Coordonnées de contact

4,7

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

274 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,7

Tous les avis

(274)

1 avis reçu au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

In shock at how i was spoken to twice refusing to help at all

Follow on from their response. When calling to speak with Adam as requested the man who I originally spoke with answered he proceeded to argue with me saying he never said he would help me he continually interrupted me when I was trying to talk and was very unprofesional. I stated that after reading other reviews and the way everything had been handled I wanted a refund this close to Xmas. Of course Adam wasn't available. When Adam finally rang me after back and fourth emails he too was extremely unprofessional continually interrupting me when I was trying to talk repeating himself over and over with no intention of trying to resolve the bad customer service I had received so far. He said he would have to escualte this further and I have sent 3 emails asking what is happening and now of course all contact has stopped. I have never been dealt with in this way before I was shocked in just how unprofesional their business is especially again as nearly all other companies be it big or small send u an email to check that you are happy with the personalised product you are ordering before shipping out. They do not so no wonder so many orders go wrong. If you are not going to proof the product they need have a warning on their website and also clearly stating that if you don't want anything on the back or front to leave it blank then less people will be unsatisfied. Update they have now messaged to say they have decided to not help me at all and have almost dared me to take it further this says it all do not shop with them as they have no ethics at all and are an extremely dodgy company of things go wrong.

13 décembre 2018
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

personalised hoodies

My perosnalised hoodies arrived this morning and they are absolutly gorgeous! great quality, warm and cozy. love it!
EthicStar answered all my questions patiently, and i needed them for a special occasion, was scared they not going to arrive in time and it did! im so pleased
I really recommend this website for any personalised clothes.
I will definetly order from here again.
thanks again

31 octobre 2018
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

For sorting my order so quickly

I just want to leave reviewreview but just want to thank you all for

> your help after my order was lost you went above and beyond to make sure it

> was sorted best part for me and made my day was I was tould Wednesday that

> it would come and it came on Tuesday 16 October I was very happy with this

> and will be ordering again in the future your FRIST ever mistake made and

> was sort very quickly and like said above and beyond very happy customer

> looking forward to ordering again thanks Jamie Paddington

17 octobre 2018
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Thank you Junior!

Thank you Junior!

Never have I had such incredible customer service... Junior was so friendly and accommodating to a quick turnaround for personalised robes and we couldn't be happier with the final result. Ethicstar - Junior needs a promotion/raise!!!! He helped so much in what could have been an extremely stressful ordering experience. I would recommend Ethicstar to everyone

11 septembre 2018
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Wrong Colours Printed & Terrible Customer Service

We ordered 100 aprons with our logo & they arrived but the colours are way off, The colour matching is absolutely terrible. I am currently waiting on someone to call me but customer service does not seem to be a priority for Ethicstar. I should have read some of the reviews of the company before ordering, as i did not know what i was getting myself into. We now have 100 aprons that we cannot use and no budget to buy more from another supplier.

4 septembre 2018
Avis spontané
Logo de Ethic Star

Réponse de Ethic Star

Hi Ciaran


We did email you and asked if you can email your contact number to discuss with you

We have not had any reply on the below? Please can you confirm you are getting our emails?



The good crop co

thegoodcr*******@gmail.com


--------------------

from: EthicStar Ltd (Sales) <sales@ethicstar.com>
reply-to: sales@ethicstar.com
date: 29 August 2018 at 08:06


Hi Ciaran

Thank you for your email.

kindly email your contact number or call me on my direct number 02038734737

We will go through this over the phone.

Regards
Maya

Noté 2 sur 5 étoiles

Print and T-shirt quality is good, poor customer care

Print and T-shirt quality is good. However customer service is NONE existent! Jusf awful! I was going to be a long standing customer because of the great price and fast service, but I have been put off completely, I rather pay double and receive proper customer care. We have ordered 50 T-shirts, 12 of them was unusable due to paint splatters on the front and oil marks. So we had to do an other minimum order of 50 , you would think we would of been offered some kind of an apology and compensation.After 3weeks of waiting on a decision(which by than we totally missed the deadline), we got offered £5 off of our next order (minimum of 50tshirts!) which I found insulting! Sales team promised every time they will call back, which they never did, we had to chase them , over the phone they were rude and not one bit caring. Manager was never available.... Massive haedache ,nothing else! In the end we told them they can keep their cham change, but we need the T shirts, so did order an other 50 for full price and some more as they didn't have the t-shirts we tested,had to get different brand, but had no time left at this point to test it so of course the sizeing was off. Well surprise only 4 of them was unusable this time! I guess that is an improvement... Stay away from them!Doesn't worth the hustle.

30 août 2018
Avis spontané
Logo de Ethic Star

Réponse de Ethic Star

Hi Orsi

I am very sorry to hear this and the issue you had. Our system does show we tried to call and also emailed on the compensation on the 12 pieces which you had an issue with. We did reply straightaway

1) We did reply on this and offered discount on the 12 pieces you had an issue with below email exchange. We also did offer to have them replaced also

2) We did try to contact your partner as well but it would have been best if you had given your direct number that would have quicken the resolution

3) You mention you had a deadline but we checked in the email when you placed the order no deadline was given?

However moving forward we have asked the accounts dept to compensate you further hope that is ok?

Please accept my sincere apology and I am very sorry for any inconvenience caused

Thanks



----------------------------
Orsolya Magyar <********@hotmail.co.uk>

13 Aug


to EthicStar
Hi Susan,

It would probably be easier to discuss this over the phone. Please give my partner a call on 077*******63.

Just tried to call but missed you.
=================================

from: EthicStar Ltd (Sales) <sales@ethicstar.com>
reply-to: sales@ethicstar.com
to: Orsolya Magyar <Lya.magyar@hotmail.co.uk>
date: 22 August 2018 at 13:40


Thank you for the email

Please accept my sincere apology and I am very sorry for any inconvenience caused

Would you be happy if we offer you 10% discount and you keep the item? Would that be your satisfaction?

Kindly advice

Thanks

Sarah

-----------------

from: Orsolya Magyar <*******@hotmail.co.uk>
to: "EthicStar Ltd (Sales)" <sales@ethicstar.com>
date: 22 August 2018 at 13:41
subject: Re: 12589


With regards to my previous e-mail. Would you be so kind to change the delivery address to Urban Nomads ****************** Middlesex ******** .


Thank you

Noté 5 sur 5 étoiles

I have used Ethicstar for a few years…

I have used Ethicstar for a few years now for my company Fairway Cruises and I always have an order rush, yet they manage to get the order completed and to you on time, every time. Embroidered baseball caps, polo shirts I regularly order are always correct. Just be sure to get the right ones for you, there are many to choose from. Very competitive on prices too. Always helpful and courteous their aim is to get the job done and they do.
They are the best at their game! Rob Grant.

23 juillet 2018
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

We would really recommend Ethic star

We would really recommend Ethic star. We were close to the end of term and really wanted to get some hoodies for our year 6 leavers. I called Ethic star as we had some query with the size of hoodies we needed for our larger children. The staff were really helpful and we place our order which arrived in time for the leavers party, the embroidery was perfect and every name was spelt correctly. Amazing and thank you.

20 juillet 2018
Avis spontané
Noté 4 sur 5 étoiles

Fast Delivery

The communications at the beginning wasn't straightforward and to the points. However, the turn over was very swift once the full request was clearly established.

18 juillet 2018
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Fast and high quality

Incredible service! They were able to set, master, produce and delivery 10 tshirts for a stag in 2 days. High quality tshirts, fantastic finish, everyone was very happy. Would highly recommend and would use again!

17 juillet 2018
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Disappointing

Initially, when we opened the box of leavers hoodies we were delighted but the sizes were all far too small. It was an endless hassle working out what would fit who. They use various shirt suppliers and the sizing is all off. It’s such a shame as the design was great but the quality of the shirts is very poor and they shrink after the first wash. It took months of phone calls and emails to resolve all the issues. Finally, it seemed like we were done when I realised I had made a mistake with one child’s name. I wrote to apologise and offered to pay full price to replace it, obviously, but they refused to print a single item. One child in the year has been left with an unwearable shirt as a result and they couldn’t care less.

17 juillet 2018
Avis spontané
Logo de Ethic Star

Réponse de Ethic Star

I am very sorry to hear the item did not fit. We always do request customers to buy a plain sample to check sizing first before placing any custom printed orders

Since our machines need a min order run it will be hard to just reprint just 1 - We appreciate you are willing to pay but the machines need a min order run.


However we will work something out for you

Please accept my sincere apology and I am very sorry for any inconvenience caused

Please bear with us we will get this resolved for you

----- Sales Team have also emailed you as well as below ----


Kelly Pawsey <*******************yahoo.co.uk>

Thank you for the email


Kelly can you give us 2 week since doing 1 piece will be very difficult since our machines do require a certain min quantity run

We can try to get another factory which has a smaller machine to do 1? Please advice

Thanks
Sales Team

-------------------------------------------------

from: Kelly Pawsey <****************@yahoo.co.uk>
to: sales@ethicstar.com
date: 13 July 2018 at 16:55

Dear Maya

Below is the replacement order. The item I made a mistake on is ********* (not *****as shown in the order below). Please may I order a replacement for delivery on the 19th as suggested. If you can send me an invoice asap I will pay this evening over the phone. I have so many emails relating to this order I’m unable to check that this name is spelt correctly within the 18 on the back. I assume it will be as the design was unchanged for the replacements just the size. However, if you could double check this for me i would appreciate it. Delivery address remains the same.

Kind regards

Noté 5 sur 5 étoiles

Ethic Star have been fantastic at…

Ethic Star have been fantastic at turning our t-shirt order around in super quick time. We gave them an incredibly tight deadline which was turned down by many other companies. Junior at Ethic Star kept us up to date on the order and delivery status throughout. Excellent service, one which I would recommend and definitely use again.

15 juillet 2018
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Ethic Star are amazing!!!

Ethic Star are amazing, especially Junior who was so helpful, kind and patient throughout the whole ordering process. We ordered gym sacs and had an urgent deadline and they met it without any question, which wasn’t easy as we needed printing too. The gym sacs were of amazing quality and everyone loved them! Thank you so much Junior and all the team at Ethic Star - we can’t praise you enough and highly recommend your services, and would definitely use you again. Thank you so much!

10 juillet 2018
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

Order did not arrive. No tracking, poor communication

Used previously was OK so thought I would try again. This time very different experience. Did not receive tracking info with my order. Contacted them when it did not arrive only to be told that courier has lost the parcel and had no more in stock. Was not contacted or advised regarding delivery and it seems that they made up this story as they ran out of stock. I found the communication to be abrupt bordering on rude. Will stick to reputable suppliers that know how to deal with their customers. Added an extra star because they did refund.

Thank you for your response. This is an example of poor customer service. You have added customer personal details to your review. Please remove.

9 juillet 2018
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus