Femplay Avis 

1 711
•
TrustScore 2 sur 5

1,9

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 2 sur 5 étoiles

Ordered two items. Received sales confirmation straight away, but no shipping information. Package showed up 6 business days later, containing one item I did order, and one I didn't. The 2... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered 2 items. No shipping info was provided. I emailed and called multiple times with no response, phone number doesn't work. One item was received after a week but no response or refund from the... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

For purchase and delivery the company has made everything as easy as possible. Sailed through purchase in minimal time and product was delivered before due date. Fantastic customer service. Produc... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered $300 worth of goods, said will be shipped out following day with shipping details- that never came through. Tried reaching out, no response. I have used this company 10 years ago and was... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de sex-toy
  2. aussi dans
  3. Boutique de lingerie

À propos de Femplay

Informations provenant de diverses sources externes

Femplay Promo Image

Femplay is 100% Australian Owned and has been heating our bedrooms for over 15 years

Buy the best toys from Australia's #1 Online Adult & Sex Shop. Femplay is 100% Aussie owned & we care about the best toys to get you off.
Shop online now!


Coordonnées de contact

1,9

Bas

TrustScore 2 sur 5

2 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

1,9

Tous les avis

(1 711)

18 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Order not received

Order not received, no communication

Made an order via PayPal on the 14th of May. No communication, no tracking information, and no answer via their website. Phone number doesn't appear to work.

Hoping for a response shortly or will have to dispute with PayPal and request refund.

14 mai 2024
Avis spontané
Logo de Femplay

Réponse de Femplay

Hi Critical Skills,
As this is not a verified review and we don't have an order under your name, please email us your details.

Noté 1 sur 5 étoiles

Suspected scam site

Not happy. I ordered my product on the 23/05/2024 and have not received any tracking information as of 11/6/2024. I've emailed, called, reached out on social media and received no response. Eventually I did get a response email, discount code and apology, but still haven't received my order or even a tracking number on an order worth several hundred dollars. Beginning to think this is a scam website. DO NOT purchase anything from them.

5 juin 2024
Avis spontané
Logo de Femplay

Réponse de Femplay

Hi David,
You have received your order & we sent you a special something as well. We would have thought more than 1 star.

Noté 1 sur 5 étoiles

Ripped Off

Requested a cancellation on my 2nd order and a refund.
No response.
Do not make purchases with femplay; it's a scam.

4 juin 2024
Avis spontané
Logo de Femplay

Réponse de Femplay

Hi Kaurna,
As this is not a verified review and we don't have an order under your name, please email us your details.

Noté 1 sur 5 étoiles

Brought 2 items 1 arrive no communication

Brought 2 items. Only 1 arrived. Been emailing for weeks and no response. Zero communication. Been ripped off.

21 mai 2024
Avis spontané
Logo de Femplay

Réponse de Femplay

Hi Cruise,
As this is not a verified review and we don't have an order under your name, please email us your details.

Noté 1 sur 5 étoiles

No tracking number and very bad customer service

Date - 30/5/2024

I had ordered multiple items from the website. They provided me with just one tracking number. Upon getting my parcel, I realized that only certain small value items were delivered and the most expensive toy was missing.

I contacted customer service upon which I received an answer stating that my toy was shipped via Melbourne in a separate package. I asked for a tracking number and got 0 response. I kept following up each and every day on email but in vain. I tried calling the customer service numbers but none of them worked.

So all the information I have is that the item was shipped from their Melbourne warehouse and 0 information about tracking ID - which is the most vital part of the information.

After getting tired of following up, I came here to post in hope to get some kind of solution to my grievance. Will update my review if I get any help from their customer service.

Date - 3/6/2024

I got a reply here from their customer service asking me to email them. I just wrote above that I have already sent multiple emails and have received 0 response. I have called multiple times but the lines are always busy.

Date - 17/06/2024

Still Nothing from customer service except explaining that they have had issues - Issues with phone and delivery that they haven't sorted in over 1 month, which is ridiculous.

They will tell you that they are having issues but wont tell you the shipping number or provide you with a refund. They dont reply to emails, their phones do not work at all and there is 0 effort from their side to help out their customers.

Never buy from these guys. I would suggest Lovehoney or Wildsecrets is much much better with incredible service. This has been the worst retail experience I have ever had in my life. Feels like I got duped of hundreads of dollars.

30 mai 2024
Avis spontané
Logo de Femplay

Réponse de Femplay

Hi Lancy,
We have admitted that we recently had an issue with deliveries and we have been working hard to fix this. As the name on the review is different to the one used for the order, we ask you to email us so that we can assist you.

Noté 1 sur 5 étoiles

Non existent customer service

I received an order confirmation 3 weeks ago and have heard nothing since. No tracking number or anything. I sent 4 emails so far (20/5, 21/5, 27/5, 29/5) and still no reply.

Update to Reply from Femplay:
I've checked everywhere and still haven't received an email.

Update: Order showed up about a month later, but still never heard from customer service

30 mai 2024
Avis spontané
Logo de Femplay

Réponse de Femplay

Hi Jakkistan,
As this is not a verified review and we don't have an order under your name, please email us your details.

Noté 1 sur 5 étoiles

Same as everyone else

Same as everyone else, placed an order took my money and 2 weeks later all I have had is 2 vague emails trying to apologies to me for not getting what I ordered.
Please do not use this company as it is a fraud, they string you along with brief correspondences, but nothing, easy money for them

30 mai 2024
Avis spontané
Logo de Femplay

Réponse de Femplay

Hi Neil,
As this is not a verified review and we don't have an order under your name, please email us your details.

Noté 1 sur 5 étoiles

No tracking or response to emails

Like others - placed an order and haven’t seen anything shipped. Phone lines are down, no responses to the emails sent directly and via their contact form. Have bought from them before with no issues but something has gone wrong clearly. Not expecting my item anymore so will be doing a charge back.

Update: In response to the reply. There is no point, you don’t respond as I’ve sent you multiple emails and via your contact form with no reply.

22 mai 2024
Avis spontané
Logo de Femplay

Réponse de Femplay

Hi Queensland Customer,
As this is not a verified review and we don't have an order under your name, please email us your details.

Noté 1 sur 5 étoiles

Avoid until ‘issue’ fixed

Order paid and received email confirmation. Did not receive any shipping information and have not had any of my emails responded to as well as the phone number not connecting. Almost been two weeks but upon reading the other recent reviews I fear it may not come at all. Previously had no issues in the past but I would warn anyone else to steer clear until they sort out this problem.

Update: super sketchy that they’re going around saying that the reviews aren’t verified and that they don’t have orders. Order number was 134886 so y’all know it’s real. They eventually sent me an order (received 14/6 after I had to do more follow up emails and threatening to dispute the charge with my bank) but it was not the correct item but added in some menstrual cups I suppose as a ‘sorry’. I have run out of energy to bother dealing with them anymore though.

16 mai 2024
Avis spontané
Logo de Femplay

Réponse de Femplay

Hi Laura,
Thank you for providing your order number we will be in contact.
We ask for reviews, good or bad, but of course they do have to be verified.

Noté 1 sur 5 étoiles

Order paid but not received…

Order made on 11th May and not received complete order as of today 22 May. A merchant that has made no email receipt of order, no email response, their contact details of call number is not active. If I did not make the purchase via ZIP pay, I would have no record of the amount paid and items not received. This company has gone ghost which is a concern with their online customer service and contact with no information.
Update -Since Trustpilot review ,Femplay have been in contact via email stating their merchant and shipping issueswith a receipt attachment BUT to date 5 May 2024 no further clarification or confirmation of due date for complete order to be received .I am exploring other options like contacting ZIP pay to determine if this is a reliable merchant to include on their platform .
You have my name and you have my email for direct contact and confirmation -why do you need my name on this review unless you are hoping that the public will be to embarrassed to question your poor service or sounding like a bot. Now its more than just me ,as others shoppers have a choice to go elsewhere.

11 mai 2024
Avis spontané
Logo de Femplay

Réponse de Femplay

Hi HoliHiker,
As this is not a verified review and we don't have an order under your name, please email us your details.

Noté 1 sur 5 étoiles

Refusale to Cancel/refund

After a day and a half no shipping email was received. I sent an email questioning this and requested the order be cancelled and refund given.

No response.
A second email was sent the next day stating I'll go via paypal for a refund, I got an instant answer stating item was sent the day I placed the order and to check my junkmail. As per previous reviews on here, its clearly an issue with them but they refuse to accept blame or responsibility.

I asked for proof of when it was sent and the tracking number, her reply was - I'll get your details from our warehouse.
No further response from them.

Refund lodged with paypal, if proof cannot be supplied as to when the product was shipped, my request for a refund stands.

I dont mind if a business makes a mistake, but what I wont tolerate is being lied to and ignored. Clients are far more acceptable if a business states upfront, "We stuffed up and we'll fix it"

Edit: Responding to the generic response from seller below, I haven't tried calling and you've been using that excuse for months. The only contact I have received is an email saying the item was sent, then silence when asked for proof. They haven't even responded to Paypal and its been escalated today for a full refund.
Edit 2 after seller changed their response: If you're so "Personable" why have you ignored my request for a cancellation/refund, ignored supplying proof of dispatch date and ignored Paypal? An ACCC complaint has been lodged, I suggest others do the same.

Update - 6 months later Femplay are trying to get my review removed. They now claim - Reply from Femplay
Updated 25 June 2024

Hi Darren,
As this is not a verified review and we don't have an order under your name, please email us your details. What a scummy business. If I hadnt made a purchase, then why have you responded several times to this??Own your mistakes, if you're not happy with bad reviews then improve your service and stop trying to scam consumers.

16 mai 2024
Avis spontané
Logo de Femplay

Réponse de Femplay

Hi Darren,
As this is not a verified review and we don't have an order under your name, please email us your details.

Noté 1 sur 5 étoiles

Placed an order and never received a…

Placed an order and never received a tracking number. Parcel never sent sent e-mails and tried calling a busy line signal. Finally received email that warehouse stuffed up, will be fixed promptly. Over a week later still nothing. All emails ignored.

18 avril 2024
Logo de Femplay

Réponse de Femplay

Hi David,
We apologised for the delay in delivery and you have received your order.

Noté 4 sur 5 étoiles

Where has it gone and where are they?

I ordered my product on the 12/4/24 express. I never received a tracking number. I emailed they confirmed it was shipped to my address.. no tracking number. I emailed again. No response. After the 3rd day 19th I got through on there landline number. She explained that they have moved premises and all the phone and computer system has problems. Also all the tracking numbers are scrambled. She seemed generally sorry and was going to follow up with Aus post and send me the tracking number. Many emails many calls no response.

Finally have heard that my parcel is lost. They are sending a new one, I will update my rating once I know more

It is 17/5/2024 and I have finally received a refund and received the product. She tracked it down.

Whatever happened last month with postage she was able work it out. Thank you

12 avril 2024
Avis spontané
Logo de Femplay

Réponse de Femplay

Hi Jonathan,
We have admitted that we have had an issue recently. We prefer to deal with people on a personal level and will contact you.

If we stuff up, we admit to it, not everyone is perfect.
We are trying hard to assist the customers affected by this as quickly as possible. xo

Noté 1 sur 5 étoiles

Radio silence from customer service

I’ve been a happy customer of theirs for years now with no issues before. Yes there’s been faulty products etc but they’ve always been fast to respond and fix the problem.

But I ordered something over a month ago now, the site said there might be delays - no problem.
Two weeks go by, I receive about half the stuff I ordered so I email them, asking for information about the rest of the order.
They respond asking for clarification on the missing products. I replied confirming what is missing. Then no response.

It’s been another two weeks and I still have not heard any more from them. I tried calling them today a few times but the line goes straight to the busy tone.

It’s been four weeks now, a whole ass month…

20 mars 2024
Avis spontané
Logo de Femplay

Réponse de Femplay

Hi Aisha,
Your delivery took a little longer than usual, which we apologised for and you have received your order now.

Noté 1 sur 5 étoiles

Request to cancel order was granted but…

Request to cancel order was granted but not followed up. Took over a week and several more emails to get refund.

18 mars 2024
Logo de Femplay

Réponse de Femplay

Hi Joel,
We have checked your order details and we have an email with a change of delivery details which we did and you have received your order at the new address provided. Unfortunately, we are unable to cancel orders once they have been shipped. xo

Noté 3 sur 5 étoiles

the company was relocating when I…

the company was relocating when I ordered and did not send all of the order, the order was completed promptly after I chased it up, I also ordered product on the 6/3 and have heard nothing on this order other than that the order has been recieved by them. It was never posted out and once again I had to chase the order up. They blamed AUS Post but could no provide me with a tracking number. This proves they did t send we got the order 2 weeks later, and they were quite food with there email responses

20 février 2024
Logo de Femplay

Réponse de Femplay

Hi William,
Thank you for your review.
Yes, we did relocate one of our warehouses but all items were sent via both warehouses and all the order has been shipped and received to you. xo

Noté 1 sur 5 étoiles

I never received my order

I never received my order, it went to a completely different address in a different state, and have asked for either the products or a refund and haven't received either.

I wont recommend this company to anyone, quite disappointing 😕

4 décembre 2023
Logo de Femplay

Réponse de Femplay

Hi Michelle,
Unfortunately, the courier company did have an issue with your order. We have been in contact with you the whole time trying to find where your parcel went to.
As it was taking way too long and we don't think our customers should wait, we did state that we would re-send it to you but didn't receive a response. We then informed that we would refund your order which has been processed.
We sincerely apologise for the delivery issue, but unfortunately it is out of our hands with Australia Post. xo
We do understand your frustration and it is sad to receive a 1 star as we tried to assist you.

Noté 3 sur 5 étoiles

no title

i was it would help my ED
sadly it has not 😢

18 janvier 2024
Logo de Femplay

Réponse de Femplay

Hi Wayne,
The Trust Pilot reviews are for our service. As this is for a product, we ask if you would like to leave a product review so customers can see it. Please pop onto the website and provide your product review xo

Noté 5 sur 5 étoiles

return customer

return customer, have bought from femplay multiple times and will continue to.
Great service, quick communication and great products

18 janvier 2024
Logo de Femplay

Réponse de Femplay

Hi Shane,
Thank you for the great review xo

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus