Field & Flower Avis 

575
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,6

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Such a great company for wonderful products and communication. We've bought meat from Field & Flower for years and ALWAYS been delighted with everything we've received! Meat is fresh and tasty and as... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

The produce are always excellent..some of the best meat I have ever cooked. I have been using Field and Flower for over 2 years now and I highly recommend them. I've already booked this year's Christm... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Not only am I always pleased with the products I order and which always arrive on time, I am also extremely pleased with the service I receive and their Customer Service Team is one of the best I've e... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 3 sur 5 étoiles

Products of usual high standard. 4 pies ordered as part of delivery. 2, disappointingly, had very short use-by dates, which has not happened before when ordering from FF. No option other than to fi... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Produits carnés
  2. aussi dans
  3. Boucherie
  4. Poissonnerie
  5. Service de livraison des courses

Écrit par l'entreprise

We deliver award-winning British free-range meat and sustainable fish across the UK.. Delivered fresh from farm and sea to door.


Coordonnées de contact

4,6

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

575 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,6

Tous les avis

(575)

67 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

The best smoked salmon I've ever had

The best smoked salmon I've ever had. Sourced responsibly and worth every penny. Have also had their sliced ham which was completely delicious!

10 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Field & Flower

Réponse de Field & Flower

Good Evening,

Many thanks for taking the time to share your thoughts and for leaving us such a great review. ⭐

Thank you also for your appreciation of our Salmon and Ham. They really are delicous products and I am thrilled to hear that you are enjoying them. Our Salmon is one of the most popular products on our website.

I hope you have many more delicious boxes to come, we look forward to sending you more fabulous orders in 2026!

We are all wishing you a wonderful Christmas.

Best wishes
Stacey

Noté 5 sur 5 étoiles

FAB company

Total pleasure to deal with this company- lovely products, interesting and informative emails and completely amazing and efficient customer service- a definite 10 out of 10 !

9 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Field & Flower

Réponse de Field & Flower

Hi Mandy,

Many thanks for your wonderful review. ⭐

This has made my evening!

The Field & Flower Elves are working very hard this evening at Somerset HQ, to get everything ready for Christmas. I will share your wonderful review with them as this will keep them all going.

Many thanks for your support, I am pleased to hear that you are enjoying our products and our emails.

We all wish you a very Merry Christmas!🎄

Best wishes
Stacey & The F&F Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Good Customer service and quality meat.

We are a new customers to Field and Flower and have been impressed with the quality of the meat that has arrived so far. It is superior to what we had been getting. Meat quality and the ethos, ethics and farming practice behind the meat we buy really matters to us so even though we have modest means we chose Field and Flower to be our new supplier. However the best thing about them so far, alongside the meat, has been the customer service so far. We had an issue with the courier service the company use on our second delivery and the two woman I spoke to about the issue went above and beyond to help. They kept us wanting to be customers despite the courier issue (which was outside Field and Flowers control) . I would therefore recommend the meat and the company.

4 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Field & Flower

Réponse de Field & Flower

Hi Feral,

Many thanks for leaving such a wonderful review! You have made my evening. ⭐

We really appreciate your support, it's customers like you who are supporting free-range, British farming that allow us to keep the practice and standards for animal welfare going. We are a small business, and we appreciate all our new customers and their lovely feedback.

Thank you for taking the time to let us (and others online) know how happy you are with Field & Flower. Long may it continue.

We are all wishing you a wonderful Christmas and we hope you receive some more great orders in 2026!

Have a wonderful evening.

Best wishes
Stacey The F&F Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent quality, high standards, and ethics reasonably priced

Hi Stacey, (former colleague Imogen), Tim, and all the team at Field and Flower, a note from both Toby and I, before I hand over to Toby.

Just to thank yous, and give a massive props out to all at F&F, who work so hard providing excellent customer service, and top quality food and delivery in a demanding industry, economic and environmental climate.
You always make each customer feel appreciated, and I've been really touched at how much extra thought goes into your correspondence with Toby c/o me, particularly.

The quality of meat is consistently high, as are your ethics on environment and animal welfare.

Toby is nudging me with his muzzle, so I'll hand over to the taste-meister himself.

The mutton for our Irish Stew is always superb, the leg of Lamb sumptuous (my sister Sam roasted it Kleftiki style).
Knowing a sheep has had a longer life is part of the enjoyment.

On a personal note, as a discerning Cocker Spaniel, your Marrow Bone Canoes are excellent 👌, the Beef brisket was wonderful. My friends on Mousehold Heath - Rescue Greyhounds Nigel & Pixie, Cockerpoo Rosie, and others, all enjoy sampling your meats that are put in my morning hunting and protein pack when my human sister Sam stays to look after me.
Your mince meats are so tasty (venison inc'd) the fat content just right. They make very yummy meatballs that even after freezing keep their taste, juiciness and texture.
Your meat makes truly mouthwatering and healthy patties that get mixed into my kibble.

Maxi and Charlie my canine neighbours love the beef stock bones as they are much smaller dogs who can't manage a large marrow bone.

I'm really excited about the Free Range Chicken with Giblets arriving at Christmas from yous, and my very own Partridge to roast (juices of which into gravy and frozen in cubes, as will the stock from the carcass).

Sam and I hope yous all have a totally pawsome Christmas and New Year, and a festive season that is as special as
you's are.

Look forward to purchasing more in the new year.
Toby and Sam

30 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Field & Flower

Réponse de Field & Flower

Hi Sam & Toby,

Many thanks for leaving us such a wonderful review!

We always love hearing from you both and we are thrilled to hear you are still enjoying our lovely products. It is a very busy time here at F&F as we prepare all the Christmas orders for our wonderful customers. The F&F elves are working very hard here at Somerset HQ.

We would like to thank you both for your ongoing support. We all wish you a wonderful Christmas and pawsome 2026!

Best wishes
Stacey

Noté 1 sur 5 étoiles

Riverford butter is the place to buy

Was disappointed with the 3 week best before date and then a lame excuse. It seems to me they were just getting rid of old stock.
Riverford butter is much better

12 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Field & Flower

Réponse de Field & Flower

Hi David,

Thank you for getting in touch and for sharing your concerns. I’m really sorry to hear about your experience with the Field & Flower butter and the short best-before date. I understand how frustrating this would be.

I also appreciate you letting us know how you felt about the explanation provided. That’s certainly not the kind of impression we want to leave, and I’d like to look into this further to make sure your complaint has been addressed properly and resolved.

I have spoken with my colleagues and our team in the fridge, and I have been told that our butter arrives to us with a six week shelf life. I appreciate the butter that you received had a three week shelf life and not a six week shelf life, and for this I am sorry. As advised, our butter can be frozen and used when needed.

Thank you again for bringing this to our attention. We value your feedback.

If you would like to discuss this further, please do call me on 0203 7358005.

Have a wonderful day.

Stacey and The Field & Flower Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Great Wellingtons

I ordered two beef wellingtons recently. I followed the cooking instructions down to a T and the wellingtons were cooked perfectly. Delivery was great and customer service has been good too. Clean plates all round!

25 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Field & Flower

Réponse de Field & Flower

Hi Rose,

It was lovely to speak with you this week and thanks for calling me with your wonderful feedback. We love hearing from our happy customers when they have such raving reviews to share. We are thrilled to hear that the Field & Flower Beef Wellingtons were such a big hit with you all!

I'm pleased that you've had such a good experience and that you are enjoying our delicious products.

Thanks for taking the time to leave us a review.

Wishing you a wonderful weekend and great success at the next event.

Stacey and The Field & Flower Team.

Noté 1 sur 5 étoiles

No instructions regarding freezing and…

No instructions regarding freezing and re heating....no help from customer services....dreadful after sales service

20 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Field & Flower

Réponse de Field & Flower

Hi Margaret,

Thank you for taking the time to share your feedback, it was lovely to speak with you this morning.

I am saddened to hear that you did not find our conversation helpful and that your issue was not resolved over the telephone with myself, as I thought it had been.

I did reach out to our Operations Team about the cooking guidelines you requested and emailed you regarding freezing our products. I also applied a discount to your account, as an apology, for the lack of freezing guidelines on our product. Just to confirm, you are able to freeze all of our products unless they have been previously frozen. If a product has been peviously frozen it will be clearly marked on the label.

Our team is always striving to provide the best customer experience possible, and your feedback helps us improve.

If there is anything more we can do for you, please don’t hesitate to reach out to us again on 0203 7358005.

Best Wishes
Stacey and The Customer Experience Team

Noté 3 sur 5 étoiles

2 missed deliveries

2 missed deliveries , chasing again now ...
nice food , used for a while but will probably cancel now as its become unreliable

13 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Field & Flower

Réponse de Field & Flower

Hi James,

Many thanks for your review and it was lovely to speak with you this morning. I am pleased to hear that you have been enjoying the meat we have provided over the last 20 boxes. You are a valued customer.

I am very sorry that you have had issues with the last two deliveries. Although we do all we can here at Field & Flower to get your box to you on time, we do rely heavily on our couriers. Please rest assured, I have logged a complaint with the delivery company and we will be investigating this further and speaking with them.

I have applied a discount code to your account as an apology from us here at Field & Flower.

Best Wishes & Sincere Apologies,

Stacey & The Team

Noté 5 sur 5 étoiles

As someone who follows a mostly paleo…

As someone who follows a mostly paleo diet, getting a regular delivery of ethically sourced, high welfare and good quality meat from Field & Flower is a godsend. I love the ethos of the company and feel that they are really committed to offering the best produce and great customer service. Whenever I have guests, I give them the bacon and everyone says it's the best they ever had.

12 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Field & Flower

Réponse de Field & Flower

Hi Gayatri,

Thank you so much for your wonderful 5-star review! 🌟

We are absolutely thrilled to hear that you (and your guests) are enjoying our produce and the Field & Flower Bacon — it means the world to us to know our customers appreciate the quality and care that goes into everything we do as a company. Our Customer Experience Team will be happy to hear your positive feedback on the service we provide, I will share this with them.

I am also pleased that our company ethos resonates with you; your support helps us continue our commitment to responsible, sustainable farming and great-tasting food.

Thanks again for taking the time to share your wonderful feedback!

Best Wishes
Stacey and The F&F Team.

Noté 5 sur 5 étoiles

Bought again from Field & Flower and…

Bought again from Field & Flower and again, not disappointed.
Pork chops had depth of flavour and really tender. I also tried the Moo steak pie - I was a little hesitant as the previous pie brand didn’t live up to expectations as there was more air than filling but this one was gorgeous- packed with tasty tender steak and the pastry was lovely and crisp following their air fryer’s directions

8 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Field & Flower

Réponse de Field & Flower

Hi Lisa,
Thank you so much for taking the time to leave us such a lovely review. It is great to hear that you have been enjoying our Pork Chops and Pies. Our pies are becoming very popular with customers now that the cooler months are creeping up on us. Our Pieminister Pies are currently on offer at two for £9 so they are in my basket too this week!
Many thanks for your continued support. It is lovely to hear from you and I will share your positive feedback with the F&F Team.
Best Wishes
Stacey

Noté 2 sur 5 étoiles

The beef was not a joint

I received a parcel as a gift. The instruction to the driver was to leave the parcel in a save place, and driver was seen on camera leaving parcel on step without ringing bell.
The beef joint of the week was a lump of beef held together by strings at right angles. When cut to freeze half, the cut surface looked like 4/5 pieces of meat stuck together. After roasting the “slices” were made up of 4/5 individual sections. There was not the expected nice slice of beef for Sunday lunch. The frozen beef will have to be used in a stew.
Was this lump of meat put in a pack because it couldn’t be sold as a stand alone joint?

We have since received a refund, which was the least, but only the least, the Company could do. It was scant recompense for the time, expense and disappointment of cooking a Sunday roast with a lump of beef passed off/misrepresented as a joint, whereas, in reality, it was one or more pieces of beef strung together into a coherent lump which bore no resemblance to photographs of joints on the website - I hope this was done solely on the initiative of a butcher.

26 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Field & Flower

Réponse de Field & Flower

Good Afternoon,

Many thanks for taking the time to leave this review and for sharing your feedback. I am very sorry to hear you have had a bad experience with our courier and received a disappointing Beef Joint.

Please can you email our Customer Experience Team on hello@fieldandflower.co.uk or call us on 0203 7358005. We can then help to resolve this issue for you right away.

We look forward to hearing from you.

Many thanks

Stacey & The Field & Flower Team

Noté 3 sur 5 étoiles

I was keen to support british farmers…

I was keen to support british farmers and have had some good deliveries and meat. Unfortunately I’ve also had some bad experiences which left me feeling ripped off.

I didn’t mind paying a little extra for better quality meat but earlier this year I paid for a stuffed Porchetta which was just fat and mainly stuffing, barely edible. My last order contained a pack of liver that weighed 184 grams instead of 200g! If I’m paying more for meat, I want to receive what I paid for - I was given a £1 refund and an offer of a discount on my next order which frankly I found insulting for being ripped off.

I then found that the beef in the same order was also underweight 486 grams instead of 500g. I know you might think it’s a small amount, but given the price of the meat I expect to receive the right weight as a minimum.

This totally destroyed my faith in Field and Flower and I will never order again. I’m assuming Field and Flower hope people don’t notice the weight problem. Once I can excuse as accidental, but two different products in the same order is just dishonest in my opinion and I will spend my money with people who do not rip me off in future.

13 août 2025
Avis spontané
Logo de Field & Flower

Réponse de Field & Flower

Hi Tracy.

Thank you for getting in touch, and I am very sorry to hear about the underweight items that you have received from us recently.

This is certainly not the service that you should have received, and that we strive so hard to produce, for which we do apologise. I believe my colleague has since refunded you fully for both of the underweight items.

We have immediately logged this issue with our Operations and Supply team, so that they are able to review and investigate why these products have arrived underweight; I know that it will be a concern for our Supply Team to hear, as the quality of our produce - and their arrival to you in optimum condition - is our very highest priority. Our team are now checking the weight of these items to make sure this does not happen again. Please rest assured, that we take quality control very seriously, along with all complaints/customer feedback.

We are very sorry for both this disappointment and inconvenience, we appreciate you supporting our British farmers. We are pleased to hear, however, that the other previous boxes were enjoyed and that you did have some good deliveries of meat.

We value all of our customers here at Field & Flower and I appreciate you letting us know about your recent experience - your feedback helps us to improve.

Many thanks.

Wishing you a wonderful day,

Stacey and the Field & Flower Team

Noté 5 sur 5 étoiles

A Lovely Company to Deal With.

I've ordered from Field & Flower a few times now and have never been disappointed. The website is easy to use and the products are varied and of a very high standard. They also have a very superb customer service. My only "complaint" is that the choices are so tempting that sometimes I can't make up my mind!

2 septembre 2025
Avis spontané
Logo de Field & Flower

Réponse de Field & Flower

Hello Doreen,

Many thanks for your wonderful words, which have brought a smile to our team this morning. We are thrilled to hear that you find the website easy to navigate, and have enjoyed our wide selection of high quality produce.

It is always lovely to hear that our Customer Experience Team has provided superb service; it is always a pleasure to assist customers in any way needed.

Not meaning to tempt you further, our Christmas products have just launched this week, and so decision-making may become even trickier!

Thank you again for your kind words, and wonderful review - they are always much appreciated.

Best wishes,

Stacey and the Field & Flower Team

Noté 2 sur 5 étoiles

Very fatty and tough diced lamb.

On my second subscription order I paid over £17 for diced lamb which was absolutely awful. VERY fatty and tough. I cancelled my subscription because of this and was offered a discount off my next order if I carried on with my subscription. No offer of a refund or replacement. I continued my cancellation because of this. A shame as my first order and other items were great.

21 août 2025
Avis spontané
Logo de Field & Flower

Réponse de Field & Flower

Hello Charlene,

I am very sorry to hear that you have had such a disappointing experience, having received a very fatty and tough Diced Lamb in your second subscription order.

In the unfortunate cases where our products might fall below standard, we will always offer suitable reimbursement; as your initial email was regarding a subscription cancellation request, you were contacted by our cancellation team regarding this request rather than the product issue, and so we do apologise for the confusion, and that we were unable to appropriately address your product concern at the time of complaint.

We would of course like to ensure you are reimbursed for this Diced Lamb; we have just now processed a refund for this, and so this should arrive back into your account within 1-3 working days.

Please be assured that with any product issues, we immediately flag these with our Operations and Supply Team, so that they are able to further investigate the cause of this poor quality; our team will be concerned to hear of the very fatty and tough Diced Lamb that you had received, as the quality and taste of our meat is our very highest priority.

We are very pleased to hear, however, that the other products in your orders were enjoyed, and we are very sorry to hear that you have cancelled your subscription due to this poor quality item. We value all of our customers here at Field & Flower, and you are always welcome back to re-subscribe with us at any point.

Wishing you a wonderful day,

Stacey and the Field & Flower Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Great range of produce and everything…

Great range of produce and everything is top quality. Bought a one-off box for my dad for his birthday and he enjoyed it so much I’ve ordered again.
Really appreciate the fact Field and Flower promotes nose to tail eating! I like the fact it offers unusual and cheaper cuts you can’t get elsewhere. Nice to buy directly from the producers, too

30 mai 2025
Avis spontané
Logo de Field & Flower

Réponse de Field & Flower

Hello Suzy,

Thank you for your kind words on our produce and ethos; we are very glad to hear that your dad enjoyed his birthday box, so much so that he has received another since - it is always lovely to hear that our meat boxes are being thoroughly enjoyed.

Thank you also for your appreciation of our nose to tail eating philosophy, and our vision for a more sustainable and less wasteful model of food production, of which the wider selection of cuts are a direct product.

Thank you for your continued support of both our small business, and the producers we work directly with; I hope that both yourself and your dad have many more delicious boxes to come.

Imogen

Noté 5 sur 5 étoiles

Customer Service

I am a long standing customer of Field & Flower. Their products are excellent and often feature special offers. I recently had a delivery issue with the carrier which was resolved expertly by the Customer Service department. Imogen was most helpful and solved the problem promptly and efficiently. She kept me updated by phone on a timely basis. Five star customer service and products.

29 mai 2025
Avis spontané
Logo de Field & Flower

Réponse de Field & Flower

Thank you so much for this feedback about our products and customer service, it is really appreciated. We are so pleased to hear that you enjoy our food. I am glad to hear that Imogen resolved your questions and kept you updated, she really is 5 star!

Noté 3 sur 5 étoiles

The forgotten chilli

I recently treated myself to a parcel of goodies from field and flower.
I loved the high end quality and field to fork approach which is my hopes in all the food I buy.
The chutneys were beautiful with apple sage jelly and garlic mayonnaise to indulge in along with outdoor reared lardons I was most impressed.
The chilli scotch egg was tasty but not spicy at all! I'm big fan of the famous Dragons egg scotch egg and this didn't even touch it. Which is a great shame as it felt like the chilli peppers have been not added to the ingredients. However meaty and wonderfully herby they were personally I would hope for a proper kick of chilli. However it wouldn't stop me from using Field & Flower again in the very near future.

5 mai 2025
Avis spontané
Logo de Field & Flower

Réponse de Field & Flower

Thank you for the kind words about Field & Flower; we are proud of our approach and the impact it has for British farming. I am glad that you enjoyed the chutneys, garlic mayonnaise and lardons. I have passed your comments about the chili scotch egg to colleagues. Thank you again for taking the time to write a review. Tim

Noté 2 sur 5 étoiles

Almost impossible to cancel a subscription

The meat quality is pretty good. Delivery was ok overall. The prices are above local farm shops with similar quality so would expect everything to be perfect.

The big issue comes when you try to cancel. There is no option on the website. I had to email, waited days for a response from customer service who said they couldn't cancel and had to pass it onto another team to call me. It then took another 10+ days for a phone call trying to convince me to stay. It's unacceptable. Cancelling should be a one click option on the website and at the very most one quick email.

I may have returned in future to buy meat seasonally but making it so hard to cancel means I will NEVER use Field and Flower again. They lost a customer.

1 mars 2025
Avis spontané
Logo de Field & Flower

Réponse de Field & Flower

Hi Matt, thank you for taking the time to share your feedback. I'm so sorry to hear that you found the experience to cancel your subscription poor. Please be assured that this process is being reviewed and we hope to make improvements for the future. We are a small business, so when customers want to stop their subscription, we find it beneficial to give that human touch and see if there's anything we can do to help. - Kim

Noté 4 sur 5 étoiles

Field & Flower offers top-quality

Field & Flower offers top-quality, ethical meat that's far superior to supermarket options. Their steaks and sous vide range are outstanding, and delivery is impeccable. However, the website could be more user-friendly, and subscription flexibility would be great. A strong choice for healthier, fresher food – despite small issues, would still recommend.

24 avril 2025
Avis spontané
Logo de Field & Flower

Réponse de Field & Flower

Hi there, thank you so much for taking the time to share your perspective. Our website was relaunched back in October and we are always striving to make improvements. If there was anything specific you would like to see, please consider emailing hello@fieldandflower.co.uk with your feedback and we'll pass it on to our web team for further review. - Kim

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus