Lottoland Avis 

6 021
•
TrustScore 2 sur 5

2,2

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

If I could give a zero i would, trying to withdraw £60 they want bank statements and photos of passport/driving licence NO SCREEN SHOTS!! Avoid using this online site at all, believe me ive used 90... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I enjoy playing with Lotto land because it’s really easy to use and doesn’t just take ur bets but gives back in many ways I have had free spins and bonus deposit matched and lots of other offers sti... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

DAS SCHLIMMSTE CASINO WHAT EVER, bittet mit freundlichen gesten und diversenJackpots, Auszahlung wird mit Zeitraffer definiert, AUSZAHLUNG ODER NICHT, Finger davon. Habe mehr von Echten CASINO als di... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Zero is the review rate of this gambling site. I have a withdrawal and it took ages to arrive in my account. Stafff not handling my case properly and I am annoyed and disappointed.

À propos de l'entreprise

  1. Fournisseur de loterie
  2. aussi dans
  3. Casino en ligne

Informations provenant de diverses sources externes

At Lottoland, you can bet on the outcome of the biggest and best lotto draws the world has to offer.


Coordonnées de contact

Information importante

2,2

Bas

TrustScore 2 sur 5

6 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 83 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 24 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,2

Tous les avis

(6 021)

309 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 3 sur 5 étoiles

Withdrawal issues

I am updating my review, I did have issues where I was not receiving withdrawals, the AI assistance isn't very useful but I did recieve response from support email within a day. They needed to verify documents and all sorted once sent. Ive done 3 stars because this would have all been prevented if they email you to communicate they need to verify, this would also cut the time needed from the support staff.

24 avril 2026
Avis spontané
Logo de Lottoland

Réponse de Lottoland

Hi Wendy, thanks for your review. I’m sorry to hear you had trouble withdrawing your money with us. We can’t discuss specific details here but you can contact us by Live Chat and we’ll be happy to get this sorted as soon as possible.

Noté 1 sur 5 étoiles

Made a deposit and withdrew £200 and…

Made a deposit and withdrew £200 and never paid it out after asking for all the relevant ID and bank statments the closed my account

12 avril 2026
Avis spontané
Logo de Lottoland

Réponse de Lottoland

Hi Laura, thanks for your review. I’m really sorry to hear about your experience, I understand how frustrating this situation must feel.

In some cases, due to regulatory requirements, accounts may be temporarily suspended while additional verification checks are carried out. This can happen if we’re waiting for certain documentation or need to review account activity in line with our terms and conditions.

We’re not able to discuss specific details here, but please contact us via email or Live Chat and our support team will be happy to review your case and provide you with more information as quickly as possible.

Noté 1 sur 5 étoiles

Wow avoid the fraudsters all they do is…

Wow avoid the fraudsters all they do is scam and steal ur money and say breach of terms and conditions etc they are the scum of the earth ! And they come here like they care ohh come to live chat Iv done that many many times gets you no where they will just keep ur money and never payout so please just keep ur money or bet else where coz these guys r ultimate fraudsters and scammers

18 avril 2026
Avis spontané
Logo de Lottoland

Réponse de Lottoland

Hi Melissa, thanks for your review. I’m sorry to hear you’re unhappy with how things have been handled and that you feel this way.

I can see you’ve been in contact with our team regarding your account. While we’re not able to discuss specific account decisions publicly, we understand your concerns around fairness and the outcome.

If you’d like a full explanation or further review, please contact us via email or Live Chat and our team will be happy to help you directly.

Kind regards,

Noté 3 sur 5 étoiles

Joined made a few deposits won…

Joined made a few deposits won nothing.. there not huge deposits but a little win would be nice..

17 avril 2026
Avis spontané
Logo de Lottoland

Réponse de Lottoland

Hi Lisa, thanks for your review. I’m sorry to hear that your experience hasn’t quite met your expectations so far.

We understand it can be disappointing when you don’t see the wins you were hoping for, even with smaller deposits. All our games are provided by certified providers and outcomes are completely random, so results can vary from session to session.

If you’d like, feel free to reach out to us via email or Live Chat and we can take a closer look at your recent gameplay or answer any questions you may have.

Noté 1 sur 5 étoiles

they closed my account after I…

they closed my account after I deposited for a week I deposited around 500 and now I started earning and they closed the account without sending me a reason

16 avril 2026
Avis spontané
Logo de Lottoland

Réponse de Lottoland

Hi Dia, thanks for your review. I’m really sorry to hear about your experience, I understand how frustrating this situation must feel.

In some cases, due to regulatory requirements, accounts may be temporarily suspended while additional verification checks are carried out. This can happen if we’re waiting for certain documentation or need to review account activity in line with our terms and conditions.

We’re not able to discuss specific details here, but please contact us via email or Live Chat and our support team will be happy to review your case and provide you with more information as quickly as possible.

Noté 5 sur 5 étoiles

For me Lottoland is very good casino…

For me Lottoland is very good casino let see in the future 😃🤗

16 avril 2026
Avis spontané
Logo de Lottoland

Réponse de Lottoland

Hi Roksana, thanks for your review! We’re really glad to hear you’re enjoying your experience with us so far.

We appreciate your feedback and hope we can continue to meet your expectations in the future. If you ever need any help or have questions, feel free to reach out to us via email or Live Chat, we’re always happy to assist.

Noté 1 sur 5 étoiles

Can’t bet what you want and if always…

Can’t bet what you want and if always seems like when my bets get rejected they win
A complete con

11 avril 2026
Avis spontané
Logo de Lottoland

Réponse de Lottoland

Hi Gavin, I’m really sorry to hear that you feel this way, that’s certainly not the experience we aim to provide. I understand your frustration and would like the opportunity to look into this for you and clarify the situation.

While I’m unable to discuss specific details here, I kindly ask you to contact us via email or Live Chat so we can review your case thoroughly and assist you further.

Noté 1 sur 5 étoiles

All those who were scammed

All those who were scammed, get together and file a collective lawsuit and then they will pay you nothing, but take action.

11 avril 2026
Avis spontané
Logo de Lottoland

Réponse de Lottoland

Hi Janis, I’m really sorry to hear that you feel this way, that’s certainly not the experience we aim to provide. I understand your frustration and would like the opportunity to look into this for you and clarify the situation.

While I’m unable to discuss specific details here, I kindly ask you to contact us via email or Live Chat so we can review your case thoroughly and assist you further.

Noté 1 sur 5 étoiles

Do not use Lottoland, they do not pay winnings!

This is not a lottery but a company based in Gibraltar who say they will put tickets on for you.
They did not pay me my winnings, and when I asked for my details to be removed, they said they keep all customers information for 5 YEARS after an account closure request!
They do not send photo evidence of any tickets in other countries supposedly purchased for you! I think it's a scam.

9 avril 2026
Avis spontané
Logo de Lottoland

Réponse de Lottoland

Hi there, I’m really sorry to hear that you feel this way, that’s certainly not the experience we aim to provide. I understand your frustration and would like the opportunity to look into this for you and clarify the situation.

While I’m unable to discuss specific details here, I kindly ask you to contact us via email or Live Chat so we can review your case thoroughly and assist you further.

Noté 1 sur 5 étoiles

Never had a problem with withdrawl…

Never had a problem with withdrawl normally untill 2 days ago. Normally recieve next day but now because it's over 100 they suddenly want verification documents. Its been 48hrs already now they telling me to wait another 72hrs. Will never play again ridiculous

10 avril 2026
Avis spontané
Logo de Lottoland

Réponse de Lottoland

Hi Kerry, thanks for your review. I’m sorry to hear you’ve experienced issues with your withdrawal did not meet your expectations, that’s not the standard we aim for.

In some cases, additional verification may be required before withdrawals can be processed, even if previous transactions were completed without issue. This is part of our standard security procedures.

While we can’t discuss specific details here, I’d kindly ask you to contact us again via email or Live Chat so we can review your case thoroughly and get this resolved for you as quickly as possible.

Thanks for your patience.

Noté 1 sur 5 étoiles

Absolutely shocking

Account closed hopefully if they answer. Won't even let me close account because I have 6p left of balance. Verification took weeks. Complaints never answered, literally no customer service what so ever. Won't let you withdraw without Verification but they don't verify until account balance is back to zero. Scam site. Ignore the 5 star reviews they are obviously bots to boost ratings. Just look at the 1 stars which are genuine. This company doesn't deserve anybodymies money and needs to be shut down. I will be following up with gambling commissions so other don't get stung. Only way they reply is on here where they know you can't reply to them. Scum.... edit lotto land instantly replied when asking to shut down account (first time ever) , their excuse is they can't find my complaint even though I've checked over and they definitely recieved it. Shut down account with no remorse

10 avril 2026
Avis spontané
Logo de Lottoland

Réponse de Lottoland

Hi Danny, thank you for your review. I’m really sorry to hear about your experience, I understand how frustrating this situation must feel.

We take concerns around verification, withdrawals, and account access very seriously, and we’d like to reassure you that these processes are in place to ensure account security and meet regulatory requirements.

Unfortunately, we’re unable to discuss specific account details on this platform, but we would really like the opportunity to look into this for you and help resolve it. Please contact us via email or Live Chat, and we’ll ensure your case is reviewed as a priority.

Kind regards,

Noté 1 sur 5 étoiles

If I could give 0 stars I would

If I could give 0 stars I would

I lodged 100 euro into mybaccount to play balckjack won another 100 euro but when I went to withdraw they closed my account eventhough I was fully verified

Please do not use these scammers

26 mars 2026
Avis spontané
Logo de Lottoland

Réponse de Lottoland

Hi there, thank you for your review. I’m really sorry to hear you feel this way, I understand how frustrating this situation must be, especially when it involves a withdrawal and account closure.

I can see you’ve raised concerns about your experience, and I’d genuinely like to help clarify what happened. While we’re unable to discuss account-specific details here, I kindly ask you to contact us via email or Live Chat so we can review your case thoroughly and provide you with a clear explanation.

We take feedback like this seriously and want to ensure your concerns are looked into fairly.

Noté 5 sur 5 étoiles

Great came back to Lottoland can’t…

Great came back to Lottoland can’t fault it slots were on fire today

6 avril 2026
Avis spontané
Logo de Lottoland

Réponse de Lottoland

Hi James, thanks for your awesome review!
We’re thrilled to hear you enjoyed the slots and had a great time back at Lottoland. Good luck on your next spins!

Noté 1 sur 5 étoiles

Worst site ever don't play I set up…

Worst site ever don't play I set up today played 1000 pounds 20 after 20 turned to 50 after 50 gave me nothing on bonus and emptied my account, it's our fault we gamble, but this has taken the biscuit,
STAY AWAYYYYYY

4 avril 2026
Avis spontané
Logo de Lottoland

Réponse de Lottoland

Hi, thanks for your review. I’m sorry that your experience wasn’t what you hoped for. Gambling always carries risk and sometimes things don’t go our way. If you wish, we can check together whether there’s been any issue on our side or the games — please reach out by Live Chat and I’ll help you raise a review of your recent sessions.

Noté 1 sur 5 étoiles

I won £130 and haven't been paid

I won £130 and haven't been paid , I see by the reviews that I am not alone in this . I think you should Pay me what I won , this is ludicrous, and I believe that you are a scammer website, I tried to download the app and it won't let me , I expect my money by tomorrow at 5 pm or you will be reported to the gambling commission, do not test my patience, I've been gambling for years and you not paying my winnings is illegal, my account was verified almost 18 months ago, so there's no way that's the issue , fix this asap or it's the gambling commission, which may or may not cost you your license. I am absolutely irate at the treatment, you took my . Money quick enough, did you not

3 avril 2026
Avis spontané
Logo de Lottoland

Réponse de Lottoland

Hi Graeme, thanks for letting us know how you feel. I’m sorry to hear you’re upset about the outcome. We can’t discuss specific details here but you can contact us by Live Chat and we’ll be happy to look into this for you.

Noté 1 sur 5 étoiles

Thievery

In all my time playing various casino's I have never experienced such thievery. It is humanely impossible for a game Le Bandit to tease for a bonus 46 times without landing. I advise everyone to learn from my experience and choose more honest places.

3 avril 2026
Avis spontané
Logo de Lottoland

Réponse de Lottoland

Hi Ian, thanks for your review. I’m sorry to hear that the games didn’t meet your expectations and that you’ve had a frustrating experience.

Please note that all our games are provided by certified providers and operate on regulated systems. That said, I completely understand how it can feel when features or bonuses don’t trigger as expected.

Gambling always involves an element of chance, but if you’d like, we can take a closer look at your recent gameplay to check if everything is working as it should. Please feel free to reach out to us via email or Live Chat, and we’ll be happy to assist you further.

Noté 1 sur 5 étoiles

Unauthorized transactions on my card

On March 23, 2024, my card was charged twice in the amount of €20.40 without authorization—essentially, the money was stolen from my account. After filing a formal complaint, they informed me that I would receive a response within 72 hours. However, I have now discovered that they have blocked my account, despite the fact that I have been a loyal customer for over 10 years.

23 mars 2026
Avis spontané
Logo de Lottoland

Réponse de Lottoland

Hi Darko, thank you for your review. I’m truly sorry to hear about your situation, and we’re very sorry to read what you’re going through.

Please understand that, due to regulatory and security requirements, we may need to complete certain verification checks before processing withdrawals or any refund of deposits. These checks are in place to protect all players and ensure that funds are released securely.

We understand this can be frustrating, especially given your circumstances, and we genuinely want to help resolve this for you as quickly as possible. While we’re unable to discuss account-specific details here, we kindly ask you to contact us again via email or Live Chat. We will ensure your case is reviewed as a priority and handled as sensitively as possible.

Thank you for your understanding.

Noté 1 sur 5 étoiles

0 stars!

0 stars!
Rude customer service. Don’t pay out. I’m a 78 years old man with terminal cancer only got a couple of months left in me. Want every verification under the sun. I don’t have it and by the time I order it I’ll be dead. They were rude and insensitive of this. It’s only £250 but they won’t even return my deposits. Apparently they can’t send them back either. But we all know they can! BIGGEST SCAMMERS DO NOT PUT YOUR MONEY INTO THIS SITE

27 mars 2026
Avis spontané
Logo de Lottoland

Réponse de Lottoland

Hi Leslie, thank you for your review. I’m truly sorry to hear about your situation, and we’re very sorry to read what you’re going through.

Please understand that, due to regulatory and security requirements, we may need to complete certain verification checks before processing withdrawals or any refund of deposits. These checks are in place to protect all players and ensure that funds are released securely.

We understand this can be frustrating, especially given your circumstances, and we genuinely want to help resolve this for you as quickly as possible. While we’re unable to discuss account-specific details here, we kindly ask you to contact us again via email or Live Chat. We will ensure your case is reviewed as a priority and handled as sensitively as possible.

Thank you for your understanding.

Noté 1 sur 5 étoiles

Really poor customer service

Really poor customer service, stating my account has been verified via email (colleague Emma emailed) and that my withdrawals will be processed the next day (25th) I then ask about these today (26th) and my account has not been verified and needing a different proof of address so the withdrawals have not been processed? What is this poor customer service. Bear in mind I’ve deposited endless times before and withdrew without any problem and now somehow all of this is happening.

26 mars 2026
Avis spontané
Logo de Lottoland

Réponse de Lottoland

Hi there, thanks for your review. I’m sorry to hear you’ve experienced issues with your withdrawal did not meet your expectations, that’s not the standard we aim for.

In some cases, additional verification may be required before withdrawals can be processed, even if previous transactions were completed without issue. This is part of our standard security procedures.

While we can’t discuss specific details here, I’d kindly ask you to contact us again via email or Live Chat so we can review your case thoroughly and get this resolved for you as quickly as possible.

Thanks for your patience.

Noté 5 sur 5 étoiles

Speedy and very professional customer…

Speedy and very professional customer service

25 mars 2026
Avis spontané
Logo de Lottoland

Réponse de Lottoland

Hi Andrew, thanks so much for your kind review!

We’re really glad to hear you found our customer service speedy and professional, that’s exactly what we aim for. If you ever need anything, don’t hesitate to reach out.

Have a great day!

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus