Lumyhealth Avis 

73
•
TrustScore 4 sur 5

3,9

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

I’ve purchased several LumyHealth RLT products for myself and daughters. Great results from pain relief on our backs and knees or anywhere it hurts! I have been recommending LumyHealth products to m... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I received an open box item when I ordered a new red light bag. I contacted customer service asking for a refund. I was told that a part had been replaced and it wasn’t used. A reputable company wou... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Lumy Health’s Customer Support Team was quick to respond to my inquiry and very professional and courteous in assisting me to resolve an issue. Very refreshing to receive this type of service and I al... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I was skeptical when i saw a high-end red light device at a really affordable cost; most such products are crazy expensive. But this was a great buy all around, it showed effectiveness from the first... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

Écrit par l'entreprise

LumyHealth is a wellness-focused brand dedicated to providing safe, effective, and accessible red light therapy solutions for home use. Our mission is to empower individuals to take control of their health through science-backed, non-invasive technology. We specialize in a range of FDA-registered red light therapy products, including full-body therapy mats, targeted LED panels, wearable caps, and skincare-focused devices. Each product is designed with both performance and comfort in mind, making clinical-level therapy achievable from the comfort of home. At LumyHealth, we value transparency, customer care, and continuous innovation. From chronic pain relief and muscle recovery to hair regrowth and skin rejuvenation, our devices are trusted by thousands across the U.S. and beyond. Whether you're looking to relieve discomfort, improve your wellness routine, or explore alternative healing — LumyHealth is here to support your journey to better health, naturally.


Coordonnées de contact

3,9

Bien

TrustScore 4 sur 5

73 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 88 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,9

Tous les avis

(73)

57 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 2 sur 5 étoiles

I ordered a red light therapy bag.

I ordered a red light therapy bag.
As a new user I was unaware of the importance of irradiance. They are unable to provide me with 3rd party testing on how much irradiance this bag puts out. I’m disappointed and want to be refunded. I just want a QUALITY red light device that is worth my time. And since I can’t get the information from them, I don’t think this device will do what it claims.

8 avril 2026
Avis spontané
Logo de Lumyhealth

Réponse de Lumyhealth

Hi, thank you for your feedback — we’re sorry to hear you’re disappointed.

We understand that irradiance and independent testing data are important when choosing a red light therapy device. At the moment, we do not have a third-party laboratory report available to share publicly for this product.

Our red light therapy bag is designed and tested under internal quality standards for home wellness and recovery use, but we completely understand your concerns if you’re looking for more detailed independent verification.

If you are not satisfied with your purchase, please reach out to our support team with your order details and we will be happy to review return or refund options for you according to our policy.

Warm regards,
LumyHealth Support Team

Noté 4 sur 5 étoiles

A surprise: Customs Dury fee required!

I would give 5 stars because the delivery service was adequate, and the product seems to be very well made. However, I was not informed of a customs duty fee that I had to pay to get my parcel. This wouldn't have stopped me to place the order, but having to spend almost $30.00 more without notice was not a pleasant surprise. JC

24 mars 2026
Logo de Lumyhealth

Réponse de Lumyhealth

Hi JC, thank you for your feedback and for your kind words about the product quality. We sincerely apologize for the unexpected customs duty fee and understand how frustrating that surprise must have been. We appreciate you bringing this to our attention, as transparency is very important to us, and your feedback helps us improve communication for our customers. If you would like to discuss this further, please feel free to contact us at support@lumyhealth.com
. Thank you again for your support.

Noté 2 sur 5 étoiles

Difficult to put on

Difficult to put on. Difficult to reach the pad to power on and off. The fit is just not right for a 5’ female.

24 mars 2026
Logo de Lumyhealth

Réponse de Lumyhealth

Hello,

We are deeply sorry to hear that you found this product inconvenient to wear and use, especially for someone your height (5 feet). We completely understand how frustrating it can be when product size and user experience are inadequate.

We will forward your feedback regarding the difficult-to-reach power button and the size not being suitable for shorter individuals directly to the product team for future improvements.

If you need guidance on how to wear the product more easily, please feel free to contact us—we'd be happy to assist you.

Sincerely,

Aurora

Lumy Health Customer Support

📧 support@lumyhealth.com

🌐 www.lumyhealth.com

Noté 5 sur 5 étoiles

I’ve been having shoulder pains for…

I’ve been having shoulder pains for months after I pushed a freezer across my kitchen floor to move to another room my left side became very painful and bruised. My doctors thinks it was either tendons or ligaments that had been damaged. I am 68 years old and should not be doing things like that even though I was getting better I was still in pain so I saw this online ordered it and it’s the best thing I have gotten and I use it 20 minutes a day and the red light therapy is just wonderful. I’ve went from where it’s very difficult to pick up a Tumblr to being able to pick the Tumblr up without pain and I can move my arm up and down I will continue to use it. It’s the best money I ever spent.

25 mars 2026
Logo de Lumyhealth

Réponse de Lumyhealth

Thank you so much for sharing your heartfelt and inspiring experience with us!

We’re truly sorry to hear about your shoulder injury, and it means the world to us that our red light therapy device has helped relieve your pain, improved your mobility, and let you get back to simple daily tasks comfortably again.

At 68 years old, your comfort and recovery are what matter most — and we’re so grateful our product became something you can trust and rely on.

We’re thrilled it’s been worth every penny for you, and we hope you continue to feel better and better with daily use. Thank you so much for choosing LumyHealth!

Warm regards,
LumyHealth Customer Support

Noté 5 sur 5 étoiles

Quick responses

When I contacted them with a question about the straps for my mask. They resoonded quickly to my unitial inquiry, as well as the follow up questions I had.

The 4D mask fits more comfortably that my previous mask by a different manufacturer. I've used it daily since it arrived. While it's too soon to say if it is helping my fine lines, my husband insists that my skin looks brighter.

17 mars 2026
Avis spontané
Logo de Lumyhealth

Réponse de Lumyhealth

Thank you so much for your wonderful review!
We’re glad we could assist you promptly with your strap questions, and we’re thrilled to hear the 4D mask fits comfortably and is working well for you.

It’s amazing to hear your skin looks brighter — that’s such encouraging feedback!
We hope you continue to enjoy great results with daily use.

Thanks again for choosing LumyHealth!
Warm regards,
LumyHealth Customer Support

Noté 1 sur 5 étoiles

BUYER BEWARE!

BUYER BEWARE! Make sure to read ALL the fine print. I am disappointed with LumyHealth and their response when I did not get the product I thought I was ordering due to their deceptive advertising practices. I would have to pay a restocking fee because package was opened (of course it was opened, I needed to see what I thought I had purchased!) and pay for return postage. I calculated the total cost amount and I would be out over USD$150.
I was looking forward to enjoying my full body red light therapy ‘bag’ but instead received a ‘mat’ due to their deceptive wording. I will never again purchase from LumyHealth.

8 mars 2026
Avis spontané
Logo de Lumyhealth

Réponse de Lumyhealth

Hi there,
We’re truly sorry to hear you’re disappointed with your purchase, and we understand how frustrating it can be when a product doesn’t match your expectations.
We want to clarify that we shipped exactly the item you ordered, matching the title, description, photos, and specifications on the product page at the time of your order. We did not send an incorrect or different item.
As our return policy clearly states, returns for personal preference/ordering error are subject to a restocking fee and customer-paid return shipping, which we communicated transparently before processing your return request. We always strive to be clear about our policies and product details to avoid misunderstandings.
We value your feedback and will use it to improve our product descriptions for better clarity. We wish you the best in finding a product that fully meets your needs.
Warm regards,
LumyHealth Customer Support

Noté 5 sur 5 étoiles

Amazing product

Amazing product. Tooo a while to ship but after 3 uses I already feel a difference. It’s a great product for the price and I did a lot of research.

4 mars 2026
Avis spontané
Logo de Lumyhealth

Réponse de Lumyhealth

Thank you so much for your amazing review!
We’re thrilled to hear you’re already feeling positive results after just a few uses — that’s exactly what we love to hear.

We apologize for the slight delay in shipping, and we truly appreciate your patience.
We’re glad our product lived up to your research and expectations for the value.

Enjoy your therapy, and thank you again for choosing LumyHealth!
Warm regards,
LumyHealth Customer Support

Noté 1 sur 5 étoiles

Very disappointed with this Lumy Health…

Very disappointed with this Lumy Health product. Christmas gift that sometimes works and sometimes does not! I have had it 7 weeks the cords have already had to be replaced and now the controller won’t work. This is very poorly made and customer service response is too slow. Over $1200 for this is not worth it! Will Not purchase from this company again!

23 février 2026
Avis spontané
Logo de Lumyhealth

Réponse de Lumyhealth

Hi there,
We are truly sorry to hear your red light therapy device has been experiencing issues with the cord and controller, and we apologize for the slow response that added to your frustration.
This is absolutely not the experience we want you to have, especially with a product you purchased as a Christmas gift and invested in for your wellness. Quality and reliability are our top priorities, and we take your feedback very seriously.
Please send us a direct message with your order number so we can urgently assist you with a warranty replacement for the faulty parts or device, and ensure this is resolved quickly for you.
We appreciate you taking the time to share your experience — it helps us improve our products and support. We hope to have the chance to make this right for you.
Warm regards,
LumyHealth Customer Support

Noté 1 sur 5 étoiles

Very bad customer service

Very bad customer service. They don't reply on emails. There is not live agent. Only bot sends emails and answers on chat.

19 février 2026
Avis spontané
Logo de Lumyhealth

Réponse de Lumyhealth

We sincerely apologize for the poor experience you’ve had with our customer service.

We also want to assure you that we have responded multiple times regarding your question about the 15% discount code. It’s possible that our replies may have been filtered into your spam or promotions folder, which may have prevented you from seeing them. Please know that we have never ignored your request, and addressing your concerns is very important to us.

We completely understand how frustrating and inconvenient this situation must be, and we are committed to resolving your discount code issue promptly and thoroughly.

We kindly ask that you check your spam or promotions folder, or simply contact us again at [support@lumyhealth.com](mailto:support@lumyhealth.com). Once we hear from you, we will prioritize your case and assist you immediately.

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible Shopping Experience

The product quality is poor. It not only smells bad but also looks used. Since the company is not based in the US, their return policy is strict, and you must pay for return shipping regardless of fault. Customer service was argumentative, making this a very terrible shopping experience.

3 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Lumyhealth

Réponse de Lumyhealth

We are extremely sorry that this shopping experience was so unpleasant for you! We take the issues you mentioned regarding the product's odor and signs of use very seriously, as these clearly did not meet our quality standards. Regarding our return policy, we understand that international return shipping costs can be inconvenient for you. We have processed your return and provided a full refund, and we will also cover your return shipping costs, which will be refunded to you upon receiving the returned goods. We will also seriously review this incident, strengthen quality control and customer service training, and prevent similar situations from happening again. We sincerely apologize again and hope to have the opportunity to regain your trust.

Noté 2 sur 5 étoiles

POOR CUSTOMER SERVICE

I purchased the Lumy health red light therapy bag in December 2025. One month later I am already having technical problems with it. Bag won't heat up like it used to. The remotes wont power it on or off. So far it's been a total disappointment. I had to send videos showing the problems to them. And there response was. when we get new remotes in stock in the warehouse we will send new remotes. What if I get new remotes and the bag still dosent heat up? Wow that would defintely be upsetting. I paid $1,274.00 for this and this is there resolution? When they advertise full replacement if you have any problems with the unit. And I guess I will just have to wait for remotes to get in stock??? Terrible customer service!

18 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Lumyhealth

Réponse de Lumyhealth

We are extremely sorry for the unpleasant experience! We completely understand how disappointed you must be, having purchased the therapy kit for $1274 and only used it for a month before it developed a problem.

We have arranged to send you a brand new remote control, based on our technical team's initial assessment. However, please rest assured that this is not the final solution. If the new remote control still does not resolve the issue, we will immediately replace your therapy kit with a completely new one, strictly adhering to our "full replacement" commitment.

Our one-year warranty service will fully protect your rights. Please feel free to contact us anytime if you have any further questions. We apologize again for this unpleasant experience and thank you for your patience and understanding.

Noté 5 sur 5 étoiles

cuatomer

All my orders have been received. No complaints.

4 décembre 2025
Logo de Lumyhealth

Réponse de Lumyhealth

Thank you so much for your support and for taking the time to share your experience!
We’re glad to hear all your orders have arrived smoothly with no issues.

It’s always a pleasure serving you, and we look forward to being of service again soon!

Warm regards,
LumyHealth Customer Support

Noté 5 sur 5 étoiles

While some my order was incomplete

While some my order was incomplete, you not only made good on making it right, but went beyond and responded quickly.

4 décembre 2025
Logo de Lumyhealth

Réponse de Lumyhealth

Thank you so much for your kind review and for sharing your positive experience!
We’re truly glad we were able to resolve the incomplete order quickly for you and go the extra mile to make things right.

Your satisfaction means everything to us, and we greatly appreciate you taking the time to leave this feedback.
We hope you enjoy your LumyHealth product, and we look forward to serving you again in the future!

Warm regards,
LumyHealth Customer Support

Noté 1 sur 5 étoiles

Bad customer service

Ordered over 1 week ago. Stated "expedited" shipping and the item still hasn't even shipped! Sent email to inquire on status with no response. Quickly charged my credit card for an item not even shipped! Return policy needs to be revised to reflect their delayed shipping process!

19 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Lumyhealth

Réponse de Lumyhealth

Hello, we are very sorry for the inconvenience caused by the expedited order. In order to quickly locate your order and process the shipping issue, please provide your order number and the email address used to place the order, and we will follow up with you immediately.

Noté 1 sur 5 étoiles

Experience has not been good so far

The expedited shipping was very slow, and the overly strict return policy undermines good customer service.

12 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Lumyhealth

Réponse de Lumyhealth

Thank you for your feedback — and we’re truly sorry for the inconvenience. Holiday-season delays affected some expedited shipments, and we understand your frustration. We’re also reviewing our return policy to make it more customer-friendly.

If you need any help, please contact us anytime at support@lumyhealth.com— we’re here for you.

Noté 5 sur 5 étoiles

No complaints

No complaints. Product came quickly. I have used it along with other remedies for some type of joint pain.
I am experiencing no pain in one site and other is about 85% better. I recommend this product.

25 juillet 2025
Logo de Lumyhealth

Réponse de Lumyhealth

Thank you so much for sharing your experience! We're really glad to hear that your order arrived quickly and that you're already feeling such great relief — 100% at one spot and 85% at another is amazing progress.

It means a lot to us that you’re using our product as part of your wellness routine, and we truly appreciate the recommendation.

Noté 5 sur 5 étoiles

Love help with pain stuff thank you

Love help with pain stuff thank you

26 septembre 2025
Logo de Lumyhealth

Réponse de Lumyhealth

Thank you so much! We’re really happy to hear our product is helping with your pain. If you ever need anything or have questions, we’re always here for you. 💛

Noté 5 sur 5 étoiles

Best Red Light Infrared Therapy light to date!!

I’ve been using the LumyHealth multi spectrum red light therapy pad, daily for 30 minutes! This product is AMAZING!! I’m SO impressed! Each wavelength offers so many unique benefits, from skin health & recovery to inflammation & circulation. I really feel more energized, balanced, and relaxed. It’s so simple & easy to use, very high quality, and has truly made a huge difference in how I feel. I highly recommend it!! Thank you LumyHealth, you’re an Amazing company that makes Top-Tier products!!

26 septembre 2025
Logo de Lumyhealth

Réponse de Lumyhealth

Wow, thank you so much for your amazing feedback! 💛 We’re thrilled to hear that your LumyHealth Multi-Spectrum Red Light Therapy Pad is making such a positive difference in your daily routine. It means a lot to us that you’re experiencing the benefits across skin, recovery, circulation, and overall wellness. Your kind words truly motivate us to keep delivering top-tier products. Thank you for recommending us!

Noté 5 sur 5 étoiles

Great Product so far

Great Product so far! I've been looking for something for my feet that went up my leg a ways as well and this does that and has worked great!! I'm very happy with it and when I had a question about the different levels and the settings customer service got back to me in a timely matter.

15 septembre 2025
Logo de Lumyhealth

Réponse de Lumyhealth

Thank you so much for your wonderful feedback! 💛 We’re so glad to hear the pad is working well for you and providing relief up your leg as needed. It’s great to know our team could assist you promptly with your questions too. Your satisfaction truly makes our day!

Noté 5 sur 5 étoiles

Ordered

Ordered, fast delivery. Lumyhealth replaced my power supply for free after it was damaged.
Excellent service.
THANK YOU.

18 septembre 2025
Logo de Lumyhealth

Réponse de Lumyhealth

Thank you for your kind words! We’re glad your order arrived quickly and that we could help with the power supply replacement. We truly appreciate your support!

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus