Modetrendz Avis 

136
•
TrustScore 2.5 sur 5

2,5

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered a short and T-shirt set over 2 weeks ago and still isn’t here man rang and said he would bring it personally today and now he’s not answering my messages or my calls. Avoid at all costs defini... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Ordered a Berghaus Sildley Jacket. Was rapid delivery. Item come exactly as described. I was sceptical at first as it's a small business but glad I convinced myself to buy from them. Any questions the... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered something 8 days ago delivery says 2-5 days, tracking shows it has not even been dispatched yet. Contacted the company through instagram, website & email multiple times had no reply at all. Av... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

ModeTrendz only gets in the best of the best, for a reasonable price. They’ve never once messed up my orders and if you have any queries beforehand you can openly message them on instagram and they wi... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de vêtements

Écrit par l'entreprise

MODE TRENDZ Here at MODE we take pride in sourcing our clothes. Range from nike, under armour to berghaus and Adapt To clothing. We want our customers looking fresh 24/7. MODE guarantees 100% authentic apparel. We also offer Free, same day, cash delivery for customers in Bradford just select local delivery at checkout.


Coordonnées de contact

2,5

Bas

TrustScore 2.5 sur 5

136 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,5

Tous les avis

(136)

12 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered something 8 days ago delivery…

Ordered something 8 days ago delivery says 2-5 days, tracking shows it has not even been dispatched yet. Contacted the company through instagram, website & email multiple times had no reply at all. Avoid this company it’s a complete scam.

29 juillet 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered a short and T-shirt set over 2…

Ordered a short and T-shirt set over 2 weeks ago and still isn’t here man rang and said he would bring it personally today and now he’s not answering my messages or my calls. Avoid at all costs definitely wouldn’t recommend using them

6 août 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered a set of shorts and t shirt

Ordered a set of shorts and t shirt, took 2 weeks to come and was supposed to come within 2-5 days. When it eventually come I got given 2 pairs of shorts, I repeatedly asked them where my order is. They took days to respond and now are just not responding at all

15 mai 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Order 2 sets on here around a week ago…

Order 2 sets on here around a week ago I’ve had no delivery saying dispatched I got in touch with them a week later and they have told me one of the sets I wanted the supplier can’t get them which I was disappointed as it was a birthday present and they didn’t even contact me to ask what I wanted absolute joke no sorry nothing will never order of here again awful communication

4 juin 2025
Avis spontané
Noté 3 sur 5 étoiles

I ordered a tracksuit last week

I ordered a tracksuit last week, they said 1-2 business days it got to Thursday, I messaged them saying can you tell me where my tracksuit is please. They said it should be with you Friday. No didn’t turn up. They replied yesterday saying it should be with you Saturday. This is has just arrived , I ordered a medium, this is way to big for a medium this is absolutely massive and baggy

7 juin 2025
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

10/10

10/10, even personally spoke to me on the phone due to a confusion I had with sizing and helped me pick the right size highly recommend.

6 juin 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered over a month ago wrong T-shirt…

Ordered over a month ago wrong T-shirt got sent I sent all clothes back received gift card fast ordered again clothes didn't show up till 2 week later one of the items said refunded still no refund been ignored on Instagram even tho it says seen emailed got a email back for order number then just left again this is over a week ago the shipping is a lie takes a lot longer than says then when items are not in stock they just keep the money instead of refunding and ignore u

1 mai 2025
Avis spontané
Logo de Modetrendz

Réponse de Modetrendz

Hi Lisa,

Thank you for reaching out, and I’m truly sorry for the ongoing issues you’ve experienced. This is absolutely not the standard we aim to provide, and I completely understand your frustration.

To address your concerns:

Wrong item received: Thank you for returning the clothes — I’m glad to hear the gift card was issued quickly, but it’s unacceptable that your replacement order also had issues.

Shipping delays: We sincerely apologize for the delay. Our current shipping times have been longer than usual due to [brief reason if known – e.g., warehouse delays, supplier issues], but we understand that this should have been communicated more clearly.

Refund still missing: If the item was marked as refunded but you haven’t received the funds, we’ll look into that immediately.

Lack of response: It’s not okay that your Instagram messages and emails were left unanswered — especially after seeing them. We’re escalating this now to ensure you get a proper resolution.

Please send us your order number and full name (if you haven’t already), and we’ll make this a priority to resolve. If you’ve already sent that information, we’ll follow up within [24–48 hours] with a full update.

Again, we’re sorry for the inconvenience and appreciate your patience. We’ll work to make this right.

Best regards,

MODE

Noté 1 sur 5 étoiles

Always seems to be blaming DPD but you…

Always seems to be blaming DPD but you obviously your not changing your parcel service so your either blagging or your slow to change delivery providers cause that’s all you have told me about my parcel and looking at your reviews it looks like you have had this problem/blagg going for a while I’ve placed my report to the right places anyway It’s a joke 🤣

17 avril 2025
Avis spontané
Logo de Modetrendz

Réponse de Modetrendz

Hi Jay,

Can you please provide your order number?

Thanks for reaching out. I'm really sorry to hear about your experience — I completely understand your frustration. We’ve raised concerns with DPD multiple times and are actively reviewing our delivery partnerships to improve our service. That said, we take full responsibility for your order and want to get this resolved properly.

I can confirm your report has been received, and we’re currently investigating your case. We’ll be in touch with an update as soon as possible. We appreciate your patience, and again, we’re truly sorry for the inconvenience.

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered a hat which was left outside…

I ordered a hat which was left outside my door even though I have a porch when I got home the hat was no longer there got hold of DPD. They told me to contact you which I have done but I’ve had no reply.

28 avril 2025
Logo de Modetrendz

Réponse de Modetrendz

Hi David,

Thank you for getting in touch.

I'm sorry to hear about the delivery issue with your recent order. I understand how frustrating it must be to come home and find your parcel missing, especially when it could have been left in a more secure location like your porch.

I can confirm we've received your message and are currently looking into the matter. We’re also following up with DPD regarding their delivery practices in this case. Please allow us a little more time to investigate, and we’ll get back to you as soon as possible with an update or resolution.

Thank you for your patience, and again, I apologize for the inconvenience caused.

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered on the 6th of April and still…

Ordered on the 6th of April and still haven't arrived

19 avril 2025
Avis spontané
Logo de Modetrendz

Réponse de Modetrendz

Hi Wee Voyler,

We have had on going issues with DPD which we can only apologise I am happy to say your parcel is now on it's way to you. The reason there had been problems was that DPD had to relabel parcels send them either send back to us or hold them until they could send out to you.

This was not ideal for both parties We hope you can understand and have a rethink on the review as this was not in our control. Be great to here back from you.

Thanks,

Team Mode.

Noté 5 sur 5 étoiles

Fast delivery loved the little air…

Fast delivery loved the little air freshener as a thank you and great stuff in store

25 mars 2025
Logo de Modetrendz

Réponse de Modetrendz

Thank you so much for the 5-star review!
We’re thrilled to hear you had a great experience with us. Your support means the a lot, and we’re so grateful you took the time to share your feedback. If there’s ever anything else we can do for you, don’t hesitate to reach out. Looking forward to seeing you again soon!

Noté 1 sur 5 étoiles

Avoid this company

Avoid this company. I ordered trainers at £255, after 2 wears the sole detached. I contacted the company asking for replacement item or refund. I returned the trainers. My faulty trainers were received by Modetrendz who have then declined to process a refund, but kept the item. So I am £255 at a loss without a refund or an item. Modetrendz are ignoring all contact from myself. In my opinion this company are scammers

10 janvier 2025
Avis spontané
Logo de Modetrendz

Réponse de Modetrendz

Hi Lauren,

We’re very sorry to hear about your experience, and we sincerely apologize for the frustration and inconvenience this has caused. This is not the experience we want any of our customers to have.

We understand your concern regarding the trainers you returned and the lack of communication since. Please know we take issues like this very seriously — especially when it involves a high-value item and a potential fault.

To help us resolve this as quickly as possible, could you please provide the following:

Your order number

The tracking information for the returned item

Any correspondence or photos sent regarding the fault

Once we have these details, we will escalate this directly to our returns and quality assurance team and ensure that it is thoroughly reviewed. If the item was faulty, you are absolutely entitled to a refund or replacement under our policy.

We genuinely appreciate your patience and would like to make this right.

Kind regards,

Customer Support Team
Modetrendz

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus