Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Product arrived after more than a month. I tried the muscle nation protein custard and had to spit it out. Horrible gloppy consistency and flavorless, I reached out to get a refund.. theyvwill not ref... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Absolutely love muscle nation, their clothes are always so comfy, the customer service is next level, even in peak sales times. The rewards program is also top tier and the way they give back to their... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Absolutely obsessed with the Peachy Aura Invisible Scrunch set! 🤎 I've bought so many invisible scrunch leggings from different brands over the years, and these are hands down my favourite. The i... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Best activewear brand on the market at the moment. Catering to male and females AND supplements. Triple threat right there! Absolutely LOVE the Aura Peachy leggings and the Aura straight legs! Ob... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de vêtements de sport (activewear)
  2. aussi dans
  3. Boutique de produits diététiques
  4. Magasin de vitamines et compléments alimentaires

Écrit par l'entreprise

The #1 Brand For Premium Gym Apparel - Shop Today & Enjoy Exclusive Offers. Fitness Clothing & Accessories For Men & Women.


Coordonnées de contact

4,2

Bien

TrustScore 4 sur 5

684 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,2

Tous les avis

(684)

198 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Absolutely flattering

Absolutely flattering on my new postpartum body making me feel so confident 💪🏼💪🏼

29 août 2026
Avis spontané
Logo de Muscle Nation

Réponse de Muscle Nation

Hi Constance,

We absolutely love hearing this! We’re so glad your new MN pieces are making you feel confident and amazing.

Thank you so much for sharing this with us. It means a lot to know you’re feeling good in your activewear!

Xx Team MN

Noté 1 sur 5 étoiles

Sizing Is Completely Wrong and Returns Are Expensive

I’m normally size Small (4–6), so I ordered Small, but these pants are extremely small — more like XXS. There was no warning about the sizing when I ordered. I also paid about $12 for international shipping, and now I have to pay another $70 to return them. So almost $82 just for shipping because their sizing is completely wrong. Very disappointing, and the expensive return shipping was not clear either.

26 août 2026
Avis spontané
Logo de Muscle Nation

Réponse de Muscle Nation

Hi Galina,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that the fit wasn’t what you expected and that you were disappointed with the return costs.

We provide a detailed size guide and product-specific fit information on our website to help customers select the most suitable size when shopping online. We also encourage customers to contact our Customer Experience Team if they’re unsure about sizing or would like further assistance before placing an order. Our team is always happy to provide guidance based on the information available.

For international orders, our Returns Policy outlines the return process and associated costs, including that customers are responsible for arranging and covering the cost of return postage. This information is available on our website and forms part of the returns process.

We understand that sizing and returns can be important considerations when purchasing online, and we continually review customer feedback to ensure we’re providing clear and useful information throughout the customer journey.

We’re sorry that your experience wasn’t what you had hoped for, and we appreciate you taking the time to share your feedback with us.

Xx Team MN

Noté 1 sur 5 étoiles

It gets to a point

At this point. They only want to hinder us not help us. Another company where yet again, you can't even initiate a simple return without them demanding a hold of the amount of the items you're sending back! It makes no sense, as you've already paid for the items!

So I ordered some trackies and sweatshirt set, I've been dying for some comfy clothes to suffer in while I WFH. The quality isn't great, whatever. The pants I'm literally swimming in. I figure, no worries, I'll return it, pay the shipping and just size down. Think again.

I went to exchange, and then it said to use my credit card to confirm return. I figured it's for the shipping fee. Tell me why, they're trying to take out an extra $132 just so I can organise an exchange!!

I then try to get through to their customer service, lo and behold its' some crappy chatbot encouraging me to leave my name and addy and all of my details so they can get back to me.

This is late stage capitalism. This is the most inconvenient way to organise an exchange. I get they're scared of shipping out the new size before they get the returned items back. But this is no excuse. Brands would wait until they got shipping/tracking info confirming you've sent it back, and then they'd send yours out.

I can't believe I spent almost $500 of my hard earned money on this brand. I'd rather vent and type out this review then even try and speak to someone about why what they're doing is stupid and ridiculous. I've just about given up on online shopping, buying stuff in general as the quality of LITERALLY EVERYTHING in this world has gone to crap.

Don't buy from here if you're unsure of your size and not go through this convoluted process of returning.

26 août 2026
Avis spontané
Logo de Muscle Nation

Réponse de Muscle Nation

Hi Mardie,

We’re sorry to hear you found the exchange process frustrating, Mardie. We’d like to clarify a few points regarding your experience, as some of the details in this review don’t reflect what occurred.

The $132.98 you saw was not an additional payment for the tracksuit. As explained by our team at the time, this was a temporary authorisation placed on your card as part of our Instant Exchange process. It is not a completed charge and is automatically released once the return is scanned in transit, provided it is sent back within the required timeframe. The $9.99 exchange fee is the applicable confirmed charge.

We have also reviewed your return, and can confirm that the authorisation hold was released just two days after your exchange was lodged, once your return was scanned in transit. This means the $132.98 was never charged to you as a second payment for the tracksuit, and this transaction has disappeared from you account.

We offer Instant Exchanges so customers can secure their replacement size immediately rather than waiting for their original return to arrive at our warehouse and be processed. With stock constantly changing, waiting for a return to be received can mean the requested size sells out before the exchange can be completed.

The temporary authorisation and exchange fee are clearly outlined in our publicly available Returns Policy, which is available prior to purchase and when initiating a return.

We’d also like to clarify that you did speak with a member of our Customer Experience team regarding this matter, you were not communicating with a chatbot. We’re unable to locate a previous live chat history, however your initial email was received after our office had closed for the day. If you had tried to contact us via live chat outside of operating hours, you would have been prompted to leave your details so our team could follow up when we reopened the following morning.

We understand that the authorisation can initially be confusing when it appears as a pending transaction, but our team was able to explain this process and confirm that the funds were not being charged as a second payment for your tracksuit.

We’re sorry the process didn’t meet your expectations, but we hope this provides some additional context around what occurred with your exchange.

Xx Team MN

Noté 1 sur 5 étoiles

Temu items with muscle nation logo

The items are hit and miss and are made cheap and sold for a high price.
I find most kmart training gear more comfortable.
I returned some items that didn't fit correctly and they tried to tell me they were used when I know for a fact they weren't.
They are making money buying cheap bulk with their logo and selling for a massive profit.

20 août 2026
Avis spontané
Logo de Muscle Nation

Réponse de Muscle Nation

Hi Matt,

We’re sorry to hear you feel this way, Matt. We can assure you that we would never intentionally alter or add anything to a returned garment in order to deny a refund.

We’d also like to clarify that Muscle Nation products are not sourced from Temu or purchased as cheap bulk products with our logo added. Our garments are developed and produced specifically for Muscle Nation, with our own in house designs, fabrics, specifications and quality control processes. We stand behind the quality of the products we sell and take customer feedback around quality very seriously.

As outlined in our Returns Policy, returned garments must be in their original, unworn and unwashed condition and free from marks, stains, odours or other signs of wear. This is important from both a hygiene and customer safety perspective, as garments with noticeable residual fragrances or other odours cannot be returned to saleable stock due to the potential for sensitivities or allergic reactions for other customers.

When your return was received, our Returns Team identified a noticeable odour on the garments during inspection similar to that of fragrance, washing products or being laundered. Following your concerns, the items were reviewed by multiple additional team members, including our Customer Experience Manager, and the same noticeable scent was independently identified. We also clarified throughout our correspondence that describing the scent as being similar to washing detergent was simply a description of what was detected, we were not claiming that we knew what had caused it.

We understand that you’ve advised the garments were not washed or worn beyond trying them on. However, our team can only assess the condition of the garments as they are received back at our warehouse, and we would not reject a return without identifying a reason for doing so.

We also appreciate that you may disagree with our assessment, but we have a responsibility to ensure returned garments meet the same hygiene and resale standards that our customers would reasonably expect when purchasing a new item. For this reason, we’re unable to place garments with a noticeable odour back into stock.

We’re sorry this experience has affected your trust in Muscle Nation, and we appreciate your previous support of our brand.

Xx Team MN

Noté 1 sur 5 étoiles

Should be zero stars. No returns!

Should be zero stars. DO NOT order from them. You are not able to return items because they require the customer to pay for shipping and the return location is Australia and the cost to return leggings is $122 for the lowest option. The pants are complete crap. Horrible material don't fit at all like the picture. Horrible company.

18 août 2026
Avis spontané
Logo de Muscle Nation

Réponse de Muscle Nation

Hi Ashley,

We’re sorry to hear that your experience with Muscle Nation has not met your expectations.

We would like to clarify that our international returns process is clearly outlined in our Returns Policy. At this time, international customers are required to arrange and cover the cost of returning items to our Australian returns facility. We understand that international return postage can be costly, and we apologise for the inconvenience this may cause.

Our Customer Experience Manager has also responded to you directly by email with further information regarding our international returns process, including why returns are currently processed in Australia and the steps we are actively taking to explore alternative international return solutions.

In relation to your comments about the leggings, the style purchased is one of our best-selling designs, although we understand that fit and style preferences can vary between individuals. If you believe the item is faulty or defective, we are happy to assess this separately in accordance with our Returns Policy.

Xx Team MN

Noté 5 sur 5 étoiles

Genuinely have nothing but the best to…

Genuinely have nothing but the best to say about this company. From the order process to the product itself to the team behind the screen, haven't ever had an issue! They even have sample packs for those who are unsure on flavour! Awesome!

18 août 2026
Avis spontané
Logo de Muscle Nation

Réponse de Muscle Nation

Hi Jackson,

Thank you so much for the lovely review! We’re so happy to hear you’ve had such a great experience with everything from ordering through to the products themselves and our Customer Experience Team.

It’s also great to hear you’ve been enjoying our sample packs. They’re definitely a great way to try out new flavours before committing to a full size!

We really appreciate your continued support and choosing Muscle Nation!

Xx Team MN

Noté 5 sur 5 étoiles

The quality of the items is always…

The quality of the items is always amazing and the customer service is fast and friendly. They have fast shipping, I usually receive my order within 2 days of ordering even during sales

11 août 2026
Avis spontané
Logo de Muscle Nation

Réponse de Muscle Nation

Hi Ciara,

Thank you so much for the lovely review! We’re so happy to hear you’re loving the quality of our products and have had such great experiences with our Customer Experience Team.

It’s also great to hear your orders are arriving so quickly, even during our busy sale periods. We really appreciate your continued support and choosing Muscle Nation!

Xx Team MN

Noté 3 sur 5 étoiles

Flattering but pilling and fluff-attracting

Great styles of gym tights - flattering, great fits and features. But they attract every bit of fluff, dust, fur and hair, and start pilling within the first 10 wears. Not happy with this for the price. Won't be buying more.

12 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Muscle Nation

Réponse de Muscle Nation

Hi Amy,

Thank you for taking the time to share your experience with our leggings. We truly value your feedback and are disappointed to hear that your experience did not meet expectations.

We understand your concerns about the quality and performance of our leggings, and we sincerely regret that they did not meet your expectations. We take pride in our products, and we are constantly striving to improve and enhance the quality based on valuable feedback such as yours.

If you believe your leggings may have a fault, please reach out to our Customer Experience Team at orders@musclenation.org and we’ll be happy to look into this further.

Thank you again for your feedback and for being part of the Muscle Nation community.

Team MN Xx

Noté 5 sur 5 étoiles

Love the cookies and cream flavoured…

Love the cookies and cream flavoured protein powder . I like that it can be made into a custard

7 août 2026
Avis spontané
Logo de Muscle Nation

Réponse de Muscle Nation

Hi Emily,

We’re so thrilled you’re loving our Cookies & Cream Protein!

It’s always a win when your protein can double as a yummy dessert!

We truly appreciate you for taking the time to share your feedback with us.

Xx Team MN

Noté 5 sur 5 étoiles

Great customer service

Did an online order to which I was to get a free gift, unfortunately I didn’t receive it.
I sent an email to enquire why and got a response straight back.
The team at MNation were amazing and within that week they sent me my gift. Couldn’t be happier, great product and customer service.

6 août 2026
Avis spontané
Logo de Muscle Nation

Réponse de Muscle Nation

Hi Mandy,

Thank you so much for your kind review!

We're thrilled to hear you've been enjoying the quality of our products and that our team was able to resolve your recent issue so quickly. Providing a great customer experience is something we pride ourselves on, so your feedback means a lot to us.

Thank you again for your support. We look forward to serving you again in the future!

Xx Team MN

Noté 5 sur 5 étoiles

I am an affiliate with muscle nation…

I am an affiliate with muscle nation and prior to becoming and affiliate. I’ve never worn or used any of their products. I’ve tried their creatine, BCAA+EAA , protein water, and Daily Greens. I’m inlove. I went from being extremely sore from my workouts to slightly being sore. I like how the products dissolves and doesn’t have a grit textures in my water. The flavors are amazing and doesn’t leave a weird after taste in my mouth. I am enjoying the clothes. I like how it feels like a second skin and breathable. The clothes hold up well against how bad I sweat in the gym. The team is great and helpful.

5 août 2026
Avis spontané
Logo de Muscle Nation

Réponse de Muscle Nation

Hi Alexandria,

Thank you so much for your kind review!

We're thrilled to hear you've been enjoying the quality of our products. Knowing you're loving the quality, comfort, and variety in our range, along with the benefits of our supplements, truely means the world to us.

Thank you again for your support. We look forward to serving you again in the future!

Xx Team MN

Noté 5 sur 5 étoiles

It’s delicious

The chocolate milk flavour is by far my favvvvv. It’s so good, I have it in my oats every morning without fail!!! Easy of the stomach, no bloat and very yummy

5 août 2026
Avis spontané
Logo de Muscle Nation

Réponse de Muscle Nation

Hi Samantha,

Thanks so much for taking the time to leave this review, we really appreciate it.

We’re so glad you’re loving the Milk Choc Protein Powder, that flavour is definitely a classic. Even better to hear that this is easy on your stomach. This makes us so happy to hear!

Thanks again for the support, it means a lot.

Xx Team MN

Noté 2 sur 5 étoiles

I’ve had no issues with this company until…

I’ve had no issues with this company until it came time to submit a return. Not only do they charge you a $10 fee to return your items but it’s currently three weeks since it was returned to them and I have not received anything. I contacted customer service over a week ago and was first told that it had not been received, to which I provided the Australia Post tracking, and I was there fed a heap of nonsense about returns processing times. It was pretty evident to me that they don’t have any idea what they’re doing and their returns process sucks.. and to top it off I have to pay for the ‘pleasure’ of returning it

14 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Muscle Nation

Réponse de Muscle Nation

Hi Rebecca,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear you were frustrated with the return process and the time taken to finalise your return.

We completely understand that waiting for a refund can be frustrating. However, we’d like to clarify that the processing timeframe provided to you was in line with the information outlined in our Returns Policy, FAQs and return confirmation communications. When you contacted our team, you were also advised that returns received following our EOFY sale period can take up to 15 business days to process.

While your Australia Post tracking showed the parcel had been delivered to our warehouse, delivery and processing are two separate stages. Once delivered, the return enters our processing queue and must be checked and processed by our dedicated Returns Team. Following a major sale period, return volumes increase significantly, which is why our processing timeframe is extended and communicated to customers.

We also want to clarify that this is not due to a lack of resources or a system that is unable to manage returns. Our Returns Team hired additional staff prior to this period and have been working extended hours to process the increased volume as quickly as possible. All returns are processed in the order they are received to ensure fairness across all customers.

Regarding the $9.99 return fee, this contributes towards the cost of return postage, which is actually higher than the fee charged. Muscle Nation absorbs the remaining shipping cost rather than passing the full amount on to customers.

We’ve reviewed your return and can confirm that it has been processed within our advertised 15 business day timeframe. A refund confirmation email should have been sent to you once your return was finalised, so please check your inbox, including your junk or spam folder, if you haven’t seen it.

We appreciate that our return process may not have met your expectations on this occasion, but we hope this provides some additional context around the timeframes and costs involved.

Xx Team MN

Noté 5 sur 5 étoiles

Outfits were perfect

The outfits fit true to size, the fabric is amazing, the shipping time was quick to the US, and customer service very helpful! Also their IG business page was very helpful for sizing since this was my first purchase. Will buy from them again! Probably one of my new favs brands.

21 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Muscle Nation

Réponse de Muscle Nation

Hey Valerie!

Thank you so much for taking the time to leave us such a lovely review!

We’re so glad to hear you’re loving the fit, fabric, and quality of your pieces, and that your first Muscle Nation experience was such a positive one.

We know choosing sizing online can feel tricky, especially for your first order, so we’re happy to hear our IG content was helpful in finding your perfect fit!

We truly appreciate your support all the way from the US and can’t wait to see what you pick up next.

Xx Team MN

Noté 1 sur 5 étoiles

Chocolate protein powder made me ill!.

The chocolate protein powder did not agree with me. Too much salt, sickly sweet, and container only half full when opened. I felt ill.
When I complained to the company I got no decent response to wanting a refund, even after I answered many of their questions. Then I never heard from them again. Not happy at all.

24 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Muscle Nation

Réponse de Muscle Nation

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear about your experience with the product and that you feel your previous concerns were not resolved.

We’ve looked into this based on the information available to us, however, we’re currently unable to locate any customer information or previous email correspondence that matches the details provided in your review.

We’d really like the opportunity to look into this further and see how we can assist. Please reach out to our Customer Experience team at orders@musclenation.org with your order details and any previous correspondence, and our team will be happy to investigate this for you.

Xx Team MN

Noté 5 sur 5 étoiles

Never ever disappointed

Never ever disappointed, always quality products and experience 🫶🏻

30 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Muscle Nation

Réponse de Muscle Nation

Hi Kiki,

Thanks so much for your kind words!

It means so much to hear you've had a great experience with us.

We truly appreciate your support and hope you continue to love all your MN goodies.

Thanks for being part of the Muscle Nation community!

Xx Team MN

Noté 1 sur 5 étoiles

I must say I am not impressed with the…

I must say I am not impressed with the service I have received from your company. I have had to continually follow up regarding my credit note, and being advised that it will take 15 days to process is quite unreasonable. I was advised by staff that I was being eager and needed to be patient; however, most companies nowadays issue credit notes within 7 days or less. Additionally, the fabric quality was average.

16 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Muscle Nation

Réponse de Muscle Nation

Hi Reg,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that your experience with the return process was frustrating and that the fabric quality did not meet your expectations.

We would like to clarify the return processing timeframe, as your order was placed during our EOFY Sale period. Due to the significantly increased volume of orders and returns generated during this promotion, we advised that returns associated with orders placed during the EOFY Sale could take up to 15 business days to process, starting from the business day after the return was delivered to our warehouse. This timeframe was communicated through our EOFY FAQs, Returns Policy, which was accepted at the time of return submission, and return confirmation communications.

Your return was received by our warehouse and is being processed within this advertised timeframe. Returns are not automatically processed upon delivery, as each item must first be received, physically inspected and assessed before a store credit or refund can be issued. Returns are also processed in the order they are received to ensure all customers are treated fairly and consistently.

In preparation for EOFY, we increased our resourcing and implemented additional processes to help manage the significant increase in order and return volume. Our team has continued working extended hours to work through this volume as efficiently as possible, while ensuring returns were processed accurately and in accordance with our Returns Policy.

We would also like to clarify that when we said we “completely understand how eager you are to have your return finalised”, this was intended as an acknowledgement of the fact that you understandably wanted your return processed as soon as possible. It was not intended as a negative remark or criticism. We understand that waiting for a return to be completed can be frustrating, particularly when you are waiting to access your store credit.

We’re sorry if our previous communication left you feeling that your concerns were not being taken seriously. Our intention was to explain the processing timeframe that applied to your order and return, while acknowledging your frustration and providing an accurate expectation for when your store credit would be issued.

We also appreciate your feedback regarding the fabric and will ensure this is passed on to our Product Team for consideration. We’re sorry that your experience did not meet your expectations and appreciate you taking the time to share your feedback.

Xx Team MN

Noté 5 sur 5 étoiles

My experiences with musclenation are…

My experiences with musclenation are always awesome!!
Customer service are always friendly and helpful!

Absolutely love the protein yogurts they have. Flavours they have are insane 💪🏻

Thank you Musclenation 🙏🏻

25 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Muscle Nation

Réponse de Muscle Nation

Hi Monique,

Thank you so much for your lovely words.

We absolutely love hearing that your experiences with Muscle Nation have always been awesome! Our team will be so happy to hear your kind words about our customer service too.

Thank you for your continued support!

Xx Team MN

Noté 5 sur 5 étoiles

Top quality

Top quality. I like the creatine!

24 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Muscle Nation

Réponse de Muscle Nation

Hi Adrian,

Thank you so much for your wonderful feedback.

We’re thrilled to hear you’re loving the quality and enjoying our Creatine!

We really appreciate your support and feedback!

Xx Team MN

Noté 5 sur 5 étoiles

Comfy

Comfy, appealing and incredible fitting!

24 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Muscle Nation

Réponse de Muscle Nation

Hi Kacia,

Thank you so much for your positive review.

We’re so happy to hear you’re loving the comfort, fit and style of your Muscle Nation pieces!

We really appreciate you taking the time to share your feedback with us!

Xx Team MN

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus