Neosabers Avis 

502
•
TrustScore 4 sur 5

4,0

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

The Zelda Saber (or Shadow Sealer) is another high quality Neosabers lightsaber! The sword’s handle, hilt, and crossguard is made of metal giving it both weight and durability. The blade itself is als... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Amelia at NEO Sabers helped me through a troubleshooting issue with the Vengeance saber, it was a minor, easy to fix issue with no need for return. It actually helped me better understand the saber an... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

I purchased a saber it was defective the day I got it. Eventually, they got around to responding to my email by saying they’ll send me a replacement part which I never received tracking says it was de... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

After having some slight issues and something missing from an order, neosabers support team and staff reached out personally, Zach specifically, and was able to work it out with me swiftly and promptl... Voir plus

L'entreprise a répondu


Coordonnées de contact

4,0

Bien

TrustScore 4 sur 5

502 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 98 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 48 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,0

Tous les avis

(502)

284 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

excellent service

I bought two lightsaber’s from here and I accidentally damaged one of them and after sending news of the problem have a replacement part on my way, so I would like to thank Flora Joseph since I heard they had a huge role in helping me

30 mars 2026
Avis spontané
Logo de Neosabers

Réponse de Neosabers

Thank you for your feedback, and may the Force be with you.

We’re pleased to hear your issue was resolved swiftly and that Flora Joseph was able to support you with the replacement process.

We value your trust in NEO Sabers and remain committed to keep your experience strong on every mission.

– Team NEO Sabers

Noté 5 sur 5 étoiles

10/10 Customer service

I was ordering the Buy one get three and accidentally ordered the XRGB when I meant to get the Xenopixle. I then emailed and got in contact with Lisa Mitchell who has been a great help to correcting my mistake. Very fast response time and very professional.

2 mai 2026
Avis spontané
Logo de Neosabers

Réponse de Neosabers

Thank you for your kind review. We’re pleased to hear that Lisa Mitchell was able to assist you promptly and resolve the order issue efficiently. Providing responsive and professional support is very important to us, and we truly appreciate your feedback and support.

– Team NEO Sabers

Noté 1 sur 5 étoiles

I never wanted to order this item and…

I never wanted to order this item and somehow was charged and when canceled item within 5 mins i was told restock fee, wow

8 mai 2026
Avis spontané
Logo de Neosabers

Réponse de Neosabers

Hi Jeff, we sincerely apologize for the confusion and frustration this caused.

We’d like to clarify that no restocking fee has been charged on your canceled order. Since the order was canceled within minutes, we have approved a full refund of the entire amount.

While our policy normally includes a non-refundable processing fee, in this case we are refunding the full payment as a gesture of goodwill and to ensure your satisfaction.

The refund should reflect in your account within 24–48 business hours. We truly appreciate your patience and the opportunity to make this right.

-Team NEO Sabers

Noté 1 sur 5 étoiles

They charged a 20% restocking fee after…

They charged a 20% restocking fee after I canceled my order 1 hr after making the order. Tells you everything you need to know about them.

8 mai 2026
Avis spontané
Logo de Neosabers

Réponse de Neosabers

We’re truly sorry for the frustration and misunderstanding regarding your cancellation experience.

To clarify, the fee mentioned was not a 20% restocking charge. As per our policy, the cancellation/restocking fee is a flat $20, not a percentage of the order total.

Our team had clearly communicated these details via email, and the cancellation was processed only after receiving your approval.

That said, as a gesture of goodwill and to ensure your satisfaction, we have also refunded the $20 restocking fee in full.

We always strive to maintain clear and transparent communication, and we appreciate your feedback as it helps us improve further.

– Team NEO Sabers

Noté 5 sur 5 étoiles

Love neo sabers

Love neo sabers. Great addition to my collection. When had issues with lightsabers customer service did there part to make everything right. Shout out to Lisa Mitchell. She was amazing.

7 mai 2026
Avis spontané
Logo de Neosabers

Réponse de Neosabers

Thank you so much for your kind words and support! We’re thrilled to hear your saber was a great addition to your collection.

It means a lot to know our customer service team was able to make things right for you, and we’ll be sure to pass your wonderful shoutout along to Lisa Mitchell. She’ll be delighted to hear she made such a positive impact.

We truly appreciate you being part of the NEO Sabers family, and we hope your collection continues to grow stronger!
-Team NEO Sabers

Noté 5 sur 5 étoiles

The Force is strong with Neo.

Heard shipping takes a while, so I ordered 2 months early. The Sabers showed up in 3 weeks. Flora Joseph in customer service was a big help in finding my tracking number and kept me updated.

So far the sabers have been AWESOME! Lots of different colors, and different modes based on the characters saber sounds.
The durability passes my test, as some guy who is 6’2 and 220 lbs, I’ve beaten the bark off a couple trees in my backyard and the saber still works, and looks good!

I haven’t gotten to test out the battery life yet, but I’ve gotten to an hour of constant use with no problems.

I bought 3 sabers (2are gifts for other people) and it all came in one box.

25 mars 2026
Avis spontané
Logo de Neosabers

Réponse de Neosabers

Thank you for your review and feedback. We’re glad your order arrived on time and that you’re enjoying your sabers. We appreciate your support and kind words.

- Team NEO Sabers

Noté 5 sur 5 étoiles

This is not the first time ordering…

This is not the first time ordering from Neo. FIrst order came prompt and wow the Light Sabres ROCK! high quality, no defects, great construction. I know that many stores source the brand, but Neo takes the time to inspect each. Justifies the slight increase in price over discount houses that might send junk accidentally. On this order I just placed, one of the sabers (Grogu) showed up as RGB. I must have dropped the ball and didnt select XENO. I emailed and they replied promptly with a link to make the change and were happy to adjust my order accordingly. Polite, understanding and professional Customer Service. Thank you Lisa Mitchell! (another thing you do not find at the discount houses like Al! and She!n, etc)

4 mai 2026
Avis spontané
Logo de Neosabers

Réponse de Neosabers

Thank you for your support and kind words! We’re glad you loved the sabers and that Lisa could quickly assist with your order update. We truly appreciate your trust.

- Team NEO Sabers

Noté 5 sur 5 étoiles

Trust in the Force...

I was in need of a specific type of lightsaber for a new cosplay, and Neosabers happened to have what I was looking for. As luck or "the Force" would have it, they were having a Star Wars day sale so I was able to procure the lightsabers at a great price. Delivery was relatively quick, and I look forward to putting my new lightsabers to use!

17 avril 2026
Logo de Neosabers

Réponse de Neosabers

Thanks! Glad you got the saber you were looking for. Perfect timing with the sale too. Hope it works great for your cosplay!

– Team NEO Sabers

Noté 5 sur 5 étoiles

Lisa Mitchell was amazing at handling…

Lisa Mitchell was amazing at handling an issue I had with ordering and was very quick and courteous

2 mai 2026
Avis spontané
Logo de Neosabers

Réponse de Neosabers

Thank you for your kind words! We’re pleased to hear Lisa Mitchell handled your issue quickly and courteously 😊

– Team NEO Sabers

Noté 1 sur 5 étoiles

Did not receive my entire package

Did not receive my entire package it was a gift but I only got one Sabre in a bundle of 2

16 avril 2026
Logo de Neosabers

Réponse de Neosabers

We sincerely apologize for this! Please don’t worry, your issue is being handled on priority. Our team is already working on it and will keep you updated via email very soon.

– Team NEO Sabers

Noté 5 sur 5 étoiles

Love my vengeance lightsaber

It’s so cool. I am so happy I chose from neo saber.

16 avril 2026
Logo de Neosabers

Réponse de Neosabers

Thank you so much! We’re really glad you chose NEO Sabers and that you’re loving it!

- Team NEO Sabers

Noté 5 sur 5 étoiles

I recently purchased a replica…

I recently purchased a replica lightsaber bundle and overall had a great experience.

The sabers themselves look fantastic—solid build, great weight, and the lighting/sound effects really bring them to life. You can tell a lot of attention went into the design and presentation.

I did run into an issue initially with one of the sabers, but their customer service team handled it quickly and professionally. They were responsive, easy to work with, and made sure everything was taken care of without hassle.

That kind of support goes a long way, and it definitely left a positive impression. Based on both the product quality and how they treat their customers, I’d feel comfortable recommending them.

27 avril 2026
Avis spontané
Logo de Neosabers

Réponse de Neosabers

Thank you for your detailed feedback! We’re really glad you loved the sabers and that our team could quickly resolve the issue for you. Your support and recommendation mean a lot to us!

– Team NEO Sabers

Noté 5 sur 5 étoiles

Awesome lightsabers

The lightsaber is cool as hell and even when the hilt was stuck I was able to get a replacement hilt thanks to Lisa! Totally recommend them

29 avril 2026
Avis spontané
Logo de Neosabers

Réponse de Neosabers

Thank you for your kind words! We’re glad you’re enjoying your lightsaber and that Lisa could help get things sorted for you.

– Team NEO Sabers

Noté 5 sur 5 étoiles

Saber came broken

Update: Neosabers support is sending a replacement saber at no cost. If there is no further update, then everything went well and the new saber came!

25 avril 2026
Avis spontané
Logo de Neosabers

Réponse de Neosabers

We’re sorry to hear about this. Our support team is resolving your issue, and you will receive an update soon via email.

– Team NEO Sabers

Noté 5 sur 5 étoiles

Though the sabers take a bit

Though the sabers take a bit, the customer service was amazing and helped me answer all my questions to ensure the delivery was as quickly as possible and Mrs. Lisa Mitchell Was very helpful through helping through the process.

24 avril 2026
Avis spontané
Logo de Neosabers

Réponse de Neosabers

Thank you for your patience and kind words! We’re glad our team could assist and speed things up for you. We’ll be sure to pass your appreciation to Mrs. Lisa Mitchell. Enjoy your saber! ⚔️

- Team NEO Sabers

Noté 5 sur 5 étoiles

Great customer service!!!

I ordered 3 sabers and they are all fantastic quality at a great price. I had a minor issue with one of the sabers. I reached out to the Neosabers support staff and they were a great help. Very good with support and communication and they did everything they could to resolve my issue quickly. Thank you Lisa Mitchell and the Neosabers staff for the wonderful customer service and assistance!

24 avril 2026
Avis spontané
Logo de Neosabers

Réponse de Neosabers

Thank you for your feedback. We’re glad you liked the sabers and we’ll keep working to make your experience even better.

– NEO Sabers Team

Noté 5 sur 5 étoiles

1's again U guys came through

1's again U guys came through, I did not expect the extras At ALL 😱🥰 Thank U all SO MUCH The Force is STRONG with U 👍🏿 👍🏿 GO NEO !!!!

21 avril 2026
Avis spontané
Logo de Neosabers

Réponse de Neosabers

Thank you so much!
We’re glad you loved the extras, enjoy your saber, and may the Force be with you!

Noté 5 sur 5 étoiles

Top quality customer service

This company is wonderful. They are very professional, personable, and their customer service is highly responsive and solution driven. I ordered the base lit version of a lightsaber when I meant to order a xenopixel version. Lisa Mitchell was very helpful in resolving this with me. I was able to update the order in less than 24 hours.

16 avril 2026
Avis spontané
Logo de Neosabers

Réponse de Neosabers

Thank you for your wonderful feedback!

We’re glad we could quickly assist you in updating your order. We will really appreciate your kind words.

We truly value your support and hope you love your xenopixel lightsaber.

If you need anything else, feel free to reach out anytime.

– NEO Sabers Team

Noté 1 sur 5 étoiles

The absolute worst

The absolute worst. Sent me the wrong parts for my 450 saber and now ghosting me. Trash customer service

5 avril 2026
Avis spontané
Logo de Neosabers

Réponse de Neosabers

Apologies for the inconvenience caused.

We’re currently investigating your issue and will resolve it as soon as possible. Our team will get back to you via email with an update, so we kindly ask for your patience in the meantime.

Thank you for bringing this to our attention.

– Team NEO Sabers

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus