Onebeautyworld.com Avis 

334
•
TrustScore 2.5 sur 5

2,6

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Receive my merch in an efficient & timely manner. This particular item I couldn’t find at any beauty supply store here in west palm beach. I wanted it so bad I just ordered it . The unicorn braiding h... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I spoke with Zach and he was so helpful!!! My daughter has alopecia and wears a wig every day so Zach provided me with assistance to ensure we could order a wig that is economical yet looks like real... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

do not order from this website, very sketchy. they don’t respond to emails and forwards all calls to voicemail. order randomly cancelled and money has not been refunded, placed a second order and the... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Paid for 2 day shipping. Didn’t receive tracking info or package until after I disputed with PayPal. The people from customer service online chat lied to me then ignored me the next day. You can’t rea... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de produits capillaires
  2. aussi dans
  3. Fournisseur d'extension de cheveux

Écrit par l'entreprise

A Florida based, family-owned, and run Online Beauty Supply portal since 2017. We work with selected and best quality Wigs, Hair Extension, Braiding Hair Brands with focus on providing best customer service in the business.


Coordonnées de contact

2,6

Bas

TrustScore 2.5 sur 5

334 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,6

Tous les avis

(334)

5 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

It started out as NOT a good…

It started out as NOT a good experience! I placed my order a little over 2 weeks to needing it. I never got an email on it being shipped and 3x each customer person I talked to ENCOURAGED me that not only would the order be shipped by that Thursday, but I’d receive the tracking email! None of this took place, so I emailed the customer service email address and told them if my order was not shipped and a email with tracking number, I would contact my credit card company and report fraud and report them to the Better Business Bureau! This person responded back and stated they would investigate. It was passed up to an ANGEL-BLAKE FLOWERS, who apologized and took control of the ENTIRE situation! He expedited my order and shipment and I got it 3 days prior to me needing it! This is what CUSTOMER SERVICE use to be! People who cared about the job and the people! It was SOOOOO NICE to see this type of service again! This is why I would stay with a company that cares and has GREAT customer service! If their prices changed, I would remain with them because they give QUALITY SERVICE AND THIS YOU CANNOT NOR WILL YOU FIND EVERY WHERE! Blake Flowers is a RARE BREED and I pray this company knows how lucky they are to have him!

Lynn T

16 décembre 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

I want to thank soo much the…

I want to thank soo much the representative that has been helping me with my orders named Blake he is the very best very professional very helpful and supportive has always kept me updated with my items I’m very greatful for him , thank you soo much Blake for always assisting me and for all your constant support !!!!

8 décembre 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Crooks and liars

I placed an order November 21 2023 and Monday November 27 they called me say it's on back order. Big liars and it's Tuesday November 28 and still no update. They gave me a fake as tracking number, which I called USPS and they told me it didn't exist. Y'all can play with their asses but I am to every social media informing people that they are crooks. If I don't get my money back I am going to the local news station on them and have the better business bureau know what they are doing to people!!!

21 novembre 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Constantly lists items as in stock when they clearly don't have them...

Extremely frustrating that they list items in stock when they clearly don't have them. It took over a month for me to receive an order that I placed and I had to keep chasing them down for order updates. They kept telling me that the order would ship out on a certain date and those dates came and went several times. Will look for a different site to order hair items from in the future.

25 novembre 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Orders take between 2-3 weeks to be…

Orders take between 2-3 weeks to be dispatched. I’ve had to chase every single order- don’t list items in stock on the website (and sell them) if you don’t have them.

Extraordinary frustrating to work with.

24 novembre 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

False Advertising- Buyer Beware

I order a product based on their ad. They did not even have the product in stock and while it appeared they had shipped it they had not. When they contacted me they told me it was on back order and wanted to ship me some other item. Nonetheless, I requested a refund they said would take 3-5 business days. After 7 business days still no refund. The item cost nearly $100. I will be reporting them to the Better Business Bureau - Consumer Affairs shortly.

1 novembre 2023
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

TERRIBLE SERVICE

TERRIBLE SERVICE. WILL NOT ORDER FROM THEM AGAIN!
Didn't tell me a product wasn't in stock when I paid priority shipping and did not update me on my order.

5 novembre 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Do Not Buy From This Company

I bought the Kelly Premium Synthetic 13x7 Lace Front Wig By Laude Hair in OL-PEACOCK and OL-RSBERRY, I had seen good reviews on them. It took forever to receive them. I ordered the 20th of June 2023.

But what I got was so sparse on the lace part, I looked like I was balding when I put it on!
They did not take the wigs back or refund me.

Second issue I had was anotuernwig, Mist Delcy Synthetic Hair HD Lace Front Wig By Vanessa, that I ordered as well, the waiting time was even longer and when I contacted them, they said it was on back order. Eventually when I asked again they said it was out of stock. They did eventually give me a refund for that wig, but it took a long time. I ordered in June and I got my refund in November. Still no refund for the two terrible wigs.

Sadly, this was a very bad experience.

20 juin 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

DO NOT VALUE CUSTOMERS

I had a family emergency & had to leave out of the state due to my father has brain cancer and the post office on 07/31/2023 sent my order/package back to Onebeutyworld.com, 145 SW 13 St, Miami, Fl 33130 – 786-822-5345.

I have spoken to Onebeautyworld.com, 145 SW 13 St, Miami, Fl 33130 & the Post office here in Orange Park, FL on several occasions since the beginning of August trying to get my package sent back to me. Finally on September 26, the Post office called to inform me my package was disposed of due to Onebeautyworld.com shipping policy, also stating my package had no endorsement & because it was considered lightweight the Post Office is instructed to dispose of those type of packages instead of returning to Onebeautyworld.com. The Post office called Onebeautyworld.com to let them know that since this happened, Onebeautyworld.com should resend my order. I did not hear from Onebeautyworld.com so I called Onebeautyworld.com today, September 28, 2023, to find out the status of my package. To make a long story short Onebeautyworld.com knew I was not going to receive my package because of their shipping policy for these types of packages so they requested that I to reorder my item & they will give me a 15% discount. I refused to accept this offer due to the fact the Post Office explain to me that they do not know why Onebeautyworld.com has this type of shipping policy & it is not fair to the customer to have what they purchased disposed of instead of having it return to back to Onebeautyworld.com & Onebeautyworld.com resending these packages to the customers.

DO NOT ORDER FROM THIS PLACE. THEY DO NOT ACCEPT RESPONSIBLE FOR THEIR ACTIONS & DO NOT VALUE CUSTOMERS AT ALL! ALL I WANTED WAS TO HAVE MY ORDER SENT BACK TO ME!!!!! SIMPLE AS THAT. NOT WORTHY OF A STAR!

28 septembre 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I had the worst experience with One Beauty

I had the worst experience with One Beauty World. I ordered a wig. It was never shipped. Contacted them multiple times. They kept saying it will be shipped. 3 weeks passed still no shipping. I requested a refund. Again a back and forth they refused to refund me. Thank God I had done the order through PayPal so I opened a case and PayPal had them refund me. After I opened the case One Beauty contacted me asking me to close the case. Smh. Please do not purchase anything from them.

14 août 2023
Avis spontané
Noté 4 sur 5 étoiles

Durable| Will Purchase Again

The quality of wigs makes for a durable wig that can lasts for months. It simply requires using a flat iron after months of wear.

I usually purchase the "Bang Blunt 18 in Destiny Premium Realistic Fiber Full Wig", color 1B.

My last purchase I ordered color P1B30. I love the color.

However, I used priority shipping, and the product arrived the same time as the regular shipping option. I also noticed that the color P1B30 is a bit fluffy and doesn't respond as well even with the use of a flat iron. I hardly wear this newly purchased wig and resort to the color 1B, that I have been using for more than 6 months.

I will continue shopping at One Beauty World; however, I will think twice about using priority shipping.

11 septembre 2023
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

Bad First Impression

I placed an order on June 22, 2023 (the packing slip falsely says it was ordered on July 11th) and paid $13.40 for expedited shipping. The order did not arrive until July 15, 2023. I've been assured I will be refunded and only charged the flat rate shipping costs. Still waiting for my refund.

22 juin 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Priority Mail not honored

I requested and paid for Priority Mail Express 1-Day on Thursday, 8 June. Even after waiting 24-48 hours for processing, the product should have been received no later than 13 June (given the weekend). However, I did not receive my product until 14 June. I requested a reimbursement for the difference in shipping cost since I did not receive the order according to the 1-day privilege. After several emails, I was told on 13 June that the issue was being raised to management for the partial refund. I have not heard anything since that time.

8 juin 2023
Avis spontané
Logo de Onebeautyworld.com

Réponse de Onebeautyworld.com

We apologize for the delay in receiving your order. Despite shipping it promptly via Express mail, the delay was caused by USPS. We launched a complaint on your behalf and have been actively monitoring the situation. We apologize for any communication lapses and appreciate your patience. We submitted your request for a partial refund to management on 13 June and are working towards a resolution. Your satisfaction is important to us, and we value your business. If you have any further questions or concerns, please reach out to us.

Thank you for your understanding and cooperation.

Noté 3 sur 5 étoiles

Honest review

When I received my order all of my order was correct, but it did take me emailing after three weeks to see when my hair was going to be shipped. I’m not sure I would order from this site again even though I love supporting small businesses. I think the communication could be improved.

13 juin 2023
Avis spontané
Logo de Onebeautyworld.com

Réponse de Onebeautyworld.com

Dear Alliyah,

Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent order. We appreciate your support for small businesses and apologize for any inconvenience caused by the delayed communication.

We're glad to hear that your order arrived correctly, but we understand that the lack of timely updates on the shipping status was frustrating. We sincerely apologize for any inconvenience or confusion this may have caused.

We strive to improve our communication processes and ensure that our customers are promptly informed about any delays or changes in their orders. Your feedback is valuable to us, and we will use it to enhance our communication system to better serve our customers in the future.

We genuinely appreciate your support, and we hope you'll give us another chance to provide you with a seamless shopping experience in the future. If you have any further concerns or questions, please don't hesitate to reach out to our customer support team. We're here to assist you.

Thank you again for your feedback and for supporting small businesses. We value your patronage and hope to serve you better in the future.

Best regards,

Noté 2 sur 5 étoiles

Horrible shipment

I made my order 1 month ago and I just got it today. The hair was good what I expected it to be i contact costumer service they did well getting back to me and all but shipping it pretty bad..horrible

23 juin 2023
Avis spontané
Logo de Onebeautyworld.com

Réponse de Onebeautyworld.com

Dear Denise,

Thank you for sharing your feedback regarding your recent order. We sincerely apologize for the delay in receiving your package, and we understand your frustration with the shipping experience.

We strive to provide a seamless and timely delivery process for our customers, and we're disappointed to hear that we fell short of your expectations in this instance. We acknowledge that a one-month delay is unacceptable, and we're actively working to address any issues within our shipping department to prevent such delays from occurring in the future.

We're glad to hear that the quality of the hair met your expectations, and we appreciate your acknowledgment of our customer service team's efforts in addressing your concerns. However, we understand that the overall shipping experience marred your impression of our service, and we apologize for any inconvenience caused.

Your feedback is valuable to us, as it helps us identify areas for improvement. We appreciate your patience and understanding throughout this process.

If there's anything else we can do to assist you or if you have any further feedback, please don't hesitate to reach out to us. We value your satisfaction as our customer, and we're committed to making things right.

Once again, we apologize for the shipping delay and any inconvenience caused. We appreciate your business and hope to have the opportunity to serve you better in the future.

Noté 5 sur 5 étoiles

The website is user friendly and the…

The website is user friendly and the customer service is excellent

21 juin 2023
Avis spontané
Logo de Onebeautyworld.com

Réponse de Onebeautyworld.com

Dear Lynn,

Thank you for sharing your fantastic review of our company! We're thrilled to hear that you found our website to be user-friendly and that you had an excellent experience with our customer service.

At OneBeautyWorld, we strive to create a seamless online experience for our customers, and we're glad to know that our website met your expectations. We believe that a user-friendly interface plays a vital role in providing a convenient and enjoyable shopping experience.

Moreover, we take great pride in delivering excellent customer service, and your kind words reaffirm our commitment to that goal. We're always here to assist you with any inquiries or concerns you may have, and we aim to provide prompt and helpful support to ensure your satisfaction.

Thank you once again for choosing OneBeautyWorld and for taking the time to share your positive feedback. We truly appreciate your support, and we look forward to serving you again in the future.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus