pamo. design Avis 

450
•
TrustScore 3.5 sur 5

3,5

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

A cross piece broke from our closet pipe system. I emailed pamo and by the next day, received a notification about a shipment. The correct replacement piece arrived quickly. I finally got a chance to... Voir plus

Noté 4 sur 5 étoiles

This clothing rack product is excellent! Sturdy and pretty, easy to install. All of the piping is individually doubled wrapped!! Wow!! It looks great in our shop and we are going to order more at t... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I am trying to get my issue resolved without success. Do not buy anything from PAMO, it is overpriced cheap quality and the return process is a hassle.

Noté 3 sur 5 étoiles

The design is great! Very functional and sleek looking. I’m giving only 3 stars because of the ridiculous amount of plastic packaging for this system. It’s steel it doesn’t need to wrapped individual... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de design et de décor intérieur
  2. Fabricant de meubles
  3. Magasin de meubles

Écrit par l'entreprise

Industrial Design I urban Interior I unique& individual Our Industrial clothes rail for your home ✔️ clothes rails & industrial furniture in various sizes ✔️ Check it out -> www.pamo-design.com


Coordonnées de contact

3,5

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

450 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 91 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 2 semaines

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,5

Tous les avis

(450)

162 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Get some customer service that answers…

Get some customer service that answers emails or a phone number that works

20 octobre 2025
Logo de pamo. design

Réponse de pamo. design

We’re really sorry to hear that you felt we weren’t available to help. That’s definitely not the experience we want you to have. We’ve actually replied to each of your messages and shared the requested information via email, but it sounds like something may not have come through on your end.

We’d love to make sure everything’s fully sorted for you. Could you please check your spam or junk folder, or just send us a quick note again at support@pamo-design.de? We’ll be happy to jump right in and help you out.

Thanks for giving us the chance to make this right.

Warm regards,
your pamo. Team

Noté 3 sur 5 étoiles

I thought it would have been sturdier

I thought it would have been sturdier. It’s pretty wobbly.

24 octobre 2025
Logo de pamo. design

Réponse de pamo. design

Thank you for sharing your feedback! We’re really sorry to hear that your clothes rack feels a bit wobbly. It should actually be very sturdy once assembled correctly. Sometimes a small adjustment during setup can make a big difference.

We’d love to take a closer look and help you with this. Could you please reach out to us at support@pamo-design.de? Our team will be happy to check your case and make sure everything is perfectly stable.

Warm regards,
your pamo. Team

Noté 4 sur 5 étoiles

KIM DOUBLE 3 – Sturdy clothes rails

When we first ordered, we did not receive the complete closet system and I was disappointed. Once I contacted customer service, my disappointed faded. They were responsive and the new closest system arrived quickly. The closet system itself is very well made and I am extremely pleased both with the system and the company. I would recommend.

16 octobre 2025
Noté 1 sur 5 étoiles

Customer service is not helpful

Received my rack over a month ago with the wrong parts according to the instructions on the website. There is some fault on the behalf of my email provider by but to date, and whilst contacting over three different platforms (email, instagram, WhatsApp) I have not had a solution to the issue.

Currently still unable to use the system so it is an expensive obstacle in my house

23 octobre 2025
Avis spontané
Logo de pamo. design

Réponse de pamo. design

Thank you for your feedback. We’re very sorry that our emails didn’t reach you. After checking this with you, we found that the issue may have been caused by your email provider blocking our messages. Our support team did respond promptly to your initial inquiries, but unfortunately, you never received those replies.

Once we got in touch via Instagram, we were happy to assist you directly and work out a solution together. We always aim to provide fast and helpful support, and we appreciate your patience while we resolved the communication issue.

If you ever need help again, please feel free to reach out — we’re always here for you.

Warm regards,
Your pamo. Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Good choice!

Delivered super quick, easy to put up, and is withstanding good weight of clothes, solid structure. very much Enjoy this order.

8 octobre 2025
Noté 1 sur 5 étoiles

Horrible customer service

Missing part to order. More than one week later no response from the company, no parts or refund. Do not use these guys.

30 septembre 2025
Logo de pamo. design

Réponse de pamo. design

Thank you for sharing your feedback — we’re truly sorry for the frustration this situation has caused. We understand how disappointing it is when parts are missing from an order.

We did respond to your initial message and asked for detailed information about which parts were missing and in what quantity, so we could send them to you as quickly as possible. Since we haven’t received a reply with those details, we haven’t been able to fully resolve the issue yet.

We’d really like to get this sorted for you. Please reach out to us with the missing part details, and we’ll make sure to send them promptly or find another suitable solution. Your satisfaction is very important to us, and we want to make things right.

Warm regards,
Your Pamo Team

Noté 2 sur 5 étoiles
Logo de pamo. design

Réponse de pamo. design

Thank you for sharing your feedback — we’re really sorry to hear that you felt disappointed with our service. That’s definitely not the experience we want our customers to have.

We did receive your email on a Friday and replied first thing on Monday. Since we didn’t hear back from you, we went straight ahead and sent a replacement for the missing item right away to make sure you’d receive your order as soon as possible. Because of that, we were a bit surprised to read your review and would love to understand what might have gone wrong.

Your satisfaction means a lot to us, and we’re always here to help. If there’s still anything unresolved, please feel free to reach out — we’ll do everything we can to make it right.

Warm regards,
Your Pamo Team

Noté 3 sur 5 étoiles

- Arrived missing many parts

- Arrived missing many parts. The replacement arrived and was also missing parts, so had to combine between the two. Then I had to ship back unused parts.
- A little challenging to assemble. Directions a little confusing in parts.
-I do like the appearance and it holds a fair amount of clothes.

22 septembre 2025
Logo de pamo. design

Réponse de pamo. design

Thank you for taking the time to share your experience with us. We’re truly sorry that parts were missing from not just one, but two deliveries — that’s definitely not the standard we strive for, and we completely understand how frustrating that must have been.

We’re glad that we were able to connect via email and find a solution together by sending you a complete replacement and arranging the return of the incomplete one. It’s really important to us that you end up with a product you can fully enjoy.

We appreciate your feedback about the assembly instructions as well — we’re always working to make them even clearer and easier to follow. And it’s great to hear that you like the look and functionality of your Pamo piece in the end!

If there’s ever anything else you need or if we can assist you further, please don’t hesitate to reach out — we’re always happy to help.

Warm regards,
Your Pamo Team

Noté 4 sur 5 étoiles

Great product

Great product - looks amazing. The only issue was one of the boxes was broken open when we received it and so I was worried that a piece might be missing- but all of the pieces were there. Nice quality and we love it.

19 septembre 2025
Noté 1 sur 5 étoiles

Item was received in a broken box

Item was received in a broken box, not that Pamo was responsible for that, but there were pieces of the item missing that prevented me from installing in my closet. I let them know immediately, on a Thursday, and it took over a week to receive the new item with all of its parts. Utterly disappointing.

24 septembre 2025
Logo de pamo. design

Réponse de pamo. design

Thank you for taking the time to share your feedback, and we’re truly sorry for the disappointment this experience caused. We completely understand how frustrating it is when an order arrives incomplete and you’re excited to get everything set up.

Our customer support team is based in Germany, so due to the time difference, we received your message early Friday morning (our time) and responded as quickly as possible within our standard 24–28 hour weekday window. We also did our best to make the replacement process as smooth as possible for you. Since you had already placed a new order on your own, we arranged a free return and, of course, will refund one of the orders.

We truly appreciate your patience and understanding. Even though the start was bumpy, we hope you’re now enjoying your Pamo product. And please know that we’re always here if you ever need help in the future.

Noté 1 sur 5 étoiles

Package got returned to you

The package got returned and you didn't even respond to my email. Now you asks us for the rate?

19 septembre 2025
Logo de pamo. design

Réponse de pamo. design

Thank you for taking the time to share your feedback—we’re truly sorry for the frustration this situation has caused. We actually haven’t received an email from you, so we’re not sure what went wrong there.

Unfortunately, UPS returned your package to us without providing a clear reason. As soon as it’s been processed in our warehouse, we’ll be happy to issue you a full refund. If you’d still like the item, you’re more than welcome to place a new order once the refund has been completed.

We completely understand how inconvenient this must be and appreciate your patience as we work to make it right. If you’d like, please feel free to send another email or use the contact form at our online shop so we can stay in close touch and get everything resolved smoothly for you.

Noté 1 sur 5 étoiles

Slow Customer Service

I bought the Kim 2 for my walk-in closet, and was looking forward to putting it up, but it arrived with missing parts. I contacted customer service over 2 weeks ago, who said they could not deliver the missing parts, I would instead have to send the entire order back and they would send me a new order. I filed for a return on the website, and still have not received a return label. I don’t want a replacement, just want my money back at this point.

6 août 2025
Logo de pamo. design

Réponse de pamo. design

Thank you for sharing your experience with us—we’re really sorry for the confusion and the frustration it has caused. We completely understand how disappointing it must be when you’re just looking forward to setting up your order.

It looks like there was a misunderstanding: since you had also filed a return through our online portal, we assumed you had already sent the item back following those instructions. We’ve reached out to you again via email to clear everything up and make sure we handle your request the way you prefer.

We truly want to resolve this for you as quickly and smoothly as possible and are looking forward to your reply so we can take the next step together.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus