Plumbers 365 Avis 

120
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,3

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Emergency call out,arrived quickly. Fixed problem with our waste disposal unit ,which had fallen from its mountings whilst in operation pulling all the plumbing out with it in the process. Very polite... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Paid over £600 for 1 pipe repair.. job very drawn out as near 100 per 30 min job, plumber had next to no tools also paid for 20 min break ! After so called fix heard hiss / leak again called them out... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Emergency call out as shower, toilet and bathroom sink blocked from roots and displacement in main drainage outside Excellent professional approach from Harvey and consequently we are having drain... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Firstly, I must thank you for being so prompt with my enquiry, as to the blocked toilet. Secondly; (Alfie) who came to do the job, was very efficient, who explained to me the exact cause, and the elim... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Plombier
  2. aussi dans
  3. Vidange des canalisations

Écrit par l'entreprise

Plumbers 365 is a national plumbing, heating and drainage specialist serving homes and businesses across the UK. While we operate nationwide, every customer is attended to by one of our local engineers – ensuring a rapid response, in-depth local knowledge, and consistent quality wherever you are. Our approach means you get the reliability, resources and standards of a large company, paired with the personal service and community focus of a local tradesperson. We handle all aspects of plumbing, heating and drainage – from emergency repairs and routine maintenance to full installations and specialist projects. Whatever the job, and wherever the location, our local engineers are on hand 24/7, 365 days a year. Highly trained and fully equipped, our team takes pride in delivering exceptional workmanship, clear communication, and first-class customer service. By keeping our engineers based in the same areas as our customers, we build trust, reduce waiting times, and ensure every job is completed to the highest standard.


Coordonnées de contact

4,3

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

120 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 86 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,3

Tous les avis

(120)

104 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Great service from start to finish

The service provided from start to finish was excellent. Even though my plumbing issue was not an urgent job, the engineer, Calum, attended within a couple of days of my call and after ordering a part, completed my repair as soon as the part arrived. Calum did a great job and made my shower usable again.

2 juin 2026
Avis spontané
Logo de Plumbers 365

Réponse de Plumbers 365

Hi Victoria, thank you for your review. It is always lovely to receive such feedback for our engineers and I can assure you this has been passed on to Calum. We look forward to assisting you again should you ever have a future drainage or plumbing requirement. Many Thanks, Plumbers365

Noté 5 sur 5 étoiles

Use with confidence.

The plumber had a very positive attitude, calmly did the jobs which have been perfect. Highly recommended.

3 juin 2026
Avis spontané
Logo de Plumbers 365

Réponse de Plumbers 365

Thank you for your lovely review, it is much appreciated.
Your feedback has been passed to Billy.
We look forward to hearing from you should you need our services again in the future.
Many Thanks
Plumbers365

Noté 5 sur 5 étoiles

Billy is a true professional

Billy is a true professional, he put me in a new outside pipe for me and has installed a new shower too, he takes you through everything very clearly from beginning to end, just a very genuinely nice guy ,would recommend 365 plumbers to anyone they are very prompt ,so thank you for a quick and efficient service

24 juin 2026
Avis spontané
Logo de Plumbers 365

Réponse de Plumbers 365

Hi Allison, Thank you for taking the time to leave such a lovely review for Billy! If we can offer any assistance for any future plumbing or drainage needs, please do get in contact and we would be delighted to assist you again.
Plumbers365

Noté 4 sur 5 étoiles

Gent did a great job

We needed to improve the drainage from the downpipe into the drains at the front of the house because water was compromising the damp course when it rained. After various attempts to find the best solution, Gent was appointed to carry out the work by Plumbers 365 and did a superb job quickly and efficiently. Not only did he carry out the task to our satisfaction, he reinstated the garden to its former condition.

19 juin 2026
Avis spontané
Logo de Plumbers 365

Réponse de Plumbers 365

Hi Mrs Cohen, thank you for your review. It is always lovely to receive such wonderful feedback for our engineers and I can assure you this has been passed on to Gent. We look forward to assisting you again should you ever have a future drainage or plumbing requirement. Many Thanks, Plumbers365

Noté 5 sur 5 étoiles

a blockage occured late on a sunday…

a blockage occured late on a sunday before a bank holiday mon other firms stated a 24hr response but the reality was several days p 365 if i rember right it was Luke phoned early mon with time would be arriving a additonal problem with a waste pipe came to light but Luke arranged for someone on the mon to sort it before lunch time everything was sorted and working o.k it was good service through out and the updates were excellent

25 mai 2026
Avis spontané
Logo de Plumbers 365

Réponse de Plumbers 365

Thank you so much for your lovely review, we're so pleased to hear that Luke was able to organise getting the issue resolved in good time! I can assure you all feedback has been passed onto Luke and the wider team. Should you ever need our services again, please don't hesitate to get back in touch! Kind regards, Plumbers 365

Noté 1 sur 5 étoiles

Pointless and Misleading

Found details in LocalReach circular for my locality. Phoned the number (same STD code as my home address).
Asked for postcode and told that they don't have any plumbers in our area... despite advertising in our local services LocalReach journal.
Pointless and misleading.

4 juin 2026
Avis spontané
Logo de Plumbers 365

Réponse de Plumbers 365

Hi Mr Holt, thank you for taking the time to leave a review.

We're sorry that we weren't able to help with your plumbing enquiry on this occasion and understand your disappointment after finding our details in your local LocalReach publication.

We would, however, like to clarify that our advertisement is not intended to be misleading. Plumbers365 provides both plumbing and drainage services, and whilst we do not currently have plumbing engineers covering your specific area, we do have drainage engineers operating locally and are able to attend drainage-related issues there.

As a company offering multiple services, our advertisements are placed in areas where we have coverage for at least some of those services. Unfortunately, there are occasions where a particular service may not be available in every location we advertise in, and we're sorry if this was not clear from your experience when calling us.

We appreciate your feedback, as it helps us review how we communicate our coverage areas to customers, and we apologise for any inconvenience caused.

Kind regards,

Customer Services
Plumbers365

Noté 5 sur 5 étoiles

My elderly parents had a blocked toilet…

My elderly parents had a blocked toilet on bank holiday Monday they called plumbers 365 and arranged a call out. About an hour later received a call from engineer saying he would be 15-20mins and arrived within that time. Dan tried to clear with a plunger but had no joy so he used a camera in the outside drain hatch and found an issue with the junction the toilet pipe joins the main line Dan then explained what he had found and showed the issue to us on his cctv camera and advised on his next step of clearing which involved his pressure machine. After a struggle he managed to clear the blockage and show us what the issue was Dan then gave a price to have it dug up and replaced to which we agreed as my parents need the use of the toilet and from what we saw on the cctv it was the only option. Works got completed today (Wednesday 27th) by Jaydon and the whole process was stress free and works completed to a high standard with the work area left clean and tidy. Dan was amazing from start to finish the whole process was stress free I’m glad we found plumbers 365 and even more glad we got Dan a real asset to the company always smiling and happy I will not hesitate on calling again in the future and will recommend this company to everyone and anyone thank you so much Dan it was an absolute pleasure dealing with you

25 mai 2026
Avis spontané
Logo de Plumbers 365

Réponse de Plumbers 365

Hi Joan,
Thank you so much for taking the time to leave such a detailed review!
We're delighted to hear that Dan and Jaydon were able to resolve the issue quickly and efficiently, and that the entire process was stress-free for you and your parents. We pride ourselves on keeping our customers informed throughout the job, so it's great to know that Dan's communication, professionalism, and positive attitude made such a difference.
Your kind words will be passed on to both Dan and Jaydon, who will be thrilled to receive your feedback. Thank you for trusting Plumbers 365, and for your recommendation. Should you ever need us again in the future, we'll be more than happy to help.
Kind regards,
The Plumbers 365 Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Quick, easy and efficient

Quick response, easy to book and pay and efficiently resolved our drain blockage

16 mai 2026
Avis spontané
Logo de Plumbers 365

Réponse de Plumbers 365

Hi Oliver,
Thank you for your lovely 5-star review! We will be sure to pass on the feedback to the engineer! If we can be of any assistance in the future for any plumbing or drainage needs, please do not hesitate to get in contact. Plumbers365 Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Asking for another £2000+ to finish the job

Company asking for another £2000+ to finish the job! My elderly parents have already paid £2800.

We were having drainage issue where they had to clear the tree roots in the underground pipes, but they cheekily wrote their initial job quote to only do one section knowing full well we would continue having the same issue - something they flippantly admitted on phone when we called them back.

Now they want another £2000+ to clear the other section to finish the job.

Recommend checking other reviews here, this company is known to do this with elderly's, AVOID!

I have an invoice I would upload for proof, but this website does not allow.

28 avril 2026
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

Please be aware of the pricing

Please be aware of the pricing. I was charged £124 for 45 minuets work a good ten minuets of this was with him filling out the contract of work and invoice. I was also charged £79 using equipment over 15 minuets. I have learnt my lesson and would never use them again

6 mai 2026
Avis spontané
Logo de Plumbers 365

Réponse de Plumbers 365

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear you were disappointed with the pricing of the visit. All rates, including labour and equipment charges, are clearly explained at the time of booking so customers know what to expect before work begins.

That said, we do not expect engineers to charge for time spent completing paperwork or invoices. Following our discussion, we have therefore refunded one unit of labour as a gesture of goodwill and we hope this has helped address your concerns and that you are satisfied with the resolution provided.

We appreciate you bringing this to our attention and will address this internally to ensure our standards are maintained.

Many Thanks
Plumbers 365

Noté 1 sur 5 étoiles

Extremely bad experience

Quick Version:

Plumbers 365 misdiagnosed a simple blocked drain as root intrusion, said they would have to dig up the whole driveway and relay the drain, took £3500 deposit in person immediately from a vulnerable elderly woman, spent a day investigating when a refund was requested and refunded 5 days later. The drain was later cleared simply by another company for £190 - that's £6810 less than the quote from Plumbers 365.

Detailed Version:

My elderly Mum had one of the Plumbers 365 team come to her house to investigate a blocked drain that's fed from a downpipe on the side of the house, on 23rd March. The team member poked around for a few minutes, put the top layer of blockage in a plastic bag, spoke to someone on the phone and then gave Mum a quote for approx £7000, with the quote stating:

"Blocked downpipe due to root intrusion
Blocked beyond point of repair to rectify it needs to be dug out roots cleared and all work reinstated"

Basically, he said she needed her drive dug up and the drain re-laid. He requested payment of half the amount as deposit there and then.

My Mum told him that my Dad had recently died and that she would like to check with me whether this was OK, to which he agreed. However, she was unable to reach me as I was at work, and she went ahead and paid him half of the amount as deposit - approx £3500 - and he said he would be back the next day to start digging everything up.

When I spoke to her later in the day I was surprised that so much money would be taken from a vulnerable person without further information or guidance. I went to her home later that evening and looked at the drain myself and found no evidence that a survey had been done, or of any root damage - the drain was blocked just a few inches in with organic material and sand and dirt from the drive. It was not possible that the Plumbers 365 engineer could have determined that there was root intrusion or that such a repair was required from the investigation he had performed. Indeed, there was no evidence that the drain even continued down the driveway, let alone that it would need to be relaid.

I called the company to request to stop the planned work, and to request a refund. I was told to speak to customer services the following day, which I did, and after a short investigation they agreed to refund the full amount, and this was received 5 working days later.

I have since had Dynorod come to look at the drain. They spent 15 minutes with a jet and rod and have cleared it. There is no damage observable to the drain, no root intrusion evidence whatsoever and the drain is now functioning properly again. This cost my Mum £190, a saving of £6810 on the Plumbers 365 quote.

23 mars 2026
Avis spontané
Logo de Plumbers 365

Réponse de Plumbers 365

Dear David,
We’re sorry to hear that you were unhappy with your experience on this occasion.
Following our engineer’s inspection, root ingress was identified as a possible cause of the blockage. Where roots are suspected to have penetrated pipework, we will always recommend further remedial work, as this type of issue can reoccur and may weaken the affected drain over time. Our quotation was based on the information available at the time of the visit and was intended as a long-term repair recommendation rather than a temporary clearance.
As a company, we take vulnerability and customer welfare very seriously. Our engineer did attempt to discuss the works with a family member, however your mother advised she was happy to proceed at the time.
That said, as soon as concerns were raised and you contacted us to cancel the planned works, the job was stopped immediately and a full refund of the deposit was processed in full.
We appreciate all feedback and are sorry that you were left dissatisfied.
Many Thanks
Plumbers365

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent people, great job completed

Excellent people, great service and a solution was found. The work is guaranteed and the engineers (Mitch and Owen) were really competent and professional.
I would certainly use this company again and highly recommend.

19 avril 2026
Avis spontané
Logo de Plumbers 365

Réponse de Plumbers 365

Hi Lily, Thank you for taking the time to leave a lovely review for Mitch and Owen! If we can offer any assistance for any future plumbing or drainage needs, please do get in contact and we would be delighted to assist you again.
Plumbers365

Noté 2 sur 5 étoiles

We called the plumber due to a leak in…

We called the plumber due to a leak in the kitchen. It was fairly urgent as waster was dripping slowly from the main pipe into the house. 365 said they could come the next day.
The next day came and had a call at about 9 at home to say that they were busy and could do it today.

They could do it the next day.
I had told them that it was damaging the kitchen cabinets .

Not good enough. Why take a job when they are full and can't do it .

Went to another plumber!

30 avril 2026
Avis spontané
Logo de Plumbers 365

Réponse de Plumbers 365

Hi there, thank you for your feedback — we’re sorry for the inconvenience caused.

We understand how urgent leaks can be, especially when damage is occurring. While we aim to attend as quickly as possible, delays can occasionally happen due to demand, but we appreciate this wasn’t acceptable in your situation.

We’ll be reviewing this internally to improve our scheduling and avoid similar issues in future.

Kind regards,
Plumbers 365

Noté 4 sur 5 étoiles

They arrived on time

They arrived on time, knew what to do, got straight on the job of clearing the drain and left 25 minutes later. Pleasant couple of guys.

17 avril 2026
Avis spontané
Logo de Plumbers 365

Réponse de Plumbers 365

Hi Robert, thank you for taking the time to leave your feedback for the engineers!
If we can assist with any future plumbing or drainage needs, please do make contact.
Plumbers365

Noté 5 sur 5 étoiles

Bailey came to our house as Bosch…

Bailey came to our house as Bosch engineers had told me that I needed a plumber . As I have had Bosch engineers to sort out our new washing machine.
When Bailey arrived he looked behind the machine and said that there was nothing about a plumber could do as the piping was ok. We had a good chat about my washing machine and he is a very nice young man. He had to charge me as it was a call out by me, I would definitely ask him again and as I am 87 he was so caring.

25 avril 2026
Avis spontané
Logo de Plumbers 365

Réponse de Plumbers 365

Hi Mr & Mrs Poole,
Thank you for taking the time to leave a lovely review for Bailey, we will be sure to pass this on to him!
Please do get in contact if you should need our services in the future.
Many Thanks
Plumbers 365

Noté 5 sur 5 étoiles

Speedy and skilled…

Within 10 minutes, plumbers 365 provided Calum, a skilled young engineer, to stop our catastrophic leak. Calum provided a new valve and showed us how to prevent such a leak from happening again.

10 avril 2026
Avis spontané
Logo de Plumbers 365

Réponse de Plumbers 365

Hi John,
Thank you for your lovely 5-star review! We will be sure to pass on the feedback to Calum! If we can be of any assistance in the future for any plumbing or drainage needs, please do not hesitate to get in contact. Plumbers365 Team

Noté 5 sur 5 étoiles

The three young men involved Jamie

The three young men involved Jamie, Owen and Jack were courteous, polite and friendly at all times. Jack is being well tutored and I hope his apprenticeship goes well in what is very obviously a thriving company.

22 avril 2026
Avis spontané
Logo de Plumbers 365

Réponse de Plumbers 365

Hi Mrs Anstee, Thank you for taking the time to leave a lovely review for our engineers, I can assure you we will pass your feedback onto all of them! If we can offer any assistance for any future plumbing or drainage needs, please do get in contact and we would be delighted to assist you again.
Plumbers365

Noté 5 sur 5 étoiles

Plumber

Plumber: Bailey. he was punctual and efficient. worked well, found problem immediately and fixed it. friendly and very pleasant. would not hesitate to use him again.

2 avril 2026
Avis spontané
Logo de Plumbers 365

Réponse de Plumbers 365

Hi Kenneth, Thank you for taking the time to leave a lovely review for Bailey! If we can offer any assistance for any future plumbing or drainage needs, please do get in contact and we would be delighted to assist you again.
Plumbers365

Noté 5 sur 5 étoiles

Things done the right way!

Preliminary visit by Mitch for prompt and clear diagnosis followed by recommendation as to how resolve the issue of a blocked drain. Repair work carried out within 72 hours by Harley and Jack. All done to a very high standard. Plumbers 365 are recommended without hesitation.
samuel

28 mars 2026
Avis spontané
Logo de Plumbers 365

Réponse de Plumbers 365

Hi Samuel,
Thank you for taking the time to leave a lovely review for Mitch, Harley and Jack! If we can offer any assistance for any future plumbing or drainage needs, please do get in contact and we would be delighted to assist you again.
Kind regards,
Plumbers365

Noté 2 sur 5 étoiles

Be Cautious

The company were responsive to my needs however costs were not clearly communicated e.g. the cost of the man is separate to the cost of e.g. using a water jet. Lovely man attended however quickly ascertained the blockage was in a Welsh Water asset. He squirted his jet to show me and then informed me he couldn't touch it. He was with me for 10 minutes at a charge of £140+ with no blockage resolved. Welsh Water later cleared the main blockage and my private drains, which were left blocked

7 avril 2026
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus