Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

The customer support rep was very helpful after I contacted them regarding a refund. I didn't realize that the subscription would renew that quickly and did not need the upcoming order. Although I cou... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

The product is easy to use. Seems to be very effective. My teeth are already showing improvement in whiteness after only 4 treatments. Customer service has been very responsive. Always cautious wh... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 3 sur 5 étoiles

I like the water flosser but after 3 months it died. It never came with a charger. I bought three for my family. NONE came with chargers. When I emailed them they got back to me right away, request... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 2 sur 5 étoiles

The subscription that I did not sign up for... The charge that was higher than my original 2 item purchase.. Emailed for the cancel and refund, bank and forth, last email said refund would take 10 bus... Voir plus

L'entreprise a répondu


Coordonnées de contact

3,8

Bien

TrustScore 4 sur 5

460 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

A répondu à 91 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Best customer service I have ever dealt…

Best customer service I have ever dealt with.

13 mars 2026
Avis spontané
Logo de Puursmile

Réponse de Puursmile

Hi Stacey,

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that you had such a positive experience with our team. Providing the best possible customer service is always our top priority, so it truly means a lot to know we made a great impression.

We really appreciate you taking the time to share your feedback, and we look forward to helping you again in the future!

PuurSmile Team

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered the product in Dec and…

I ordered the product in Dec and received it. On Feb 2 they sent a refill package. WHICH I DID NOT ORDER. Returned it per their instructions - pd for the postage & then emailed them a copy of ship form. They never sent the refund. Mar 2, another pkg arrived. Emailed again that I don't want it - no reply. Today I contacted my bank and told them to block Purr Smile - also filed a fraud report. Poor customer service!

16 mars 2026
Avis spontané
Logo de Puursmile

Réponse de Puursmile

Hi Virginia,

We sincerely apologize for the delay in processing your refund. Unfortunately, we did not receive your return receipt earlier, which is why there was a delay on our end. That said, please don’t worry — we have now fully processed refunds for both orders.

Depending on your bank, it may take a few business days for the refunded amounts to appear in your account.

We completely understand how disappointing this experience must have been, and we’re very sorry for the inconvenience and lack of timely communication. Your feedback is important to us, and we will use it to improve our service moving forward.

If there’s anything further we can assist you with, please don’t hesitate to reach out.

PuurSmile Team

Noté 5 sur 5 étoiles

I'm very impressed with this company

I'm very impressed with this company. The water flosser is a great product and they were so helpful and friendly. I definitely will continue to use this company!

15 mars 2026
Avis spontané
Logo de Puursmile

Réponse de Puursmile

Hi Amy,

Thank you so much for your kind review! We're really happy to hear that you're impressed with both the water flosser and your experience with our team.

Providing helpful and friendly support is very important to us, so it’s wonderful to know that it made a positive difference. We truly appreciate your support and look forward to serving you again in the future.

Warm regards,
PuurSmile Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Everything,from the price and the free…

Everything,from the price and the free gifts. Almost immediately I had to reach out to the support team, I had a few questions, I'm happy to say that I got an immediate response saying that they would look into my questions. A few hours later I got the answers to my questions. Then I was reading about a subscription clause, I went back to my original order and I saw the +subscription,that was totally on me for not taking my time to really read what I'm clicking on and agreeing to. I reached out again to support with my concerns and I am happy to say that they got back to me within 24 hours and they cancelled the subscription that I unknowingly signed up for. I will definitely take my time to read what I am buying. I would like to thank the Puur support team for handling my issues swiftly.

12 mars 2026
Avis spontané
Logo de Puursmile

Réponse de Puursmile

Hi Sherry,

Thank you so much for your thoughtful review! We really appreciate you taking the time to share your experience.

We're glad to hear that you were happy with the price, the free gifts, and especially the support you received from our team. Providing quick, clear help whenever our customers have questions is very important to us, so it's great to know our team could assist you promptly and resolve everything for you.

We also truly appreciate your honesty about the subscription part of the order. These things can happen, and we're always happy to step in and help when needed. I'm glad our support team was able to sort it out quickly and give you peace of mind.

Thank you again for your kind words and for giving us the opportunity to help. If you ever have questions in the future, we’ll always be here for you.

Warm regards,
Puursmile Team 😊

Noté 5 sur 5 étoiles

Thank you for responding quickly and…

Thank you for responding quickly and addressing my concern and sending out a new tank for the flosser.

12 mars 2026
Avis spontané
Logo de Puursmile

Réponse de Puursmile

Hi Ruth,

Thank you for your kind message! We're glad we could respond quickly and help resolve the issue for you.

It was our pleasure to send out a new tank for your flosser, and we hope everything works perfectly for you now. If you ever need any assistance in the future, please don’t hesitate to reach out — we’re always happy to help.

Thank you again for your support!

PuurSmile Team

Noté 2 sur 5 étoiles

The toothbrush flosser is ok

The toothbrush flosser is ok. I paid $89.00 for it on 1-11-2029.
Then on 2-9–26 . I saw where I was charged for another one my cardfir $94.56 and I Did Not Order this .Then I received a little green box in the mail with all the attachments around the middle of February.. I didn’t order any of it ! The charge is still on my card and Goldman Sacs Bank needs qualified help. I will take this to theBBB if this charge is still on my acct.

9 février 2026
Avis spontané
Logo de Puursmile

Réponse de Puursmile

Hi Cindy,

Thank you for bringing this to our attention, and we’re really sorry for the confusion and frustration this situation caused.

After reviewing your account, we went ahead and canceled the unexpected order and issued a full refund for the $94.56 charge. Please note that refunds can sometimes take a few business days to appear back on your card, depending on your bank’s processing time.

We completely understand how concerning it is to see a charge for something you didn’t believe you ordered, and we appreciate you giving us the chance to make it right. If you have any questions or if the refund doesn’t appear within the next few days, please don’t hesitate to reach out to our support team — we’re here to help.

Thank you for your patience, and we truly appreciate your feedback.

Best regards,
PuurSmile Team

Noté 1 sur 5 étoiles

This company owes me $169.92

This company owes me $169.92. I placed an order with this company January 2026. Come February 2026 I received an email about another order from this company about a subscription that I unknowingly signed up for just for ordering from them once. This is the scam. You automatically get a subscription when you order from them one time. So I get the email about a $169.92 charge/order. I respond saying cancel the order and the subscription. I called no ring just an automated voice saying leave a message. I never got a return phone call. I continue emailing about the order I never placed and want to cancel the order. Finally someone emails me with instructions on how to avoid restocking fees. The package arrives February 18,2026. I return the package February 19,2026. Here it is March 12,2026 and no responds to my emails no return phone call and no refund. SCAM!!! SCAMMERS!! Scamming off of hard working taxpayers!!! Give me my money back!!!! I am not poor nor hurting for money. Right is right. They should have just cancelled my order when I first contacted them about this fraudulent order.

19 février 2026
Avis spontané
Logo de Puursmile

Réponse de Puursmile

Hi Sarah,

We’re really sorry to hear about your frustration, and we completely understand why this situation felt upsetting.

After reviewing your account, we can confirm that your return was received and your refund of $169.92 has now been fully processed. Depending on your bank or card provider, it may take a few business days for the funds to appear back in your account.

We sincerely apologize for the delay and for any confusion regarding the subscription and cancellation process. Your feedback is very important to us, and we’re always working to improve our communication and support experience so situations like this can be resolved faster.

If there’s anything further we can help you with, please don’t hesitate to reach out to our support team. We appreciate your patience and the opportunity to resolve this for you.

PuurSmile Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Unknowingly you are automatically…

Unknowingly you are automatically subscribing. Have attempted to unsubscribe each month and then end up with another delivery. The most frustrating organisation to deal with. Now I have a number of unwanted products which I intend to return. Far out my frustration levels were off the rictor scale.

12 mars 2026
Avis spontané
Logo de Puursmile

Réponse de Puursmile

Hi Jillian,

We’re really sorry to hear about your experience and understand how frustrating that must have been. That’s certainly not the experience we want our customers to have.

We’d really like the opportunity to look into this for you and help resolve the issue with the subscription and the unwanted orders. Please reach out to our support team with your order details, and we’ll review your account, make sure the subscription is canceled, and assist you with the return process.

Thank you for bringing this to our attention, and we hope to make this right for you.

Puursmile Team

Noté 2 sur 5 étoiles

Product/Customer Service

Bad experience with product, told me I have 90 day return policy, now I'm being told only 30 day. I told the NO Subscription orders I travel, now they sent me and order automatically. I am the one told to worry about denying the order and I'm now elsewhere. Company not customer focused and does false advertisement.

11 mars 2026
Avis spontané
Logo de Puursmile

Réponse de Puursmile

Hi Barbara,

We’re really sorry to hear about your experience.

First, we want to sincerely apologize for the confusion regarding the return policy and the subscription order. This is not the experience we want any of our customers to have.

We’ve now cancelled the subscription on your account and refunded the most recent order in full so you won’t need to worry about being charged again. Please also don’t worry about the shipment — you’re welcome to keep the items once they arrive, and there’s no need to arrange a return.

Your feedback is very important to us, and we’ll be reviewing this internally to make sure situations like this are handled more clearly in the future.

If there’s anything else we can do to help, please don’t hesitate to reach out. We truly appreciate you bringing this to our attention and hope we can restore your confidence in us.

Warm regards,

PuurSmile Customer Support

Noté 1 sur 5 étoiles

I would not even give this company a…0

I would not even give this company a one star if I didn't have to. The Bots take over when you have issues with the product. When you think a human is talking to you, they are just as reliable as the Bots. I returned my product as it did not work correctly. They keep sending add ons and charge your card, The phone just rings, no one answers messages. DO NOT BUY THEIR PRODUCT!

5 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Puursmile

Réponse de Puursmile

Dear Marie,

We’re very sorry to hear about your experience and truly apologize for the frustration this situation has caused. This is certainly not the experience we want any of our customers to have.

We have processed refunds for the orders you mentioned, and a separate email has been sent with the refund confirmation for your reference. Please allow a few business days for the funds to appear in your account depending on your bank’s processing time.

Your feedback regarding communication and the subscription shipments is very important to us, and we’re actively working to improve both our support experience and response times. We appreciate you bringing this to our attention and regret the inconvenience this has caused.

If there is anything further we can assist you with, please don’t hesitate to reach out.

PuurSmile Team

Noté 4 sur 5 étoiles

The flosser works fine

The flosser works fine. I only use the lowest setting and can’t imagine using the highest one. My only complaint is about getting automatically signed up for a subscription to replace extra supplies every 30 days at $60 + tax. Why would I need to replace the attachment heads every 30 days?? I don’t even use them all.
I did contact customer service and was able to return the automatic shipment at no cost to me and I received my refund quickly. I will also say that Sheena at customer service was very helpful and easy to communicate with through that process.

1 mars 2026
Avis spontané
Logo de Puursmile

Réponse de Puursmile

Hi Susan,

Thank you for sharing your experience! We're glad to hear the flosser is working well for you and that Sheena was able to assist you promptly. We appreciate your feedback regarding the subscription and understand that replacement needs can vary from person to person. If you ever need help adjusting or managing your subscription in the future, our team is always here to help. Thanks again for your honest review!

PuurSmile Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Although had issues w the product…

Although had issues w the product customer service and responses have been awesome!

8 mars 2026
Avis spontané
Logo de Puursmile

Réponse de Puursmile

Hi James,

Thank you for your feedback! We're sorry to hear that you experienced some issues with the product, but we're really glad our customer service team was able to support you and respond quickly. Your patience and understanding mean a lot to us, and we're always here if you need any further assistance.

PuurSmile Team

Noté 1 sur 5 étoiles

I bought my water flosser in late 2024

I bought my water flosser in late 2024, and it was always difficult to get recharged. As a result, I estimate I used it at most 500 times after I bought it. And, now, it is completely impossible to recharge the device. The USB port on the device is completely blown now.

I contacted the company about the problem, and I received a polite "f*** **f" from some woman working for the company. The company offers no repair option for these kinds of issues.

I own an old Waterpik that has lasted for nearly 20 years, and it still works.

I'm fed up with being forced to figure out how to recycle electronics that stop working, and I am especially fed up with companies that produce electronics that do not last, and who do not make provisions for repairs and recycling. So, I don't recommend that anyone buy anything from Puursmile.

If the woman who responded to my query about getting my device fixed had at least offered me some recycling option (the thing holds a lithium battery), I would be a little less angry with the company, but she did nothing but leave me high and dry.

7 mars 2026
Avis spontané
Logo de Puursmile

Réponse de Puursmile

Hi James,

Thank you for taking the time to share your experience, and we’re truly sorry for the frustration this situation has caused you. That’s certainly not the level of quality or customer care we want anyone to associate with our products.

We’re especially concerned to hear about the issue with the charging port and the interaction you described with support. That is not how we expect our customers to be treated, and we sincerely apologize for that experience.

We’d like to make this right. A replacement unit will be shipped to you immediately so you can continue using the product without further inconvenience. Our team will also review your previous support interaction to ensure situations like this are handled more appropriately in the future.

Thank you for bringing this to our attention. We appreciate your feedback and the opportunity to correct this.

PuurSmile Team

Noté 1 sur 5 étoiles

I never received the product

I never received the product. contacting the company I received a reply they would look into it. a month later nothing further. trying to get a refund.
Peter Hohn MD

6 mars 2026
Avis spontané
Logo de Puursmile

Réponse de Puursmile

Hi Peter,

We’re very sorry to hear about the trouble with your order and the delay in resolving your refund. We completely understand how frustrating it is to have returned items due to an insufficient address and not receive any follow-up.

We checked your order, and it appears that delivery failed due to an insufficient address. We are happy to resend your order if you're still interested or we will issue a full refund.

We sincerely apologize for the inconvenience and appreciate the opportunity to make this right.

Best regards,
PuurSmile Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Wow, this company is on it!

Wow, this company is on it! They responded to my request quickly and efficiently! I love their product and will promote it in my circles. Their customer service is top rare. Thank you!

4 mars 2026
Avis spontané
Logo de Puursmile

Réponse de Puursmile

Dear Terri,

Thank you so much for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you had a great experience with our team and that you're enjoying the product. Providing fast, efficient support and taking great care of our customers is very important to us.

We truly appreciate your support and your willingness to recommend us to others. Thank you for being part of the PuurSmile family! 😊

Noté 5 sur 5 étoiles

Great Customer Service, no BS

I'm genuinely impressed with Puursmile. When the charging pin on my water flosser broke, I contacted them and they quickly asked for pictures to confirm the issue. As soon as they received them, they sent me an entirely new device. It's rare to see customer service this responsive and helpful.
Highly recommend!

3 mars 2026
Avis spontané
Logo de Puursmile

Réponse de Puursmile

Dear Rosie,

Thank you so much for your kind words! We're really glad to hear that our support team was able to help quickly and make the replacement process smooth for you. Providing responsive and hassle-free service is very important to us, so it’s wonderful to know your experience reflected that.

We truly appreciate your recommendation and hope you continue enjoying your PuurSmile water flosser! 😊

PuurSmile Team

Noté 5 sur 5 étoiles

We bought this to clean under a mounted dentures

We bought this to clean under a mounted upper set of dentures, and it works great for that, and I gave it a try, and I really like the way it makes my gums and entire mouth feel. when I get done with the Puur Smile my mouth truly feels clean. We recently got a crack in the reservoir and the customer service was fast to reply and take care of the issue. Great product, and great customer service. will definitely recommend.

29 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Puursmile

Réponse de Puursmile

Dear Steve,

Thank you for your wonderful feedback! We’re so happy to hear that your Puursmile Water Flosser is helping keep your mouth feeling truly clean and working well for cleaning under your mounted dentures.

We’re also glad our customer support team was able to respond quickly and resolve the issue with the reservoir. Your recommendation means a lot to us, and we truly appreciate you choosing Puursmile! 😊

Noté 5 sur 5 étoiles

My one-year old flosser would not hold…

My one-year old flosser would not hold a charge . I contacted the company and they responded immediately. They requested a video and photo of the flosser so they could see the problem. Everything was resolved in a reasonable amount of time and I am now getting a replacement at no cost. The flosser works very well and the additional heads are a bonus. I have an upper bridge and use the flosser twice daily. My hygienist is always pleased with the results. The different speeds on the flosser make it easy to adjust water pressure. I highly recommend the Puursmile Flosser.

3 mars 2026
Avis spontané
Logo de Puursmile

Réponse de Puursmile

Dear Rosanne,
Thank you for sharing your experience! We’re so glad our team was able to resolve the issue quickly and get a replacement to you. It’s wonderful to hear the flosser is working well for you and supporting your dental health. We truly appreciate your recommendation and your trust in Puursmile!

Best,
PuurSmile Team

Noté 3 sur 5 étoiles

Return and refund

I too found the water flosser too heavy and bulky to maneuver. I agree that the on/off and pressure controls are too close together.
I contacted support for a return and refund. They said they would get back to me. I was advised by email that they would "look into" the situation, but I am afraid of missing the deadline for return and refund. I am not able to send a picture of the product. I also received a second mailing that included the same product.
I asked customer service for return and refund information and have yet to hear back.

2 mars 2026
Avis spontané
Logo de Puursmile

Réponse de Puursmile

Dear Kim,

Thank you for sharing your experience, and we’re sorry to hear the water flosser didn’t meet your expectations. We understand how the weight and button placement could make it uncomfortable to use, and we appreciate you pointing that out.

We also apologize for the delay in communication and the concern about missing the return deadline — that’s completely understandable. I can confirm that your refund has now been issued, and this matter has been resolved on our end.

If you have any further questions about the duplicate shipment or anything else, please don’t hesitate to reach out. We appreciate your patience and your feedback, as it helps us continue improving both our products and our support experience.

PuurSmile Support

Noté 1 sur 5 étoiles

Product isn't worth it and customer service is terrible

After forgetting to cancel my subscription I received an email informing me that replacement heads and other products were being renewed and were being processed. I immediately responded to cancel the delivery, but did not get a response. The next email was to inform me that the products were out for delivery. After receiving the delivery I emailed Puursmile to ask for a return address and explained what had happened. The next email I received was to ask why I needed to return their product, which I again explained, and that was nearly a week ago. I emailed them back and asked if their tactic was to use up the 30 days that I had from receiving their product to be able to return them, minus a 10% restocking and mailing charge.
Besides the terrible customer service I did not find their product to be as advertised, and that is why I donated it soon after trying it out.

22 février 2026
Avis spontané
Logo de Puursmile

Réponse de Puursmile

Dear Clare,

Thank you for taking the time to share your experience. We’re genuinely sorry for the frustration this situation has caused.

We understand how disappointing it must have felt to receive a renewal shipment after trying to cancel, especially when you did not receive a timely response. That’s not the level of communication or service we aim to provide. If there was a delay in getting back to you, we sincerely apologize.

To be clear, it is never our intention to delay responses in order to affect a customer’s return window. Our 30-day return policy is based on the delivery date, and we do not use tactics to reduce that timeframe. If there has been any confusion or breakdown in communication, we want to correct it.

We’re also sorry to hear the product did not meet your expectations. While many customers achieve positive results, we understand that not every product is a good fit for everyone.

We would truly appreciate the opportunity to review your case directly and provide a clear resolution. Please reach out to our support team with your order details so we can prioritize this and make things right.

PuurSmile Team

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus