QB LLC Avis 

283
•
TrustScore 1.5 sur 5

1,7

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Suppose to give a Zero rating , but mandatory its showing the 5 Stars and should select the at least 1. very poor customer support, no response and zero update. i am waiting more than two months fo... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I paid an amount of AED 350 to initiate the process of degree verification and it is been more than 45 days. The application shows degree verification completed but I am not able to download the cer... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

After complying to their request, They seem to have closed my application for degree recognition. but I didn't even receive an e-mail status update about this matter. Just suddenly its closed. And for... Voir plus

Noté 4 sur 5 étoiles

It took almost 50 days, i appreciate them as they had re-opened my account after the deadline as the university results were received. It was bit of a hassle , am happy that i had obtained the certifi... Voir plus

À propos de l'entreprise

Écrit par l'entreprise

QB LLC is an industry-leading Background Screening and Verification Service Provider to Government and Semi-Government entities in the Middle East.


Coordonnées de contact

1,7

Mauvais

TrustScore 1.5 sur 5

283 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 75 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

1,7

Tous les avis

(283)

164 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Extremely Poor Service

Extremely Poor Service – No Communication and Unacceptable Delays
One of the worst customer service experiences I have ever had.

I submitted my college certificate equivalency request on 28 July 2026, and the estimated completion date was initially 17 August. The date was then changed to 24 August
Today is 30 August, and I am still waiting for my result with absolutely no clear explanation or meaningful update.

What makes the situation even worse is the lack of customer support. The live chat can take 5–6 hours to respond, and sometimes there is no response at all. Emails and phone calls have also gone unanswered despite repeated attempts to contact them.

All the required steps on my application have been completed. I am only waiting for the final result, yet nobody can tell me when it will actually be issued.

This level of delay, poor communication, and lack of transparency is completely unacceptable, especially when people depend on these equivalency results for their education, employment, and other important deadlines.

Application Reference: MOHESR260726493413

I strongly hope someone from the responsible department sees this complaint, reviews my application urgently, and provides a clear answer regarding when I can expect my result.

30 août 2026
Avis spontané
Logo de QB LLC

Réponse de QB LLC

Dear Aya,

I completely understand your frustration, especially given the delay and the importance of receiving your equivalency result within your expected timeframe. We sincerely apologize for the inconvenience and concern this has caused.

Please be assured that we have already responded to your previous email regarding your application. Kindly check your inbox, including your spam or junk folder, for our response.

Thank you for your patience and understanding.

Best regards,
QuadraBay Support Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Two applications, repeated payments, contradictory updates, and still no resolution

My experience with QuadraBay has been extremely disappointing.

For transparency, my application references are:

First Application: MOHESR100726484822
Second Application: MOHESR160826508116

I have been dealing with QuadraBay since 10 July 2026. My first application was closed because I was told my educational institution had not responded. Later, QuadraBay confirmed that the institution’s response had actually been received after the application was closed and instructed me to submit a new application and pay again.

I followed their instructions and submitted my second application. However, I was then told they were waiting for verification from the same institution again. On 24 August, QuadraBay once again confirmed that the institution’s response had been received and was under review.

I contacted my educational institution directly, and the responsible person confirmed that they had responded to all verification emails received. I was also informed that I am the fourth applicant who contacted them regarding difficulties with QuadraBay, while they have not experienced similar issues with other verification providers.

After weeks of contradictory updates, two applications, additional payment, and repeated follow-ups, I still have no clear completion timeframe.

I have now raised the matter with the UAE Ministry of Higher Education and Scientific Research for review.

I urgently need my qualification recognition. I hope QuadraBay sees this review, identifies my applications from the reference numbers above, and finally provides a clear resolution without further delay.

Based on my experience so far, I cannot recommend this service.

10 juillet 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Copilot said:Unprofessional Verification Service

I am disappointed with the verification report issued for my application (MOHESR080826501341). The report states that my degree could not be verified due to no response from the issuing authority.
How can such a report be issued without successfully verifying my degree? I have genuinely completed my Bachelor of Civil and Structural Engineering from , affiliated with Anna University, a recognized university in India.
I also did not receive any communication or request for additional information during the verification process. This report is misleading and may negatively affect my professional credentials.

28 août 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Quadrabay offers absolute worst

Quadrabay offers absolute worst-in-class service. My degree process took 9 months of constant delays and excuses. They blame the university for everything while their own agents demand bribes under the table. The agent assigned to my file was uncooperative, unresponsive, and completely ignored my case. Save yourself the stress and avoid Quadrabay entirely. I have just share what had happed with me to me.

13 août 2026
Avis spontané
Logo de QB LLC

Réponse de QB LLC

Hi Muhammad,

Thank you for bringing your concerns to our attention. At QuadraBay, we take customer feedback seriously and strive to address every issue promptly and effectively.

We have requested information through TrustPilot. This will allow us to access your case details privately and securely and follow up with you directly. Once you receive the email, please share your Full Name, Case Reference Number and Contact Number.

Please rest assured that our team is committed to resolving any issues you may have encountered, and we appreciate your cooperation in providing us with the necessary information to assist you better.

Best regards,
The QuadraBay Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Awful Company, Do not use at any cost


Do not use at any cost, they are not responsive and they just tell me the process is close already and need to make another application.

25 août 2026
Avis spontané
Logo de QB LLC

Réponse de QB LLC

Hi,

Thank you for bringing your concerns to our attention. At QuadraBay, we take customer feedback seriously and strive to address every issue promptly and effectively.

We have requested information through TrustPilot. This will allow us to access your case details privately and securely and follow up with you directly. Once you receive the email, please share your Full Name, Case Reference Number and Contact Number.

Please rest assured that our team is committed to resolving any issues you may have encountered, and we appreciate your cooperation in providing us with the necessary information to assist you better.

Best regards,
The QuadraBay Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Awful Company, Do not use at any cost

Do not use at any cost, it took them six months to process my application and they never sent me a copy of my report and asked me to get it from the department of health.

16 juillet 2026
Avis spontané
Logo de QB LLC

Réponse de QB LLC

Hi,

Thank you for bringing your concerns to our attention. At QuadraBay, we take customer feedback seriously and strive to address every issue promptly and effectively.

We have requested information through TrustPilot. This will allow us to access your case details privately and securely and follow up with you directly. Once you receive the email, please share your Full Name, Case Reference Number and Contact Number.

Please rest assured that our team is committed to resolving any issues you may have encountered, and we appreciate your cooperation in providing us with the necessary information to assist you better.

Best regards,
The QuadraBay Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Please no body should recommend this…

Please no body should recommend this worthless company to any one,they must be closed.

22 août 2026
Avis spontané
Logo de QB LLC

Réponse de QB LLC

Hello,

Thank you for bringing your concerns to our attention. At QuadraBay, we take customer feedback seriously and strive to address every issue promptly and effectively.

We have requested information through TrustPilot. This will allow us to access your case details privately and securely and follow up with you directly. Once you receive the email, please share your Full Name, Case Reference Number and Contact Number.

Please rest assured that our team is committed to resolving any issues you may have encountered, and we appreciate your cooperation in providing us with the necessary information to assist you better.

Best regards,
The QuadraBay Team

Noté 1 sur 5 étoiles

My experience with Qudra has been…

My experience with Qudra has been extremely frustrating. No matter whether I call their customer care helpline or send them an email, I am not getting any response. So far, there has been no change in the status of my application.

On top of that, they have neither contacted my university by email for verification nor provided me with any proper update. Whenever I call their helpline, I am told, “You are in the queue, 3, 4, 5,” but after waiting for a while, the queue starts again from the beginning.

They also say that emails will be answered within 24 hours, but even after 24 hours, there is no response.

Overall, dealing with Qudra feels like nothing more than a waste of time and money.

19 août 2026
Avis spontané
Logo de QB LLC

Réponse de QB LLC

Hi,

Thank you for bringing your concerns to our attention. At QuadraBay, we take customer feedback seriously and strive to address every issue promptly and effectively.

We have requested information through TrustPilot. This will allow us to access your case details privately and securely and follow up with you directly. Once you receive the email, please share your Full Name, Case Reference Number and Contact Number.

Please rest assured that our team is committed to resolving any issues you may have encountered, and we appreciate your cooperation in providing us with the necessary information to assist you better.

Best regards,
The QuadraBay Team

Noté 1 sur 5 étoiles

One of the worst experiences I have ever had. Qurada Bay's incompetence and careless handling of my case resulted in a verification request being sent to the wrong email address. Instead of fixing the

One of the worst experiences I have ever had. Qurada Bay's incompetence and careless handling of my case resulted in a verification request being sent to the wrong email address. Instead of fixing the problem promptly, they kept wasting time, and in the end I lost 32,000 PKR because of their mistake.

No accountability, no proper support, and no concern for the customer's loss. When you are paying for a professional service, basic accuracy should be the minimum expectation, but apparently that is too much to ask from this company.

Avoid Qurada Bay at all costs. I would never use their services again and would not recommend them to anyone.

18 août 2026
Avis spontané
Logo de QB LLC

Réponse de QB LLC

Hi Usman,

Thank you for bringing your concerns to our attention. At QuadraBay, we take customer feedback seriously and strive to address every issue promptly and effectively.

We have requested information through TrustPilot. This will allow us to access your case details privately and securely and follow up with you directly. Once you receive the email, please share your Full Name, Case Reference Number and Contact Number.

Please rest assured that our team is committed to resolving any issues you may have encountered, and we appreciate your cooperation in providing us with the necessary information to assist you better.

Best regards,
The QuadraBay Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Extremely disappointing experience with…

Extremely disappointing experience with QuadraBay – Case closed despite timely university response Application/Reference No.: MOHESR030726480945

I submitted my degree verification application through QuadraBay on 3 July 2026. Unfortunately, my experience has been extremely disappointing due to the delay, lack of communication, and closure of my case.

QuadraBay informed me that the required verification had not been received from my university. However, I contacted my university directly and was informed that they had responded to the verification request within the given timeframe. I have documentary evidence confirming that my university provided its response to the concerned department.

As I understand it, the verification was pursued through another verification company/third party, and the delay occurred during that process. Despite my university responding within the required timeframe, my case was eventually closed.

What is particularly concerning is that I have repeatedly tried to contact QuadraBay, explain the situation, provide the available evidence, and request that my case be reopened. Unfortunately, I have not received a satisfactory response or a proper opportunity to resolve the issue.

When submitting the application, I was not clearly informed that my case could be closed if the university verification was delayed, particularly when my university had actually responded within the required timeframe.

This verification is very important for my employment and visa process, and the prolonged delay and closure of my case are causing serious difficulties for me.

I am sharing this review based on my personal experience and the evidence available to me. I sincerely hope QuadraBay will review my case fairly, consider the university's timely response, reopen my case, and provide a clear explanation and resolution.

I would strongly encourage QuadraBay to improve communication with applicants and ensure that applicants are not disadvantaged by delays occurring during third-party verification processes.

17 août 2026
Avis spontané
Logo de QB LLC

Réponse de QB LLC

Dear Waqas,

Thank you for sharing your detailed feedback. We sincerely understand your frustration and the importance of completing your verification, particularly given its impact on your employment and visa process.

We regret the inconvenience you have experienced and appreciate you taking the time to explain your concerns and provide the available information.

Please kindly note that our team has already responded to your emails regarding application MOHESR030726480945 and provided clarification concerning the status and closure of your application.

We understand your concerns regarding the university’s response and the verification timeline. We appreciate your patience and cooperation throughout the process.

Best regards,
The QuadraBay Team

Noté 1 sur 5 étoiles

An absolute nightmare and a complete waste of money – STAY AWAY!

If I could give zero stars, I absolutely would. This company operates with zero transparency, appalling customer service, and deceptive practices. Let me tell you the story of how they completely ruined my verification process.

I paid them good money for a simple degree verification service. I waited patiently, but instead of doing their job, they deliberately dragged their feet and delayed the entire process until my application was automatically closed by the Ministry.

Good luck trying to communicate with them to fix anything. Their call center is a complete joke—you will wait for hours on hold with absolutely no response. If you try to email them, be prepared to wait 2 to 6 days just to receive a useless, automated reply that doesn't even address your problem.

When I reached out for help, their support team sent me an automated email claiming that my university never responded. But here is the absolute worst part: their own official Verification Report PDF stated the exact opposite! The report they generated clearly admitted they DID receive a response from my university.

When I confronted them with their own undeniable proof and provided the correct contact details, they completely ignored the facts. They offered absolutely no assistance, flat-out refused to issue a refund, and had the sheer audacity to tell me to open a brand-new application and pay them all over again! It honestly feels like a trap designed to milk applicants for double the fees.

Do yourself a massive favor and avoid QuadraBay at all costs. It is an incredibly unprofessional, incompetent service that will only cause you endless frustration, wasted time, and lost money. Highly NOT recommended!

By they way they requested information and i shared with them but no one care they didn't respond to complaints , emails even not reachable over phones and this has been also shared with Ministryof higher education case

17 août 2026
Avis spontané
Logo de QB LLC

Réponse de QB LLC

Hello Ahmed,

Thank you for bringing your concerns to our attention. At QuadraBay, we take customer feedback seriously and strive to address every issue promptly and effectively.

We have requested information through TrustPilot. This will allow us to access your case details privately and securely and follow up with you directly. Once you receive the email, please share your Full Name, Case Reference Number and Contact Number.

Please rest assured that our team is committed to resolving any issues you may have encountered, and we appreciate your cooperation in providing us with the necessary information to assist you better.

Best regards,
The QuadraBay Team

Noté 5 sur 5 étoiles

You just need to learn how to reach out

You just need to learn how to reach them and be patient. I am absolutely thankful to Mr Murad and Ms Ayat for looking into my request and helping me get the certificate before the estimated date! However, yes, there needs to be improvement made in communication with the customers. Anyways, thank u all at QuadraBay for ur help and assistance and bearing with me 😁

17 août 2026
Avis spontané
Logo de QB LLC

Réponse de QB LLC

Hello Merry,

Thank you so much for your kind and honest feedback! We’re truly pleased to hear that Mr. Murad and Ms. Ayat were able to assist you and help complete your certificate ahead of the estimated date. 😊

We also sincerely appreciate your feedback regarding communication with our customers. Your comments are valuable to us and will help us continue improving our service.

Thank you for your patience, understanding, and trust in QuadraBay. We wish you all the best in your future endeavors! 🌟

Best regards,
The QuadraBay Team

Noté 1 sur 5 étoiles

This the worst customer service i had…

This the worst customer service i had ever faced
10 working days now trying to reach out them
They holding ur call waiting free agent and after 3 mins kick u out the queue to repeat the process again and no-one answer
Even when ask call back or but a call request on the website nothing useful

16 août 2026
Avis spontané
Logo de QB LLC

Réponse de QB LLC

Hi Ahmed,

Thank you for bringing your concerns to our attention. At QuadraBay, we take customer feedback seriously and strive to address every issue promptly and effectively.

We have requested information through TrustPilot. This will allow us to access your case details privately and securely and follow up with you directly. Once you receive the email, please share your Full Name, Case Reference Number and Contact Number.

Please rest assured that our team is committed to resolving any issues you may have encountered, and we appreciate your cooperation in providing us with the necessary information to assist you better.

Best regards,
The QuadraBay Team

Noté 1 sur 5 étoiles

I am extremely disappointed with how…

I am extremely disappointed with how QuadraBay handled my application MOHESR230726491450.

I submitted my application on 23 July 2026 and waited for almost a month. During this period, I contacted their team after noticing that the expected delivery date had changed. I received an email confirming that they were already in direct contact with my educational institution and that they would update me accordingly.

Only a few hours later, I received another update stating that my application had progressed to “Preparing Report and Checking Quality.” The portal also showed that the degree verification stage had been completed and that my application was “Under Review – Processing your application.”

Despite all of this, I was later suddenly informed that my application had been closed because my educational institution allegedly did not respond within the required timeframe.

This makes absolutely no sense considering the previous updates I received.

At no point was I informed that there was a problem obtaining a response from my institution, that any action was required from me, or that my application was at risk of being closed. Had I been notified, I could have immediately contacted my institution myself to resolve the issue.

What makes the situation worse is that I generally received meaningful updates only after sending reminders and following up myself.

I have now lost almost a month, and I am being told to submit a new application, which potentially means additional fees and another waiting period, despite the portal and their own emails indicating that my application had already reached the report preparation and quality-checking stage.

I have asked QuadraBay to conduct a proper review of the complete history of application MOHESR230726491450 and explain this obvious contradiction.

Based on my experience so far, the issue is not simply a delay; it is the lack of timely communication and the contradictory information provided about the status of the application, which has cost me both time and money.

I will update this review if QuadraBay investigates the case properly and resolves the issue.

12 août 2026
Avis spontané
Logo de QB LLC

Réponse de QB LLC

Dear Ahmed,

Thank you for sharing your feedback. We sincerely understand your frustration and regret the inconvenience and disappointment you have experienced during the verification process.

Please kindly note that our team has already responded to your email regarding application MOHESR230726491450 and provided clarification concerning the status and closure of your application.

We understand that the situation has been frustrating, particularly given the updates you received during the processing period. We genuinely appreciate your patience and the time you have taken to share your concerns.

Should you have any further questions or require additional clarification regarding the response already provided, please feel free to contact our Customer Service team, and we will be happy to assist you.

Best regards,
The QuadraBay Team

Noté 1 sur 5 étoiles

They closed my application after few…

They closed my application after few days because they can not contact with my university?!
What is that ? It's Alexandria university
If you don't know how to contact with the university so why you offer this service.
MOHESR230726492153
And when I complain about this how this happened. They asked me to apply for new application and pay again.

13 août 2026
Avis spontané
Logo de QB LLC

Réponse de QB LLC

Dear Rabei,

Thank you for sharing your feedback.

We sincerely understand your frustration regarding the closure of your application, and we are sorry for any inconvenience this situation may have caused.

Please kindly note that our team has already responded to your email regarding your case and provided the relevant clarification. We understand your concerns and appreciate your patience and understanding.

If you have any further questions regarding your application, please feel free to contact our Customer Service team, and we will be happy to assist you.

Best regards,
The QuadraBay Team

Noté 1 sur 5 étoiles

بعد الدفع ستعتقد بان الامور فقط مسألة…

بعد الدفع ستعتقد بان الامور فقط مسألة وقت ولكننه سيقومون بتغيير وضعية الطلب على البرامج وبعد انقضاء شهر سيرسلون لك رسالة بانه لايوجد رد من المؤسسة التعليمية ويطلبون منك الدفع مرة اخرى واخرى .
بالمناسبة كلامهم غير صحيح فقط هم يضيعون الوقت حتى انقضاء الشهر ويلومن الوزارة ومؤسسة التعليم
لا انصح
MOHESR100726484689
لا زلت بالانتظار واضح بان خدمة العملاء لا قيمة لها و واضح بانهم ليسوا مهنيين

13 août 2026
Avis spontané
Logo de QB LLC

Réponse de QB LLC

مرحبًا،

شكرًا لتواصلكم معنا ولفت انتباهنا إلى مخاوفكم. في QuadraBay، نولي ملاحظات العملاء أهمية كبيرة، ونسعى جاهدين لمعالجة كل مشكلة بسرعة وفعالية.

لقد طلبنا منكم تقديم بعض المعلومات عبر منصة Trustpilot، مما سيسمح لنا بالوصول إلى تفاصيل طلبكم بشكل خاص وآمن، ومتابعة الحالة معكم مباشرةً. عند استلامكم البريد الإلكتروني، يرجى تزويدنا بالبيانات التالية:

الاسم الكامل
الرقم المرجعي للطلب
رقم التواصل

نرجو الاطمئنان إلى أن فريقنا ملتزم بالعمل على حل أي مشكلة قد تكون واجهتكم، ونقدّر تعاونكم في تزويدنا بالمعلومات اللازمة حتى نتمكن من مساعدتكم بشكل أفضل.

مع خالص التحية،
فريق QuadraBay

Noté 1 sur 5 étoiles

WARNING: Misleading Platform Extorting Applicants by Deliberately Obstructing Requests! (Ref: MOHESR030726481154)



I submitted my degree evaluation application (Ref: MOHESR030726481154) on July 3, 2026. QuadraBay delayed processing for 5 days before even sending the initial verification email to the university on July 8.

To speed up the process, I repeatedly requested details about the recipient email to ensure it wasn't sent to an outdated or generic inbox. They rejected my requests multiple times, only to later admit they had indeed sent it to a generic, unmonitored email!

I then instructed them to send the request directly to my academic advisor. Once sent, my advisor forwarded it to the relevant department, which officially responded in less than 3 days on July 24, 2026.

To my absolute shock, when I followed up today, QuadraBay informed me that my application was CLOSED on July 23, 2026 claiming "no response was received within our deadline."

How is a 15-day deadline acceptable when QuadraBay caused the delay by emailing the wrong address and refusing my early assistance? To make matters worse, they refuse to process the received verification and are demanding that I submit a NEW application with NEW fees, forcing me to forfeit my original payment!

In my opinion, this platform operates deceitfully, intentionally creating obstacles to force applicants into paying twice. Even if you submit a new application, the same scheme will repeat. I strongly urge everyone to avoid dealing with QuadraBay to protect their time and money, and I urge the Ministry to terminate its contract with this misleading agency.

3 juillet 2026
Avis spontané
Logo de QB LLC

Réponse de QB LLC

Dear,

Thank you for sharing your concerns.

We fully understand your frustration regarding the application process and the inconvenience caused. Please note that the update provided to you was based on the current status available to us.

As the application status and further actions are related to the Ministry’s process, kindly check with the Ministry for any further assistance or clarification regarding the application closure and available options.

We appreciate your understanding and cooperation.

Best regards,

Noté 1 sur 5 étoiles

very bad company

very bad company, i waited for long time then they closed my application for no reasona dn asked me to pay again, i dont recomended it to anyone, do not use it, i tried other company and my application done within 7 days, quadrabay.com very bad customer service and you will lost your money,

do not use thier services

26 juillet 2026
Avis spontané
Logo de QB LLC

Réponse de QB LLC

Hi,

Thank you for bringing your concerns to our attention. At QuadraBay, we take customer feedback seriously and strive to address every issue promptly and effectively.

We have requested information through TrustPilot. This will allow us to access your case details privately and securely and follow up with you directly. Once you receive the email, please share your Full Name, Case Reference Number and Contact Number.

Please rest assured that our team is committed to resolving any issues you may have encountered, and we appreciate your cooperation in providing us with the necessary information to assist you better.

Best regards,
The QuadraBay Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Very Disappointing Experience with…

Very Disappointing Experience with Quadrabay – Poor Communication and Unacceptable Delays

I am extremely disappointed with the way my certificate verification case has been handled by Quadrabay.

I have been following up for approximately six months regarding the verification of my Engineering & Diploma, and despite sending multiple emails—particularly during the last month—I have received little to no meaningful response. The lack of communication and the failure to address my concerns have been extremely frustrating.

I had already pointed out several mistakes and inconsistencies in the verification process involving the third-party agency responsible for verifying my diploma. However, despite raising these issues repeatedly, I have not received a clear explanation, proper clarification, or evidence of corrective action.

The process has been characterized by prolonged delays, contradictory updates, and a lack of timely communication. As a customer, I expected my case to be handled professionally, transparently, and efficiently. Unfortunately, my experience has been the opposite.

I believe that when a company provides an important service such as educational certificate verification, customers deserve:

Clear and accurate updates
Timely responses to emails and inquiries
Transparency regarding delays
Proper investigation of reported issues
A realistic timeline for completion
Professional and accountable customer service

My experience with Quadrabay has been highly disappointing, and I hope the company takes customer concerns more seriously and improves its communication and case-handling procedures.

26 juillet 2026
Avis spontané
Logo de QB LLC

Réponse de QB LLC

Hi,

Thank you for bringing your concerns to our attention. At QuadraBay, we take customer feedback seriously and strive to address every issue promptly and effectively.

We have requested information through TrustPilot. This will allow us to access your case details privately and securely and follow up with you directly. Once you receive the email, please share your Full Name, Case Reference Number and Contact Number.

Please rest assured that our team is committed to resolving any issues you may have encountered, and we appreciate your cooperation in providing us with the necessary information to assist you better.

Best regards,
The QuadraBay Team

Noté 5 sur 5 étoiles

The web was so organized and easy to…

The web was so organized and easy to use and understandable . The result came fast.
Thanks QB team.

25 juillet 2026
Avis spontané
Logo de QB LLC

Réponse de QB LLC

Hello Ghazwan,

We're absolutely thrilled to hear about your positive experience with QuadraBay Verification Services! Thank you for sharing your feedback and for choosing us for your verification needs.

Your satisfaction is our ultimate goal, and we're here to help whenever you need our services in the future. Feel free to reach out if you have any questions or require assistance. We appreciate your trust in us!

Best regards,

Customer Support Team
QuadraBay Verification Services

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus