Shipped Avis 

110
•
TrustScore 3 sur 5

3,2

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

I am having issues between what Touch of Modern is saying and what Shipped has on file and nobody can give me an answer. This is about two other items order number O7513899575 and item is Carbon Fiber... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

When FedEx left my package somewhere unsecured and my expensive purchase was presumably stolen, I contacted Shipped customer service since I had added Shipped Shield to my delivery. They didn’t ask me... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Package arrived damaged. While Shipped refunded the amount of the item itself, I still paid for the taxes, shipping, international shipping, duties. Additionally, I have not been provided instruction... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I used Shipped’s app to request assistance to track my delayed parcel. They emailed me the next day and followed up with locating the parcel. The following day, upon its delivery when I wasn’t at h... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Service d'envoi
  2. Entreprise de logiciels

Écrit par l'entreprise

Shipped provides a modern way to track your orders, resolve shipment issues and more


Coordonnées de contact

3,2

Moyen

TrustScore 3 sur 5

110 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,2

Tous les avis

(110)

2 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Very frustrating experience

Very frustrating experience

20 juin 2024
Logo de Shipped

Réponse de Shipped

Hi there,

We're sorry to hear that you had a frustrating experience. We would appreciate detail information on your experience so we can further improve our services.

We've have send you a separate email pertaining to this. We hope to hear back from your soon.

Noté 1 sur 5 étoiles

All boxes arrived damaged with one fan heavily damaged

All three orders arrived heavily damaged due to the shipping not placing the fans in a shipping carton. One fan is not working due to the badly damaged boxes. FedEx left the damaged parcels at my front door as I would have refused them due to the damages during shipping. Very disappointed with my experience.

27 juin 2024
Logo de Shipped

Réponse de Shipped

Hi there,

We're sorry that FedEx poorly handled your shipments and caused the fan to be damaged. As Shipped is not the courier nor the shipper, we're unable to control how your shipments are handled.

Given that your order included our Shipped Shield premium package assurance, your damaged claim was processed and a replacement order was issued.

Noté 4 sur 5 étoiles

4 out of 5 stars

Shipped processed the refund extremely quickly and efficiently. However I rated only 4 stars because it would’ve been better to get what I ordered instead. Or at least been given the option to have it shipped again without having to reorder it through the supplier. Not real happy about having to wait their required 7 days either. I checked my mailbox soon after I received the delivery notification and it was not there nor did my cameras pick up anyone stealing the package. With an auto reorder or option to reorder I should also have the option to use a different courier as DHL or USPS did not deliver to the right house if they delivered it at all.

18 juin 2024
Noté 1 sur 5 étoiles

Not Happy

I waited to rate you it’s been over a month and no other communication. The box I received while in transit was damaged by DHL when the post office received it damaged & empty they still had to deliver it, and I received an empty and damaged package. Now Touch of modern only wants to give me $23 not the $90.30 I paid and that’s what I was advised I would receive.

7 mars 2024
Noté 5 sur 5 étoiles

Once again

Once again, an item was delivered damaged, made contact with the company, item was replaced! Simple as that!

4 mars 2024
Noté 1 sur 5 étoiles
Logo de Shipped

Réponse de Shipped

Hi there, the order on 1/19 was lost in transit. Based on the tracking details, it's unlikely that the order will be delivered. You reported a shipment issue for the order on 2/5, which we resolved on the same day by placing a replacement order. The replacement order was delivered on 2/9.

If you have any other questions, please contact us at service@shippedapp.co.

Noté 1 sur 5 étoiles

This company is the worst

I placed an order with touch of modern. I never received the order when I contacted shipped a month later they asked me why I waited too late to file a claim. I told them I was in bed rest and I have medical proof I can provide of my condition. Then they ask me for proof of theft. I answer the questions. I let them know why I can't provide this proof and it's not good enough for this company. To make matters worse, they have a deadline date when you can make a claim. But they don't tell you about this date. They should put it in the email not only that But they Tell me I have to provide proof of theft on a $200 item yet when you make a claim It says that if the items are above 500, then a proof of theft is required So they are being hard on me They don't even follow their own guidelines and they tell you that you are past their claim date. But they don't even tell you what the date is. And they don't even put it in their email that they send out when you purchase insurance. I will never purchase insurance again from this company. My advice is to stay far away this company is clearly fraudulent.

5 janvier 2024
Avis spontané
Logo de Shipped

Réponse de Shipped

Hi Layla,

We appreciate your feedback.

The terms and conditions of our services are clearly stated in our Assurance Guarantee which is linked in the purchase confirmation email and easily accessible for you to review at time of purchase.

As mentioned in our email exchange, we've made an exception on another shipment issue in the past. Thus, we're only able to extend the filing period and would require the proof the theft for us to process the shipment issue this time around.

We've followed up with you via email with details on the required proof of theft. Please respond with your questions and comments there.

Noté 5 sur 5 étoiles

Received my kombucha in a case

Received my kombucha in a case, several bottles had been broken In transit. Took a few pictures in the claim & explained, had a new case sent to me within a week. Thank you, will continue to use the shipped services when available with my purchases.

1 décembre 2023
Noté 1 sur 5 étoiles

Package never delivered

Package never delivered, instead of a refund shipped again after I asked for a refund. And now package of stuck somewhere again. No help. Out $120 in duty fees now and still out $200 for the knife

2 novembre 2023
Logo de Shipped

Réponse de Shipped

Hi Josh, we didn't see any note that a refund was the preferred, so a replacement was sent out per the Assurance Guarantee. Based on the tracking number of the replacement order, it cleared customs two days and is continuing its journey to you.

Noté 1 sur 5 étoiles

I made an order from Carpe

I made an order from Carpe, first one said delivered but I didn't get it, second got lost in transit and I'm hopping I can get it in the third attempt

26 octobre 2023
Logo de Shipped

Réponse de Shipped

Hi Camila,

We're really sorry to hear that your shipments didn't reach you as expected. Unfortunately, we're not in charge of the shipping process since we're not the shipper. But don't worry, we've got you covered, and replacement orders were placed at no cost to you.

Based on the tracking information we have, the replacement was shipped earlier this week. They say that the third time is often the charm, so we're keeping our fingers crossed that this order will finally reach you successfully.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus