Skyborne Avis 

107
•
TrustScore 3.5 sur 5

3,7

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

The B-2 Carbon Trunk is easily one of the most solid pieces of travel gear I've owned. The carbon shell feels extremely durable without being bulky, and the design is sleek in a way that actually stan... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Absolutely love this trunk! The build quality is phenomenal the carbon fiber feels incredibly strong yet lightweight, and the desingn is sleek and modern. Every detail, from the smooth wheels to the s... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 3 sur 5 étoiles

I purchased a B-2 Carbon Trunk in late December. I've had an issue with the Trunk, that Farouq is assisting with. I will update this review when it is resolved in a timely manner. *** February... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

The B-2 Carbon Trunk is a beautifully built piece of luggage. The carbon fiber shell feels extremely sturdy, and the overall design looks and feels premium. It definitely turns heads at the airport, a... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de sacs

Écrit par l'entreprise

Canadian-made premium smart wallets & multi-functional bags designed to streamline travel from city-sky. Discover crowd favorites like the Trigger, Smart-pack, and Slinger.


Coordonnées de contact

3,7

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

107 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 33 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 24 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,7

Tous les avis

(107)

18 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Misleading and MIA

I ordered a wallet from them over a month ago and still haven't received it. Upon emailing them, I was told it was a preorder which wasn't communicated to me at the time of purchase, plus the shipment was delayed a week. It feels totally misleading. Then I emailed again and was told it was delayed yet another week. And the third email I sent was totally ignored. We'll see how the wallet is if I ever actually get it. I opened a chargeback on my credit card, they've had every opportunity to fix it and didn't. Not impressed at all

18 juillet 2025
Avis spontané
Logo de Skyborne

Réponse de Skyborne

Hi Matt! Please forgive us for this, for some reason we did not get a notification on this. I have sent over a detailed email to you with a swift resolution, and gift offering for the inconvenience caused. Rest assured all future shopping experiences with Skyborne will be A+, and we appreciate your continued patience. Please get back via email when you can. Warm wishes!

Noté 5 sur 5 étoiles

Stood behind their warranty

After only a year of use my wallet failed. It took quite a bit of energy on my part, but this company did stand behind their product and sent me a new card holder.

9 juillet 2024
Avis spontané
Logo de Skyborne

Réponse de Skyborne

Hi I am so sorry to hear this! We very much appreciate your edited review, and also are happy to help with anything further in the future :). Rest assured, all future Skyborne experiences in both product design and customer care will be A+. Thank you again, and have a great week!

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered the carryon case

I ordered the carryon case. After not arriving for several weeks. I reached out and was informed there were issues. There had been no communication and I was about to leave the Country. I requested a refund. They did offer other products but they were not suited for me. After agreeing to the refund, they never issues it. I followed up several times. After many attempts, I received a VERY rude email from Customer Services basically scolding me for ordering and then asking for a refund. I ordered the case early April. It is now June 29 and still no case and no refund. Please be warned, this Company is a fraud and a scam. I would proceed cautiously, actually I would not buy from them. If you want the carryon purchase similiar item from MVST or even Amazon. DO NOT BUY FROM THIS COMPANY!!!!

16 avril 2025
Avis spontané
Logo de Skyborne

Réponse de Skyborne

Hi David! Thank you for taking the time to share your experience. I want to sincerely apologize for the frustration and inconvenience you've endured – this is absolutely not the experience we aim to provide.
It’s deeply concerning to hear about the delay with your order, the lack of proactive communication, and especially the unprofessional response you received when following up. You had every right to expect timely updates, respectful service, and a prompt refund once it was requested and agreed upon. I’d like to personally ensure that your refund/chargeback is processed immediately and provide confirmation as soon as it’s completed. Please allow us the chance to correct this. If you're open to it, kindly send us your order number and preferred contact details so we can resolve this as quickly as possible. Again, we are truly sorry for how this was handled. We value every customer and will be reviewing this case internally to make sure it doesn’t happen again. Thank you for your patience, and I hope we can earn back your trust. We have sent over an email with and offer and resolution attached. Please check it out when you can. Or reach out to Contact@skyborne.co

Noté 4 sur 5 étoiles

Update: Skyborne worked to find resolution

UPDATE May 22: Skyborne reached out to me and apologized for not responding, as they were relocating their operations to a new facility. They offered several options to make it right, insisting they valued me as a customer. I opted for a refund as I had already purchased a replacement item from another vendor. In the past, they have always been responsive when I reached out, so I'm updating my review to share their efforts.

They produce high-quality wallets and backpacks, and I proudly travel weekly with my second Skyborne backpack, which incorporates customer feedback suggestions. I'll order from them again due to the quality of their products, and I'll update after my next experience to share whether this was an unfortunate oversight.

ORIGINAL: I have been a longtime customer. I ordered a wallet in December and when I followed up in late January they told me that they were sold out. They asked me to wait for April and I agreed. Then in April, no wallet. I followed up FOUR separate times but they ghosted me and won't answer multiple requests for a refund due to non-delivery.

31 mars 2025
Avis spontané
Logo de Skyborne

Réponse de Skyborne

Thank you for taking the time to update your review — we truly appreciate your understanding and your continued support. We’re sorry again for the delays and lack of communication during our transition period. That’s not the level of service we strive for, especially for someone who’s been such a loyal customer. We're grateful we had the chance to reconnect and make things right. It means a lot to hear that you continue to enjoy your Skyborne backpack and that our commitment to incorporating customer feedback stands out to you. We're constantly working to improve, and your feedback helps us do just that.We’re looking forward to your next experience with us and the opportunity to fully restore your confidence. Please don’t hesitate to reach out if there’s ever anything we can do for you.

Noté 1 sur 5 étoiles

Made an order on April 2nd and I’m…

Made an order on April 2nd and I’m still waiting for a shipping confirmation! Have sent several emails and they just reply that is going to be shipped in the next 24 hours..

Left a comment on ther IG profile and got deletaled.

Beware before buying!

25 avril 2025
Avis spontané
Logo de Skyborne

Réponse de Skyborne

Hi Carlos! According to tracking via FedEx your order was delivered. Please check your emails for follow ups about this.

Warm wishes!

TEAM SKYBORNE

Noté 3 sur 5 étoiles

I ordered the Wallet for Christmas…

I ordered my Wallet for Christmas on Dec 3rd 2024 and I ended up receiving it around February 18th 2025 it took more than 3 months for me to receive my order and I was given the wrong wallet.

18 février 2025
Avis spontané
Logo de Skyborne

Réponse de Skyborne

We are so sorry to hear about the delay and incorrect item you received. This is not the experience we want for our customers. To help us resolve this quickly, please email us your order details at Customersupport@skyborne.co. We will do everything we can to make things right.

We apologize again for the inconvenience.

Noté 1 sur 5 étoiles

This company is a Scam

This company is a Scam! I had to pay over $24 to return the product to Canada (they don’t tell you that when you buy their product) and have been chasing down my refund for over three months. Their customer service is a joke (I’ve had to chase them down even find out how to return their product and now I’m chasing them to get even a fraction of my money back.) DO NOT purchase their product unless you are 1000% sure you want it because you will never see your money again.
Update as of June 4, 2025:
So still to this date- my money has not been returned and their customer service has ghosted me. I literally have no money nor product. I do have every email that I’ve sent and that they have sent back that demonstrates that they 1)acknowledged that I have returned their product and 2) they should have refunded me. But NOTHING. I’d generally say- don’t give this company your money. There are other companies that offer similar and maybe even better products (at least they would honor their own return policies). So very disappointing.

29 janvier 2025
Avis spontané
Logo de Skyborne

Réponse de Skyborne

We're very sorry to hear about your negative experience. We'd like to understand what happened and resolve this issue for you as quickly as possible. Please email us at customerservice@skyborne.co with your order details so we can investigate the return shipping costs and the status of your refund. We want to ensure you receive the refund you're due and will do our best to make things right.

Noté 1 sur 5 étoiles

Garbage Products and trash returns

Company is trash. Their products are garbage. Their customer service is terrible and they just try to wear u down and make returns impossible so you give up. They advertise free returns but it's not. DO NOT BUY ANYTHING FROM THEM UNLESS YOU ENJOY EXPENSIVE AND CRAPPY PRODUCTS!

1 janvier 2025
Avis spontané
Logo de Skyborne

Réponse de Skyborne

We're very sorry to hear about your negative experience. We take all feedback seriously and are committed to improving. We'd appreciate the chance to understand what happened and make things right. Please contact us through our website at https://skyborne.co/pages/contact-us-2 so we can discuss this further.

Noté 1 sur 5 étoiles

DO NOT BUY FROM SKYBORNE

DO NOT BUY FROM SKYBORNE - BEWARE - SCAM - FRAUD I made £1200.00+ purchase on 25 sept 2024 - they informed me order shipped on 23rd Oct 24 (three weeks late) - Since then a constant flow of email excuses & stories from these sad scammers. - NOW NO products & NO refund! Scam artists - Thieves - BEWARE Now I'm demanding the refund they offered me several times they are no longer replying to emails! I am
£1200.00+ out of pocket - YOU HAVE BEEN EARNED

17 janvier 2025
Avis spontané
Logo de Skyborne

Réponse de Skyborne

We understand how frustrating this must be, and we sincerely apologize for the inconvenience. We value your business and want to assure you that our customers' happiness is our ultimate goal. We've checked our records and can confirm that a refund was issued on 18 January and have proof of this transaction. Please contact us through our contact form at https://skyborne.co/pages/contact-us-2 so we can provide you with the refund confirmation details. Thank you.

Noté 5 sur 5 étoiles

The Carbon Wallet is revolutionary

The Carbon Wallet is revolutionary. It's incredibly sturdy and lightweight, and I feel secure knowing that it's protected by RFID. One of my greatest purchases of the year, without a doubt.

12 décembre 2024
Logo de Skyborne

Réponse de Skyborne

Wow, thank you for such a fantastic review! We're delighted you consider the Carbon Wallet revolutionary and that it's been one of your greatest purchases. We focused on creating a sturdy, lightweight, and secure wallet with RFID protection, so it's wonderful to hear that those features are so valuable to you. We appreciate you sharing your positive experience!

Noté 1 sur 5 étoiles

Buyer Beware

Decided it was time to add my experience to the apparently growing trend of Skyborne failing to meet any sort of customer service expectations, despite their premium price.

I placed an order on 10/28/24, with expected delivery by November 4th. My father's birthday (whom the gift was intended for) was on the 10th. I bought the Trigger Pro+ (my second, since I had bought one awhile back and it was great, easy) and then paid an additional $20 a LETTER to have it customized. I also bought the tracker card thing.

Let me cut to the end. Several emails later, responses for which took days to say "It will ship immediately." and I finally received my $200+ order for a wallet 40 days later on December 6th. Only the tracking card was missing. So I sent another email - and eventually get a response that I need to submit photos of the packaging, the wallet, etc. Basically prove that I am not trying to scam them out of a $40 RFID tag.

I'm done with Skyborne. The product seems to be slipping - my first wallet was/is amazing. This second one seems to be made with weaker magnets, less precision in the actual trigger actuator, the monogram that cost $40 is in a location you can't even see, and even if you could it looks like someone just scratched it into the leather. And now I have to prove that I'm not the bad guy to get what I paid for. Nope.

6 décembre 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Avoid this company that does not value their customers

I placed an order totaling $200 and received no updates for a significant period. After emailing multiple times with no response, I finally heard back, and a shipping label was created. However, there was an error with the order, which was resolved after I reached out again. Despite this, the package never shipped and remained stuck in the “label created” stage. I reached out to my credit card company to dispute the charges, and it was found in my favor. Save your money this company is terrible in communication doesn’t value you as a customer and will leave you with only a hole in your pocket

2 août 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

STAY AWAY!!! Trust ME!!

I ordered on 10/31, it is now 11/30. I really wanted the items, I email probably 10 TIMES, Called three times!!
Just called American Express to dispute the charge!! put tracking # 11/25 and now 11/30 and does not work????
Paid $1515.00 and now $1015.00????
Trust me the product looks great but STAY AWAY!!!

30 novembre 2024
Avis spontané
Logo de Skyborne

Réponse de Skyborne

Hi Michael!

We completely understand where you are coming from, and apologize sincerely for this delay.

This is on us, and we take full responsibility. We immediately make it right. We have sent over an offer for you through email please check it when you can as it may help you better understand the reason for the delay.

Rest assured we always offer 100% customer satisfaction and are committed to making this right.

Thank you kindly, and hoping to hear from you soon.

Best,

Abbey

Noté 1 sur 5 étoiles

Dishonest customer service

I ordered a little over £1k of luggage only for it to be delayed nearly a month after the proposed delivery date. Meanwhile the black Friday deals came around with a considerable saving on that which i had paid and asked of this could be added either by adjusting my current order or cancelling and reordering seeing as my delivery had been so delayed and i had proof it had not been dispatched via my tracking number. They ignored my emails and 2 days after i sent my cancellation email, they sent the items and i have not been able to get in touch with them since. At best the company is dishonest and thoroughly disappointed with the complete lack of customer service and their willful disregard of a cancellation email for something this expensive. I am now dealing with it via my card company.

18 novembre 2024
Avis spontané
Logo de Skyborne

Réponse de Skyborne

I want to sincerely apologize for the negative experience you've had with your recent order, and I completely understand your frustration. It is never our intention to cause any inconvenience, especially with an order of such importance and value.

First, I would like to address the delay in your order. As we are a growing business, we are continuously improving our production and shipping timelines. However, we acknowledge that your order was delayed beyond the expected delivery date, and I’m truly sorry for that. Additionally, I regret that we did not respond to your emails in a timely manner, and I fully understand how this made you feel disregarded.

Regarding your request to adjust your order with the Black Friday deal, I apologize that we did not fulfill that request before dispatching your order. We should have acted on this in a more timely manner, especially given the circumstances. I understand how disappointing this must have been, and I truly regret that we let you down in this regard.

I also want to assure you that we are committed to improving our customer service. Since your experience, we have made significant changes, including hiring additional customer service staff to ensure timely responses to inquiries and concerns. We are working hard to ensure this issue does not repeat itself and that future customers are treated with the level of service they deserve.

I understand that you are currently working with your card company, and I respect your decision. However, if you would be willing to give us another chance, we would like to offer a resolution that includes a partial refund or compensation for the inconvenience you’ve experienced. Please feel free to reach out to us directly, and we would be happy to assist.

Once again, I sincerely apologize for your experience and the lack of communication. We value your feedback and will continue to work hard to ensure our customers have a smooth and positive experience in the future.

Thank you for your time and understanding. We sent over an email and offer to make this right.

Abbey
Skyborne

Noté 1 sur 5 étoiles

terrible service

terrible service

I ordered a wallet but never received it. I emailed or left a message, but I did not receive a response.

I was charged for it!!

30 septembre 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Over and above to resolve historical issue

UPDATE_ after some further contact with the company I am currently reconsidering this review. UPDATE_ SKYBOURNE contacted me to ask how my poor experience could be resolved (this was unexpected and is the first company I have heard of doing this) I explained that receiving the initial product I ordered would be helpful and also, if they were feeling generous, a sling bag. These arrived promptly, (not seconds as I thought they might be) in perfect condition and great products. I am delighted at their proactive approach (hopefully this indicates they are now a phenomenal company for products and service)

18 septembre 2024
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus